Hehehe nee ben geen Turkquote:
Deze auto heb ik het echt een aantal keer gezien in Beverwijk. Of er rijden meerdere hiervan.quote:
Wit kruis erop en de Zwitsers zijn ook in de markt, hoewel die zijn zijn niet zo zot op 4e handsjesquote:Op maandag 30 april 2012 11:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Naja misschien als je dat plakplaatje gewoon eraf krijgt kan je het wel kwijt aan een Chinees
quote:Op maandag 30 april 2012 00:41 schreef TommyGun het volgende:
Mijn showroom topic op BimmerPortal bestaat inmiddels al uit 8 pagina's vol met modificaties, problemen en reparaties die ik uitgevoerd heb aan de E46 het ruime jaar dat ik hem inmiddels heb (aanschafdatum feb. 2011), maar mogelijk gaat 'ie in de verkoop. Ik zit echter met wat dingen in mijn maag die kunnen meespelen met een eventuele verkoop, en daarvan hoor ik graag jullie mening:
http://www.bimmerportal.nl/post406716.html#p406716
Maar zoals gezegd, jammer van die halve maan en als ik het zo zie zit ie niet eens in het midden. Of ik ben erg scheelquote:Op maandag 30 april 2012 10:49 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hehehe nee ben geen Turkwel mooi gedaan op zich en auto lijkt nog knap.
Yep, het beruchte NikAsil probleem. Maar ik ben er niet zo bang voor, het blok heeft inmiddels 320.000 km gelopen en als je er al problemen mee had zou zich dat tussen 100K en 150K moeten openbaren. En sowieso binnen een jaar of 5 - deze auto is 17 jaar oudquote:Op maandag 30 april 2012 17:44 schreef Fer het volgende:
Had die M60B40 geen last van teveel zwavel in de amerikaanse benzine? Of hebben die inmiddels allemaal een modificatie gehad?
Ach anders trappen die yanks er gewoon een 5l pushrod in.
Hier niet hoor. Met de benzine op Eur 0.75 per liter en geen wegenbelasting is een 740iL in dat opzicht hier niet veel duurder dan een pak 'm beet 320i.quote:
Absoluut! Zoeft heerlijk over de weg, is heel stil van binnen en je hebt er zelfs geen last van dat het Amerikaanse wegen zijn. Ik moet alleen wel een beetje oppassen om niet met law enforcement in aanraking te komen. Je zit wel heel makkelijk aan de 90 mph op de snelweg als het rustig is..quote:
Veel BMW's worden inmiddels in de VS gebouwd, dus er is ook veel kennis aanwezig. Wij hebben een adres doorgekregen van een ex-BMW medewerker die inmiddels z'n eigen BMW werkplaats heeft en de locale guru schijnt te zijn, die mag dus gaan kijken naar ons "shimmie"-probleem,quote:Op maandag 30 april 2012 19:42 schreef Fer het volgende:
Is ie nou ook veel zuiniger dan een GM 5.7 of Ford 5.0? En kunnen ze daar ook een duitse bak reviseren?
Ik dacht ook dat ik niemand kende die dat zou doen. Totdat ik daadwerkelijk een E38 kocht...quote:Op maandag 30 april 2012 21:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Sorry hoor maar ik ken niemand die me in een e38 pimp zou noemen![]()
Hahaha een x6 ok..
Alles na de e46 ook ..
Waar ben je precies bang voor bij een E38? En wat rijden die vrienden die je een wannabe-pimp noemen?quote:Op maandag 30 april 2012 21:43 schreef Bowny het volgende:
Ik wil ook een E38, maar durf er niet aan!Vrienden noemen mij al een wannabe-pimp, maar dat boeit me he-le-maal niets.
Zelfde als het imago van X6 rijders....pure afgunst noem ik dat. Je zou zelf maar al te graag in zo'n auto willen/kunnen rijden.
Als je met een E30 in Osdorp rondrijd kijken die E36/46 rijders je ook raar aan hoor. Schijnbaar is een e30 alleen maar voor Brabanders, Limburgers en Duitsers die Slagerhaus luisteren.quote:Op maandag 30 april 2012 22:22 schreef YoshiBignose het volgende:
...Als je in Osdorp rondrijdt valt je oude bmw/merc niet eens op
blah
Fijn, zo'n glazenwassersautoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:22 schreef Hyperdude het volgende:
Koop een Touring.
Daarin rijden alleen maar subtiele mensen met stijl.![]()
[ afbeelding ]
NB. Boeien wat andere mensen denken.
Ik mag dan wel een e36 hebben, maar een e30 blijft ook wel een mooie wagenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef Fer het volgende:
[..]
Als je met een E30 in Osdorp rondrijd kijken die E36/46 rijders je ook raar aan hoor. Schijnbaar is een e30 alleen maar voor Brabanders, Limburgers en Duitsers die Slagerhaus luisteren.
Weetje wat pas een Pooierbak is, een E64 als er geen grijze kerel in zit.
quote:Op maandag 30 april 2012 19:36 schreef SingleCoil het volgende:
Hier niet hoor. Met de benzine op Eur 0.75 per liter en geen wegenbelasting is een 740iL in dat opzicht hier niet veel duurder dan een pak 'm beet 320i.
Het rijdt erg goed, heb al vele KM's in 3, 5 en 7 series gereden. Het beste blijft toch gewoon een sedan of coupe, maar een touring doet het ook erg goed in de bochten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef Fer het volgende:
Heb nog nooit een touring gereden, maar ik kan me niet voorstellen dat het lekker hoekt.
Maakt geen zak uit. Akoestiek is wat slechter, iets zwaarder, verder geen verschil.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef Fer het volgende:
Heb nog nooit een touring gereden, maar ik kan me niet voorstellen dat het lekker hoekt.
Die waren te duur. We wilden niet meer dan $5000 ex tax uitgeven. Deze was uiteindelijk 4700, dus dan reken je 5400 ofzo af. Een '99 is al snel $8000.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Bowny het volgende:
Waarom eigenlijk niet een jongere, eind 90', E38 gekocht?
Wat kost zo'n '95 E38 in de USA nou? $1,999?
Yep. Deze is overigens wel uitzonderlijk netjes. Alles zit er op en er aan en werkt ook, alle pixels nog in het display, bekleding is prachtig, velgen zijn echt als nieuw. Tot nu toe hebben we een paar issues gevonden:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmm dan is dat een beetje dezelfde prijs als in NL. Hier betaal je voor een redelijk E38 ook wel ¤3500 maar ja maandelijks ben je hier veel meer kwijt
Dat valt wel mee. Maar inderdaad, je moet het niet al te lang doen hier. Je hebt hier al vrij snel een suspension te pakken, Bovendien is het nadeel dat verkeersovertredingen hier ook aan je verzekering worden doorgegeven en dat die zijn premie er ook op baseert.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:33 schreef Fer het volgende:
Het lijkt me wel flauw, kun je een 740 rijden zonder teveel zorgen over benzine en belasting. Kun je max 70mph en trek je een keer door naar 100 gelijk een batterij cops en een tv heli achter je aan.
Want is bewezen dat meer overtredingen tot meer ongelukken leiden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar inderdaad, je moet het niet al te lang doen hier. Je hebt hier al vrij snel een suspension te pakken, Bovendien is het nadeel dat verkeersovertredingen hier ook aan je verzekering worden doorgegeven en dat die zijn premie er ook op baseert.
Vast niet, maar de link tussen overtredingen en een hoger risico is natuurlijk al snel gelegdquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want is bewezen dat meer overtredingen tot meer ongelukken leiden?
Het is in ieder geval een extra drukmiddel je wel aan de regels te houdenquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want is bewezen dat meer overtredingen tot meer ongelukken leiden?
Goede stelling!quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:32 schreef Mikkie het volgende:
Dat is dan puur een link op gevoel. Je kunt 'm ook omdraaien: mensen die vaker hard rijden, zijn sneller thuis dan mensen die langzaam rijden, en hebben dus minder kans op een ongeluk.
Punt is vooral dat wanneer iets niets voldoende onderbouwd is, ik het nogal riskant vind om op basis van een onderbuikgevoel zulke maatregelen in te zetten.
In de bebouwde kom houdt ik me aardig aan de regels zeker in woonwijken, op de snelweg zit ik meestal 20-30km boven de toegestane snelheid, vind ik prettiger rijdenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, maar nog beter is aan de snelheid houden en oplettend rijden. Uiteindelijk draait het natuurlijk om anticiperen, maar het is gewoon een feit dat als je harder rijdt, er eerder doden vallen. Als je bijv. 30 km/u in de bebouwde kom rijdt en je moet een noodstop maken voor een kind en het gaat NET AAN goed... stel je had 50 km/u gereden dan reed je het kind aan met 50 km/u (bij een reactietijd van een seconde).
Vast wel. In de VS is men gek op statistieken, dus er zal vast wel ergens een statistiekje te vinden zijn dat het enigszins rechtvaardigt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want is bewezen dat meer overtredingen tot meer ongelukken leiden?
Als iemand echt voldoende oplet, dan ziet hij de politieauto op tijd en past vervolgens zijn snelheid daar op aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:17 schreef TommyGun het volgende:
Ik heb liever iemand die sportief rijdt (extremen daargelaten) en daarbij oplettend is dan iemand die constant (waar mogelijk) de Vmax rijdt en enkel naar z'n snelheidsmeter kijkt.
Misschien niet. Maar het is wel bewezen dat je met meer bekeuringen een hogere verzekeringspremie betaaltquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want is bewezen dat meer overtredingen tot meer ongelukken leiden?
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Snap ik, doe ik ook of soms zelfs harder, maar om dan te zeggen dat ik veiliger bezig ben mwah. Het is wel waar dat je beter oplet als je harder rijdt en ja er zijn zat mensen die als zombies op de weg rijden, maar uiteindelijk is snelheid toch de belangrijkste factor als je kijkt naar de schade van het ongeluk. En de grootte van je auto
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb dat wel als ik naar m'n auto kijk
Hij zat ook wel 4 uur op de motor, moet er niet aan denken. Binnenkort in de handleiding van je BMW motor: 2 uur rijden, 15 minuten rukken
Is Bridgestone goed?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:05 schreef daNpy het volgende:
Die Potenza zijn aardig geprijsd als je het mij vraagt.
Heb zelf ContiSportContact3's in dezelfde maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |