Plus website gepruts: http://www.nu.nl/internet(...)bereikbaar-fout.htmlquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef DriekOplopers het volgende:
Forse kritiek op uitdunnen treindienst: http://www.nu.nl/binnenla(...)ermoeden-sneeuw.html
En de ondertunneling bij Geerdijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:56 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ja, en vergeet de gedeeltelijke viersporigheid tussen Vroomshoop en Vriezenveen niet!
Gebrek aan ambitie bij de spoorwegenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef DriekOplopers het volgende:
Forse kritiek op uitdunnen treindienst: http://www.nu.nl/binnenla(...)ermoeden-sneeuw.html
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een onvoorstelbare broekenschijterij ook eigenlijk
Oh ja, zo heet dat in de politiekquote:
En Bert Meerstadt maar zeggen dat hij wil dat mensen fan worden van de NS.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een onvoorstelbare broekenschijterij ook eigenlijk
in de huidige concessie komt de NS er mee weg. Ik hoop dat ze dat in de nieuwe concessie die voor 2015 ingaat beter geregeld hebben.quote:
Tsja, ik "wil" ook een lekker wijf, een krat bier en een miljoen euroquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
En Bert Meerstadt maar zeggen dat hij wil dat mensen fan worden van de NS.
Het is maar de vraag hoe het verder gaat met de concessie. Nu het kabinet demissionair is kunnen onderwerpen als controversieel worden verklaard, wat betekent dat dit kabinet ze niet meer mag behandelen. Gebeurt dat met de HRN/HSL-concessie, dan zal de stem van de kiezer zwaar meewegen in de toekomst van de NS.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de huidige concessie komt de NS er mee weg. Ik hoop dat ze dat in de nieuwe concessie die voor 2015 ingaat beter geregeld hebben.
Ik word pas fan van de NS als Bert Meerstadt wordt opgepakt en voor lange tijd achter de tralies verdwijnt. Niet eerder.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
En Bert Meerstadt maar zeggen dat hij wil dat mensen fan worden van de NS.
Niet dat het gras bij de buren altijd groener is hoor, dankzij wanbeleid van Deutsche Bahn is de S-Bahn van Berlijn nog altijd een drama. Dieptepunt was in 2009 toen driekwart van het rollend materieel om veiligheidsredenen aan de kant werd gezet.
Want?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik word pas fan van de NS als Bert Meerstadt wordt opgepakt en voor lange tijd achter de tralies verdwijnt. Niet eerder.
Met onkundig stuurlui aan de Haagse wal kun je dit vergeten. Ik verwacht niets meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de huidige concessie komt de NS er mee weg. Ik hoop dat ze dat in de nieuwe concessie die voor 2015 ingaat beter geregeld hebben.
Wat voor aanklachten precies?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mochten we de zaak zover krijgen, verschillende aanklachten.
dat is afwachten ja. Sowieso is 2015 dan al niet meer haalbaar, omdat de tijd tussen een order voor nieuw materieel en de levering van het eerste stel gemiddeld twee jaar is. Dat hebben we de laatste jaren bij alle bestellingen bij onder meer Bombardier en Stadler gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is maar de vraag hoe het verder gaat met de concessie. Nu het kabinet demissionair is kunnen onderwerpen als controversieel worden verklaard, wat betekent dat dit kabinet ze niet meer mag behandelen. Gebeurt dat met de HRN/HSL-concessie, dan zal de stem van de kiezer zwaar meewegen in de toekomst van de NS.
Wordt het onderwerp controversieel verklaard en kiest men in september links, dan kun je rekenen op lange tijd NS als monopolist. Kiest men hoofdzakelijk liberaal/rechts, dan kan het zo maar eens gebeuren dat er alsnog een aanbesteding komt.
Het is sowieso onmogelijk voor een vervoerder om ineens een vloot ter grootte van de NS-vloot te hebben. Daarvoor bestaat de zogeheten redelijke regeling, wat inhoudt dat de huidige concessiehouder (NS Reizigers) verplicht is om de treinen te verkopen aan de nieuwe exploitant tegen een redelijke prijs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is afwachten ja. Sowieso is 2015 dan al niet meer haalbaar, omdat de tijd tussen een order voor nieuw materieel en de levering van het eerste stel gemiddeld twee jaar is. Dat hebben we de laatste jaren bij alle bestellingen bij onder meer Bombardier en Stadler gezien.
En dan heb je als nieuwe vervoerder nog maar een paar stellen. De NS rijdt gewoon nog met het oude materieel rond en vervangt langzamerhand de oudste stellen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:04 schreef Ireyon het volgende:
Ook in Australië hebben ze een nieuwe doelgerichte campagne voor de stiltecoupé:
[ afbeelding ]
Bril fucking jant. Hier direct invoeren, thxquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.queenslandrail(...)/Trainetiquette.aspx
Je kunt ook posters en filmpjes downloaden van die campagne
Lol, ik dacht ik sla die over want ik heb hem al gezienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nou ja de Jim poster gaat eigenlijk over voeten op de bankDeze is "gedaan"zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |