Ja graag. Kom maar ff langs de Oude Vest/Oude Singel. Morgen zoiso met paar vrienden naar Armin van Buuren.quote:Op zondag 29 april 2012 20:02 schreef m.k het volgende:
Iemand in omgeving Leiden die morgen wil helpen met mensen uitschelden op het water? eventueel ook wat mensen het water (bootjes) in schelden
Ik was degene die hulp nodig had hequote:Op zondag 29 april 2012 23:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja graag. Kom maar ff langs de Oude Vest/Oude Singel. Morgen zoiso met paar vrienden naar Armin van Buuren.
Ja, leren outfit en laarzen heb ik al. Ik werk niet voor niets op 't galgenwaterquote:
Vanochtend om 0610 de vlag en wimpel gehesen. Afgesloten met een toast met Oranjebitter.quote:
Dan kijk jij zeker naar een andere zender dan ik.quote:Op maandag 30 april 2012 11:38 schreef Esses het volgende:
Gelukkig hebben ze het op de TV over het vormen van een republiek (Y) xD
hij trok me van me fiets :pquote:
Nederland 1?quote:Op maandag 30 april 2012 11:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kijk jij zeker naar een andere zender dan ik.
Daar keek ik inderdaad naar. En op het moment dat jij je bericht hebt gepost sprak men over een steun van meer dan 3/4 van de Nederlanders voor het Koningshuis.quote:
Eens. Zonder geluid is het wel te doen.quote:Op maandag 30 april 2012 12:01 schreef Esses het volgende:
Overigens, dat commentaar weerDoet me denken aan 2009. Nog nooit zulk slecht commentaar gehoord.
quote:Dit is dus zo'n wipkip
Mwoah zonnetje brand hier wel heel hard xDquote:Op maandag 30 april 2012 13:01 schreef paintmeester het volgende:
net lekker gesport op deze prachtige Koninginnedag
![]()
Nu lekker op het balkon in de zon met mijn oranjebitter
Geld om af te rekenen?quote:
onbelangrijkquote:
Pics or it didnt happen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dronken meisjes in de coupé nu
Portretrecht jonguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top voor de Infanteristen.quote:
Hoi.quote:
Ai. span je niet teveel in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:36 schreef paintmeester het volgende:
Tijd om weer met de volle 20% ertegen aan te gaan.
Geen nood. Ik voel het al weer wegebben.quote:
Mooi zo. Hou die nulllijn aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:01 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Geen nood. Ik voel het al weer wegebben.
Heb je de standaard groene of zwarte sokken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:07 schreef zipta het volgende:
Iemand nog tips voor goede sokken voor marsen? Krijg me toch een partij blaren van die def sokken...
Nee de bruinequote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je de standaard groene of zwarte sokken?
Probeer de zwarte KLu sokken dan eens. Daar heb ik nooit problemen mee gehad.quote:
Eens kijken of ik die kan krijgen dan.. thx!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer de zwarte KLu sokken dan eens. Daar heb ik nooit problemen mee gehad.
Die zijn gewoon verkrijgbaar via KPU.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Levert defensie eigenlijk nog sokken, of mag/moet je die zelf kopen?
Hoorde van een vriend (KLu) dat ie soms wel weken kon wachten op een nieuw paarquote:
Weken wachten is niets bijzonders tegenwoordig. Rangonderscheidingstekens bv is wat anders. IK heb 7 maanden moeten wachten voor ik mijn SM strepen kreeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoorde van een vriend (KLu) dat ie soms wel weken kon wachten op een nieuw paarWeet niet wat daarvan waar is trouwens.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weken wachten is niets bijzonders tegenwoordig. Rangonderscheidingstekens bv is wat anders. IK heb 7 maanden moeten wachten voor ik mijn SM strepen kreeg.
In geel? Dat kan alleen maar KL zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had ze er zelf opgetekend
Sokken zijn ze vrij vlot mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoorde van een vriend (KLu) dat ie soms wel weken kon wachten op een nieuw paarWeet niet wat daarvan waar is trouwens.
Niks mis met die Noorse sokken hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zijn wel duur maar dan heb je ook een goed paar.
Het zijn dan ook geen handschoenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Zelfs die gewone KL sokken, nooit problemen mee gehad, op zweetjatten na dan.
Ik heb nooit handschoenen gedaan om m/n poten.quote:
Maar wel sokken om je jatten blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nooit handschoenen gedaan om m/n poten.
Ook nooit problemen met de KL sokken gehad. Zowel de bruine als de zwarte gebruikt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis met die Noorse sokken hoor
Zelfs die gewone KL sokken, nooit problemen mee gehad, op zweetjatten na dan.
zandkleurige kut? Niks mis mee hoor, wel tijdens lange mars ff binnenstebuiten aantrekken ivm die naad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef Thaboel het volgende:
Die zandkleurige zijn maar kut.
Die zwarte zij. Wel relaxt
Mits je een maat hebt die op voorraad is. Die dikke wollen sokken zijn lekker in de winter en in de zomer zijn die nieuwe sokken met grijze erin ook wel relaxed.quote:
lubberen als een gekko...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
zandkleurige kut? Niks mis mee hoor, wel tijdens lange mars ff binnenstebuiten aantrekken ivm die naad.
Ik heb er nog steeds een paar, gebruik ze nog steeds, dat na 15 jaar, nema problema.quote:
Iedere keer als het over sokken gaat kom jij tevoorschijnquote:
Danku!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef Sine_Pari het volgende:
BTW nog gefeliciflapstaatrt met jullie Konigin.
Weet je wel wat jatten zijn?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog niet niet op Birkenstocks gelopen
Zo te zien niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |