| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Dim i As Integer For i = 1 To Sheets.Count Sheets(i).Activate columns(kolom).select With Selection .WrapText = False End With Next i |
Ziet er goed uit. En inderdaad je had de vraag goed begrepen, maar het is iets uitgebreider:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
Als ik je vraag goed heb begrepen, wil je gewoon een draft e-mail klaarzetten. Dit hoeft niet direct verstuurt te worden. In dat geval heb je in mijn ogen helemaal geen Macro nodig en kan je volstaan met een hyperlink. De mailto functie in je hyperlink zorgt ervoor dat je standaard e-mail programma wordt opgestart en je kan zelf de concept tekst helemaal klaar zetten.
Voor een voorbeeld: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-LAUV6NWBKJHZ.xlsx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: zie post hieronder.
[ Bericht 5% gewijzigd door Prof_Hoax op 21-05-2012 11:37:46 ]
| 1 | Please define below %0a%0aPart: %0aINC number: %0aShipping adress:%0aRequested by:%0aRequested for server, servername and type: %0a |
| 1 | =SUBSTITUTE(B9,CHAR(10),"%0a") |
Oke, zou je me kunnen uitleggen hoe ik dat in windows verander dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:17 schreef Deetch het volgende:
ja dat kan bij je landeninstellingen in windows of in excel apart maar dat laatste zou ik afraden.
Windows XP: Configuratiescherm (Control Panel) -> Landsinstellingen (Regional and language options) -> Aanpassen (Customize) de rest wijst zich vanzelfquote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke, zou je me kunnen uitleggen hoe ik dat in windows verander dan?
Iets wat mij hielp met e-mail, rechterklik (in excel dan toch) endan cell format en dan aangeven dat het om een datum gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zodra ik een regel/tekst toe voegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ook het ' teken voor de tekst zetten (alleen voor het eerste karakter neem ik aan) doet niets, of althans, het helpt niet. Lijkt inderdaad alsof de tekst te lang is...
[ Bericht 14% gewijzigd door Prof_Hoax op 22-05-2012 07:50:25 ]
Probleem 1 heeft te maken met je getal notatie. Excel 2010 doet dat ook automatisch.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef armmoetzaaier2 het volgende:
ik ben wat aan het maken in open office. het lijkt heel erg op excel.
en heb 2 problemen.
ik wil ergens op het veld (9) neerzetten.
dan zet het programma er zelf -9 neer.
hoe kan ik dat veranderen dat die het niet zelf veranderd.
ik ben allemaal datum er in aan het zetten.
meeste datums lukken, maar datum 01/07/2012 20:45 gaat niet lukken.
dan zet die er 3 hekjes neer
je bent er al bijna.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:41 schreef mr-puta het volgende:
Ik heb het een en ander geprobeerd maar kom er maar niet op.(Excel 2003)
Omschrijving:
Op veld D3 moet een urencode worden ingevuld.
Als deze gelijk is aan PR, dan moeten de velden F3,G3,H3 worden ingevuld.
Daarom wil ik als D3=niet PR, de velden F3,G3,H3 rood gekleurd hebben.
Het is iets met de als-functie en voorwaardelijke opmaak als ik het goed heb;)
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |