Of wat dacht hiervan onze ziel mochten we die eventueel hebben gaat de ruimte en lost op in outer space?quote:
Als er iets is kan ik wel geloven dat de levensenergie blijft bestaan.quote:Op maandag 30 april 2012 01:12 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Of wat dacht hiervan onze ziel mochten we die eventueel hebben gaat de ruimte en lost op in outer space?
zulke experimenten hebben ze al op dieren gedaan geloof ik. waar zij een hondenkop weer tot 'leven' wekte ofzo.quote:Op maandag 30 april 2012 01:17 schreef OverRated het volgende:
Niks, de hersenen gaan uit, het leven is voorbij. Leegte, je bestaat gewoon niet meer.
Hoewel ik wel het idee heb dat de wetenschap zover gaat komen dat mensen weer tot leven gewekt kunnen worden. De hersenen repareren, het hart weer laten kloppen
best rare gedachten dat je nu op dit moment op internet dit bericht plaatst, wat ik nu lees en een heel ander leven heb. En dat er op deze aarde ontelbare aantallen mensen leven met een eigen leven. En dat deze aarde zweeft in een heelal waar geen einde aan komt.quote:Op maandag 30 april 2012 01:20 schreef Tinos85 het volgende:
Best een rare gedachte. Dat je er over een tijdje gewoon niet meer bent, dat er niks meer is.
Ik begin het meer te geloven dat je geest zich in jou herinnering verder zal leven, het kan niet helemaal ophouden er moet meer zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 01:20 schreef Tinos85 het volgende:
Best een rare gedachte. Dat je er over een tijdje gewoon niet meer bent, dat er niks meer is.
zombiesquote:Op maandag 30 april 2012 01:17 schreef OverRated het volgende:
Niks, de hersenen gaan uit, het leven is voorbij. Leegte, je bestaat gewoon niet meer.
Hoewel ik wel het idee heb dat de wetenschap zover gaat komen dat mensen weer tot leven gewekt kunnen worden. De hersenen repareren, het hart weer laten kloppen
this sounds interesting my friend, but why do you think in this way? Becaus normally spoken people think there is nothing after life or you come back as a person, animal, inscet or a plant to learn form your mistakes in your other life. And that is what we call karma!quote:Op maandag 30 april 2012 12:35 schreef AartBakkebaard het volgende:
Life must be a preparation for the transition to another dimension.
En nadat je niks voelde leef je eigen leven in flash van herenigingen, zou dat niet mooi zijn? Dat je leven leeft in een mooie gedacht die je ooit had toen je nog leefde?quote:Op maandag 30 april 2012 17:00 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik denk dat je het kan vergelijken als dat je onder narcose bent. Je merkt niks. Helemaal niks. Aan de ene kant best eng, maar aan de andere kant lijkt het me heerlijk.
Als je niets merkt is het heerlijk noch naar.quote:Op maandag 30 april 2012 17:00 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik denk dat je het kan vergelijken als dat je onder narcose bent. Je merkt niks. Helemaal niks. Aan de ene kant best eng, maar aan de andere kant lijkt het me heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |