En jij bent niet onaardig als je het uitmaakt met een lager opgeleide kerel op het moment dat je een handtekening onder je bul zet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een onaardige, weinig inlevende eikel. Jij bent niet degene die zich hier kwetsbaar opstelt door iets te delen.
+1 jaar voor TS.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In haar wereld draait het alleen om een papiertje met wat letters erop ofzo.
Ik ben bang dat je wel eens gelijk kunt hebben, Moroccan Chick. Haar probleem is alleen dat ze zelf niet voldoet aan de eisen die ze stelt. Best humor eigenlijk...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Kweenie of 't aan mij ligt maar TS komt over als een best wel materialistische en op status-geilende biatch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Is het dat wat je raakt dan? Dat je zo reageert. Het was puur hypothetisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
En jij bent niet onaardig als je het uitmaakt met een lager opgeleide kerel op het moment dat je een handtekening onder je bul zet?
Jij deelt niks. Jij stelt min of meer dat als jij straks je papiertje hebt, je je te goed voelt voor een groot gedeelte van de mannelijke bevolking. Das heel wat anders dan je 'diepste zielsroerselen' delenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een onaardige, weinig inlevende eikel. Jij bent niet degene die zich hier kwetsbaar opstelt door iets te delen.
Commentaar leveren is makkelijker dan je diepste zielsroerselen delen.
Dat is niet hypothetisch. Als je jouw OP leest is dat nou precies een actie die je zou doen. Moet je nu niet ineens terugkrabbelenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is het dat wat je raakt dan? Dat je zo reageert. Het was puur hypothetisch.
Echt, TS, de rillingen lopen over mijn rug... Dit is toch niet de basis voor een relatie!?? Of woon je in India ofzo. Wij hebben hier de verlichting gehad in het Westen. En we zijn zo welvarend dat we onze partners kunnen kiezen op basis van liefde!! Gebruik je intellect om dat in te zien.quote:En ik merk het zelf ook, ik ben 23 en ik ga de andere sekse ook steeds meer beoordelen op burgerlijke waarden als opleidingsniveau, inkomen etc. En romantiek speelt daarbij steeds minder een rol omdat dat niet slim is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Intelligente mensenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:07 schreef Picchia het volgende:
Ik vind dit allemaal behoorlijk onduidelijk worden. Kan iemand de verschillende niveaus even inzichtelijk maken?
Ik vind bouwvakkers meestal niet zo aantrekkelijk door wat ze uitstralen. Ik val op rustige lieve jongens, niet op schreeuwlelijks.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:10 schreef Das-Phantom het volgende:
Hey maar TS, wat nou als je verliefd zou worden op een of andere bouwvakker, sluit je je dan af voor je eigen gevoelens omdat het niveau teveel afwijkt?
Hoe werkt zoiets?
Ja, want een bouwvakker is per definitie een schreeuwlelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind bouwvakkers meestal niet zo aantrekkelijk door wat ze uitstralen. Ik val op rustige lieve jongens, niet op schreeuwlelijks.
Nu stigmatiseer je zelf toch ook behoorlijk hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind bouwvakkers meestal niet zo aantrekkelijk door wat ze uitstralen. Ik val op rustige lieve jongens, niet op schreeuwlelijks.
Ken je oh oh cherso? Vaak zijn domme aso's al van veraf te spotten. Nerds spot je ook van een afstand. Maar er zijn uitzonderingen waarbij een Sterretje een filosoof blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:12 schreef Metalfrost het volgende:
Hoe kun je van tevoren weten wat het niveau van iemand is, als je in de eerste instantie nog geen gesprek met degene hebt gevoerd?
bouwvakkers, timmerlieden en schilders daargelaten
Over 't paard getilde wijven spot je ook snel...och kijk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ken je oh oh cherso? Vaak zijn domme aso's al van veraf te spotten. Nerds spot je ook van een afstand. Maar er zijn uitzonderingen waarbij een Sterretje een filosoof blijkt te zijn.
Daar ben ik me van bewust, het is ook een ingewikkeld iets. Ik zeg niet dat ik het antwoord weet, daarom vraag ik om hulp / de visie van anderen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:14 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Nu stigmatiseer je zelf toch ook behoorlijk hoor.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey, je valt op mijDikke lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel iets moois opbloeien. O wacht, TS is tot het inzicht gekomen dat je je niet door romantiek en liefde moet laten leiden...I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Ja maar het probleem is dat ik mezelf nog niet hoogopgeleid voel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:17 schreef jcdragon het volgende:
Nog een tip voor TS. Via relatie sites wordt er meestal een match gemaakt. Je kan als criteria ook opleidingsnivo en interesses opgeven. Dus dan kom je toch wel aan de man.
En toch heb je last van dít stigma.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is dat ik mezelf nog niet hoogopgeleid voel.
Je volgt toch al een wo opleiding. Hoe lang duurt het nog voordat je afgestudeerd bent ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is dat ik mezelf nog niet hoogopgeleid voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |