Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik mag zeker geen flauwe grap maken over voetenpron?
van mij wel maar ik heb geen shots gemaakt over voetenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik mag zeker geen flauwe grap maken over voetenpron?
Jups, maar dan mag je toch wel een grapje maken? Ik kan wel iets hebben hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat het toch alleen vriendschappelijk was?
Ja, ja. Ondertussen een beetje pron uploaden, hčquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jups, maar dan mag je toch wel een grapje maken? Ik kan wel iets hebben hoor
Zolang het maar duidelijk is dat het vriendschappelijk is!
Lekker he? Wil je ook een keertje?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ja. Ondertussen een beetje pron uploaden, hč
woehahaha... zelfs die heb ik niet eens gezien... beetje blote neptieten bekijken en een overdone tattoo boyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef Lienekien het volgende:
Pamela en Tommy Lee: lauwe hap als je dit eenmaal hebt gezien.
Kan allemaal hahaha Doe maar een SC 40+ meet organiseren dan...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooie je schoentjes daar wil ik de mijne ook wel eens naast hangen op een brug
Dan wel een shoemeet tochquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kan allemaal hahaha Doe maar een SC 40+ meet organiseren dan...
Tuurlijk.... neem ik ook de stelten meequote:
Raken we je ook niet kwijtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tuurlijk.... neem ik ook de stelten mee
hahaha... idd.quote:
Zo vroeg al ... Ik ben er zelf om 6:15 uit dus meer dan 1 keer omdraaien wort het nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef Mickeys het volgende:
Overigens... tijd voor mijn beauty slaapje... ik zal aan jullie denken om 4.45 uur als jullie je nog lekker een keertje of wat omdraaien in het lekkere warme bed
Snoezelse
Poeh ik vind het knap hoor, slaapzequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef Mickeys het volgende:
Overigens... tijd voor mijn beauty slaapje... ik zal aan jullie denken om 4.45 uur als jullie je nog lekker een keertje of wat omdraaien in het lekkere warme bed
Snoezelse
Vroeger moest ik ook wel eens om 4 of 5 uur op maar dan nog lag ik er niet voor 11 uur in, maar als je dat nu elke dag zou moeten , zo vroeg op dan, kan ik me er wel iets bij voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef Lienekien het volgende:
Pamela en Tommy Lee: lauwe hap als je dit eenmaal hebt gezien.
Op 3 september moeten wij rond 4 uur smorgens naar Schiphol.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef Mickeys het volgende:
Snoezelse
Dan heb je nog wat maandjes om naar uit te slapen b4 the early Wake-up callsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op 3 september moeten wij rond 4 uur smorgens naar Schiphol.
Ik zal dan aan je denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |