No offense hoor, maar was jij niet diegene die een labeltje met daar op het adres aan haar (studenten)huissleutels liet hangen en vervolgens de woningbouwvereniging beschuldigde van 'gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel' toen deze gestolen werden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
No offense hoor, maar was jij niet degene die een topic opende omdat je door een Fokker ontmaagd wilde worden?
Madame_Paon > TSquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het staat vast: jij bent een oppervlakkige, arrogante doos.
Veel succes met het vinden van een man, al zullen de meeste mannen hard voor iemand als jij wegrennen.
LOL pwnedquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
No offense hoor, maar was jij niet diegene die een labeltje met daar op het adres aan haar (studenten)huissleutels liet hangen en vervolgens de woningbouwvereniging beschuldigde van 'gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel' toen deze gestolen werden?
MBO-ers in de zaal die een barmhartig woordje willen doen voor de TS? Nee? Niemand? Echt niemand die haar wil? Laatste kans? Echt niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij willen haar ook niet, mag ik haar doorschuiven??
Oooeeeh, jij doet WO. Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat weet je niet en dat kan je niet aan de hand van een topic beoordelen. Vrij 'dom' dus.
Ik heb het idee dat veel mensen wel zo denken die WO doen, je stopt immers veel moeite in die studie en deels omdat je hogerop wil komen.
Ik heb een oplossing: wat als de HBO'ers en MBO'ers nou eens gewoon onderling zouden gaan daten? Dan is er toch geen probleem meer? Wij ons ding, jullie jullie ding.
Of willen jullie soms stiekem mee kunnen profiteren van een moeilijke studie?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
No offense hoor, maar was jij niet diegene die een labeltje met daar op het adres aan haar (studenten)huissleutels liet hangen en vervolgens de woningbouwvereniging beschuldigde van 'gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel' toen deze gestolen werden?
Waarom praat je over dingen als eigenwaarde als je het zelf blijkbaar niet hebt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het staat vast: jij bent een oppervlakkige, arrogante doos.
Veel succes met het vinden van een man, al zullen de meeste mannen hard voor iemand als jij wegrennen.
Hoezo, HBO heeft TS ook gedaan, alleen niet af gemaakt, om vervolgens een WO-opleiding te gaan doen waar ze nog 1,5 jaar over doet. Maar het lijkt me vrij duidelijk dat dit een troll isquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oooeeeh, jij doet WO. Mag ik je aanraken?
Of nee, dan raak je besmet met het HBO-virus. Stom van me! Maar ja, HBO, he. Bij ons gaat alles wat langzamer.
Dat geldt ook voor jou en intelligentie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waarom praat je over dingen als eigenwaarde als je het zelf blijkbaar niet hebt?
Ik ben een drop-out, echt het laagste van het laagste dus en daarom zeg ik vast bij deze: Wij willen haar ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LOL pwned
[..]
MBO-ers in de zaal die een barmhartig woordje willen doen voor de TS? Nee? Niemand? Echt niemand die haar wil? Laatste kans? Echt niet?
Nou ja, het kan nog goedkomen. TS moet alleen een dominante man krijgen die de teugels strak zal houden en haar niet al teveel in sociale kringen laat optreden. Een echt alpha mannetje dat haar wel even de deugden des levens zal bijbrengen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
Jezus, wat een domme doos ben je dan!![]()
Overigens hoop ik dat TS nooit een vent zal vinden, dan plant ze zich tenminste niet voort.
Meer van dit soort mensen hebben we echt niet nodig.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waarom praat je over dingen als eigenwaarde als je het zelf blijkbaar niet hebt?
Bazingaquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor jou en intelligentie.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat weet je niet en dat kan je niet aan de hand van een topic beoordelen. Vrij 'dom' dus.
Ik heb het idee dat veel mensen wel zo denken die WO doen, je stopt immers veel moeite in die studie en deels omdat je hogerop wil komen.
Ik heb een oplossing: wat als de HBO'ers en MBO'ers nou eens gewoon onderling zouden gaan daten? Dan is er toch geen probleem meer? Wij ons ding, jullie jullie ding.
Of willen jullie soms stiekem mee kunnen profiteren van een moeilijke studie?
Nee, daar ga ik me niet voor schamen, sterker nog, ik zeg het nog een keer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een walgelijke opmerking. Ga je schamen.
Je maakt jezelf nu wel nog belachelijker door deze sneue afleidingsmanoeuvre.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Madame_Paon > TS![]()
Als je nog een vent zoekt Madame, kom maar deze kant opkan TS lekker alleen op haar zolder blijven zitten.
Het topic gaat over jou, niet over mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Die haar dan weer aan de kant zet voor een lekker dom ding, omdat TS altijd alleen maar van die discussies over wetenschappelijke onderwerpen wil voeren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, het kan nog goedkomen. TS moet alleen een dominante man krijgen die de teugels strak zal houden en haar niet al teveel in sociale kringen laat optreden. Een echt alpha mannetje dat haar wel even de deugden des levens zal bijbrengen.
Je bedoeld dat ze gewoon een keer keihard anaal genomen moet worden, of wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, het kan nog goedkomen. TS moet alleen een dominante man krijgen die de teugels strak zal houden en haar niet al teveel in sociale kringen laat optreden. Een echt alpha mannetje dat haar wel even de deugden des levens zal bijbrengen.
Zodra ze daarover begint stopt het alpha mannetje 25 centimeter puur vleesgenot in haar mond. Dat leert haar snel genoeg dat ze geen discussies met een superieur mannetje moet aangaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die haar dan weer aan de kant zet voor een lekker dom ding, omdat TS altijd alleen maar van die discussies over wetenschappelijke onderwerpen wil voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |