abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:34:37 #1
374035 Garincha12
hij kwam en stal van de rijken
pi_110982919
We leven momenteel ongeveer met 7.6 miljard mensen op aarde misschien wel meer. Nu dan ben ik geen voorstander van een oorlog maar er komen meer mensen erbij, het is crisis, water en voedsel word duurder en over ongeveer 50 a 60 jaar is het bijna onbetaalbaar om maar normaal te kunnen leven laat staan iets op te bouwen! We moeten onze kids toch een toekomst geven waar ze iets mee kunnen opbouwen?

" Nogmaals ik ben geen voorstander van een oorlog" maar zie de nut er wel van in, jammer genoeg. Een derde wereld oorlog zou deze wereld hopelijk weer in zijn goeie vorm kunnen brengen. Vrees ik.

Mee eens?
  Moderator dinsdag 1 mei 2012 @ 00:37:35 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110982993
Je kunt ook gewoon gaan werken en dan iets opbouwen, in plaats bij voorbaat al met oplossingen komen die buiten je eigen verantwoording liggen :')
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:39:14 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_110983042
Denk niet dat er tegenwoordig een oorlog mogelijk is met zoveel slachtoffers.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:39:34 #4
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_110983050
Zullen we eens beginnen met geboortebeperking, alternatieve energiebronnen en het verbeteren van landbouwtechnieken?
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:39:55 #5
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110983066
Ja, een wereldoorlog. Wij kunnen met zijn allen bij de verste verte niet eens voor de geest halen hoe verschrikkelijk en mensonterend zo'n oorlog is.

Je zult wel anders praten als je geliefden een voor een worden neergemaaid.
pi_110983098
Ik denk daar ook veel over na de laatste tijd. De reptilians komen ons zuiveren, daar ben ik zeker van.
pi_110983099
:')

Maak jezelf lekker van kant, TS.
  Moderator dinsdag 1 mei 2012 @ 00:41:27 #8
16180 crew  CoolGuy
pi_110983108
Ik zie ineens de ondertitel. Er wordt me langzaamaan duidelijk wat TS waarschijnlijk voor figuur is :')
pi_110983119
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:34 schreef Garincha12 het volgende:

We moeten onze kids toch een toekomst geven waar ze iets mee kunnen opbouwen?
Die van jou ook ?

quote:
Nogmaals ik ben geen voorstander van een oorlog" maar zie de nut er wel van in, jammer genoeg.
Meld je jouw kinderen even aan?

quote:
Een derde wereld oorlog zou deze wereld hopelijk weer in zijn goeie vorm kunnen brengen.
En welke goede vorm brengt een oorlog? Kun je een (wereld) oorlog noemen die slechts alleen positieve effecten had op de mensheid?

quote:
Mee eens?
Nee.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:43:16 #10
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_110983159
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:39 schreef Scuidward het volgende:
Denk niet dat er tegenwoordig een oorlog mogelijk is met zoveel slachtoffers.
Kwestie van afwachten tot bepaalde grondstoffen schaars worden...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_110983170
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef Tauchmeister het volgende:
:')

Maak jezelf lekker van kant, TS.
Precies.
TS, doe ons een plezier, geef ons een beter leven en maak een einde aan het jouwe. Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Namens 7+ miljard mensen: bedankt!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:43:37 #12
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_110983174
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:39 schreef padlarf het volgende:
Zullen we eens beginnen met geboortebeperking, alternatieve energiebronnen en het verbeteren van landbouwtechnieken?
Enige oplossing idd. Buiten oorlog.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:49:01 #13
374035 Garincha12
hij kwam en stal van de rijken
pi_110983326
quote:
Precies.
TS, doe ons een plezier, geef ons een beter leven en maak een einde aan het jouwe. Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Namens 7+ miljard mensen: bedankt!
Naa ik ben een postief ingesteld mens ;). Maak jezelf maar van kant als jij dat een optie vind maar ik niet.

quote:
geen slecht idee trouwens.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:49:47 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_110983353
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:37 schreef CoolGuy het volgende:
Je kunt ook gewoon gaan werken en dan iets opbouwen, in plaats bij voorbaat al met oplossingen komen die buiten je eigen verantwoording liggen :')
:D
  Moderator dinsdag 1 mei 2012 @ 00:50:25 #15
16180 crew  CoolGuy
pi_110983372
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef remlof het volgende:

[..]

:D
Mja, toch? :')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:50:38 #16
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110983383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef Garincha12 het volgende:

[..]

Naa ik ben een postief ingesteld mens ;).

[..]

geen slecht idee trouwens.
Doe ons allemaal een plezier en log uit. Je maakt jezelf belachelijk met je topics.
pi_110983393
Het bevolkingsaantal verminderen zal de wereld niet helpen in vrede en weelde te leven. Als het systeem slecht is zal er ook met 1 miljard mensen op de aardbol elke dag oorlog zijn.

Als de rijkdom van de wereld eerlijk over alle mensen wordt verdeeld zullen niet 7, maar ook 70 miljard mensen in harmonie, vrede, weelde en geluk leven.

Dit systeem zal over 10 jaar klaar zijn Hieronder bespreekt Adnan Oktar dit systeem met (gelovige) vrijmetselaars uit o.a. Amerika. De vrede onder de Mahdi (vredesleider uit de Islamitische wereld) en Jezus die dit systeem zullen opzetten wordt behandeld.

Sommige mensen in Turkije beweren dat Harun Yahya de Mahdi is, omdat hij afstammeling is van de profeet Mohammed en alle uiterlijke kenmerken van de Mahdi heeft, maar dat weet alleen God en kunnen wij nog niet weten.

Engels ondertiteld.

dinsdag 1 mei 2012 @ 00:51:58 #18
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110983412
Ah, ik post in BNW. :')
  Moderator dinsdag 1 mei 2012 @ 00:52:28 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_110983433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Het bevolkingsaantal verminderen zal de wereld niet helpen in vrede en weelde te leven. Als het systeem slecht is zal er ook met 1 miljard mensen op de aardbol elke dag oorlog zijn.

Als de rijkdom van de wereld eerlijk over alle mensen wordt verdeeld zullen niet 7, maar ook 70 miljard mensen in harmonie, vrede, weelde en geluk leven.

Dit systeem zal over 10 jaar klaar zijn Hieronder bespreekt Adnan Oktar dit systeem met (gelovige) vrijmetselaars uit o.a. Amerika. De vrede onder de Mahdi (vredesleider uit de Islamitische wereld) en de terugkeer van Jezus die dit systeem zullen opzetten worden behandeld.

Sommige mensen in Turkije beweren dat Harun Yahya de Mahdi is, omdat hij afstammeling is van de profeet Mohammed en alle uiterlijke kenmerken van de Mhadi heeft, maar dat weet alleen God en kunnen wij nog niet weten.

Engels ondertiteld.

Wacht even, jij denkt dat over 10 (TIEN) jaar het gerealiseerd is dat alle rijkdom eerlijk is verdeeld over de wereld? :') Simpele.

Dus jij doet geen opleiding, werkt niet, etc, want je hoeft maar 10 jaar te sappelen, en daarna ben jij net zo rijk als ieder ander op de wereld? :')
pi_110983479
Ik denk dat als we naar de stand van zaken kijken omtrent de natuur en menselijk ego, hoeven we ons niet echt druk te maken over overpopulatie, we roeien onszelf makkelijk uit anders doet de natuur dat wel met een paar komeetjes, overstromingen, vulkaanuitbarstingen etc. et.c
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_110983501
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wacht even, jij denkt dat over 10 (TIEN) jaar het gerealiseerd is dat alle rijkdom eerlijk is verdeeld over de wereld? :') Simpele.

Dus jij doet geen opleiding, werkt niet, etc, want je hoeft maar 10 jaar te sappelen, en daarna ben jij net zo rijk als ieder ander op de wereld? :')
tis voldoende voor 70 miljard mensen toch . waarom niet dan ben je blind
  Moderator dinsdag 1 mei 2012 @ 00:56:29 #22
16180 crew  CoolGuy
pi_110983553
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

tis voldoende voor 70 miljard mensen toch . waarom niet dan ben je blind
Ja, alsof ik aan jou ga geven wat ik zelf heb opgebouwd. Je gaat zelf maar werken, luie flikker. :')

Maar vertel eens, jij gelooft dit? Dan ben ik wel benieuwd of jij een opleiding doet/hebt afgemaakt en of je nu werkt. Want als je echt hier in gelooft dan hoeft dus over 10 jaar niemand meer een flikker te doen want iedereen is even rijk als de ander. Dus kinderen die dan geboren worden hoeven niet meer te gaan werken, want hey, het wordt toch steeds opnieuw verdeeld?

Dus vertel eens, wat doe jij in het dagelijks leven?
pi_110983578
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

Dit systeem zal over 10 jaar klaar zijn Hieronder bespreekt Adnan Oktar dit systeem met (gelovige) vrijmetselaars uit o.a. Amerika. De vrede onder de Mahdi (vredesleider uit de Islamitische wereld) en Jezus die dit systeem zullen opzetten wordt behandeld.

Sommige mensen in Turkije beweren dat Harun Yahya de Mahdi is, omdat hij afstammeling is van de profeet Mohammed en alle uiterlijke kenmerken van de Mahdi heeft, maar dat weet alleen God en kunnen wij nog niet weten.
Waar kan ik mij aansluiten? Want ik ben het zat om voor mezelf te denken. Ik heb liever dat ik iemand volg die voor mij besluit wat goed is, in plaats van mijn eigen hersencellen te pijnigen. Pas dan zal ik gelukkig leven en in vrede kunnen leven met mijn (oorlogszuchtige) medemens. Mag ik ook al mijn bezittingen alvast doneren?

[/sarcasm]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_110983653
Mensen zullen niet lui nietsdoen maar ook werken, maar het allermooiste; de mensen zullen ook echte respect en liefde hebben naar elkaar toe.

Al het geld voor wapens zal verdeeld worden onder de mensen, technologie zal worden gebruikt om alle mensen te helpen.
pi_110983681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, alsof ik aan jou ga geven wat ik zelf heb opgebouwd. Je gaat zelf maar werken, luie flikker. :')

Maar vertel eens, jij gelooft dit? Dan ben ik wel benieuwd of jij een opleiding doet/hebt afgemaakt en of je nu werkt. Want als je echt hier in gelooft dan hoeft dus over 10 jaar niemand meer een flikker te doen want iedereen is even rijk als de ander. Dus kinderen die dan geboren worden hoeven niet meer te gaan werken, want hey, het wordt toch steeds opnieuw verdeeld?

Dus vertel eens, wat doe jij in het dagelijks leven?
Ik geef honden yoga, hbo geaccrediteerd en 2 jaar hands on ervaring. En die filmpjes spreken voor zich niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')