SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ik versta hem ook maar het klinkt wel gekquote:Op maandag 30 april 2012 20:47 schreef MissJ het volgende:
ik versta Mike prima trouwens, maar dat komt vast omdat ik een paar keer per jaar in België ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Maar jij woont ook in het zuiden.quote:
dat dacht ik alquote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik de laatste post had![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik versta Mike ook prima.quote:Op maandag 30 april 2012 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar jij woont ook in het zuiden.
Ik zou het wel fijn vinden als ze hem zouden ondertitelen.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dacht ik alDus toen miste ik ineens een nieuw topic en heb ik 'm geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
previewIddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat slecht zeg.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Iddwat slecht zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik denk van god losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest zegt me niks.
Oh hij! Daarin was hij wel super goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:11 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik denk van god losrest zegt me niks.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |