Ah leuk feestjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Maar morgen ook vroeg op voor een vrije dag, want dan gaat golfers broer trouwen![]()
Op zijn 60e
Nee pap, ik blijf nog ff opquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef chufi het volgende:
Maar dan moet je nu wel naar bed en hopen dat ze je ticket accepteren
Is goed kind ... Vooral leuke bruiloft vieren morgen, ja hoef je niet meer te zeggen dus 1 uurtje of wat later moet kunnenquote:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Maar morgen ook vroeg op voor een vrije dag, want dan gaat golfers broer trouwen![]()
Op zijn 60e
En voor het eerst in z'n leven, ook nog.quote:
Serieusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En voor het eerst in z'n leven, ook nog.
met gevaar voor eigen levenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Hou ze vast he? Niet dat ze het forum oprollen.
Misschien moet je het niet willen snappenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef sacha het volgende:
[..]
met gevaar voor eigen leven
ik snap het niet
Dat dat kan in Nederland . Nog even de tijd om de juiste uit te zoekenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet willen snappen![]()
Op je zestigste nog trouwen, leuk!
Je kent dat liedje toch wel? "Trouw niet voor je 40 bent", 20 jaar meer of minder maakt niet uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dat kan in Nederland . Nog even de tijd om de juiste uit te zoeken
Dan ben jij tenminste niet iemand die overal iets achter zoektquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef sacha het volgende:
oh wat dom van mij, ik dacht voor het eerst dat het iets aardigs schreef waar ik op mocht reageren
Weer hertrouwen? Dus je vraagt alleen hen die al twee keer gescheiden zijn?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef chufi het volgende:
Wie van de gescheiden/singles 40+ ers denkt erover om ooit weer te hertrouwen?
Ok om te trouwen of weer te trouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weer hertrouwen? Dus je vraagt alleen hen die al twee keer gescheiden zijn?
Gaan we ook nooit doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
Ik heb nooit willen trouwen, heb het ook nooit gedaan en zal het ook nooit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |