Morgen is als je de volgende dag wakker wordt.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 01:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Morgen is als je de volgende dag wakker wordt.
Ik zie hem staan.quote:Op maandag 30 april 2012 01:13 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
vriendlief staat daar ergens tussen brrr
Alleen als we het tussen ons houden.quote:
Idd ik zal het knopje morgen indrukken.quote:
* Rucky gooit een deken naar belle.quote:
* DJMO altijd search en destroy heeft draaien, bij het noemen van m'n nick krijg iik een automatische notifactie om eventuele schadelijke software te verwijderen.quote:Op maandag 30 april 2012 01:30 schreef Rucky het volgende:
Ik heb stiekum een hardloopbroek voor DJMO geregeld.
gratzzz schattiequote:Op maandag 30 april 2012 02:16 schreef Papabear het volgende:
* Papabear jarig is![]()
En bedankt allemaal he![]()
![]()
Onderweg naar wakker wordenquote:
Een bakkie koffie zal wel helpen.quote:
* Merlijn tweede bak neemt.quote:
*bakkie koffie op tafel zet...quote:
Het is veel ste lekker weer om in de tuin aan de gang te gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 11:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*bakkie koffie op tafel zet...
Man, ik kan me helemaal nergens toe zetten vandaag, heb eigenlijk nergens zin in..
Ik móét eigenlijk in de tuin aan de gang, maar ik denk dat ik straks maar een blokkie om ga op de brommer..
Tsja, maar in de regen of kou is het ook geen doen, en de paardebloemen staan een halve meter hoog ondertussen..quote:Op maandag 30 april 2012 11:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is veel ste lekker weer om in de tuin aan de gang te gaan.
Wel worteldoek eronderquote:Op maandag 30 april 2012 11:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, maar in de regen of kou is het ook geen doen, en de paardebloemen staan een halve meter hoog ondertussen..
Eigenlijk zou ik wel eens de hele tuin in een keer aan willen pakken, maar dat kost klauwen met geld.. Desnoods grind erin met een looppad etc. Lekker onderhoudsvriendelijk maken..
quote:Op maandag 30 april 2012 11:49 schreef Rucky het volgende:
Jaleesa stuurde mij een dm maar dan gelijk 8x
Als je iets doet dan moet je het ook goed doen zal ze wel gedacht hebben.
quote:
Jep maar ik weet nu nog niet waar ze nu precies staat.quote:
Mwoah, ik weet niet of dat erger is dan bij mij hoor..quote:Op maandag 30 april 2012 11:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jep maar ik weet nu nog niet waar ze nu precies staat.
Dat klopt ook wel maar het is ook weer een huurwoning dus ik wil er geen geld aan uitgeven aan dingen die ik toch moet achterlaten als ik verhuis.quote:Op maandag 30 april 2012 12:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, ik weet niet of dat erger is dan bij mij hoor..
Sowieso lijkt het kleiner, dus dan ben je in ieder geval eerder klaar.. toch?
Same here.. als het een koophuis was geweest was het een ander verhaalquote:Op maandag 30 april 2012 12:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar het is ook weer een huurwoning dus ik wil er geen geld aan uitgeven aan dingen die ik toch moet achterlaten als ik verhuis.
Want? Kun je hem tzt misschien kopen?quote:Op maandag 30 april 2012 12:11 schreef Rucky het volgende:
Daarom heb ik ook nog even geen parket gelegd. Ik ben wel nieuwsgierig wat de woning zou kosten .
Laminaat.quote:Op maandag 30 april 2012 12:11 schreef Rucky het volgende:
Daarom heb ik ook nog even geen parket gelegd. Ik ben wel nieuwsgierig wat de woning zou kosten .
Dat spookt wel in mijn achterhoofd. Het is een fijne woning en wat ik nu aan huur betaal is wat ik anders aan hypotheek zou betelen. Tenminste dat heb ik eens uitgerekend bij mijn vorige woning.quote:Op maandag 30 april 2012 12:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Want? Kun je hem tzt misschien kopen?
Detail.quote:Op maandag 30 april 2012 12:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laminaat.
En gefeliciteerd Papabear!
Ik ga wel es effe zoeken inderdaad. Het mooiste is wanneer je die hoeveelheid gewoon in een keer mee kan nemen en niet een paar keer heen en weer hoeft.. In dat rijden gaat ook veel tijd zitten namelijk, hoewel het een redelijk mooie rechte weg is naar mijn huisquote:Op maandag 30 april 2012 12:37 schreef Rucky het volgende:
Ik heb een busje gehuurd om te verhuizen en ik had ook de keus voor een laadbak dus ze zijn zeker te huur.
