quote:
NEE!quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
Oh, je hebt gelijk. Ik dacht dat je die naam had aangepast, maar ik lees blijkbaar niet zo goed
[..]
De eerstvolgende die ik open (waarschijnlijk ergens rond topic 3000) gaat 'Welcome to the Raj Mahal' als tt krijgen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Ajax op 1, Feyenoord op 2'
Vind ik ook wel ok.
Just because i'm Indian i can't be a Norse God?quote:Op maandag 30 april 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De eerstvolgende die ik open (waarschijnlijk ergens rond topic 3000) gaat 'Welcome to the Raj Mahal' als tt krijgen.
TBBT
Ik heb dit seizoen nog geen een aflevering gekeken. Ga ze allemaal weer in 1 marathonweekend achter elkaar zien.quote:Op maandag 30 april 2012 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Just because i'm Indian i can't be a Norse God?
Die quote komt uit een oudere aflevering.quote:Op maandag 30 april 2012 00:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen nog geen een aflevering gekeken. Ga ze allemaal weer in 1 marathonweekend achter elkaar zien.
Ja die aflevering is ook echt goed. Dat was toch met het halloween feest? That's right, that's how we roll in the shire!quote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die quote komt uit een oudere aflevering.
Sad news brother, Amy FF zit er nog steeds in, in de serie![]()
De verwachte downtime is vanwege problemen uitgesteld.quote:Op maandag 30 april 2012 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
Goed moment om laptop dicht te gooien voordat ik weer tot half 3 zit te fok!ken
God damnit, blijf ik weer hangen, kijk ik die slechte sbs 6 film weer afquote:Op maandag 30 april 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De verwachte downtime is vanwege problemen uitgesteld.
Wtf? Dit klinkt als: vanwege de drukte op de weg, zijn er geen files...quote:Op maandag 30 april 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
SBS 6 filmsquote:Op maandag 30 april 2012 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
God damnit, blijf ik weer hangen, kijk ik die slechte sbs 6 film weer af
Achja Fok! he.quote:Op maandag 30 april 2012 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wtf? Dit klinkt als: vanwege de drukte op de weg, zijn er geen files...
Geniaalquote:Op maandag 30 april 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom heb jij die lelijke strootman als UI?quote:Op maandag 30 april 2012 01:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, ik sta een keer in de top 100, no life ik.
eindbaasquote:Op maandag 30 april 2012 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom heb jij die lelijke strootman als UI?
weddenschap verloren?
Mancrushquote:Op maandag 30 april 2012 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom heb jij die lelijke strootman als UI?
weddenschap verloren?
Wel eentje uit God of War Bayoneta of een andere game die zich in hel afspeelt danquote:
Afellay heeft hier niks mee te maken.quote:Op maandag 30 april 2012 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haters zullen de MOTM van de EK finale haten.
Wie haat Clasie dan ?quote:Op maandag 30 april 2012 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand gaat TEDJE VAN DE PAVERT haten!quote:Op maandag 30 april 2012 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laat hij eerst maar weer eens in de basis komenquote:Op maandag 30 april 2012 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beetje over de klap heen?quote:Op maandag 30 april 2012 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niemand gaat TEDJE VAN DE PAVERT haten!
Welke klap?quote:
Mwoh, EL is ook mooi voor Twente, daar maken we meer kansquote:
Die moet je ook maar eens zien te halen nu.quote:Op maandag 30 april 2012 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, EL is ook mooi voor Twentem daar maken we meer kans
Daar maken alle NL clubs meer kansquote:Op maandag 30 april 2012 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, EL is ook mooi voor Twentem daar maken we meer kans
Scherp.quote:Op maandag 30 april 2012 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha Ajax maakt daar ook wel kans hoor.
Niet met McClaren toch, die gooit dan liever een reserve-elftal erinquote:Op maandag 30 april 2012 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, EL is ook mooi voor Twente, daar maken we meer kans
Dat sowieso er moet een wonder gebeuren wil een Nederlandse club de CL de komende jaren winnen.quote:
Mja, klinkt misschien stom, maar ik gun het de jongens gewoon niet. Als je al wekenlang zó slecht loopt te ballen verdien je gewoon geen Europees voetbalquote:Op maandag 30 april 2012 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die moet je ook maar eens zien te halen nu.
Dit seizoen wel jaquote:Op maandag 30 april 2012 01:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Niet met McClaren toch, die gooit dan liever een reserve-elftal erin
Wat, gooit 'ie er weer z'n vaste cliche's uit?quote:Op maandag 30 april 2012 01:22 schreef GGMM het volgende:
McClaren lult ook maar een eind weg he? Die vent kan er echt helemaal niks van.
Wie zou je als trainer willen zien dan ?quote:Op maandag 30 april 2012 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, klinkt misschien stom, maar ik gun het de jongens gewoon niet. Als je al wekenlang zó slecht loopt te ballen verdien je gewoon geen Europees voetbal
Aan de andere kant, laat deze selectie maar Europees halen, vervolgens flink de bezem door de selectie halen en dan met een fris elftal kijken hoe ver je komt
Ja dat was wel lief jaquote:Op maandag 30 april 2012 01:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat klein groepje bij de bus aankomst van Ajax
Pfoe, lastig. Het liefst zie ik Steve een ommezwaai maken in z'n tactiek, maar als dat er niet van komt kunnen we beter een gifkikker á la Verbeek of Preud'homme gebruiken...quote:Op maandag 30 april 2012 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie zou je als trainer willen zien dan ?
Ja.quote:Op maandag 30 april 2012 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat, gooit 'ie er weer z'n vaste cliche's uit?
Eindhovuhquote:Op maandag 30 april 2012 01:25 schreef Caland het volgende:
Morhen kenker verjaardag. Dochtertje van m maat wordt 1. Daarna eindhovuhh de gekstuhhh
Gedronken?quote:Op maandag 30 april 2012 01:25 schreef Caland het volgende:
Morhen kenker verjaardag. Dochtertje van m maat wordt 1. Daarna eindhovuhh de gekstuhhh
Koninginnenacht is gezellig zo te zienquote:Op maandag 30 april 2012 01:23 schreef Caland het volgende:
JALALALAAA
JALALALAAA
HEE HEE HEE
FEYENOORD
quote:John - De Jong (hoop dat ie blijft) - Verhoek
? - Tadic - ?
? - Bjelland - Douglas (zie De Jong) - ?
Mihaylov (zie De Jong)
Ach, Twente koopt meestal wel goed in.quote:Op maandag 30 april 2012 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben er ook nog niet uit over de selectie van volgend seizoen, er staat nl. weer een leegloop voor de deur
[..]
Daar issie wel een beetje te laat meequote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
"we moeten hier van leren", "we moeten de komende 2 wedstrijden winnen om Europees voetbal te halen".
You don't say.
Verlang je niet naar een andere trainer?
Die Tadic is toch meer een speler voor de linkerkant?quote:Op maandag 30 april 2012 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben er ook nog niet uit over de selectie van volgend seizoen, er staat nl. weer een leegloop voor de deur
[..]
Pas half 2 snachts bradda en ik ben alweer thuis.quote:
Op afgelopen seizoen naquote:
Links en '10', laat hij maar mooi op 10 staan bij ons, kan John nog beter worden op linksquote:Op maandag 30 april 2012 01:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Tadic is toch meer een speler voor de linkerkant?
quote:
quote:
Ah, mja, Preudomme (oid) is ook een mafkees tbh. Gaat niet voor niks naar zo'n land.quote:Op maandag 30 april 2012 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar issie wel een beetje te laat mee
Voor je laatste zin, scroll ff iets naar boven
Nee lijkt me ook niet, die kan niet zo goed tegen nog een dictatorquote:Op maandag 30 april 2012 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, mja, Preudomme (oid) is ook een mafkees tbh. Gaat niet voor niks naar zo'n land.
Gert-Jan Verbeek zou idd een prima optie zijn, maar die verlaat AZ niet denk ik.
Verbeek past prima bij het team van Twente., maar dan moeten Muntenman en consorten hem wel zijn gang laten gaan., want ook die past net als Co niet bij *cultuur* van Twente.,quote:Op maandag 30 april 2012 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, mja, Preudomme (oid) is ook een mafkees tbh. Gaat niet voor niks naar zo'n land.
Gert-Jan Verbeek zou idd een prima optie zijn, maar die verlaat AZ niet denk ik.
Tja, bij Twente heb je nu 2 dravers en een angstige kerel op het middenveld staan. Als Chadli ook nog eens hopeloos aan het falen is schiet het gewoon niet op.quote:Op maandag 30 april 2012 01:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch is dat een goeie voetballer, dat het er dan niet uitkomt is wat anders
Of zelfs Ron Jansquote:Op maandag 30 april 2012 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie, die had ik helemaal over het hoofd gezien. Maar Ron Jans hoort in de Eredivisie.quote:Op maandag 30 april 2012 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, bij Twente heb je nu 2 dravers en een angstige kerel op het middenveld staan. Als Chadli ook nog eens hopeloos aan het falen is schiet het gewoon niet op.
[..]
Of zelfs Ron Jans
En wat vindt je er zelf van?quote:Op maandag 30 april 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn pa vind Ron Jans wel wat voor PSV.
Zou wel verstandig zijn van PSV om een trainer te nemen die kan opbouwen en niet miljoenen kost, bij Advocaat heb je dat geen van beidenquote:Op maandag 30 april 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
Jantje Wouters zal ook binnenkort weer vrijkomen. Kan de juiste man zijn achter een wat meer onervaren hoofdcoach.quote:Op maandag 30 april 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wel frappant dat Cocu er gewoon geen zin in heeft, zegt wel genoeg over deze spelersgroepquote:Op maandag 30 april 2012 01:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jantje Wouters zal ook binnenkort weer vrijkomen. Kan de juiste man zijn achter een wat meer onervaren hoofdcoach.
Het is hier pas dinsdag feest: dag v/d arbeid. Het koningshuis hier is niet echt een reden voor een feestje...quote:
Ik weet niet, eerste seizoen flink potje van gemaakt en gezeik met speler(s).. maar dit seizoen doet hij het heel goed.quote:
Nee, precies, we hebben geen miljoenen om uit te geven.. en als we die hebben moeten ze naar de verdediging. Moeten een realistische coach hebben die spelers individueel beter maakt, mentaal beter maakt en ook wat met de jeugd doet inderdaad..quote:Op maandag 30 april 2012 01:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou wel verstandig zijn van PSV om een trainer te nemen die kan opbouwen en niet miljoenen kost, bij Advocaat heb je dat geen van beiden
Gewoon vrij nemen pik.quote:Op maandag 30 april 2012 01:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is hier pas dinsdag feest: dag v/d arbeid. Het koningshuis hier is niet echt een reden voor een feestje...
Laurent die nog steeds elke week een nieuwe auto tegen een boom parkeertquote:Op maandag 30 april 2012 01:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is hier pas dinsdag feest: dag v/d arbeid. Het koningshuis hier is niet echt een reden voor een feestje...
Jij gelooft nog in Steve?quote:Op maandag 30 april 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, van Verbeek/Preud'homme/Jans zou ik de laatste toch wel het liefst naar Enschede zien komen, maar alleen als Steve bij zijn (te) rustige voetbal blijft.
Het is gewoon een raar land met rare inwoners. Ik ga donderdag wel zuipen met de EU stagiaires op Place Luxquote:Op maandag 30 april 2012 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
Alsof wij wat hebben met de echte zaken waar die feest dagen voor staan..
Gewoon zuipen en vrij zijn.
Jaquote:
Meur zequote:
Is goed.quote:Op maandag 30 april 2012 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had de samenvattingen gemist, nu even kijken
GGMM is wakker.quote:Op maandag 30 april 2012 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fine by me.. post ze dan in 1 post.. zie ik ze allemaal voordat je een ban hebt
quote:Op maandag 30 april 2012 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een geniaal stukje gamemuziek delen:
*mooi*
*stil*
quote:Op maandag 30 april 2012 02:43 schreef GGMM het volgende:
Des te vaker ik dat uit-tenue van Ajax zie des te lelijker wordt het.
Bert moet zich eerst concentreren op het EK.quote:Op maandag 30 april 2012 02:50 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds niet bekend wie de nieuwe trainer wordt bij jullie. Saai zeg.
Ik las dat het slecht was, maar zó slecht?quote:Op maandag 30 april 2012 02:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die samenvatting van NEC - RKC1 fragment uit de eerste 55 minuten.
True, ze hadden beter Bakkel kunnen houden.quote:Op maandag 30 april 2012 02:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat we Bert definitief als toptrainer kunnen kwalificeren als hij die hopeloze Gini aan het voetballen krijgt. Dan heb je wat in je mars.
dealquote:Op maandag 30 april 2012 03:08 schreef GGMM het volgende:
Nog een kwartiertje ok? Dan ga ik direct slapen.
quote:PSV-aanvaller Dries Mertens vindt dat zijn club goede zaken moet doen op de transfermarkt. „Ik denk wel dat we een aantal versterkingen nodig hebben.”
Mertens was opgelucht en blij over de afloop in Kerkrade. PSV won de wedstrijd met 3-1.„Je moest winnen en het speelde natuurlijk in ons hoofd mee dat we lang niet op vreemde bodem hadden gewonnen. Gelukkig is dat nu gebeurd, maar we zijn er nog niet. We mogen ADO en Excelsior niet onderschatten.”
Heracles heeft er woensdag daarentegen alle baat bij om te winnen in Rotterdam om zo PSV naar plaats 2 te helpen.quote:Op maandag 30 april 2012 08:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
helaas voor psv gaan ze nooit de vCL halen. Heerenveen heeft belang bij geen 2e plek voor psv
Die gaan ook dit keer in de Kuip niet winnenquote:Op maandag 30 april 2012 10:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heracles heeft er woensdag daarentegen alle baat bij om te winnen in Rotterdam om zo PSV naar plaats 2 te helpen.
Waarschijnlijk niet, maar het zal in elk geval een echte wedstrijd zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaan ook dit keer in de Kuip niet winnen
whutquote:Op maandag 30 april 2012 08:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
helaas voor psv gaan ze nooit de vCL halen. Heerenveen heeft belang bij geen 2e plek voor psv
Ik gister in Den Haag. Was ook heel druk, maar wel leuk in een kroeg gestaan.quote:Op maandag 30 april 2012 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Yes alles goed, wel even de stad in geweest, echt druk
Ik wacht op mijn meisje die is nog aan het werk, dan gaan we nog wel even wat drinken en kijken of het lukt voor ManC - ManU weer terug te zijnquote:Op maandag 30 april 2012 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik gister in Den Haag. Was ook heel druk, maar wel leuk in een kroeg gestaan.
In Amsterdam? 'Even wat drinken'?quote:Op maandag 30 april 2012 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn meisje die is nog aan het werk, dan gaan we nog wel even wat drinken en kijken of het lukt voor ManC - ManU weer terug te zijn
quote:Op maandag 30 april 2012 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Amsterdam? 'Even wat drinken'?
Ik woon in Zuid en daar is het nog wel te doen als je een beetje van de normale looproute afwijktquote:Op maandag 30 april 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wou je ff een rustig terrasje pakken?![]()
Ok. Veel plezier man. Ik ga nog ff studeren. Laterquote:Op maandag 30 april 2012 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid en daar is het nog wel te doen als je een beetje van de normale looproute afwijkt
OK studeer zequote:Op maandag 30 april 2012 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Veel plezier man. Ik ga nog ff studeren. Later
JOHEEHOJEEHOtrololquote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
IK ZEG HEE DAN ZEG JIJ HO
HEE HO HEE HO
Gedraag je eens als een mod.quote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
IK ZEG HEE DAN ZEG JIJ HO
HEE HO HEE HO
WOENSDAGquote:Op maandag 30 april 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
kutduitser. lekker voor je, 1-2 afgemaakt! KAMPIOENEN!!!!
Teach me masterquote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=115&
IKSTAOP1
WOENSDAG GEHAAAAAAAAKTDAGquote:Op maandag 30 april 2012 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga je nog een keer verliezen! hahahaha 6e!!!!!!
Heb je zonet de VI livetopics gevolgd?quote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom moet jij president worden?
Nope, anders had ik het wel geweten denk ik. Heb geen zin om alles terug te lezenquote:Op maandag 30 april 2012 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je zonet de VI livetopics gevolgd?
quote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had een schitterend Sierd de Vos koekoeksklok filmpje op youtube online gezet (de primeur hiervan was overigens afgelopen vrijdag in deze reeks), en dat filmpje haalde de uitzending van VI
Mooi man, he? Ja toch. Maar niet meteen naast je schoenen gaan lopen nu he.quote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had een schitterend Sierd de Vos koekoeksklok filmpje op youtube online gezet (de primeur hiervan was overigens afgelopen vrijdag in deze reeks), en dat filmpje haalde de uitzending van VI
Jij zou haar moeten vervangen als mod.. Heb je je levensdoel ook meteen gehaald..quote:Op maandag 30 april 2012 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
Jojo, jij bent de laatste tijd ook niet meer op een zinnige post te betrappen he.
Nee, laat gaan, ik ben zo trots als een hond met zeven lullen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mooi man, he? Ja toch. Maar niet meteen naast je schoenen gaan lopen nu he.
Ze is vrouw en zit in VBL. Wat vewacht je in godsnaamquote:Op maandag 30 april 2012 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
Jojo, jij bent de laatste tijd ook niet meer op een zinnige post te betrappen he.
Alleen vandaag.quote:Op maandag 30 april 2012 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
Precies.quote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef eight het volgende:
[..]
Ze is vrouw en zit in VBL. Wat vewacht je in godsnaam
Ooooh lees het nu.quote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welkom in VBL.quote:Op maandag 30 april 2012 23:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb me lang stil gehouden maar het is toch eigenlijk not dun dat een vrouw de scepter zwaait in VBL. In mijn tijd, en Willem die weet dat nog wel, dan fietste je over de provinciale weg naar zo'n trien d'r huis en keilde je de ruiten eruit, weet je wel. Er waren geen camera's bij, dat kon in die tijd.
Of een Norton.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je fietste niet over de provinciale weg, maar je reed op je brommer (een Typhoon).
Morgen werken iedereen na een lang weekend is extra werk.,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers, liggen jullie allemaal droeloe in je bed ofzo? Waar is iedereen?
Gister ja, was pas om 8u 's ochtends weer thuis terwijl ik om 4u het café in Den Haag uitgeknikkerd werd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen werken iedereen na een lang weekend is extra werk.,
jij nog lekker gezopen?
Tsja ze kunnen vast niet tippen aan jouw rechterhand vriendinquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook net niet hoor...poging 3 dan en nu echt je best doen he boeler.
Post nou gewoon nog zo'n lekker wijf man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja ze kunnen vast niet tippen aan jouw rechterhand vriendin
Ik zou ze allemaal(behalvequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar zo hard geven he.
)quote:
Dat snap ik zelf ook wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal(behalve
[..]
)
wel geven.
Ogen of tietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ogen of tietenOgen ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ogen > Tieten.★★★
Moet je wel gelijk geven.quote:
Ze ziet er te fake uit.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:55 schreef mrstylo het volgende:
Kont post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou is op met haten, kind.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Davy weer met z'n overdreven pics..
[..]
Overdreven.........quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Davy weer met z'n overdreven pics..
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Sorry, ik haalde je door elkaar met Stylo.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Overdreven.........Neh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
strootman.jpg fuuuuuuquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sorry, ik haalde je door elkaar met Stylo.
Ik kijk Seinfeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb je vakantie, zit je nog steeds tot 2 uur aan de studie..
Ik kijk het, en het wordt wel af en toe grappiger...maar snap de hype (van toen) totaal nietquote:
Ik snap er ook niets van, want is echt zo overdreven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik kijk het, en het wordt wel af en toe grappiger...maar snap de hype (van toen) totaal niet
Ik snap er eigenlijk ook niets van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet alleen dat het een komedie is, verder ken ik het niet.
zak der over en....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe tieten gaan op haar 40ste heel erg hangen
Dus 21 genieten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe tieten gaan op haar 40ste heel erg hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |