Wat vind zij daar van?quote:Op maandag 30 april 2012 16:43 schreef krosenkamp het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Motorbloempje, maar wij moetne onze relatie nu even stopzetten, vanwege deze geweldige buurman (sarcastisch bedoeld).
Je moet je relatie stopzetten vanwege overlast? Wut?quote:Op maandag 30 april 2012 16:43 schreef krosenkamp het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Motorbloempje, maar wij moetne onze relatie nu even stopzetten, vanwege deze geweldige buurman (sarcastisch bedoeld).
Een 'oplossing' die zij heeft geopperd?quote:Op maandag 30 april 2012 16:43 schreef krosenkamp het volgende:
Dus ze praat wel met hem?quote:Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef krosenkamp het volgende:
Ook uitschelden op straat voor hoer behoort tot de dingen die hij graag doet. Als hij zulke dingen heeft gedaan, geeft hij een paar uur later aan dat hij van haar houdt, en een relatie met haar wil.
Succes daarmee! Dat kan héél lang gaan duren en waarschijnlijk lukt het niet eens... Ze kan beter zelf verhuizen.quote:Door een situatie afgelopen nacht, hebben we gezamelijk besloten een paar dagen rust te nemen, en te zorgen dat hij daar door de woningbouw uit huis wordt gezet, omdat hij ons echt tot waanzin drijft.
Buurtbemiddelingsgesprek aanvragen (ook al heb je daar niet veel aan) en elke keer als hij iets doet de politie bellen en blijven bellen. En contact blijven houden met de woningbouwvereniging maar echt heel veel heb je er allemaal niet aan...quote:Mijn vraag aan jullie is: hoe kan ik hier het beste mee omgaan, omdat ik zo langzamerhand gek wordt.
Ik snap er ook helemaal niks van... Zie de link totaal nietquote:Op maandag 30 april 2012 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je moet je relatie stopzetten vanwege overlast? Wut?![]()
!
cameraatje ophangenquote:Op maandag 30 april 2012 16:56 schreef krosenkamp het volgende:
We hebben aangifte gedaan bij de politie, maar we zitten tegen de bewijslast aan te hikken. Wat betreft de woningbouw: daar wordt aan gewerkt, en gezien het contract, staat hij of morgen op straat, of krijgt hij een flinke waarschuwing.
We hebben allebei genoeg meegemaakt in eerdere relaties, en zijn hard toe aan wat rust met elkaar.
En?quote:Op maandag 30 april 2012 16:58 schreef krosenkamp het volgende:
Dreigen, schelden, veel bellen en smsen zonder reden. Politie is er bij gehaald (nadat er twee keer gebeld was kwamen ze), en die hebben relatief gezien de rust weer weder laten keren.
En
Deze informatie had je in de OP moeten zetten, dan was het allemaal net iets minder vaag geweest. Zij heeft dus twee kinderen, en moet daarom wel in haar huis slapen?quote:Op maandag 30 april 2012 17:07 schreef krosenkamp het volgende:
Omdat er 2 kinderen bij betrokken zijn, en zolang ik daar over de vloer kom, heeft hij meer reden om stennis te schoppen...en dat wil ik de kids niet aandoen.
Ik word daar soms zo moe van he, dat het verhaal pas na 2 pagina's duidelijk is, alleen maar omdat mensen door blijven vragenquote:Op maandag 30 april 2012 17:09 schreef eleusis het volgende:
Dan slaapt zij toch bij jou?
Ik snap er geen bal van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |