Prinses Aimee nog niet gezien zeker?quote:Op maandag 30 april 2012 12:49 schreef tralalala het volgende:
Ik kan mijn ogen niet meer van Annette afhouden.![]()
ja idd mooiquote:Op maandag 30 april 2012 12:50 schreef bioloogje het volgende:
Heerlijk die downers zijn tenminste oprecht...![]()
Juichen omdat je de kroonprins hebt verslagen
Die wordt vannacht opgehaald door de AIVDquote:Op maandag 30 april 2012 12:50 schreef bioloogje het volgende:
Heerlijk die downers zijn tenminste oprecht...![]()
Juichen omdat je de kroonprins hebt verslagen
Kun je best gezellig een biertje mee drinken volgens mij...quote:Op maandag 30 april 2012 12:52 schreef RichardHammond het volgende:
Prins Maurits en prins Bernhard zijn toch wel twee baasjes heur.
quote:Op maandag 30 april 2012 12:59 schreef marcodej het volgende:
Leuk, die vent heeft zijn haar oranje geverfd. Oh nee...
Dat wilde ik dus even checkenquote:Op maandag 30 april 2012 13:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Boeiend, alleen Prinses Annette doet er toe.
twitter:baspaternotte twitterde op maandag 30-04-2012 om 12:30:37Bewonderend kijkt de koningin naar de Wii. Wat de moderne techniek al niet vermag. Kostelijk! #NOS reageer retweet
quote:Op maandag 30 april 2012 13:00 schreef marcodej het volgende:
twitter:baspaternotte twitterde op maandag 30-04-2012 om 12:30:37Bewonderend kijkt de koningin naar de Wii. Wat de moderne techniek al niet vermag. Kostelijk! #NOS reageer retweet
wehehe iddquote:Op maandag 30 april 2012 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
In zo'n kliko zou ook een terrorist kunnen zitten.
Tja, Argentijnsequote:Op maandag 30 april 2012 13:03 schreef Blistering het volgende:
Maxima is wel een kinky dametje volgens mij
Margriet is idd niet zo boeiend... Maar dank!quote:Op maandag 30 april 2012 13:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Margriet?
Maar ik denk dat je Aimee bedoelt.
twitter:fredamstelveen1 twitterde op maandag 30-04-2012 om 11:59:37Mooi weer maar kan niet op straat ,mijn stoel is kapot. reageer retweet
De stad ontwijk ik, ik ga hier in de buurt even kijken, Stadionplein en omgevingquote:
Tegenwoordig ook vaste kost bij de intocht van de koningin en sinterklaasquote:Op maandag 30 april 2012 13:06 schreef andre347 het volgende:
Hoor ik daar een bad ass niggah rappen?
quote:Op maandag 30 april 2012 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
En misschien even naar de Beethovenstraat, Patty Brard schijnt daar zooi te verkopen
Blijkbaar, ze verkoopt haar oude Luv jurkjes.quote:Op maandag 30 april 2012 13:08 schreef tralalala het volgende:
[..]Heeft die het zo slecht dan?
Zou voor mij een reden zijn om een stukkie om te lopen.
Doet die rapper alquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 13:09 schreef Saekerhett het volgende:
Kijk die levende billen, vind je ze niet prachtig?
Hij gaat Annette playen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahaha is zijn rap afgelopen als de koningin aankomt lopen.
Normaal gesproken kijken alleen 65+'ers naar deze uitzending.quote:Op maandag 30 april 2012 13:11 schreef BBQSausage het volgende:
"Hier zien we de musicbox, daarmee kun je muziek maken."
Ok.
Dit.quote:Op maandag 30 april 2012 13:12 schreef Saekerhett het volgende:
Alex zou echt baas zijn als hij met een zonnebril, een polo en een halve liter in zijn hand mee zou lopen
quote:Op maandag 30 april 2012 13:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Normaal gesproken kijken alleen 65+'ers naar deze uitzending.![]()
Oei, ik voel me nu best wel bejaard.quote:Op maandag 30 april 2012 13:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Normaal gesproken kijken alleen 65+'ers naar deze uitzending.![]()
Alex ging wel eens pils happen met veteranen tijdens 5 mei gewoon tussen de andere kroeggangers in Wageningen! lang geleden...quote:Op maandag 30 april 2012 13:12 schreef Saekerhett het volgende:
Alex zou echt baas zijn als hij met een zonnebril, een polo en een halve liter in zijn hand mee zou lopen
Ik ga Rhenen zo inquote:Op maandag 30 april 2012 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, ik ga zo douchen en dan zelf naar het terras
Fijne dag allemaal!
Jij ookquote:Op maandag 30 april 2012 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, ik ga zo douchen en dan zelf naar het terras
Fijne dag allemaal!
Hahaha iddquote:Op maandag 30 april 2012 13:18 schreef Karina het volgende:
Die met bril is ook tof, hij ziet er uit als een filmster uit de vijftiger jaren
Ja, Zuid-Amerikaans dus, daar is geen woord verkeerd over gezegd.quote:Op maandag 30 april 2012 13:23 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer alleen dat Sergio Mendes Braziliaans is.
Hehe inderdaad, zo van: poeh dat hebben we ook weer gehad. Sigaret?quote:Op maandag 30 april 2012 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zou ik graag horen wat ze zeggen als ze uiteindelijk weer in de bus zitten.
Wageningen=5 meiquote:Op maandag 30 april 2012 13:23 schreef bioloogje het volgende:
Nou dat was het... Kan ik zo nog even 5 minuten Wageningen in, om dan tot de conclusie te komen dat het hier nog triester is allemaal. En dan maar weer naar huis te gaan om wat op te ruimen...
Hoe bedoel je? Wij nemen altijd blikjes bier mee.quote:Op maandag 30 april 2012 13:26 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Yep! Ik woon gelukkig binnen de afgezette zone en kan dus gewoon mijn eigen drinken meenemen
Maar er is nu bier in Rhenenquote:Op maandag 30 april 2012 13:27 schreef alors het volgende:
Veenendaal was wel honderd keer leuker dan Rhenen, maar zo moeilijk was dat dan ook niet.
Zou hetzelfde zijn als ze voor ons in Zuid-Amerika een Duitse schlager spelen. Is toch ook Europees?quote:Op maandag 30 april 2012 13:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, Zuid-Amerikaans dus, daar is geen woord verkeerd over gezegd.
Vorig jaar was het toch vrij lastig allemaal. Werd flink gecontroleerd en alles moest weggeflikkerd worden... Vervolgens staan ze op het podium te roepen hoeveel eten en drinken je wel kunt kopen bij alle kraampjes. Super schraal.quote:Op maandag 30 april 2012 13:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wij nemen altijd blikjes bier mee.
Teveel gezopenquote:Op maandag 30 april 2012 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij raakte ze ook in de war van die stomme echo.
Maar het blijven beide kleine bekrompen plaatsjesquote:Op maandag 30 april 2012 13:32 schreef tralalala het volgende:
Maar toch is Rhenen 100x mooier dan Veenendaal
Daarom Edequote:Op maandag 30 april 2012 13:34 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Maar het blijven beide kleine bekrompen plaatsjes
Ach ja, ik zit in Wageningen maar dat is alleen leuk als je student bent.quote:Op maandag 30 april 2012 13:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik weet het, meestal ga ik naar Bennekom
maar daar is het ons kent ons.
twitter:Becker_Boris twitterde op maandag 30-04-2012 om 10:27:01Long live Queen Beatrix !!! reageer retweet
Saba en Bonaire.quote:Op woensdag 2 mei 2012 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke gemeentes dit nog kunnen overtreffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |