Want militairen die werden ingezet tegen het Rode Leger hebben nooit massamoorden gepleegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:12 schreef Kees22 het volgende:
En of hij ooit bij massamoorden heeft geparticipeerd is echt volkomen uit de lucht gegrepen. Waarschijnlijk is dat niet, want de Nederlanders werden ingezet tegen het Rode Leger.
ik vertik het dat het een Joods publiek "feestje" gaat wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo wilt het CIDI bepalen hoe en wat te herdenken ?
Het staat jou vrij hoe en wat te herdenken. In alle stilte of met publieke tamtam.
Maar andere mensen zijn ook vrij om hun mening te uiten.
En dan heb je de kinderen van die mensen die het meegemaakt hebben, die hun leven lang aangehoord hebben hoe vreselijk de Duitsers toch wel waren en dan is het nog een brug te ver.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zolang er nog mensen bij die herdenking aanwezig zijn die het meegemaakt hebben en aangeven er moeite mee te hebben lijkt het herdenken van de aggressor mij een brug te ver ().
Jij doet er niet veel toe, in deze, lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef Re het volgende:
[..]
ik vertik het dat het een Joods publiek "feestje" gaat worden
Stoer zeg. Echt, fantastisch van die gewapende taal op een dag dat we stilstaan bij al die ellende. Chapeau!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef Re het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij doet er niet veel toe, in deze, lijkt mij.
De mensen joden die het hebben meegemaakt des te meer.
Ja, ga jij die mensen eens de maat nemen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:46 schreef Bastard het volgende:
Zo niet, dan is er nog steeds wrok, haat, onvrede en hebben we er nog niet veel van geleerd.
alle ellende idd, van iedereen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stoer zeg. Echt, fantastisch van die gewapende taal op een dag dat we stilstaan bij al die ellende. Chapeau!
Krijg je kopgeld voor iedere keer dat je het woord Joden bezigt?quote:
Ja of jij?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, ga jij die mensen eens de maat nemen.
Deze 4 mei herdenking is geen feestje. Dan heb je het altijd verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef Re het volgende:
[..]
Ik eis anders niet dat ze de daders herdenken ''omdat ze er anders niets van geleerd hebben'', alsof ze een sticker in hun schrift konden verwachten als ze dat wel deden.quote:
De joden hébben ook het meest geleden. Sukkel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:55 schreef DrMabuse het volgende:
Joden hebben alleenrecht lijden.
Was toch al bekend?
Het CIDI maakt zich zelf weer eens geliefd.
Aard? Beestje?
Er zijn méér mensen dan alleen de Joden gesneuveld! En het draait langzaam maar zeker naar idd een Joods feestje, en ik pas er verder voor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stoer zeg. Echt, fantastisch van die gewapende taal op een dag dat we stilstaan bij al die ellende. Chapeau!
Nou, het heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De joden hébben ook het meest geleden. Sukkel.
Niks gewerkt, en niks geen zogenaamde overdreven "vrijheid van meningsuiting". Feit is feit, en daar wordt door sommigen aardig aan voorbij gegaan.quote:
Roma, Sintie, Homos, Politieke Dissidenten, Russen,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De joden hébben ook het meest geleden. Sukkel.
Ah de volgende antisemiet doet zijn intrede.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:55 schreef DrMabuse het volgende:
Joden hebben alleenrecht lijden.
Was toch al bekend?
Het CIDI maakt zich zelf weer eens geliefd.
Aard? Beestje?
Die zijn niet gesneuveld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn méér mensen dan alleen de Joden gesneuveld!
Ja ga ff mierenneuken in een gevoelig gesprek, tering.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |