quote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef Karzai het volgende:
Het was een gezellig daggie topweer ook en Mickey kan best goed dansen
Ook niet verkeerd zegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag nog een saté ajam (links) en een saté gambing (rechts) gegeten.![]()
Gambing was erg lekker.
dittoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:09 schreef Lienekien het volgende:
Gelukkig zijn we er weer voor een jaar af.
Ja, hier (in Schubbekutteveen) was het ook weer gezellig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:08 schreef Deisyy het volgende:
Koninginnnedag is zoveel leuker als het prachtig weer is
? dat heb je dan lang volgehouden, dat niet vliegen, waar is het?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Deze weken moeten we de tweede termijn van de geboekte vakantiehuisjes betalen. Het komt dichterbij!
En voor mij wordt het de eerste keer vliegen.
Ja, ik had het ook gerust zo gelaten, dat niet vliegen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
? dat heb je dan lang volgehouden, dat niet vliegen, waar is het?
Ik weet er inmiddels het nodige van. Advies is goed drinken (geen alcohol) omdat je op hoogte sneller uitdroogt (is dikker bloed), bewegen en de kous dragen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:01 schreef Tarado het volgende:
In principe heb je met vliegen meer kans op trombose maar op een vlucht van max anderhalf uur tov een autorit van 9 zal dat wel te verwaarlozen zijn
Ik neem altijd een aspirientje als ik een lange vlucht hebquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet er inmiddels het nodige van. Advies is goed drinken (geen alcohol) omdat je op hoogte sneller uitdroogt (is dikker bloed), bewegen en de kous dragen.
Bij risicogebeurtenissen zou ik ook nog een paar dagen kunnen spuiten met antistollingsmiddel. Maar voor een vliegreis van anderhalf uur lijkt me dat wat overkill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |