En De Wereld Draait Door.quote:
Doe eens een beetje normaal... Dit soort praat is wel heel laag en sneu.quote:Op maandag 30 april 2012 09:04 schreef remlof het volgende:
Je weet wel, de haat op de sociaal-democraten waarmee ie Breivik ook geïnspireerd heeft.
Weten we gelijk wie jouw zondebok isquote:Op maandag 30 april 2012 08:56 schreef kossikvassik2 het volgende:
Zoals iedereen weet heeft Meneer blondie altijd een zondebok nodig.
Eerst waren het de moslims, vervolgens de polen en nu is het Brussel.
Wie zijn de volgende zondebokken?
Hij zou de terechte zondebok zijn als we van Brussel die boete zouden krijgen voor het te laat inleveren van onze begrotingsplannen.quote:Op maandag 30 april 2012 09:31 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Weten we gelijk wie jouw zondebok is
Het zeggen is laag en sneu. Het eraan herinneren ook?quote:Op maandag 30 april 2012 09:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doe eens een beetje normaal... Dit soort praat is wel heel laag en sneu.
Nee, ik kom er mee om er op te wijzen dat Wilders gevaarlijk is.quote:Op maandag 30 april 2012 10:23 schreef 99.999 het volgende:
Je komt enkel met dit soort praat om het topic te ontsporen., dat is niet nodig.
Jij bent gevaarlijk, je inspireert volkertjesquote:Op maandag 30 april 2012 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kom er mee om er op te wijzen dat Wilders gevaarlijk is.
Over politici is het al dom en vrij ongewenst maar over mede-users hier wordt dit niet geaccepteerd.quote:Op maandag 30 april 2012 10:41 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Jij bent gevaarlijk, je inspireert volkertjes
Nou ja, hij is wel uitgespeeld natuurlijk. Toch leuk om hem even te bashen :pquote:Op maandag 30 april 2012 10:43 schreef Monidique het volgende:
Joh, wie geeft er nog wat om De Blonde Leider uit Limburg, die gekke rechts-extremist met zijn xenofobe ideetjes? Niemand toch?
Het is dom en ongewenst om te stellen dat politici gevaarlijk zijn, ook al is dat wat ze zijn? Wat is dat nou weer voor rare gedachtegang?quote:Op maandag 30 april 2012 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Over politici is het al dom en vrij ongewenst maar over mede-users hier wordt dit niet geaccepteerd.
De manier waarop Remlof dat hier doet voegt niet zo veel toe. De link tussen Breivik en Wilders zoals Remlof deze legt is op z'n minst nogal dubieus.quote:Op maandag 30 april 2012 10:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is dom en ongewenst om te stellen dat politici gevaarlijk zijn, ook al is dat wat ze zijn? Wat is dat nou weer voor rare gedachtegang?
Ja, want de PvdA is een democratische partij en de PVV een gevaarlijke beweging rond één persoon.quote:Op maandag 30 april 2012 10:51 schreef Copycat het volgende:
Paul en remlof gaan naar de Politieke Ledenraad van de PvdA!
Double standards, Remmie?
En jij ziet wel vaker dingen nietquote:Op maandag 30 april 2012 11:03 schreef Copycat het volgende:
Ik zie eerder een splinter en een balk. Maar daar heb je wel vaker moeite mee.
Vertel!quote:
Ik wijs geen bevolkingsgroepen aan als zondebok. Stigmatiseren heet dat, geloof ik.quote:Op maandag 30 april 2012 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel!
Als je hier de scherpe (...) criticaster wil uithangen die de grenzen niet schuwt, misstaat het je anderen dat recht elders te willen ontnemen. Dat maakt je nl geen haar beter dan het kwaad waar je tegen zegt te strijden. Vanuit welke ideologie je het ook bekijkt.
Jezus, jij bent echt net zo dom als je blond bent hè? Had je hoger ingeschat.quote:Op maandag 30 april 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:
Oh ... nee, dan is het inderdaad totaal anders.
Ikke doe datte niet, dus ikke is per definitie beter ...
Ik geef enkel een samenvatting van wat je zegt.quote:Op maandag 30 april 2012 11:14 schreef remlof het volgende:
Jezus, jij bent echt net zo dom als je blond bent hè? Had je hoger ingeschat.
quote:Op maandag 30 april 2012 09:04 schreef remlof het volgende:
Je weet wel, de haat op de sociaal-democraten waarmee ie Breivik ook geïnspireerd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |