Of wat dacht hiervan onze ziel mochten we die eventueel hebben gaat de ruimte en lost op in outer space?quote:
Als er iets is kan ik wel geloven dat de levensenergie blijft bestaan.quote:Op maandag 30 april 2012 01:12 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Of wat dacht hiervan onze ziel mochten we die eventueel hebben gaat de ruimte en lost op in outer space?
zulke experimenten hebben ze al op dieren gedaan geloof ik. waar zij een hondenkop weer tot 'leven' wekte ofzo.quote:Op maandag 30 april 2012 01:17 schreef OverRated het volgende:
Niks, de hersenen gaan uit, het leven is voorbij. Leegte, je bestaat gewoon niet meer.
Hoewel ik wel het idee heb dat de wetenschap zover gaat komen dat mensen weer tot leven gewekt kunnen worden. De hersenen repareren, het hart weer laten kloppen
best rare gedachten dat je nu op dit moment op internet dit bericht plaatst, wat ik nu lees en een heel ander leven heb. En dat er op deze aarde ontelbare aantallen mensen leven met een eigen leven. En dat deze aarde zweeft in een heelal waar geen einde aan komt.quote:Op maandag 30 april 2012 01:20 schreef Tinos85 het volgende:
Best een rare gedachte. Dat je er over een tijdje gewoon niet meer bent, dat er niks meer is.
Ik begin het meer te geloven dat je geest zich in jou herinnering verder zal leven, het kan niet helemaal ophouden er moet meer zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 01:20 schreef Tinos85 het volgende:
Best een rare gedachte. Dat je er over een tijdje gewoon niet meer bent, dat er niks meer is.
zombiesquote:Op maandag 30 april 2012 01:17 schreef OverRated het volgende:
Niks, de hersenen gaan uit, het leven is voorbij. Leegte, je bestaat gewoon niet meer.
Hoewel ik wel het idee heb dat de wetenschap zover gaat komen dat mensen weer tot leven gewekt kunnen worden. De hersenen repareren, het hart weer laten kloppen
this sounds interesting my friend, but why do you think in this way? Becaus normally spoken people think there is nothing after life or you come back as a person, animal, inscet or a plant to learn form your mistakes in your other life. And that is what we call karma!quote:Op maandag 30 april 2012 12:35 schreef AartBakkebaard het volgende:
Life must be a preparation for the transition to another dimension.
En nadat je niks voelde leef je eigen leven in flash van herenigingen, zou dat niet mooi zijn? Dat je leven leeft in een mooie gedacht die je ooit had toen je nog leefde?quote:Op maandag 30 april 2012 17:00 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik denk dat je het kan vergelijken als dat je onder narcose bent. Je merkt niks. Helemaal niks. Aan de ene kant best eng, maar aan de andere kant lijkt het me heerlijk.
Als je niets merkt is het heerlijk noch naar.quote:Op maandag 30 april 2012 17:00 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik denk dat je het kan vergelijken als dat je onder narcose bent. Je merkt niks. Helemaal niks. Aan de ene kant best eng, maar aan de andere kant lijkt het me heerlijk.
Het eeuwige leven begint na de dood, daar zal de mens pas perfect zijn inderdaad. Het (tijdige) aardse leven zit vol met gebreken en is de mens kwetsbaar.quote:Op maandag 30 april 2012 23:58 schreef Garincha12 het volgende:
die man praat over onsterfelijkheid in de video. De perfecte mens?
Correct de mens zit met gebreken we leven hierop aarde om te leren, ervaren en te kiezen tussen goed en fout. Maar ik ben benieuwd of je gelijk hebt over je eerste zin dat zien we denk ik wel als mens zijnde en als het zover is!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:01 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Het eeuwige leven begint na de dood, daar zal de mens pas perfect zijn inderdaad. Het (tijdige) aardse leven zit vol met gebreken en is de mens kwetsbaar.
Harun yahya; is dat niet de man die alleen maar geile wijven uitnodigt voor zijn show?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:01 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Het eeuwige leven begint na de dood, daar zal de mens pas perfect zijn inderdaad. Het (tijdige) aardse leven zit vol met gebreken en is de mens kwetsbaar.
En jij gelooft daar in?quote:Op maandag 30 april 2012 23:40 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Volgens mijn geloof (Islam) zullen de mensen na de dood in het hiernamaals opnieuw geschapen worden. Hieronder legt nazaat van de profeet Mohammed, Harun Yahya (Adnan Oktar) uit hoe mensen opnieuw zullen worden geschapen in het paradijs.
Filmpje is heel helder en duidelijk en met Nederlandse ondertitels.
Het is je ziel die naar het hiernamaals gaat.quote:Op maandag 30 april 2012 23:50 schreef SpecialK het volgende:
In het paradijs heeft je lichaam geen bacteriën?
Dan hou je het niet lang vol.
bewust ben je er niet meer, onbewust welquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
Niets, jij bent er niet meer. Rare gedachte wel.
Die uitspraak fascineert me. Als we de menselijke geest definieren als bewustzijn, kunnen we er dan wel onbewust zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
bewust ben je er niet meer, onbewust wel.
Je menselijke geest, je menselijk denken laat je ook achter héquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Die uitspraak fascineert me. Als we de menselijke geest definieren als bewustzijn, kunnen we er dan wel onbewust zijn?
Dat is niet wat hij claimt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef hamoedie het volgende:
[..]
Het is je ziel die naar het hiernamaals gaat.
Dan moet er iets anders zijn, wat naar een hiernamaals gaat of opnieuw incarneert. (Er even vanuit gaande dat zoiets idd. bestaat.)quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je menselijke geest, je menselijk denken laat je ook achter hé
"Je bent niet wat je denkt" ...
Nadat we alles meegemaakt hebben ? Alles meemaken in multiversa met ontelbare sterrenstelsels en planeten ?quote:Op maandag 30 april 2012 01:07 schreef Garincha12 het volgende:
Wat denken jullie mensen? Wat komt er nadat we alles hebben meegemaakt, gedaan en ervaren hebben? Houd het op of word je weer opnieuw geboren als mens,dier,plant of als insect?
Of is er dan toch een heaven and hell?
Correct maar wij mensen denken nog heel beperkt over deze manier van denken, de Bron? Wat is de Bron dan? Bedoel je met De Bron het begin van het leven?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nadat we alles meegemaakt hebben ? Alles meemaken in multiversa met ontelbare sterrenstelsels en planeten ?
Daar heeft het menselijk begrip "tijd" zelfs geen woord voor ...
En mocht je toch ooit alles meegemaakt hebben ga je terug naar De Bron ...
En hel ? Nee, dat is in het leven geroepen door religie om je in het gareel te houden
Hmm ja als je slaapt, in coma of bewusteloos ben je er bewust niet. Dus dan is de vraag die jezelf moet stellen: " Ben ik er dan nog terwijl ik dood ben?" Zoja wat kan ik en wat kan ik doen om verder te gaan in moeilijke ook in andere manier van leven of doen.quote:Die uitspraak fascineert me. Als we de menselijke geest definieren als bewustzijn, kunnen we er dan wel onbewust zijn?
Ik gebruik niet graag het woord "god" ...quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef Garincha12 het volgende:
Correct maar wij mensen denken nog heel beperkt over deze manier van denken, de Bron? Wat is de Bron dan? Bedoel je met De Bron het begin van het leven?
We denken er weer eens hetzelfde over.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nadat we alles meegemaakt hebben ? Alles meemaken in multiversa met ontelbare sterrenstelsels en planeten ?
Daar heeft het menselijk begrip "tijd" zelfs geen woord voor ...
En mocht je toch ooit alles meegemaakt hebben ga je terug naar De Bron ...
En hel ? Nee, dat is in het leven geroepen door religie om je in het gareel te houden
Dejavu ooit de matrix gezien? Shit man als dit leven een virtuele wereld flip ik de pan uit!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik gebruik niet graag het woord "god" ...
Flip de pan maar is uit dan en hou de mogelijkheid gewoon openquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Dejavu ooit de matrix gezien? Shit man als dit leven een virtuele wereld flip ik de pan uit!
Ik vertel ook maar wat ik lees hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef badabingie het volgende:
unclescorp denkt wel wijs, denk ik..
hoe kom je aan die info wat je schrijft?
misschien wil je dat delen?
waarom?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na lang twijfelen ben ik er uit, ik kies toch voor crematie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |