abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:29:50 #126
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111038933
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 03:07 schreef Hidefinition het volgende:

[..]

Er zijn een aantal mensen in dit topic die slim zijn en daar kun je zo te zien voor geen meter mee opschieten. Verder zijn al die reacties van jouw ook niet bijzonder slim te noemen.. Mensen beledigen, menselijke gevoelens aanzien als fking papiertjes. en als jij een opleiding alleen als intelligentie/slimheid rekent, ja dan gaat het toch echt niet werken voor jou op een universiteit.. Het is te hopen voor je dat je er goed uitziet, want anders heb ik weinig hoop voor je...
Wat een vernietigende opmerkingen richting TS. Trouwens vind ik het nergens op slaan dat TS een stigma heeft.
Maar dat gezeur over opleiding en intelligentie elke keer. Wat een rondgebazel hier. Feit is en blijft dat hoogopgeleide mensen over het algemeen intelligenter zijn.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:30:37 #127
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111038955
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:27 schreef tonyfaileronie het volgende:
Geloof me , het lang studeren is wel je allerlaatste probleem.

'En ik merk het zelf ook, ik ben 23 en ik ga de andere sekse ook steeds meer beoordelen op burgerlijke waarden als opleidingsniveau, inkomen etc. En romantiek speelt daarbij steeds minder een rol omdat dat niet slim is. '

en

'waar ik echt een WO mens ben qua persoonlijkheid'

Ten eerste -> :')
En ten tweede , nee dat ben je niet.
En hoe weet je dat? Of het je gewoon zin om een lekkere vernietigende opmerking te maken richting TS?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_111039631
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Wat een vernietigende opmerkingen richting TS. Trouwens vind ik het nergens op slaan dat TS een stigma heeft.
Maar dat gezeur over opleiding en intelligentie elke keer. Wat een rondgebazel hier. Feit is en blijft dat hoogopgeleide mensen over het algemeen intelligenter zijn.
bullshit. de meest belangrijke factor voor het kunnen behalen van een studie is doorzettingsvermogen.

verder moet je eens lezen, ts velt een 'vernietigend' oordeel over hen die niet gestudeerd hebben. wie de bal kaatst...
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:49:29 #129
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111039665
Het klinkt misschien vreemd dat ik het zeg, maar er zijn genoeg WO'ers die heel arrogant zijn op haar manier en er zijn ook genoeg die allemaal veel te braaf zijn zoals ik.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:52:38 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_111039787
TS komt oppervlakkig doch veeleisend over, typische kenmerken voor onder andere golddiggers en krengen. Dat is het stigma waarmee ze te maken heeft, niet dat van langstudeerder.
Resistance is futile.
pi_111039960
Dus conclusie: Seks, lust, liefde, aantrekkingskracht speelt allemaal geen rol meer maar het gaat om burgerlijke waarden als: Opleiding en inkomen?

Ben ik blij dat ik nog steeds op het totaalplaatje val, iemand die zijn leven goed op de rails heeft en waar ik het leuk mee tussen de lakens heb en een goed gesprek mee aan tafel kan voeren...
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:59:09 #132
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111040027
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:57 schreef kikkerbril het volgende:
Dus conclusie: Seks, lust, liefde, aantrekkingskracht speelt allemaal geen rol meer maar het gaat om burgerlijke waarden als: Opleiding en inkomen?

Het lijkt me vrij duidelijk dat de TS nog nooit echt verliefd is geweest.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_111040095
Wat voor een kortzichtige knurt ben je als je iemand uitsluit omdat die 23 is en nog steeds bezig is met een WO studie. :') Serieus, maak je hier asjeblieft toch geen zorgen om.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:08:17 #134
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_111040432
Ik vind/vond de reacties ook wat raar. Zeker gezien ik door MBO-ers ook vaak genoeg ben bestempeld als 'nerd' of 'praktisch niet capabel' alleen maar omdat ik VWO gedaan heb. Wie denkt er dan in hokjes?
pi_111040462
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:08 schreef Mishu het volgende:
Ik vind/vond de reacties ook wat raar. Zeker gezien ik door MBO-ers ook vaak genoeg ben bestempeld als 'nerd' of 'praktisch niet capabel' alleen maar omdat ik VWO gedaan heb. Wie denkt er dan in hokjes?
Je denkt nu in hokjes :D :')
pi_111040503
Tja, je moet wel wat aan tafel brengen voor een potentiele partner.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:10:27 #137
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_111040519
Verder bewijst dit topic maar weer eens dat MBO-ers domme impulsieve mensen zijn die alleen maar goed zijn in andere mensen kleineren ipv een intelligent gesprek voeren over iets.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:10:34 #138
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111040523
quote:
De discussie wordt nu bepaald door negativiteit. Er zitten ook serieuze reacties bij. Wat vind je daar van?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_111040535
Die mbo'ers toch... het is wat...
Ja doei.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:12:02 #140
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_111040602
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Hallmark het volgende:

[..]

De discussie wordt nu bepaald door negativiteit. Er zitten ook serieuze reacties bij. Wat vind je daar van?
Daar had ik wel wat aan. Maar het is moeilijk om daar op verder te gaan met al die offtopic ruis er tussendoor.
pi_111040673
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Mishu het volgende:
Verder bewijst dit topic maar weer eens dat MBO-ers domme impulsieve mensen zijn die alleen maar goed zijn in andere mensen kleineren ipv een intelligent gesprek voeren over iets.
Nou nou nou.... Kwestie van filteren, zeker hier.

Je maakt je denk ik iets teveel druk om dingen die er eigenlijk helemaal niet zo toe doen. Maar je bent nog jong, komt vanzelf wel gok :) Succes.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:13:46 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111040675
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Mishu het volgende:
Ik snap je vrije val van WO naar HBO nu wel beter. Kom eens uit je enge, stigmahokje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_111040705
quote:
Is de werkelijke vraag niet waarom jij je zo bezig houdt met wat anderen van je (zouden) vinden ipv op een leuke manier jouw eigen leven te leiden?

Waar loop je nou echt voor weg wanneer je dat wereldje van geboden en verboden in je hoofd betreedt?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:14:18 #144
192683 AMDB
Visionair.
pi_111040706
Weer zo'n topic met de 'hokjes'-dooddoener. Accepteer nou eens dat het gewoon even iets gemakkelijker discussieert.

Overigens herken ik het verhaal van TS wel licht, ook begonnen op universiteit, toen hbo en nu weer universiteit. Ware het niet dat ik officieel geen langstudeerder word en een relatie heb. Herken vooral de bewijsdrang en dat ik vaak liever vrienden heb die ook hoogopgeleid zijn. Niet omdat ik per sé lageropgeleiden dom vind, het is meer een soort mechanisme. Wel een beetje elitair, dat geef ik toe.
pi_111040770
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:14 schreef AMDB het volgende:
Weer zo'n topic met de 'hokjes'-dooddoener. Accepteer nou eens dat het gewoon even iets gemakkelijker discussieert.

Overigens herken ik het verhaal van TS wel licht, ook begonnen op universiteit, toen hbo en nu weer universiteit. Ware het niet dat ik officieel geen langstudeerder word en een relatie heb. Herken vooral de bewijsdrang en dat ik vaak liever vrienden heb die ook hoogopgeleid zijn. Niet omdat ik per sé lageropgeleiden dom vind, het is meer een soort mechanisme. Wel een beetje elitair, dat geef ik toe.
Je houdt die bewijsdrang zelf in leven, dat begrijp je toch wel? En ook dat mechanisme heeft pas kracht wanneer jij dat het geeft.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:15:54 #146
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111040796
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef Mishu het volgende:

[..]

Daar had ik wel wat aan. Maar het is moeilijk om daar op verder te gaan met al die offtopic ruis er tussendoor.
OK, mijn vraag: wat heb je gedaan qua dating activiteiten so far? En waarom heb je het gevoel dat het niet lukte vanwege je studie-tempo?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:16:14 #147
192683 AMDB
Visionair.
pi_111040810
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:15 schreef Canillas het volgende:

[..]

Je houdt die bewijsdrang zelf in leven, dat begrijp je toch wel? En ook dat mechanisme heeft pas kracht wanneer jij dat het geeft.
Klopt. Heb er persoonlijk dan ook geen problemen mee, vind het prima zo :)
pi_111040818
Hoe lager opgeleid, hoe meer je van het leven kan genieten, dat bewijst dit topic wel.
pi_111040874
Denk dat het topic wel goed laat zien hoe intelligentie beperkend kan werken wanneer deze ingezet wordt om volgens een oneindig denkbeeldig bolwerk van ''moeten'' en ''zou(den) moeten (zijn)'' leven.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:18:09 #150
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111040889
het is soort zoekt soort he, niet soort vindt soort :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')