Ik heb een behoorlijk grote tuin. De buurvrouw had het erover dat ze alleen in de voortuin al 3 kuub nodig had. Maar ik wil het juist achter hebben..quote:Op maandag 30 april 2012 12:40 schreef vannelle het volgende:
Kun je al die kuubjes kwijt JK? 't Is nogal wat............
Oe, enneuh................shitzooi! beeldscherm Compaq CQ61
Kan je beter in dig vragen.quote:Op maandag 30 april 2012 12:40 schreef vannelle het volgende:
Kun je al die kuubjes kwijt JK? 't Is nogal wat............
Oe, enneuh................shitzooi! beeldscherm Compaq CQ61
Ik zou dan vooral niet vergeten een kruiwagen te regelen.quote:Op maandag 30 april 2012 12:40 schreef JK1982 het volgende:
.
Ik heb een behoorlijk grote tuin. De buurvrouw had het erover dat ze alleen in de voortuin al 3 kuub nodig had. Maar ik wil het juist achter hebben..
Uiteraard.. maargoed, die is makkelijker (en goedkoper) te regelen dan een vrachtwagenquote:Op maandag 30 april 2012 12:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zou dan vooral niet vergeten een kruiwagen te regelen.
Of je moet zin hebben om 10.000 keer met een boodschappentas te gaan lopen.
Als jij gaat rommelen dan ga ik even naar Capelle.quote:Op maandag 30 april 2012 12:49 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik ga even wat eten en ehm.. hier in/om huis wat rommelen denk ik
Spreek jullie later!
quote:Op maandag 30 april 2012 13:15 schreef vannelle het volgende:
En dan ga ik ff naar de vrijmarkt. lekker snuffelen.
Die bewaar ik ff voor als ik achter mijn eigen laptop zit, filmpje hapert hier nogal en dat kijkt voor geen meter.quote:
Nee, niet bij kinderen. Bij volwassenen wel!quote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef JK1982 het volgende:
En vannelle, je weet het: "Ik bied de helft!"
Nee klopt.. kinderen vragen vaak al belachelijke prijsjes, dat is zielig om af te pingelen..quote:Op maandag 30 april 2012 13:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die bewaar ik ff voor als ik achter mijn eigen laptop zit, filmpje hapert hier nogal en dat kijkt voor geen meter.
[..]
Nee, niet bij kinderen. Bij volwassenen wel!
Heerlijkquote:
jailbreaken?quote:Op maandag 30 april 2012 14:00 schreef Merlijn het volgende:
Zo... Nu eerst koffie terwijl we de telefoon jailbreaken....
Zo noemen ze de "unlock" methode bij Apple als je je eigen software wilt kunnen installeren welke niet in de apple store staat.quote:
aha? nog nooit van gehoordquote:Op maandag 30 april 2012 14:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zo noemen ze de "unlock" methode bij Apple als je je eigen software wilt kunnen installeren welke niet in de apple store staat.
Niet? Hmmm...quote:
heb alleen een ipod (die momenteel kapot is) en ik gebruik geen itunesquote:Op maandag 30 april 2012 14:05 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn Bella opdracht geeft om te stofzuigen...
[..]
Niet? Hmmm...
Blijf het verbazingwekkend vinden. Paar jaar geleden op vakantie in Kreta, elke ochtend ontbijten bij hetzelfde terras. Volgens mij vond de bardame me leuk, kreeg elke ochtend een hartje in de koffiequote:
Maar, het kwartje viel later pas? Of had ze een snor?quote:Op maandag 30 april 2012 14:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Blijf het verbazingwekkend vinden. Paar jaar geleden op vakantie in Kreta, elke ochtend ontbijten bij hetzelfde terras. Volgens mij vond de bardame me leuk, kreeg elke ochtend een hartje in de koffie
Liefquote:Op maandag 30 april 2012 14:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Blijf het verbazingwekkend vinden. Paar jaar geleden op vakantie in Kreta, elke ochtend ontbijten bij hetzelfde terras. Volgens mij vond de bardame me leuk, kreeg elke ochtend een hartje in de koffie
Te verlegen denk ikquote:Op maandag 30 april 2012 14:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar, het kwartje viel later pas? Of had ze een snor?
Lastig is dat inderdaad..quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 14:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lastig id dat inderdaad..
Dat werkbezoekje dat ik laatst ontving op mijn werk was ook een leuk meisje.. Maarja..
Niet superknap ofzo, maar dat hoeft helemaal niet. Gewoon leuk, aardig en uit Brabant.
Maar 'daar hoorde je helemaal niets van hoor', zei ik nog tegen d'r
Wil je d'r nummer?quote:Op maandag 30 april 2012 14:19 schreef Merlijn het volgende:
Brabant en limburgs gaat prima samen hoor
We vallen zo ongeveer op hetzelfde type vrouwen, dus dat zit denk ik wel goedquote:
Oh jee, dat kan nog problemen op gaan leveren..quote:Op maandag 30 april 2012 14:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We vallen zo ongeveer op hetzelfde type vrouwen, dus dat zit denk ik wel goed
Kunnen jullie van de week goed opletten samenquote:Op maandag 30 april 2012 14:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We vallen zo ongeveer op hetzelfde type vrouwen, dus dat zit denk ik wel goed
Neh.... Vast nietquote:Op maandag 30 april 2012 14:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh jee, dat kan nog problemen op gaan leveren..
wat gaan we dweilen dan?je vloer?quote:Op maandag 30 april 2012 14:37 schreef Merlijn het volgende:
Het was niet helemaal de insteek, maar hee, prima
Jaa het was geenquote:Op maandag 30 april 2012 14:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't was maar een klein, bescheiden kusje..
Oooquote:Op maandag 30 april 2012 14:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas dan kunnen we Merlijn z'n vloer dweilen bedoel ik!!![]()
Je weet toch dat wij hartstikke verlegen zijnquote:
Ow ja, shit!quote:Op maandag 30 april 2012 14:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je weet toch dat wij hartstikke verlegen zijn
@Merlijn: doe es wat van die chantagefoto's posten..
Nog iets leuks gekocht?quote:Op maandag 30 april 2012 14:58 schreef Papabear het volgende:
Bedankt voor de felicitaties! Ben net terug van de vrijmarkt in alkmaar. Nu snel een emmer water achterover gieten, want dorst
Als je dat weet, is het geen chantagemateriaal meer.....quote:Op maandag 30 april 2012 14:57 schreef belle1608 het volgende:
Waarvan heb jij chantagefoto's Merlijn??
quote:Op maandag 30 april 2012 15:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je dat weet, is het geen chantagemateriaal meer.....
Zo, en nu allemaal blijven zitten waar je zit, de vloer is nat.
Niet van ons, dus in dat geval ben ik nog nieuwsgieriger naar de foto's waarvan jij hebt zitten kwijlenquote:Op maandag 30 april 2012 15:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je dat weet, is het geen chantagemateriaal meer.....
Zo, en nu allemaal blijven zitten waar je zit, de vloer is nat.
* Merlijn Belle onderuit zwiept met de dweil.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 15:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn Belle onderuit zwiept met de dweil.
heb je gewaarschuwd....quote:
Dat hoeft niet. * Belle optilt en met een theetje op stoel zet *quote:Op maandag 30 april 2012 15:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 dweilt op haar knietjes de vloer
quote:Op maandag 30 april 2012 15:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. * Belle optilt en met een theetje op stoel zet *
* verder dweilt *
Dat is een ander sprookje..quote:Op maandag 30 april 2012 15:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 dweilt op haar knietjes de vloer
Goed idee, ik gooi er ook even een volgende was in, zoals het een echte huisman betaamt..quote:Op maandag 30 april 2012 15:37 schreef Merlijn het volgende:
Zo. vloer ook weer droog. Effe laatste was doen.
Neem hem mee morgen, zou ik zeggen..quote:Op maandag 30 april 2012 15:39 schreef belle1608 het volgende:
Lekkah bezig mannen!
Ik heb bambi 2 wel in de kast staan maar nog nooit gezien en bambi 1 ook veeel te lang geleden
Weet niet of ik dat durfquote:
We kunnen je woensdagochtend helpen met de tuinquote:Op maandag 30 april 2012 15:45 schreef Merlijn het volgende:
Ik pas me aan aan de rest.... Heb op nasje ook een aardige hoeveelheid staan, maar dat is smaak.
Zou ik nog wat aan de tuin gaan doen ?
Denk dat 's avonds een beetje ectie/spanning beter is..quote:Op maandag 30 april 2012 15:45 schreef Merlijn het volgende:
Ik pas me aan aan de rest.... Heb op nasje ook een aardige hoeveelheid staan, maar dat is smaak.
Zou ik nog wat aan de tuin gaan doen ?
Zolang het geen thriller of horror is vind ik het bestquote:Op maandag 30 april 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Denk dat 's avonds een beetje ectie/spanning beter is..
Goedkoop dagje dus!quote:Op maandag 30 april 2012 15:51 schreef vannelle het volgende:
Zo, ook weer terug.
Niks van waarde gevonden, ouwe troep allemaal.
Moest wel ff 3 keer lezen voor ik het woord ectie begreep..quote:Op maandag 30 april 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Denk dat 's avonds een beetje ectie/spanning beter is..
quote:Op maandag 30 april 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeps, heb al mijn geld nog. Allebei de euro's.
Gratis bloemen plukken bij jk1982 in de tuin, komt dat zien, komt dat zien!quote:Op maandag 30 april 2012 15:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
We kunnen je woensdagochtend helpen met de tuin
Is ook veel leuker om bij onder een dekentje te kruipen..quote:Op maandag 30 april 2012 15:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zolang het geen thriller of horror is vind ik het best
quote:Op maandag 30 april 2012 15:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Moest wel ff 3 keer lezen voor ik het woord ectie begreep..
hahaquote:Op maandag 30 april 2012 15:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Je zult begrijpen dat ik 'actie' bedoelde...
Zit er een bewoner in het vogelhuisje?quote:Op maandag 30 april 2012 15:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gratis bloemen plukken bij jk1982 in de tuin, komt dat zien, komt dat zien!
[ afbeelding ]
[..]
Is ook veel leuker om bij onder een dekentje te kruipen..
Nee, helaas niet.. het is nieuwbouw, dus er zijn nog maar weinig vogels (weinig grote bomen/struiken enz) Ik vraag me ook af of dat huisje daar wel goed hangt, vol in de zonquote:Op maandag 30 april 2012 15:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zit er een bewoner in het vogelhuisje?
Haha bij een romantische film niet?
Jammer, wie weet volgend jaar!quote:Op maandag 30 april 2012 15:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.. het is nieuwbouw, dus er zijn nog maar weinig vogels (weinig grote bomen/struiken enz) Ik vraag me ook af of dat huisje daar wel goed hangt, vol in de zon
Hoewel een vers gekookt eitje in de ochtend ook niet te versmaden is..
En romantisch, achja.. maarja.. *geen commentaar*
Me Tarzan, you Jane?quote:Op maandag 30 april 2012 15:58 schreef LaPeach het volgende:
Zo sommige mensen zijn druk bezig geweest vanmiddag, klaar met lezen![]()
JK ik wist dat je tuin een oerwoud was maar zo erg had ik het niet verwacht
Mag een berenvel ook, dan zie je m'n zwembanden niet?quote:Op maandag 30 april 2012 16:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Alleen als je zo'n leuk lapje om je middel doet
Ik bedoelde meer het verhaal en het decor enzo..quote:
hmmm nouja ok vooruitquote:Op maandag 30 april 2012 16:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mag een berenvel ook, dan zie je m'n zwembanden niet?
Ja dat ook hahaquote:Op maandag 30 april 2012 16:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het verhaal en het decor enzo..![]()
Overigens een van de weinige musicals waar ik ben geweest. De andere was 'Elisabeth' en volgens mij was dat het wel zo'n beetje...
Ik vind het wel gaaf, alleen vaak zo duur.. Vond het wel jammer dat ik een tijdje terug niet naar 'Soldaat van Oranje' kon..quote:Op maandag 30 april 2012 16:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja dat ook haha
*is al naar heeeeel veeeel musicals geweest* 7 juni naar Miss Saigon rij 2
Die is ook zooo gaaf!!quote:Op maandag 30 april 2012 16:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gaaf, alleen vaak zo duur.. Vond het wel jammer dat ik een tijdje terug niet naar 'Soldaat van Oranje' kon..
Goed op acties letten, droomvlucht 2e kaartje gratis, belle en het beest 2e kaartje 50% korting, vakantieveilingen 25 euro per kaartje (we will rock you), een bekende die meespeelt (20 euro)quote:Op maandag 30 april 2012 16:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gaaf, alleen vaak zo duur.. Vond het wel jammer dat ik een tijdje terug niet naar 'Soldaat van Oranje' kon..
Ja, maargoed.. moet je wel iemand hebben die er ook van houdt..quote:Op maandag 30 april 2012 16:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goed op acties letten, droomvlucht 2e kaartje gratis, belle en het beest 2e kaartje 50% korting, vakantieveilingen 25 euro per kaartje (we will rock you), een bekende die meespeelt (20 euro)
Die heb je nu gevondenquote:Op maandag 30 april 2012 16:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, maargoed.. moet je wel iemand hebben die er ook van houdt..
Uuuhhhhhhh.... Sja, als je het zó bekijkt..quote:
Heb al wel heel veel gezien jaquote:Op maandag 30 april 2012 16:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uuuhhhhhhh.... Sja, als je het zó bekijkt..
Laat maar weten als je een keer zonder gezelschap zit, ik ga wel mee
En andersom kan ik het ook in de gaten houden natuurlijk, mocht ik eens wat tegenkomen..
Maar jij hebt bijna alles al gezien dus?
http://www.londenmusicals(...)zk3K8CFUVO3godZwQo_wquote:Op maandag 30 april 2012 16:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heb al wel heel veel gezien ja
Wicked wil ik nog heen
Jij wil gelijk naar londen hahaquote:Op maandag 30 april 2012 16:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
http://www.londenmusicals(...)zk3K8CFUVO3godZwQo_w
haha das nog duurder dan in Nederlandquote:Op maandag 30 april 2012 16:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja als je het doet moet je het goed doen toch
Ik ga 6-7quote:Op maandag 30 april 2012 16:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heb al wel heel veel gezien ja
Wicked wil ik nog heen
Ach, ik ga zo langzamerhand gewoon eens even denken over vakantie.quote:
Al sla je me dood, ik ben uitgenodigd door mijn beste vriendin. Die gaat volgens mij nu voor de 4e of 5e keer erheen.quote:Op maandag 30 april 2012 16:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Gaaf!! waar zit je? en met wie ga je?
Leuk!!quote:Op maandag 30 april 2012 16:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik ben uitgenodigd door mijn beste vriendin. Die gaat volgens mij nu voor de 4e of 5e keer erheen.
quote:Op maandag 30 april 2012 16:46 schreef Merlijn het volgende:
Ik moest net even hard lachen in het datingsite topic. Een bekende naam uit het FHF topic wordt even finaal afgebrand.....
Tja, ik krijg er een "net goed" gevoel bij....quote:
Linkje?quote:Op maandag 30 april 2012 16:46 schreef Merlijn het volgende:
Ik moest net even hard lachen in het datingsite topic. Een bekende naam uit het FHF topic wordt even finaal afgebrand.....
moet ik me zorgen gaan maken?quote:Op maandag 30 april 2012 16:46 schreef Merlijn het volgende:
Wie en waar? Dat moet ik ook zien.quote:Op maandag 30 april 2012 16:46 schreef Merlijn het volgende:
Ahhquote:Op maandag 30 april 2012 16:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, dan hebben we altijd elkaar nog..
Lijkt me niet tochquote:Op maandag 30 april 2012 16:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, dan hebben we altijd elkaar nog..
Niet iemand die hulp nodig heeft.quote:
Wrom niet?quote:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar..quote:Op maandag 30 april 2012 16:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet iemand die hulp nodig heeft.
Heb me trouwens blijkbaar lelijk verbrand in een halve seconde![]()
Strijkbout...quote:Op maandag 30 april 2012 16:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wrom niet?
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar..
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 17:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Ik had dat vandeweek ook, hahaha! 't wordt gewoon tijd voor een vrouw geloof ik Merlijn.
We've gotta face the facts, i guess..
Jullie kunnen ook helemaal niets zonder een vrouw hequote:
Ik dacht toch dat ik me aardig redde....quote:Op maandag 30 april 2012 17:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook helemaal niets zonder een vrouw he
Net als dat vrouwen niet zonder mannen kunnenquote:Op maandag 30 april 2012 17:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook helemaal niets zonder een vrouw he
Truequote:Op maandag 30 april 2012 17:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Net als dat vrouwen niet zonder mannen kunnen
BAM! 1-0 tingtingtingtingting.quote:Op maandag 30 april 2012 17:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Net als dat vrouwen niet zonder mannen kunnen
quote:Op maandag 30 april 2012 17:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
BAM! 1-0 tingtingtingtingting.
Next round!
Ik blijf wel thuis morgen strijkt nietquote:Op maandag 30 april 2012 17:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Ik had dat vandeweek ook, hahaha! 't wordt gewoon tijd voor een vrouw geloof ik Merlijn.
We've gotta face the facts, i guess..
Ik heb vanochtend al gestreken...quote:Op maandag 30 april 2012 17:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik blijf wel thuis morgen strijkt niet
quote:Op maandag 30 april 2012 17:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik blijf wel thuis morgen strijkt niet
Hmmz.. volgens mij blijf ik ook maar thuis. Ik ga opeens dik de min in..quote:Op maandag 30 april 2012 17:11 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
ik gaf hem al gelijkdat wordt 2 dingen goed maken meneertje
![]()
Nog gefeliciteerd trouwens Pb
Nee jij mag niet thuis blijvenquote:Op maandag 30 april 2012 17:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Hmmz.. volgens mij blijf ik ook maar thuis. Ik ga opeens dik de min in..
Thnx!quote:Op maandag 30 april 2012 17:11 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
ik gaf hem al gelijkdat wordt 2 dingen goed maken meneertje
![]()
Nog gefeliciteerd trouwens Pb
er wordt niet gestrekenquote:Op maandag 30 april 2012 17:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
zolang ik niet hoef te strijken kom ik gewoon
Ja dweilen vind ik ook niet zo ergquote:Op maandag 30 april 2012 17:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]
er wordt niet gestreken![]()
Dwijlen wil ik wel, maar strijken laten we over aan de mannen
Ook al gebeurd... Just enjoy the company....quote:Op maandag 30 april 2012 17:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja dweilen vind ik ook niet zo erg
dat gaat sowieso wel lukkenquote:Op maandag 30 april 2012 17:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ook al gebeurd... Just enjoy the company....
quote:Op maandag 30 april 2012 17:29 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*vraagt zich af of ze zo'n lekker ontbijtje krijgen woensdag*
Vind ik ook goedquote:Op maandag 30 april 2012 17:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]ben bang dat we die zelf mogen fixen
Als ik maar weet hoe de oven werkt (ooit broodjes gemaakt in de magnetron --> keihard haha)quote:Op maandag 30 april 2012 17:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]ben bang dat we die zelf mogen fixen
quote:Op maandag 30 april 2012 17:34 schreef JK1982 het volgende:
Hoor je dat merlijn? We krijgen ontbijt op bed!
hahahahaquote:Op maandag 30 april 2012 17:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Als ik maar weet hoe de oven werkt (ooit broodjes gemaakt in de magnetron --> keihard haha)
* JK1982 slikt opmerking over het eitje van LaPeach in..quote:Op maandag 30 april 2012 17:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
hahahahanou dan hou ik het wel bij een eitje
![]()
Ik ga er ff van tussen tot later
quote:Op maandag 30 april 2012 17:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
![]()
Dan neem ik het wel van je over want ik kom net binnen vallen.quote:Op maandag 30 april 2012 17:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 17:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan neem ik het wel van je over want ik kom net binnen vallen.
![]()
Ik heb wel een gezellige middag gehad en jullie?quote:
Wij ookquote:Op maandag 30 april 2012 17:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb wel een gezellige middag gehad en jullie?
*knip*quote:Op maandag 30 april 2012 17:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lief jullie zijn
Oeiiiquote:Op maandag 30 april 2012 17:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lief we mógen zijn van jullie
Mooi, heb ik nog wat gemist of kan ik wat te drinken klaarzetten?quote:
Oo neee slimm!!quote:Op maandag 30 april 2012 17:44 schreef Merlijn het volgende:
Handig... je telefoon slopen als je op een telefoontje zit te wachten....
Ligt eraan van wie het telefoontje afkomstig is..quote:Op maandag 30 april 2012 17:44 schreef Merlijn het volgende:
Handig... je telefoon slopen als je op een telefoontje zit te wachten....
Maakt niet uit... wil wel graag bereikbaar zijn...quote:Op maandag 30 april 2012 17:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ligt eraan van wie het telefoontje afkomstig is..
Ze kunnen je toch hier vinden.quote:Op maandag 30 april 2012 17:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Maakt niet uit... wil wel graag bereikbaar zijn...
lkkr Jillzquote:Op maandag 30 april 2012 17:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mooi, heb ik nog wat gemist of kan ik wat te drinken klaarzetten?
![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 18:05 schreef LaPeach het volgende:
Ben ik al weer
[..]
Zeg Rucky moet dat nou![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 18:05 schreef LaPeach het volgende:
Ben ik al weer
[..]
Zeg Rucky moet dat nou![]()
quote:
Dat mag hoor!quote:Op maandag 30 april 2012 18:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ahh maakt niet uit belleik pik morgen wel stiekem een slokje van je
Dan moet je niet bij mij wezen...quote:Op maandag 30 april 2012 18:11 schreef LaPeach het volgende:
[..]
EHBO team staat wel paraat mag ik hopen??
fijn zulke mensenquote:Op maandag 30 april 2012 18:27 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. Ik zou met iemand gaat eten, maar die laat nu opeens niets meer van zich horen.... Fijn....
Ja he? Nu maar kijken wat ik met eten ga doen...quote:
Ahh, hier komt vriendlief net thuis, pakt samen met z'n broertje wat brood en gaat eten... *goh Belle wil je ook iets*quote:Op maandag 30 april 2012 18:27 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. Ik zou met iemand gaat eten, maar die laat nu opeens niets meer van zich horen.... Fijn....
quote:Op maandag 30 april 2012 18:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ahh, hier komt vriendlief net thuis, pakt samen met z'n broertje wat brood en gaat eten... *goh Belle wil je ook iets*
Gaat lekker met dat vriendje van je...quote:Op maandag 30 april 2012 18:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ahh, hier komt vriendlief net thuis, pakt samen met z'n broertje wat brood en gaat eten... *goh Belle wil je ook iets*
quote:Op maandag 30 april 2012 18:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gaat lekker met dat vriendje van je...
het is dat ik al gegeten heb andersquote:Op maandag 30 april 2012 18:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja he? Nu maar kijken wat ik met eten ga doen...
quote:Op maandag 30 april 2012 18:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat is zo irritant of mensen die op het laatste moment afbellen terwijl ze het al langer wisten dat ze niet konden.quote:Op maandag 30 april 2012 18:27 schreef Merlijn het volgende:
Ook met drank op kun je normaal doen.quote:Op maandag 30 april 2012 18:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 18:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ook met drank op kun je normaal doen.
ja natuurlijk, maar niet iedereen kan er goed mee omgaanquote:Op maandag 30 april 2012 18:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goed maken.quote:Op maandag 30 april 2012 18:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Idd anders drink je maar niet.quote:Op maandag 30 april 2012 18:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2012 18:48 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, wat is het stil hier opeens? Iedereen aan het PM/DM-en?
Ik zit te bedenken wat ik zal gaan eten, maar heb nog geen trek. en twijfel of ik vanavond nog het dorp in ga heb nog geen zinquote:Op maandag 30 april 2012 18:48 schreef JK1982 het volgende:
wel fris en fruitig blijven voor morgen hequote:Op maandag 30 april 2012 18:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken wat ik zal gaan eten, maar heb nog geen trek. en twijfel of ik vanavond nog het dorp in ga heb nog geen zin
En je had zo'n zin om te gaan?quote:Op maandag 30 april 2012 18:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken wat ik zal gaan eten, maar heb nog geen trek. en twijfel of ik vanavond nog het dorp in ga heb nog geen zin
Fris en fruitig.. Hmmz..quote:Op maandag 30 april 2012 18:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]
wel fris en fruitig blijven voor morgen he
Ja, maar ben nu aan het inkakken, kan misschien beter ff op tijd naar bed vanavond!quote:Op maandag 30 april 2012 18:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En je had zo'n zin om te gaan?
Ik ben echt zo slecht bezig vandaag.. Voer geen moer uit, kwam er net ook opeens achter dat het al etenstijd was, wilde toen eigenlijk een pizza bestellen, maar toch maar niet gedaan en toen heb ik een bak yoghurt met cruesli, banaan en honing genomen. Straks nog een kiwi en een appeltje. Wat een avondmaal..
Neeh, ik ben bezig met een avatar te maken.quote:Op maandag 30 april 2012 18:48 schreef JK1982 het volgende:
Voor jezelf?quote:Op maandag 30 april 2012 18:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neeh, ik ben bezig met een avatar te maken.
Een aanvraag van iemand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |