Schreeuwen doen we bij de klaagmuur he, niet op Fok! Foei!quote:
Vast kan dat wel. Jij kan toch ook kindjes maken met een neger?quote:Op zondag 29 april 2012 16:38 schreef Warsaw het volgende:
Oké maar kan dat wel? Want die goudvis uit de kom is van een ander soort dan die vissen in de vijver..
Een neger is een andere soort ja?quote:Op zondag 29 april 2012 16:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vast kan dat wel. Jij kan toch ook kindjes maken met een neger?
Een ander soort mens dan een blanke jaquote:Op zondag 29 april 2012 16:51 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Een neger is een andere soort ja?
Vissen zijn net vrouwen, enige wat werkt is eens een flinke tik geven. Recht op de neus.quote:Op zondag 29 april 2012 16:39 schreef Warsaw het volgende:
En moet ik er niet iets van zeggen? Want hij leek het niet echt leuk te vinden.. Ik riep nog 'HEE HOU IS OP MAN' maar luisterde niet
Je moet je lul ff in dat opblaasbad hangen voor extra zuurstof voor die vis.quote:Op zondag 29 april 2012 17:04 schreef Warsaw het volgende:
Ik heb de vis ff uit de vijver gehaald, en in een opblaasbad gedaan, kan die ff uitrusten
Of je spoelt hem door de wc.quote:Op zondag 29 april 2012 17:04 schreef Warsaw het volgende:
Ik heb de vis ff uit de vijver gehaald, en in een opblaasbad gedaan, kan die ff uitrusten
Pics, anders hoax.quote:Op zondag 29 april 2012 17:04 schreef Warsaw het volgende:
Zou dat werken? Ik ben bang dat z'n lul meer zuurstof onttrekt uit het bad dan goed is voor de visquote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet je lul ff in dat opblaasbad hangen voor extra zuurstof voor die vis.
Nou ja, als die vis gaat drijven weet je genoeg natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 17:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zou dat werken? Ik ben bang dat z'n lul meer zuurstof onttrekt uit het bad dan goed is voor de vis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |