Nee nu moet jij gaan spoileren zegquote:Op maandag 30 april 2012 16:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Heb hem al gezien ouwe en er zit voor een keer geen seks in
Scheer je weg plaaggeest!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:42 schreef bobbernaut het volgende:
nvm, http://mcbans.com/player/vbownswow
Ja ik vind het een laffe streek om bouwwerken van andere mensen te gaan griefen. Ruzie hebben met mij hebben is prima. Maar ga dan niet bouwwerken van andere mensen slopen. Deze grief actie ging te ver.quote:
Mijn pa rookt van die dikke vette sigaren dus ja die haat ik heel erg. Elke keer als hij er eentje opsteekt sterven er kindjes in Afrika aan Lepra.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi johan vind/vindt sigaren en whiskey vies
He haal mijn foto weg!quote:Op woensdag 2 mei 2012 05:20 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Mijn pa rookt van die dikke vette sigaren dus ja die haat ik heel erg. Elke keer als hij er eentje opsteekt sterven er kindjes in Afrika aan Lepra.
En ik hou niet van drank omdat ik een keer dronken was en alle mensen er ongeveer zo uitzagen:
[ afbeelding ]
Wil je verkering met me handsome :$quote:
niet zoveel snacks kopen..quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn betaalrekening is een slagveld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De snacks waren trouwens wel errug veel tegelijk, arm vol Pringles bussen(euro per stuk, C1000).
Ja hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:48 schreef Topiek het volgende:
Doet de server het eigenlijk nog? Zaterdag ben ik weer thuis
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:54 schreef Topiek het volgende:
[..]
En mijn huis inc. computers staat ook nog?
Ik heb deze hier nog liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist de lol van buildcraft.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:47 schreef vogelkooi het volgende:
Geen tijd zin om die buildcraft rommel uit te zoeken.
Die etc is idd wel pro!quote:
Awesome! Ik vind portal vet, maar heb t nog nooit gespeeld!quote:
die had je al, alleen wassie wat complex (portal 2 authoring tools)quote:
1 en 2 kan je in de summersale voor een appel en een ei kopen waarschijnlijk en kan je ook normaal multiplayerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Awesome! Ik vind portal vet, maar heb t nog nooit gespeeld!Moet toch maar een keer 1 en 2 downloaden!
nou.. hoewel ze een aantal goeie games hebben (o.a. portal dus) vind ik b.v. hoe ze omgaan met de Half life reeks ronduit schandalig, zeker gezien dat is waar ze min of meer groot mee hebben kunnen worden..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef MineraalWater het volgende:
Zeker weten.
Maar Valve is sowiesox100000
EP3/HL3 1 van de 2, L4D2 was ook een aanfluiting van wat ik gezien en gehoord heb (het was niet de full price waard en had meer een expansion op 1 moeten zijn)quote:
dan zou ik zeggen: backlog komt eerst..quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef MineraalWater het volgende:
L4D2 Vond ik zeker het geld wel waard, heb het ook best wel wat uurtjes gespeeld online, Ik denk dat je dan vooral vrienden moet hebben waarmee je kan spelen.
HL3 ben ik het opzig wel mee eens, Ben toevallig weer eens HL2 uit aan het spelen.
Dan HL2 E1, E2 en Lost coast en eigenlijk moet ik ook nog eens HL1 uitspelen. Maar er komen zoveel goeie games uit binnekort dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken
Wat doen ze met mijn goedvis?quote:Hallo,
Ik had twee goudvissen (sluistaart ofzo?) in een kom. Alleen vond ik het een deprimerend gezicht, twee vissen in zo'n relatief kleine kom. Dus ik heb ze in vijver gedaan (grote vijver, met veel vissen , soort weet ik niet, maar lijken ook wel goedvissen).
Ze zitten al paar dagen in de vijver, alleen 1 goudvis (uit de kom afkomstig) wordt al de hele dag gepest ofzo? Zitten hele tijd meerdere vissen achter em aan, en ze duwen em of zitten aan z'n kont. Ik weet ook niet precies, maar wat kunnen ze aan het doen zijn? Paren? Het lijkt iig dat die goudvis het niet echt leuk vind.
Sukol. wat moet je met zes van die schermen. allemaal zo standaard.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:16 schreef MineraalWater het volgende:
Hoi, post jullie kamer ook eens waar jullie gamen.
[ afbeelding ]
Als een ekte baas op een 15"?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Sukol. wat moet je met zes van die schermen. allemaal zo standaard.
Check mijn rig.
[ afbeelding ]
quote:
Same, 12 weken toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
En over 2 weken heb ik dan weer vakantie.
1.neequote:
R.I.P Acer Aspire M5201 2009-2012quote:Op zondag 6 mei 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lekker patsen met je laptop
Tja, maar ik merk dat een laptop soms ook wel fijn is..quote:
Ja hij was toch in elkaar gezet en toen ging je hem aanzetten en toen deed ie t niet?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb ook een desktop en die is ook stuk
ik zou korting vragen dat je zo lang moest wachtenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zette hem aan, hij deed het niet. Toen stuurde ik hem terug, repareerden ze dat even en kreeg ik hem twee dagen later weer terug. Toen was de videokaart schroot. De rest werkt wel prima, maar gamen is er niet bij tot ik een vervangende kaart heb, die ik pas vrijdag a.s. op zijn vroegst verwacht
Wil je m kopen?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het voordeel van een desktop is trouwens wel dat je onderdelen die stuk zijn individueel kunt vervangen, wat gigantisch duur is bij een laptop. Individuele onderdelen hebben ook minder afschrijving dan een compleet systeem (a.k.a. de laptop), waardoor doorverkopen wel makkelijker is.
vijf tientjes en je krijgt een vingerskateboard met extra wieltjes!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drie tientjes en doe er zo'n vingerskateboard bij.
Als er een FOK! Minecraft meet komt.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Top! Wanneer kom je brengen?
Op het internet kan je makkelijk liegen, het was allemaal opgezet! :pquote:Op zondag 6 mei 2012 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zag hem ja, dat is echt enorm zielig
Maar goed, ik had begrepen dat dat allemaal niet expres was, dat zou helemaal triest geweest zijn
hahahahahah helemaal een vliegticket kopen etcquote:Op zondag 6 mei 2012 14:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Laten wij dat ook opzetten! Bobber, 'meet' organiseren?
Dan doen we alsof alles geregeld is en nodigen iedereen nep uit en komt er vervolgens iemand bij de starbucks op Utrecht CS naar Fok!kers te zoeken
Ik zeg we flikken dit bij gogo
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 6 mei 2012 14:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Want dat zou hij inderdaad doen voor een meet
Wacht, hij bouwt op zijn opleiding gewoon een raket en komt hierheen vliegen [ afbeelding ]
Link?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:41 schreef bobbernaut het volgende:
Hahaha had je dat topic in KLB gezien, dat niemand kwam opdagen op de meet?
Ik dacht dat me browser tripte, dus ik deed wel een keer refresh voordat ik het door hadquote:Op maandag 7 mei 2012 10:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oei, hij kan mijn ui niet goed inladen?
Haha, best wel sufquote:Op maandag 7 mei 2012 10:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik dacht dat me browser tripte, dus ik deed wel een keer refresh voordat ik het door had
Adolf Bobber?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:12 schreef bobbernaut het volgende:
NIEMAND valt mij lastig!
Ook geen vlieg!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:18 schreef bobbernaut het volgende:
HEIL BOBBER!
Elke insect die ik dood post ik voortaan met een leuk plaatj0n!!
ik krijg het vermoeden dat hij die niet krijgtquote:Op maandag 7 mei 2012 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat Bobber unban wil
Ik ben amuzikaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Springsteen maakte zijn beroepsonderwijs overigens nooit af. Volg je voorbeeld.
HAHAHA neequote:
wilquote:
Jwzquote:
Deze man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Deze man.Kwestie van smaak denk ik. Ik vind hem wel hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu gaat de business lopen. Je moest eigenlijk aandelen kopen man. Rendement van 15%.If not now, then when.
Owh je hebt een eigen winkel?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kwestie van smaak denk ik. Ik vind hem wel hard.
Nu gaat de business lopen. Je moest eigenlijk aandelen kopen man. Rendement van 15%.
Nee daar zit keihard een patent op.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Owh je hebt een eigen winkel?
Nice! Maar is het wel legaal om de tekening te gebruiken ofzo?
Ja ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee daar zit keihard een patent op.
Jij toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wellek nerdje wil nou met een 'u mad?' shirtje rondlopen?
You, Son of a sneaky bastard.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
of van die shirtjes en petjes met creepers enzo erop
IB4 Ditisjantv met zn creeperpetje!!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
of van die shirtjes en petjes met creepers enzo erop
heeft hij zulke shit?quote:
Vraag eerst maar een bvtje aan, dan zal ik een euro overmaken.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kwestie van smaak denk ik. Ik vind hem wel hard.
Nu gaat de business lopen. Je moest eigenlijk aandelen kopen man. Rendement van 15%.
Eigen stylooo allesquote:
Ik ben een kindquote:Op maandag 7 mei 2012 19:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zeg, zit jij hem nou neer te halen, terwijl jij nota bene vingerskateboard?
Kutkind ben jequote:Op maandag 7 mei 2012 19:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik ben een kindHij een "volwassen" vent
Nope.quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef bobbernaut het volgende:
Chimi voor de eckte apple fanboiiis *berend*
[ afbeelding ]
Ja, Maar ik ben wel 10 keer mooier.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:12 schreef bobbernaut het volgende:
Plex is wel naamgenoot met deze baas:
[ afbeelding ]
Sorry, Tom heer, Tom.quote:
jwzquote:Op maandag 7 mei 2012 20:29 schreef Ame_thyst het volgende:
tja
Goeie muziek smaak vind je ook niet in dit topic, mja bob met m83 dan.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |