Wat een vernietigende opmerkingen richting TS. Trouwens vind ik het nergens op slaan dat TS een stigma heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:07 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen in dit topic die slim zijn en daar kun je zo te zien voor geen meter mee opschieten. Verder zijn al die reacties van jouw ook niet bijzonder slim te noemen.. Mensen beledigen, menselijke gevoelens aanzien als fking papiertjes. en als jij een opleiding alleen als intelligentie/slimheid rekent, ja dan gaat het toch echt niet werken voor jou op een universiteit.. Het is te hopen voor je dat je er goed uitziet, want anders heb ik weinig hoop voor je...
En hoe weet je dat? Of het je gewoon zin om een lekkere vernietigende opmerking te maken richting TS?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:27 schreef tonyfaileronie het volgende:
Geloof me , het lang studeren is wel je allerlaatste probleem.
'En ik merk het zelf ook, ik ben 23 en ik ga de andere sekse ook steeds meer beoordelen op burgerlijke waarden als opleidingsniveau, inkomen etc. En romantiek speelt daarbij steeds minder een rol omdat dat niet slim is. '
en
'waar ik echt een WO mens ben qua persoonlijkheid'
Ten eerste ->
En ten tweede , nee dat ben je niet.
bullshit. de meest belangrijke factor voor het kunnen behalen van een studie is doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat een vernietigende opmerkingen richting TS. Trouwens vind ik het nergens op slaan dat TS een stigma heeft.
Maar dat gezeur over opleiding en intelligentie elke keer. Wat een rondgebazel hier. Feit is en blijft dat hoogopgeleide mensen over het algemeen intelligenter zijn.
Het lijkt me vrij duidelijk dat de TS nog nooit echt verliefd is geweest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:57 schreef kikkerbril het volgende:
Dus conclusie: Seks, lust, liefde, aantrekkingskracht speelt allemaal geen rol meer maar het gaat om burgerlijke waarden als: Opleiding en inkomen?
Je denkt nu in hokjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:08 schreef Mishu het volgende:
Ik vind/vond de reacties ook wat raar. Zeker gezien ik door MBO-ers ook vaak genoeg ben bestempeld als 'nerd' of 'praktisch niet capabel' alleen maar omdat ik VWO gedaan heb. Wie denkt er dan in hokjes?
De discussie wordt nu bepaald door negativiteit. Er zitten ook serieuze reacties bij. Wat vind je daar van?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:08 schreef Mishu het volgende:
Ik vind/vond de reacties ook wat raar. Zeker gezien ik door MBO-ers ook vaak genoeg ben bestempeld als 'nerd' of 'praktisch niet capabel' alleen maar omdat ik VWO gedaan heb. Wie denkt er dan in hokjes?
Daar had ik wel wat aan. Maar het is moeilijk om daar op verder te gaan met al die offtopic ruis er tussendoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Hallmark het volgende:
[..]
De discussie wordt nu bepaald door negativiteit. Er zitten ook serieuze reacties bij. Wat vind je daar van?
Nou nou nou.... Kwestie van filteren, zeker hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Mishu het volgende:
Verder bewijst dit topic maar weer eens dat MBO-ers domme impulsieve mensen zijn die alleen maar goed zijn in andere mensen kleineren ipv een intelligent gesprek voeren over iets.
Ik snap je vrije val van WO naar HBO nu wel beter. Kom eens uit je enge, stigmahokje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Mishu het volgende:
Verder bewijst dit topic maar weer eens dat MBO-ers domme impulsieve mensen zijn die alleen maar goed zijn in andere mensen kleineren ipv een intelligent gesprek voeren over iets.
Is de werkelijke vraag niet waarom jij je zo bezig houdt met wat anderen van je (zouden) vinden ipv op een leuke manier jouw eigen leven te leiden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:08 schreef Mishu het volgende:
Je houdt die bewijsdrang zelf in leven, dat begrijp je toch wel? En ook dat mechanisme heeft pas kracht wanneer jij dat het geeft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:14 schreef AMDB het volgende:
Weer zo'n topic met de 'hokjes'-dooddoener. Accepteer nou eens dat het gewoon even iets gemakkelijker discussieert.
Overigens herken ik het verhaal van TS wel licht, ook begonnen op universiteit, toen hbo en nu weer universiteit. Ware het niet dat ik officieel geen langstudeerder word en een relatie heb. Herken vooral de bewijsdrang en dat ik vaak liever vrienden heb die ook hoogopgeleid zijn. Niet omdat ik per sé lageropgeleiden dom vind, het is meer een soort mechanisme. Wel een beetje elitair, dat geef ik toe.
OK, mijn vraag: wat heb je gedaan qua dating activiteiten so far? En waarom heb je het gevoel dat het niet lukte vanwege je studie-tempo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Daar had ik wel wat aan. Maar het is moeilijk om daar op verder te gaan met al die offtopic ruis er tussendoor.
Klopt. Heb er persoonlijk dan ook geen problemen mee, vind het prima zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:15 schreef Canillas het volgende:
[..]
Je houdt die bewijsdrang zelf in leven, dat begrijp je toch wel? En ook dat mechanisme heeft pas kracht wanneer jij dat het geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |