Wat vind zij daar van?quote:Op maandag 30 april 2012 16:43 schreef krosenkamp het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Motorbloempje, maar wij moetne onze relatie nu even stopzetten, vanwege deze geweldige buurman (sarcastisch bedoeld).
Je moet je relatie stopzetten vanwege overlast? Wut?quote:Op maandag 30 april 2012 16:43 schreef krosenkamp het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Motorbloempje, maar wij moetne onze relatie nu even stopzetten, vanwege deze geweldige buurman (sarcastisch bedoeld).
Een 'oplossing' die zij heeft geopperd?quote:Op maandag 30 april 2012 16:43 schreef krosenkamp het volgende:
Dus ze praat wel met hem?quote:Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef krosenkamp het volgende:
Ook uitschelden op straat voor hoer behoort tot de dingen die hij graag doet. Als hij zulke dingen heeft gedaan, geeft hij een paar uur later aan dat hij van haar houdt, en een relatie met haar wil.
Succes daarmee! Dat kan héél lang gaan duren en waarschijnlijk lukt het niet eens... Ze kan beter zelf verhuizen.quote:Door een situatie afgelopen nacht, hebben we gezamelijk besloten een paar dagen rust te nemen, en te zorgen dat hij daar door de woningbouw uit huis wordt gezet, omdat hij ons echt tot waanzin drijft.
Buurtbemiddelingsgesprek aanvragen (ook al heb je daar niet veel aan) en elke keer als hij iets doet de politie bellen en blijven bellen. En contact blijven houden met de woningbouwvereniging maar echt heel veel heb je er allemaal niet aan...quote:Mijn vraag aan jullie is: hoe kan ik hier het beste mee omgaan, omdat ik zo langzamerhand gek wordt.
Ik snap er ook helemaal niks van... Zie de link totaal nietquote:Op maandag 30 april 2012 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je moet je relatie stopzetten vanwege overlast? Wut?![]()
!
cameraatje ophangenquote:Op maandag 30 april 2012 16:56 schreef krosenkamp het volgende:
We hebben aangifte gedaan bij de politie, maar we zitten tegen de bewijslast aan te hikken. Wat betreft de woningbouw: daar wordt aan gewerkt, en gezien het contract, staat hij of morgen op straat, of krijgt hij een flinke waarschuwing.
We hebben allebei genoeg meegemaakt in eerdere relaties, en zijn hard toe aan wat rust met elkaar.
En?quote:Op maandag 30 april 2012 16:58 schreef krosenkamp het volgende:
Dreigen, schelden, veel bellen en smsen zonder reden. Politie is er bij gehaald (nadat er twee keer gebeld was kwamen ze), en die hebben relatief gezien de rust weer weder laten keren.
En
Deze informatie had je in de OP moeten zetten, dan was het allemaal net iets minder vaag geweest. Zij heeft dus twee kinderen, en moet daarom wel in haar huis slapen?quote:Op maandag 30 april 2012 17:07 schreef krosenkamp het volgende:
Omdat er 2 kinderen bij betrokken zijn, en zolang ik daar over de vloer kom, heeft hij meer reden om stennis te schoppen...en dat wil ik de kids niet aandoen.
Ik word daar soms zo moe van he, dat het verhaal pas na 2 pagina's duidelijk is, alleen maar omdat mensen door blijven vragenquote:Op maandag 30 april 2012 17:09 schreef eleusis het volgende:
Dan slaapt zij toch bij jou?
Ik snap er geen bal van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Misschien is het wel een kloonquote:Op maandag 30 april 2012 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat er mensen zijn die hiervoor een FOK! account aanmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 17:18 schreef krosenkamp het volgende:
We staan beiden in de keuken. Doen veel aan cateringen verzorgen, en zorgen ervoor dat de kantine blijft draaien voor ongeveer 10 - 15 man.
...................quote:Op maandag 30 april 2012 17:18 schreef krosenkamp het volgende:
We staan beiden in de keuken. Doen veel aan cateringen verzorgen, en zorgen ervoor dat de kantine blijft draaien voor ongeveer 10 - 15 man.
dan lijkt me dat er een groter probleem isquote:Op maandag 30 april 2012 17:26 schreef krosenkamp het volgende:
Ik begrijp dat voor velen van jullie deze situatie lachwekkend is, en met logisch redeneren simpel op te lossen is, maar jammer genoeg voor mij en m'n vriendin niet op dit moment. Dus ik vraag jullie respect en begrip hiervoor...
Sommige mensen zijn nogal weird.quote:Op maandag 30 april 2012 17:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
euh....wat is de voorgeschiedenis tussen jouw 'lief' en haar buurman? Dat ie haar ongevraagd sms't impliceert dat ze in een eerdere fase 'aardig' met elkaar omgingen.
Vind het nml nogal weird dat hij nu zo reageert op jullie prille relatie....
wel;nee, doe niet zo raarquote:Op maandag 30 april 2012 16:43 schreef krosenkamp het volgende:
maar whanderingwhy heeft wel een punt...quote:
wat is er gebeurd dan waardoor hij haar nu een hoer noemt etc?quote:Op maandag 30 april 2012 17:47 schreef krosenkamp het volgende:
Er was ook sprake van een vriendschappelijke band tussen die twee, waar ik het probleem niet van in zie...En ja, we kunnen ons allebei verder prima redden in de "harde echte wereld"
Hiermee heb je dan toch al een belangrijk deel van de benodigde bewijzen?quote:Op maandag 30 april 2012 16:58 schreef krosenkamp het volgende:
Dreigen, schelden, veel bellen en smsen zonder reden. Politie is er bij gehaald (nadat er twee keer gebeld was kwamen ze), en die hebben relatief gezien de rust weer weder laten keren.
En
Ok, doe jij het woord maar, precies mijn puntquote:Op maandag 30 april 2012 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is er gebeurd dan waardoor hij haar nu een hoer noemt etc?
normaal verlopen vriendschappen in een ander patroon
en ik zei dat over de 'normale' wereld omdat ik het echt heel heel vreemd vind dat je je nu laat verslaan door een tegenslag
er zijn zo veel manieren en vormen om deze relatie in voort te zetten en jullie kiezen na 1 hobbel in de weg al voor een 'pauze'?
wat doe je dan als er echt eens wat aan de hand is?
AANSTELLERquote:Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef krosenkamp het volgende:
Hier is de situatie: Ik werk in Bolsward, en heb daar geweldige collegas. Ik ben verliefd geworden op een geweldige collega daar, en sinds kort hebben wij een leuke relatie met elkaar. We wonen redelijk dichtbij en de vlindertjes fladderen er lustig op los...tot voor kort...Ze woont in een flat, en heeft nogal veel last van een irritante buurman. S'nachts bij haar voor de deur staan en dergelijke zijn normale dingen voor hem. Ook uitschelden op straat voor hoer behoort tot de dingen die hij graag doet. Als hij zulke dingen heeft gedaan, geeft hij een paar uur later aan dat hij van haar houdt, en een relatie met haar wil. Gelukkig voor mij wil zij dat niet, en wil gewoon verder met mij gaan. Door een situatie afgelopen nacht, hebben we gezamelijk besloten een paar dagen rust te nemen, en te zorgen dat hij daar door de woningbouw uit huis wordt gezet, omdat hij ons echt tot waanzin drijft.
Op dit moment wordt ik verscheurd door aan de ene kant ontzettend veel bezorgdheid en liefde voor haar, en aan de andere kant kan ik de desbetreffende buurman wel vermoorden...
Mijn vraag aan jullie is: hoe kan ik hier het beste mee omgaan, omdat ik zo langzamerhand gek wordt.
Zijn vriendin wordt bedreigd als er mannenbezoek is. Dus als hij niet meer komt, heerst er de schijnrust van de zijde van de bezitterige buurman.quote:Op maandag 30 april 2012 18:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Je vriendin wordt bedreigt, en jij gaat weg.. Logisch
Dan nog, optreden ipv aftaaien.quote:Op maandag 30 april 2012 19:20 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Zijn vriendin wordt bedreigd als er mannenbezoek is. Dus als hij niet meer komt, heerst er de schijnrust van de zijde van de bezitterige buurman.
Ik zou die beste man inderdaad even goed duidelijk maken (zonder geweld van wélke aard dan ook!) dat 'men' hier niet van gediend is. Loopt dat op onrust uit, politie bellen. Maar zelf correct blijven.quote:
Eerst maar eens alle feiten. Hoe dat zo dat 'buurman', in het bezit van haar mobiele nr, voor zover bekend alleen bij haar moeilijk doet en haar "hoer" toeschreeuwt en even later roept dat ie van haar houdt en een relatie met haar wilquote:Op maandag 30 april 2012 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou die beste man inderdaad even goed duidelijk maken (zonder geweld van wélke aard dan ook!) dat 'men' hier niet van gediend is. Loopt dat op onrust uit, politie bellen. Maar zelf correct blijven.
Dat dacht ik vrijwel meteen. Ik denk dat de vriendin van TS niet helemaal eerlijk is geweest over de relatie met de buurman ...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Iets zegt me dat de vriendin van de ts niet helemaal eerlijk is ten opzichte van de relatie met haar buurman. Ex-lover misschien, of iemand die ze aan het lijntje heeft gehouden totdat ts in beeld kwam? Zou een hoop verklaren.
En als je er zo'n last van hebt waarom stap je dan niet naar de politie?
Eens. Ik denk dat er veel meer aan de hand is tussen Annie en de buurman. Ik denk dat Annie Buurman aan 't lijntje heeft gehouden, en dat Buurman dat niet echt kan verkroppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat dacht ik vrijwel meteen. Ik denk dat de vriendin van TS niet helemaal eerlijk is geweest over de relatie met de buurman ...
mjaquote:
ja, daarom had ik ook 'Annie en de kids' gebruikt om TS z'n vriendin aan te duiden. Kids. Ieoew.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
mja![]()
ik krijg dan op mijn beurt weer enorme jeuk van de term 'de kids'.
Dat blijkt wel uit dit topic jaquote:Op maandag 30 april 2012 17:47 schreef krosenkamp het volgende:
Er was ook sprake van een vriendschappelijke band tussen die twee, waar ik het probleem niet van in zie...En ja, we kunnen ons allebei verder prima redden in de "harde echte wereld"
Je zou toch verwachten in zo'n situatie dat je steun bij elkaar zoekt? Of denk ik dan zo vreemd?quote:Op maandag 30 april 2012 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks van... Zie de link totaal niet![]()
Hij is de vader van haar kinderenquote:Op maandag 30 april 2012 17:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
euh....wat is de voorgeschiedenis tussen jouw 'lief' en haar buurman? Dat ie haar ongevraagd sms't impliceert dat ze in een eerdere fase 'aardig' met elkaar omgingen.
Vind het nml nogal weird dat hij nu zo reageert op jullie prille relatie....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |