abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110965881
Hier is de situatie: Ik werk in Bolsward, en heb daar geweldige collegas. Ik ben verliefd geworden op een geweldige collega daar, en sinds kort hebben wij een leuke relatie met elkaar. We wonen redelijk dichtbij en de vlindertjes fladderen er lustig op los...tot voor kort...Ze woont in een flat, en heeft nogal veel last van een irritante buurman. S'nachts bij haar voor de deur staan en dergelijke zijn normale dingen voor hem. Ook uitschelden op straat voor hoer behoort tot de dingen die hij graag doet. Als hij zulke dingen heeft gedaan, geeft hij een paar uur later aan dat hij van haar houdt, en een relatie met haar wil. Gelukkig voor mij wil zij dat niet, en wil gewoon verder met mij gaan. Door een situatie afgelopen nacht, hebben we gezamelijk besloten een paar dagen rust te nemen, en te zorgen dat hij daar door de woningbouw uit huis wordt gezet, omdat hij ons echt tot waanzin drijft.

Op dit moment wordt ik verscheurd door aan de ene kant ontzettend veel bezorgdheid en liefde voor haar, en aan de andere kant kan ik de desbetreffende buurman wel vermoorden...

Mijn vraag aan jullie is: hoe kan ik hier het beste mee omgaan, omdat ik zo langzamerhand gek wordt.
  maandag 30 april 2012 @ 16:36:14 #2
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_110965944
zij bij jou wonen?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_110965982
Wat ik vergeten te vertellen was: we wonen niet bij elkaar in hetzelfde huis. (wat niet is kan nog komen), aangezien het allemaal nog pril is zeg maar.
pi_110966048
Is dit niet een beetje overtrokken? Overlast hebben en meteen beginnen te roepen dat je 'relatie verpest wordt'. Je nachtrust wordt verpest. Als de relatie hiervan al problemen gaat ondervinden dan is 't sowieso wellicht niet zo'n goed idee om door te gaan.
Ja doei.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 april 2012 @ 16:43:08 #5
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110966083
:'), als je dit al moeilijk vindt wens ik je veel succes in de toekomst.
pi_110966084
Ik snap wat je bedoelt Motorbloempje, maar wij moetne onze relatie nu even stopzetten, vanwege deze geweldige buurman (sarcastisch bedoeld).
  maandag 30 april 2012 @ 16:43:27 #7
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_110966095
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:43 schreef krosenkamp het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Motorbloempje, maar wij moetne onze relatie nu even stopzetten, vanwege deze geweldige buurman (sarcastisch bedoeld).
Wat vind zij daar van?
pi_110966105
quote:
Je moet je relatie stopzetten vanwege overlast? Wut? :? :')!
Ja doei.
pi_110966121
Trap die akelige buurman dusdanig tegen z'n reedt dat ie kapt met jouw meisje pesten.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 30 april 2012 @ 16:48:20 #10
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_110966198
Aanstellerij echt. Gewoon negeren.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 30 april 2012 @ 16:50:17 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110966237
quote:
Een 'oplossing' die zij heeft geopperd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_110966252
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef krosenkamp het volgende:
Ook uitschelden op straat voor hoer behoort tot de dingen die hij graag doet. Als hij zulke dingen heeft gedaan, geeft hij een paar uur later aan dat hij van haar houdt, en een relatie met haar wil.
Dus ze praat wel met hem?
quote:
Door een situatie afgelopen nacht, hebben we gezamelijk besloten een paar dagen rust te nemen, en te zorgen dat hij daar door de woningbouw uit huis wordt gezet, omdat hij ons echt tot waanzin drijft.
Succes daarmee! Dat kan héél lang gaan duren en waarschijnlijk lukt het niet eens... Ze kan beter zelf verhuizen.
quote:
Mijn vraag aan jullie is: hoe kan ik hier het beste mee omgaan, omdat ik zo langzamerhand gek wordt.
Buurtbemiddelingsgesprek aanvragen (ook al heb je daar niet veel aan) en elke keer als hij iets doet de politie bellen en blijven bellen. En contact blijven houden met de woningbouwvereniging maar echt heel veel heb je er allemaal niet aan...

Kut voor jullie! Succes ermee in ieder geval!
  maandag 30 april 2012 @ 16:52:42 #13
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110966293
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je moet je relatie stopzetten vanwege overlast? Wut? :? :')!
Ik snap er ook helemaal niks van... Zie de link totaal niet :{ :?
pi_110966323
Ze wordt dus gegijzeld door die man. Waarom doen jullie geen aangifte?
pi_110966348
Alles opnemen en aan de politie overhandigen.Eventueel buren meenemen die kunnen getuigen dat het de spuitgaten uitloopt. Politie moet dan wel handelen. Zijn er al officiële klachten ingediend in de afgelopen tijd?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_110966361
We hebben aangifte gedaan bij de politie, maar we zitten tegen de bewijslast aan te hikken. Wat betreft de woningbouw: daar wordt aan gewerkt, en gezien het contract, staat hij of morgen op straat, of krijgt hij een flinke waarschuwing.

We hebben allebei genoeg meegemaakt in eerdere relaties, en zijn hard toe aan wat rust met elkaar.
pi_110966362
Wat was de situatie vannacht?
pi_110966381
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:56 schreef krosenkamp het volgende:
We hebben aangifte gedaan bij de politie, maar we zitten tegen de bewijslast aan te hikken. Wat betreft de woningbouw: daar wordt aan gewerkt, en gezien het contract, staat hij of morgen op straat, of krijgt hij een flinke waarschuwing.

We hebben allebei genoeg meegemaakt in eerdere relaties, en zijn hard toe aan wat rust met elkaar.
cameraatje ophangen
Google is your friend, abuse your friends
pi_110966409
Dreigen, schelden, veel bellen en smsen zonder reden. Politie is er bij gehaald (nadat er twee keer gebeld was kwamen ze), en die hebben relatief gezien de rust weer weder laten keren.

En
pi_110966553
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:58 schreef krosenkamp het volgende:
Dreigen, schelden, veel bellen en smsen zonder reden. Politie is er bij gehaald (nadat er twee keer gebeld was kwamen ze), en die hebben relatief gezien de rust weer weder laten keren.

En
En?
pi_110966583
TS :')

You've made my day.
pi_110966587
Maar ik snap nog steeds niet waarom je dan 'de relatie' op 'een laag pitje' zou moeten zetten?
Ja doei.
pi_110966620
Omdat er 2 kinderen bij betrokken zijn, en zolang ik daar over de vloer kom, heeft hij meer reden om stennis te schoppen...en dat wil ik de kids niet aandoen.
  maandag 30 april 2012 @ 17:09:04 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_110966662
Dan slaapt zij toch bij jou?

Ik snap er geen bal van :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 30 april 2012 @ 17:10:10 #25
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_110966684
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:07 schreef krosenkamp het volgende:
Omdat er 2 kinderen bij betrokken zijn, en zolang ik daar over de vloer kom, heeft hij meer reden om stennis te schoppen...en dat wil ik de kids niet aandoen.
Deze informatie had je in de OP moeten zetten, dan was het allemaal net iets minder vaag geweest. Zij heeft dus twee kinderen, en moet daarom wel in haar huis slapen?
Ok stelletje hokboeren
  maandag 30 april 2012 @ 17:10:22 #26
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110966688
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 17:09 schreef eleusis het volgende:
Dan slaapt zij toch bij jou?

Ik snap er geen bal van :')
Ik word daar soms zo moe van he, dat het verhaal pas na 2 pagina's duidelijk is, alleen maar omdat mensen door blijven vragen ;(

Maar ik denk dat het zo zit: zij heeft 2 kinderen en die kunnen/willen niet bij hem slapen.
pi_110966707
'de kids' ;(

Maar, boo fucking hoo. Als je ' verscheurd [wordt] door aan de ene kant ontzettend veel bezorgdheid en liefde voor haar' dan neem je 'Annie en de kids' toch gewoon in huis, al is het maar totdat er een oplossing is gevonden met wijkagent en/of woningbouwvereniging?
Ja doei.
pi_110966747
Yup, aangezien ik tijdelijk (tot ik weer een eigen woning heb) bij m'n ouders woon. De hele situatie is te stom voor woorden eigenlijk, maar des te meer irritant aan het worden.
  maandag 30 april 2012 @ 17:13:44 #29
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110966770
Maar wat ik niet snap: als die buurman nu ziet dat het effect heeft wat ie doet (jij verdwijnt), dan houdt ie toch helemaal nooit op..
pi_110966786
Wat ik vooral niet snap is dat er mensen zijn die hiervoor een FOK! account aanmaken :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  maandag 30 april 2012 @ 17:15:44 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110966826
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat er mensen zijn die hiervoor een FOK! account aanmaken :')
Misschien is het wel een kloon :o Hoewel, die zou de plaats waar hij werkt niet genoemd hebben, zeker niet als het totaal niks met het verhaal te maken heeft.

Maarre:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110966857
Maar wil je nog wat meer over je werk vertellen?
pi_110966874
We staan beiden in de keuken. Doen veel aan cateringen verzorgen, en zorgen ervoor dat de kantine blijft draaien voor ongeveer 10 - 15 man.
  maandag 30 april 2012 @ 17:20:14 #34
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_110966917
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:18 schreef krosenkamp het volgende:
We staan beiden in de keuken. Doen veel aan cateringen verzorgen, en zorgen ervoor dat de kantine blijft draaien voor ongeveer 10 - 15 man.
:')_111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!
Ok stelletje hokboeren
  maandag 30 april 2012 @ 17:25:18 #35
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110967016
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:18 schreef krosenkamp het volgende:
................... :') !
pi_110967043
Ik begrijp dat voor velen van jullie deze situatie lachwekkend is, en met logisch redeneren simpel op te lossen is, maar jammer genoeg voor mij en m'n vriendin niet op dit moment. Dus ik vraag jullie respect en begrip hiervoor...
pi_110967112
ik snap echt niet hoe de enige oplossing dan maar is de relatie op pauze te zetten?

ga gewoon lekker samen naar de film of uit eten of zo en daarna apart naar huis?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_110967115
Het is niet zozeer lachwekkend, eerder triest dat er zo in problemen gedacht wordt. Natuurlijk is het vervelend, overlast, heb het zelf ook wel eens 'mogen ervaren', maar om daar meteen je leven/relatie voor om te gooien... :N
Ja doei.
pi_110967150
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:26 schreef krosenkamp het volgende:
Ik begrijp dat voor velen van jullie deze situatie lachwekkend is, en met logisch redeneren simpel op te lossen is, maar jammer genoeg voor mij en m'n vriendin niet op dit moment. Dus ik vraag jullie respect en begrip hiervoor...
dan lijkt me dat er een groter probleem is
namelijk dat jullie allebei niet kunnen functioneren in de 'normale' wereld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110967178
euh....wat is de voorgeschiedenis tussen jouw 'lief' en haar buurman? Dat ie haar ongevraagd sms't impliceert dat ze in een eerdere fase 'aardig' met elkaar omgingen.
Vind het nml nogal weird dat hij nu zo reageert op jullie prille relatie....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  maandag 30 april 2012 @ 17:42:50 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_110967349
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
euh....wat is de voorgeschiedenis tussen jouw 'lief' en haar buurman? Dat ie haar ongevraagd sms't impliceert dat ze in een eerdere fase 'aardig' met elkaar omgingen.
Sommige mensen zijn nogal weird.
The love you take is equal to the love you make.
pi_110967365
quote:
wel;nee, doe niet zo raar :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_110967379
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 17:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn nogal weird.
maar whanderingwhy heeft wel een punt...
ik bedoel waarom heeft hij haar nummer to start with?
1 buurman hier heeft dat van mij omdat ik op vriendschappelijke voet met hem sta
ik bedoel, als je helemaal geen band hebt met je buren duw je ook een visitekaartjes met je nummer binnen en zo he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110967448
Er was ook sprake van een vriendschappelijke band tussen die twee, waar ik het probleem niet van in zie...En ja, we kunnen ons allebei verder prima redden in de "harde echte wereld" :{
  maandag 30 april 2012 @ 17:49:15 #45
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110967471
Maar denk je nou serieus dat het probleem opgelost wordt doordat jij daar wegblijft, en jullie over een tijdje zonder last van de buurman de draad gezellig weer op kunnen pakken?
pi_110967477
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:47 schreef krosenkamp het volgende:
Er was ook sprake van een vriendschappelijke band tussen die twee, waar ik het probleem niet van in zie...En ja, we kunnen ons allebei verder prima redden in de "harde echte wereld" :{
wat is er gebeurd dan waardoor hij haar nu een hoer noemt etc?
normaal verlopen vriendschappen in een ander patroon

en ik zei dat over de 'normale' wereld omdat ik het echt heel heel vreemd vind dat je je nu laat verslaan door een tegenslag :?
er zijn zo veel manieren en vormen om deze relatie in voort te zetten en jullie kiezen na 1 hobbel in de weg al voor een 'pauze'?
wat doe je dan als er echt eens wat aan de hand is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110967709
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:58 schreef krosenkamp het volgende:

En
Hiermee heb je dan toch al een belangrijk deel van de benodigde bewijzen?
pi_110967869
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat is er gebeurd dan waardoor hij haar nu een hoer noemt etc?
normaal verlopen vriendschappen in een ander patroon

en ik zei dat over de 'normale' wereld omdat ik het echt heel heel vreemd vind dat je je nu laat verslaan door een tegenslag :?
er zijn zo veel manieren en vormen om deze relatie in voort te zetten en jullie kiezen na 1 hobbel in de weg al voor een 'pauze'?
wat doe je dan als er echt eens wat aan de hand is?
Ok, doe jij het woord maar, precies mijn punt :+
Strek je eens uit !
pi_110968082
Dus nou geef je die buurman z'n zin door afstand te nemen? Dat heeft hij maar mooi voor elkaar dan ^O^

Ik geloof niet dat dit het hele verhaal is, je laat zo'n vent toch niet je leven bepalen :?
  maandag 30 april 2012 @ 18:23:42 #50
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_110968134
Straks blijkt het een ex te zijn.

Anyhow. Als je er voor wilt gaan zou ik nu gewoon de cruciale offers maken. Weet nog steeds niet hoe je huidige relatie het allemaal ziet. Hebben jullie dit na goed overleg besloten? Hoe stabiel is zij in deze situatie?
pi_110968714
Je vriendin wordt bedreigt, en jij gaat weg.. Logisch
  maandag 30 april 2012 @ 18:57:07 #52
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_110968875
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef krosenkamp het volgende:
Hier is de situatie: Ik werk in Bolsward, en heb daar geweldige collegas. Ik ben verliefd geworden op een geweldige collega daar, en sinds kort hebben wij een leuke relatie met elkaar. We wonen redelijk dichtbij en de vlindertjes fladderen er lustig op los...tot voor kort...Ze woont in een flat, en heeft nogal veel last van een irritante buurman. S'nachts bij haar voor de deur staan en dergelijke zijn normale dingen voor hem. Ook uitschelden op straat voor hoer behoort tot de dingen die hij graag doet. Als hij zulke dingen heeft gedaan, geeft hij een paar uur later aan dat hij van haar houdt, en een relatie met haar wil. Gelukkig voor mij wil zij dat niet, en wil gewoon verder met mij gaan. Door een situatie afgelopen nacht, hebben we gezamelijk besloten een paar dagen rust te nemen, en te zorgen dat hij daar door de woningbouw uit huis wordt gezet, omdat hij ons echt tot waanzin drijft.

Op dit moment wordt ik verscheurd door aan de ene kant ontzettend veel bezorgdheid en liefde voor haar, en aan de andere kant kan ik de desbetreffende buurman wel vermoorden...

AANSTELLER
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_110969518
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Je vriendin wordt bedreigt, en jij gaat weg.. Logisch
Zijn vriendin wordt bedreigd als er mannenbezoek is. Dus als hij niet meer komt, heerst er de schijnrust van de zijde van de bezitterige buurman.
pi_110969554
Ik zie 't probleem niet zo. Waarom moeten jullie je relatie op een laag pitje zetten? En waarom open je eingelijk een topic met een vage OP als je halverwege verteld dat de buurman toch binnen nu en paar dagen op straat komt te staan. Probleem opgelost toch?

}:|
pi_110969825
Die buurman komt niet binnen een paar dagen op straat te staan. De desbetreffende woningbouwvereniging zal eerst een dossier moeten opbouwen, en dan is het de vraag of er méér buurtbewoners last van hem hebben en in welke mate. Indien ja kan het nog jaren duren áls het al gaat gebeuren. Iemand uit huis zetten is voor een woningbouwvereniging minder makkelijk dan je denkt.

TS, is dat wat je vriendin je vertelde? Dat zij en de buurman ''gewoon'' op vriendschappelijke voet stonden? :') Volgens mij is hier heel wat meer aan de hand (geweest) waar jij waarschijnlijk geen weet van hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_110970293
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:20 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Zijn vriendin wordt bedreigd als er mannenbezoek is. Dus als hij niet meer komt, heerst er de schijnrust van de zijde van de bezitterige buurman.
Dan nog, optreden ipv aftaaien.
pi_110970453
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:43 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dan nog, optreden ipv aftaaien.
Ik zou die beste man inderdaad even goed duidelijk maken (zonder geweld van wélke aard dan ook!) dat 'men' hier niet van gediend is. Loopt dat op onrust uit, politie bellen. Maar zelf correct blijven.
Ja doei.
pi_110971105
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zou die beste man inderdaad even goed duidelijk maken (zonder geweld van wélke aard dan ook!) dat 'men' hier niet van gediend is. Loopt dat op onrust uit, politie bellen. Maar zelf correct blijven.
Eerst maar eens alle feiten. Hoe dat zo dat 'buurman', in het bezit van haar mobiele nr, voor zover bekend alleen bij haar moeilijk doet en haar "hoer" toeschreeuwt en even later roept dat ie van haar houdt en een relatie met haar wil :?

Dat gedrag van 'buurman' is niet goed te praten, maar waarom heb ik steeds meer het gevoel dat wij hier collectief niet het hele plaatje te horen krijgen?

Ts: het hele verhaal graag enne....hoeveel dagen heb je al wat met haar? Ga maar eens goed doorvragen hoe-en-wat ;)
Strek je eens uit !
pi_110971188
Oh, tuurlijk krijgen we hier niet het hele verhaal te horen, maar afgaande op wat je hier te lezen krijgt worden ze lastig gevallen en wordt hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot drama van gemaakt en kruipen ze gezellig saampjes in de slachtofferrol. Als je dan zo overtuigd bent van het feit dat jij 'om niets' lastig wordt gevallen, doe er dan wat aan in plaats van wegrennen en op het internet gaan lopen zeiken.
Ja doei.
pi_110988708
Ts komt niet met meer info? Jammer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110990690
Iets zegt me dat de vriendin van de ts niet helemaal eerlijk is ten opzichte van de relatie met haar buurman. Ex-lover misschien, of iemand die ze aan het lijntje heeft gehouden totdat ts in beeld kwam? Zou een hoop verklaren.

En als je er zo'n last van hebt waarom stap je dan niet naar de politie?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:59:26 #62
365231 Fera
Fire & Blood
pi_110990872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Iets zegt me dat de vriendin van de ts niet helemaal eerlijk is ten opzichte van de relatie met haar buurman. Ex-lover misschien, of iemand die ze aan het lijntje heeft gehouden totdat ts in beeld kwam? Zou een hoop verklaren.

En als je er zo'n last van hebt waarom stap je dan niet naar de politie?
Dat dacht ik vrijwel meteen. Ik denk dat de vriendin van TS niet helemaal eerlijk is geweest over de relatie met de buurman ...
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Moderator dinsdag 1 mei 2012 @ 12:21:54 #63
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110991648
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat dacht ik vrijwel meteen. Ik denk dat de vriendin van TS niet helemaal eerlijk is geweest over de relatie met de buurman ...
Eens. Ik denk dat er veel meer aan de hand is tussen Annie en de buurman. Ik denk dat Annie Buurman aan 't lijntje heeft gehouden, en dat Buurman dat niet echt kan verkroppen.

Maar goed als ik het hele verhaal hier lees, in de keuken staan etc etc, de manier waarop er in problemen wordt gedacht, het drama, dan heb ik wel een bepaald beeld van het soort figuren dat TS, Annie en Buurman zijn :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_110991705
O+ Annie O+ :')
Ja doei.
  Moderator dinsdag 1 mei 2012 @ 12:33:04 #65
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110991987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
O+ Annie O+ :')
mja :')

ik krijg dan op mijn beurt weer enorme jeuk van de term 'de kids'. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_110992051
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

mja :')

ik krijg dan op mijn beurt weer enorme jeuk van de term 'de kids'. :')
ja, daarom had ik ook 'Annie en de kids' gebruikt om TS z'n vriendin aan te duiden. Kids. Ieoew.

Nou ja, TS, ik hoop dat je nog wat van je laat horen. Dat we nooit de twee verhalen te horen krijgen is nu eenmaal het risico op een forum, maar voor jou persoonlijk raad ik je wel aan om even om de tafel te gaan zitten met je vriendin en op tafel te krijgen wat er precies allemaal achter zit. Wellicht kun je daarmee de boel wel oplossen. En als niet, dan zou ik me sowieso niet weg laten jagen. Zoals ik eerder al zei: overlast is vervelend, maar 't is niet het einde van de wereld.
Ja doei.
pi_111000906
Hebben ze flats in Bolsward?
pi_111000934
Misschien weet die buurman wel meer :D

edit: die suggestie was dus al gewekt

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2012 16:40:17 ]
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:39:05 #69
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111003344
laat dr een paar nachten bij jou logeren tot ze van de buurman af is :P
let wel op, grote kans dat de buurman neit zomaar het huis uit te zetten is, en als dat dat wel gebeurt hij precies weet waardoor dat komt....
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_111009082
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:47 schreef krosenkamp het volgende:
Dat blijkt wel uit dit topic ja :')
pi_111028111
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:52 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik snap er ook helemaal niks van... Zie de link totaal niet :{ :?
Je zou toch verwachten in zo'n situatie dat je steun bij elkaar zoekt? Of denk ik dan zo vreemd?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_111028147
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
Hij is de vader van haar kinderen :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_111029384
Volgens mij hebben buurman en TS zijn vriendin in verleden meer met elkaar geflikflooit. Anders doet ie niet zo weird.

Maar dat van de relatie op een laag pitje, tsja, als je denkt dat dat gaat helpen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')