Hmm Beste Moofasah,quote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef Moofasah het volgende:
Mijn kansen op het vinden van hetgeen dat ik zocht zijn verkeken, en ik heb dus geen andere optie dan mijn leven alleen slijten. Ergens denk ik bij mezelf dat er meer dingen moeten zijn in het leven waaruit je het geluk kunt halen dan de liefde. Aan de andere kant lijkt een heel leven van alleen zijn ook een beetje uitzichtloos en deprimerend.
Maar toch wil ik proberen gelukkig te worden in mijn eentje. Zijn er meer mensen hier die vrede hebben gevonden met het feit dat ze voor altijd alleen zullen blijven? Hoe zijn jullie hier mee omgegaan en waar hebben jullie geluk uit gehaald in het leven?
Het is niet de bedoeling van dit topic dat mensen gaan vragen waarom ik denk dat ik voor altijd alleen blijf en me gaan vertellen dat het ook anders zou kunnen lopen. Ik ben alleen opzoek naar tips over een gelukkig leven alleen.
Dat wou ik net er neer zetten in mijn bovenstaande post. :pquote:Op zondag 29 april 2012 22:22 schreef Moogwai10 het volgende:
Een leven alleen? Wat dacht je van familie, vrienden, collega's, buren, fok-forumleden etc. ...
Of ga je binnenkort emigreren naar een onbewoond eiland?
Kijk dit is een instelling die je van wolken zou kunnen gebruiken.quote:Natuurlijk zou een leuke vriend een bonus zijn op mijn al hele leuke leven, maar geen must voor een leuk leven. ik ga er iig niet op zitten wachten en zie vanzelf wel wat het leven me gaat brengen.
Ik heb nauwelijks vrienden, en ik vind het ook moeilijk om mensen te vinden waar ik een klik mee voel. Dus ik voel me wat dat betrefd ook heel alleen. De enige mensen waar ik binding mee voel zijn fictionele personen uit series en films. Ik weet dat het triest klinkt, maar dat is eigenlijk waar ik mijn kleine gevoelens van geluk uithaal.quote:Op zondag 29 april 2012 22:22 schreef Moogwai10 het volgende:
Een leven alleen? Wat dacht je van familie, vrienden, collega's, buren, fok-forumleden etc. ...
Of ga je binnenkort emigreren naar een onbewoond eiland?
Nouja hangt ervan af je hebt ook stellen die bij elkaar blijven ondanks alle narigheid.quote:Trouwens ...een uitzichtloos en deprimerend leven kan je ook hebben in een relatie hoor ...
En die mensen smachten er juist weer naar om alleen te zijn.
Daar ben ik me ook van bewust. Ik zie een relatie ook niet als samen zijn. Samen zijn vind ik alleen tellen als er ook sprake is van daadwerkelijke oprechte gevoelens naar elkaar. Ik zie genoeg mensen om me heen die met elkaar hokken bij gebrek aan beter. Maar dan ben je net zo goed alleen. Net zoals je heel alleen kunt zijn met een zogenaamde 50 ''vrienden''.quote:Op zondag 29 april 2012 22:28 schreef Moogwai10 het volgende:
Trouwens ...een uitzichtloos en deprimerend leven kan je ook hebben in een relatie hoor ...
En die mensen smachten er juist weer naar om alleen te zijn.
Kijk, en dat soort beredeneringen moet je dus regelmatig maken om je iets te deprimerende toekomstbeelden wat te relativeren.quote:Daar ben ik me ook van bewust. Ik zie een relatie ook niet als samen zijn. Samen zijn vind ik alleen tellen als er ook sprake is van daadwerkelijke oprechte gevoelens naar elkaar. Ik zie genoeg mensen om me heen die met elkaar hokken bij gebrek aan beter. Maar dan ben je net zo goed alleen. Net zoals je heel alleen kunt zijn met een zogenaamde 50 ''vrienden''.
Nou als ik dat zeg word ik waarschijnlijk niet serieus genomen. Ik ben 19. Misschien volgens sommige te jong om te weten wat wel/niet meer gaat komen maar ik weet het heel zeker. Het enige wat ik wil is gelukkig kunnen worden met mezelf en mijn leven zonder daarvoor iemand anders nodig te hebben.quote:
Ik beschouw ze niet als mijn vrienden, maar als ik de levens van die mensen volg in een serie of film doet me dat mijn eigen leven en eenzaamheid vergeten.quote:Op zondag 29 april 2012 22:37 schreef Garincha12 het volgende:
Maar zeg dat eens, hoe kun je fictie figuren als vrienden bestempelen?
Dat vind ik dus heel moeilijk. Ik heb eigenlijk het gevoel dat er niets is dat me gelukkig kan maken. Sommige mensen hebben allerlei doelen op vakgebied en dergelijke, maar dat heb ik gewoon niet. Ik zie werken als iets om te overleven, niet om voor te leven.quote:Op zondag 29 april 2012 22:37 schreef Wolken het volgende:
Wat zou je gelukkig maken denk je zelf? En dat hoeft niet op lange termijn te zijn. Stel een doel wat je wilt bereiken en werk naar dat doel toe. Dat is de manier die mijn gelukkig maakt.
Nou nou, we nemen je hier wel serieus, anders hadden we wel flauwe opmerkingen geplaatstquote:Op zondag 29 april 2012 22:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou als ik dat zeg word ik waarschijnlijk niet serieus genomen. Ik ben 19. Misschien volgens sommige te jong om te weten wat wel/niet meer gaat komen maar ik weet het heel zeker. Het enige wat ik wil is gelukkig kunnen worden met mezelf en mijn leven zonder daarvoor iemand anders nodig te hebben.
Ik denk dat jouw grootste probleem dat stemmentje in je hoofd is dat zegt dat je 100% zekerheid nooit met iemand samen zal kunnen zijn.quote:Misschien volgens sommige te jong om te weten wat wel/niet meer gaat komen maar ik weet het heel zeker.
quote:Op zondag 29 april 2012 22:48 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Ahum sommige mensen kunnen ook heel normaal zijn en een slecht zelfbeeld hebben.
Het is meer dat ik me zelf vrijwel tot niemand aangetrokken voel fysiek. Mentaal ook niet for that matter. Dus er is niemand om me heen waarmee ik zou willen zijn. Klinkt heel arrogant, maar dat is gewoon hoe ik het voel.quote:Op zondag 29 april 2012 22:45 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw grootste probleem dat stemmentje in je hoofd is dat zegt dat je 100% zekerheid nooit met iemand samen zal kunnen zijn.
Ik neem dat dat stemmetje door een bepaalde gedachte wordt gevoed? Vind je soms dat je zelf bepaalde lichamelijke en/of geestelijke kenmerken hebt die iemand anders nooit zal accepteren?
Je hebt gelijk. Je bent alleen geboren en je sterft weer alleen. Het is ook niet voor niets dat er kluizenaars bestaan.quote:Op zondag 29 april 2012 22:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou als ik dat zeg word ik waarschijnlijk niet serieus genomen. Ik ben 19. Misschien volgens sommige te jong om te weten wat wel/niet meer gaat komen maar ik weet het heel zeker. Het enige wat ik wil is gelukkig kunnen worden met mezelf en mijn leven zonder daarvoor iemand anders nodig te hebben.
Dus als je dan je hele leven alleen bent zou je toch juist verschrikkelijk gelukkig moeten zijn?quote:Het is meer dat ik me zelf vrijwel tot niemand aangetrokken voel fysiek. Mentaal ook niet for that matter. Dus er is niemand om me heen waarmee ik zou willen zijn.
Nou zo bedoel ik het niet. Ik heb wel verlangens maar it's all in my head. Droombeelden van iemand die niet is. In de praktijk is er nergens zo iemand te bekennen maar toch verlang ik erna. Dus ergens moet ik gewoon accepteren dat het niet realistisch is en dat ik het naast me neer moet leggen. Maar doordat de fantasieën altijd in m'n hoofd opduiken blijft het me achtervolgen en dat wil ik niet.quote:Op zondag 29 april 2012 22:59 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Dus als je dan je hele leven alleen bent zou je toch juist verschrikkelijk gelukkig moeten zijn?
Denk eens na voordat je wat intypt, wat een belachelijke opmerking.quote:Op zondag 29 april 2012 22:46 schreef Maanvis het volgende:
ik kan me wel voorstellen dat mensen die er echt heel slecht uitzien (zwaar misvormd of verbrand gezicht) nooit iemand zullen krijgen.
Waarom altijd een blondine?? Geef mij maar een brunettequote:Op zondag 29 april 2012 23:14 schreef Wolken het volgende:
Fantaseren kan en mag altijd. Er zijn zat mannen die fantaseren over een blonde sexbom met grote borsten en vrouwen die fantaseren over een rijke prins met eigen eiland, maar iedere avond dolgelukkig naast hun eigen Henk of Ingrid in bed kruipen. Een fantasie mag niet de overhand nemen op de werkelijkheid.
Gelukkig zijn komt niemand aanwaaien en moet je vaak toch echt je best voor doen.
Er zijn zoveel mensen die hun hele leven hebben gehoopt op het ooit tegen komen van iemand waar je een goed gevoel bij hebt. Er zijn ook heel veel mensen waarbij dat nooit is gebeurd. Ik ga mijn leven niet vervullen met hopen op iets dat waarschijnlijk toch niet gebeurd. Inplaats van jarenlange gedachtes daaraan te verspillen wil ik nu dus al beginnen met het proces vrede te hebben met het scenario waarin ik alleen door het leven zal moeten.quote:Op zondag 29 april 2012 23:14 schreef Moogwai10 het volgende:
Ergo: het lijkt erg voorbarig om er nu op je 19e al een hele sombere toekomstvisie op na te houden.
Wat zijn die kleine dingen dan?quote:Op zondag 29 april 2012 23:15 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik leef van dag tot dag, en accepteer alles zoals het komt en gaat (meestal gaat mij dat goed af), en waardeer in het bijzonder de kleine dingen in het leven. Dingen waar van de ''normale drukke en sociaal ingestelde mensen'' geen aandacht aan zouden besteden denk ik.
Maar stel dat je toch ooit iemand ontmoet waarmee het heel goed klikt...maar jij hebt dan waarschijnlijk al een muur om je heen gebouwd terwijl het misschien iets heel leuks en moois zou kunnen worden, dat is toch doodzonde? Waarom laat je het niet gewoon open?quote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die hun hele leven hebben gehoopt op het ooit tegen komen van iemand waar je een goed gevoel bij hebt. Er zijn ook heel veel mensen waarbij dat nooit is gebeurd. Ik ga mijn leven niet vervullen met hopen op iets dat waarschijnlijk toch niet gebeurd. Inplaats van jarenlange gedachtes daaraan te verspillen wil ik nu dus al beginnen met het proces vrede te hebben met het scenario waarin ik alleen door het leven zal moeten.
quote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef Moofasah het volgende:
Mijn kansen op het vinden van hetgeen dat ik zocht zijn verkeken, en ik heb dus geen andere optie dan mijn leven alleen slijten.
Ik denk eigenlijk dat het sowieso al niet meer open is. Heb zelf iets in mijn hoofd verzonnen en nu ik erover nadenk besef ik me dat er ook helemaal geen plek meer is voor iemand anders. Misschien wil ik het eigenlijk ook helemaal niet echt...quote:Op zondag 29 april 2012 23:27 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Maar stel dat je toch ooit iemand ontmoet waarmee het heel goed klikt...maar jij hebt dan waarschijnlijk al een muur om je heen gebouwd terwijl het misschien iets heel leuks en moois zou kunnen worden, dat is toch doodzonde? Waarom laat je het niet gewoon open?
Maar toch heb je er moeite mee...quote:Op zondag 29 april 2012 23:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het sowieso al niet meer open is. Heb zelf iets in mijn hoofd verzonnen en nu ik erover nadenk besef ik me dat er ook helemaal geen plek meer is voor iemand anders. Misschien wil ik het eigenlijk ook helemaal niet echt...
Ongeveer even groot als ik (rond de 1m90), heel gespierd met biceps van circa. 50 cm. Donker haar, blauwe ogen. Perfecte handen (ik heb een handen fetish en knap af op vrijwel alle handen). Gezichtsbeharing.quote:
Een vader figuur misschien?quote:Op zondag 29 april 2012 23:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ongeveer even groot als ik (rond de 1m90), heel gespierd met biceps van meer dan 50 cm. Donker haar, blauwe ogen. Perfecte handen (ik heb een handen fetish en knap af op vrijwel alle handen). Gezichtsbeharing.
Sterke uitstraling en niet iemand waar je ruzie mee zou willen krijgen, maar met een goedaardige kant. Stabiel, zonder allerlei onverwerkte issues. Iemand die niet zo zwaar aan alles tilt, een beetje kan lachen om mijn pessimisme en me daar met een paar goede woordjes ook weer uit weet te halen.
Dat is een kleine beschrijving van wat ik me er bij voorstel I guess. En aangezien ik niemand heb in m'n leven heb ik me maar aan mijn droombeeld gehecht.
Het uit mijn hoofd zetten lukt me niet. Telkens komen die gedachtes weer bovendrijven en als ik eraan denk kan het me even echt een goed gevoel geven. Maar dan ga ik verlangen dat gevoel in de werkelijkheid te beleven en word ik er ook wel weer droevig van. Net alsof je iemand mist die nooit was.
Ik heb wel een vadercomplex inderdaad, maar de man uit mijn fantasie is niet zo oud. Eind 20, begin 30. Misschien 27...quote:
Gek genoeg niet. Ik heb het gevoel dat ik hem nodig heb. Heb ook al eens een balletje bij de psycholoog opgeworpen maar die ging er niet echt op in.quote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoe lang houd je dat nog vol? Ga je daar niet vroeg of laat een keer genoeg van krijgen?
Ben het met mevrouw L eensquote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef Lienekien het volgende:
Je leeft in je eigen fantasiewereld maar daar word je ongelukkig van.
Misschien wordt het eens tijd om keuzes te maken die je wel gelukkig maken.
Vertel jij het maar. Waar word je gelukkig van? In de echte wereld?quote:Op maandag 30 april 2012 00:04 schreef Moofasah het volgende:
Wat voor keuzes? Dit is een dagdroom, geen levensstijl.
Op dit moment van vrij weinig. Maar het ongeluk was er al voor mijn dagdromen hè. Het is dus niet zo dat ik ongelukkig ben doordat ik dagdroom. Ik ben gaan dagdromen om mijn ongeluk te stillen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vertel jij het maar. Waar word je gelukkig van? In de echte wereld?
Ik had ook altijd een droombeeld van eigenschappen die ik ideaal zou vinden aan een man. Maar toen ik er eentje tegenkwam waar ik verliefd op werd viel het gewoon weg.quote:Op zondag 29 april 2012 23:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ongeveer even groot als ik (rond de 1m90), heel gespierd met biceps van circa. 50 cm. Donker haar, blauwe ogen. Perfecte handen (ik heb een handen fetish en knap af op vrijwel alle handen). Gezichtsbeharing.
Sterke uitstraling en niet iemand waar je ruzie mee zou willen krijgen, maar met een goedaardige kant. Stabiel, zonder allerlei onverwerkte issues. Iemand die niet zo zwaar aan alles tilt, een beetje kan lachen om mijn pessimisme en me daar met een paar goede woordjes ook weer uit weet te halen.
Dat is een kleine beschrijving van wat ik me er bij voorstel I guess. En aangezien ik niemand heb in m'n leven heb ik me maar aan mijn droombeeld gehecht.
Het uit mijn hoofd zetten lukt me niet. Telkens komen die gedachtes weer bovendrijven en als ik eraan denk kan het me even echt een goed gevoel geven. Maar dan ga ik verlangen dat gevoel in de werkelijkheid te beleven en word ik er ook wel weer droevig van. Net alsof je iemand mist die nooit was.
nee hoor, 1 oog blind, z'n complete neus weggevreten, heel het gezicht verbrand. dat is het verhaal van een soldaat die in afghanistan vrede kwam brengen en op een bermbom reed. zijn vrouw wilde hem niet meer. nu is ie alleen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:07 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Denk eens na voordat je wat intypt, wat een belachelijke opmerking.
Logisch lijkt me...quote:Op maandag 30 april 2012 05:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee hoor, 1 oog blind, z'n complete neus weggevreten, heel het gezicht verbrand. dat is het verhaal van een soldaat die in afghanistan vrede kwam brengen. zijn vrouw wilde hem niet meer. nu is ie alleen.
Bij dit antwoord haakte ik af. Sorry, maar je klinkt als een bejaarde. Stel je niet zo onwijs aan en maak je druk om andere dingen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vergeet niet dat TS nog een tiener is ondanks hij 19 is, dus je moet weten hoe tieners denken aangezien je zelf ook een tiener geweest bentquote:Op maandag 30 april 2012 09:15 schreef kieskleurig het volgende:
Sorry, maar je komt over als een puber met een enorme drang naar drama.
Denken dat je alles zeker weet, vasthouden aan een droombeeld omdat het leven je nooit zal kunnen geven wat jij zoekt.
En dat allemaal getikt met een aangedikte melancholische ondertoon.
Natuurlijk ontken jij het omdat je het héél zeker weet, maar ik denk dat de kans toch vrij groot is dat je hier overheen groeit als je wat volwassener wordt.
Maar je manier van denken kun je zelf wel degelijk beïnvloeden. Als je uitgangspunt wordt dat je altijd alleen zal zijn, accepteer dat dan, "dagdromen om je ongeluk te stillen"of "iemand missen die nooit was" is dan niet de manier om dat te bereiken wat jij zegt te willen.
Accepteer het en richt je leven op die manier in.
Of geef jezelf een figuurlijke schop onder je kont en pak die zelf ingeprente zekerheden aan
Ik voel me ook als een bejaarde. Wie ben jij om mij om te bepalen wat werkelijk is en wat niet.quote:Op maandag 30 april 2012 06:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Bij dit antwoord haakte ik af. Sorry, maar je klinkt als een bejaarde. Stel je niet zo onwijs aan en maak je druk om andere dingen.
je zei in de OP nog dat je gelukkig was. Ben je nou gelukkig of niet?quote:Op maandag 30 april 2012 00:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Op dit moment van vrij weinig. Maar het ongeluk was er al voor mijn dagdromen hè. Het is dus niet zo dat ik ongelukkig ben doordat ik dagdroom. Ik ben gaan dagdromen om mijn ongeluk te stillen.
Verzoen je dan met je lot en val ons er verder niet mee lastig.quote:Op maandag 30 april 2012 17:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik voel me ook als een bejaarde. Wie ben jij om mij om te bepalen wat werkelijk is en wat niet.
Heb je mij niet horen zeggen. Ik ben opzoek naar geluk.quote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je zei in de OP nog dat je gelukkig was. Ben je nou gelukkig of niet?
Als je ongelukkig bent: Ik kan je niet leren om met zo'n ontiegelijk verrotte instelling als jij hebt om dan gelukkig te worden. Helaas.
Als je mij lastig vind staat het je toch vrij mijn topic te verlatenquote:Op maandag 30 april 2012 19:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verzoen je dan met je lot en val ons er verder niet mee lastig.
okay, laat ik je dan dit zeggen: Stap van die verdorven, verrotte instelling van je af. Anders zul je nooit gelukkig zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 19:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Heb je mij niet horen zeggen. Ik ben opzoek naar geluk.
Wat voor bitchact? Geen enkel advies dringt tot jou door. Daar worden mensen wel eens zat van.quote:Op maandag 30 april 2012 19:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als je mij lastig vind staat het je toch vrij mijn topic te verlatenDie bitch act kun je gewoon achterwegen laten.
Sommige mensen zijn diep van binnen liever zielig dan gelukkig. Dan is het ook logisch dat niets tot ze doordringt. De wil om te veranderen, de 'vonk' om gelukkig te worden, is er immers niet.quote:Op maandag 30 april 2012 19:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor bitchact? Geen enkel advies dringt tot jou door. Daar worden mensen wel eens zat van.
Ik snap alleen niet waarom iemand er dan een topic over opent. Is dan toch volkomen zinloos?quote:Op maandag 30 april 2012 19:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn diep van binnen liever zielig dan gelukkig. Dan is het ook logisch dat niets tot ze doordringt. De wil om te veranderen, de 'vonk' om gelukkig te worden, is er immers niet.
Dat heb ik ook nooit begrepen.quote:Op maandag 30 april 2012 19:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom iemand er dan een topic over opent. Is dan toch volkomen zinloos?
Omdat ik anderhalf maal jouw leeftijd zowat heb? Meer levenservaring? Je doet nog steeds goddomme alsof het je einde van je leven is. Goede reden voor vrouwen om je links te laten liggen inderdaad.quote:Op maandag 30 april 2012 17:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik voel me ook als een bejaarde. Wie ben jij om mij om te bepalen wat werkelijk is en wat niet.
Sorry schat, daar heb je een heel goed puntquote:
TS stop hiermee en kom uit je fantasie wereld! Jij bent 19 jaar oud en in de bloei van je leven. Doe dingen ervaar ga desnoods bungy jumpen om bij zinnen te komen dat leven meer is dan een dagdroom!!quote:Op maandag 30 april 2012 17:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben toch ook helemaal niet opzoek naar een droompartner. Ik heb juist aan het begin van dit topic gezegd dat ik me erbij neerleg dat ik die nooit zal vinden. Het topic gaat ook helemaal niet over het vinden van een relatie, maar over hoe je gelukkig kunt worden in eenzaamheid.quote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef Pharmacist het volgende:
Wow, de droomliefde van je 19 jarige brein ben je niet tegengekomen.... Je zal voor altijd alleen zijn!!
Serieus, hoeveel mensen denk je dat de droomman/vrouw van hun 19 jarige brein vinden? Je eisenpakketje is echt ziek-specifiek. Als iedereen zulke specifieke eisen had, was 99% van de wereld single.
Je komt gewoon personen tegen waar je gevoelens voor krijgt, en tenzij je een glazen bol hebt kan je die personen echt niet tot in detail beschrijven van de voren.
Door jezelf niet meer te zien als eenzaam lijkt me dan.quote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Moofasah het volgende:
Het topic gaat ook helemaal niet over het vinden van een relatie, maar over hoe je gelukkig kunt worden in eenzaamheid.
Door een voetbalclub-, kroeg- en vrijwilligers-mens te worden.quote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben toch ook helemaal niet opzoek naar een droompartner. Ik heb juist aan het begin van dit topic gezegd dat ik me erbij neerleg dat ik die nooit zal vinden. Het topic gaat ook helemaal niet over het vinden van een relatie, maar over hoe je gelukkig kunt worden in eenzaamheid.
Het lijkt mij in ieder geval heel moeilijk om van die dagdromen af te komen...quote:Op maandag 30 april 2012 00:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Op dit moment van vrij weinig. Maar het ongeluk was er al voor mijn dagdromen hè. Het is dus niet zo dat ik ongelukkig ben doordat ik dagdroom. Ik ben gaan dagdromen om mijn ongeluk te stillen.
Maar als er nou niks is wat jou gelukkig kan maken. Wat wil je dan horen in dit topic?quote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben toch ook helemaal niet opzoek naar een droompartner. Ik heb juist aan het begin van dit topic gezegd dat ik me erbij neerleg dat ik die nooit zal vinden. Het topic gaat ook helemaal niet over het vinden van een relatie, maar over hoe je gelukkig kunt worden in eenzaamheid.
Door van je negatieve instelling af te stappen. Dus door niet meer op zo'n verdorven manier te denken zegmaar.quote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat er niemand is waarmee je een connectie voelt. Je kunt wel onder de mensen zijn maar daarvan gaat het gevoel van alleen zijn nog niet weg. Contact met mensen kun je op verschillende manieren hebben. Iedereen kent toch wel dat gevoel van met iemand praten waarvan je het gevoel hebt dat diegene op een totaal andere golflengte zit als jij. Dat is een simpel voorbeeld van hoe onder de mensen zijn niet perse samengaat met een gevoel van bij anderen horen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef Canillas het volgende:
[..]
Door jezelf niet meer te zien als eenzaam lijkt me dan.
Waar komt die eenzaamheid vandaan? Wat ervaar je daarin?
Bungy jumpen gaat mijn probleem oplossen, dat ik dat nog niet eerder heb gezien. Nee inderdaad, je hebt me echt heel wezenlijk advies gegeven. Ik ben gek dat ik het niet meteen heb aangenomen. Heb jij even het recht om beledigd te zijnquote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef Garincha12 het volgende:
TS aangezien je het advies negeert van mensen om je heen en onder andere van mijzelf. Zeg ik: Mensen reageer niet meer op dit topic! Laat het mannetje zoals hij maar is en besef dan maar goed dat wat jij doet niet goed is en dat je bij jezelf moet beginnen voor verandering!
Ben Uitgesproken
Dat dus. Het is echt niet zo dat ik ze bewust aangrijp, ze komen gewoon. En op sommige momenten waar ik me heel leeg voel kunnen ze me inderdaad weer opbeuren.quote:Op maandag 30 april 2012 21:34 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Het lijkt mij in ieder geval heel moeilijk om van die dagdromen af te komen...
Hoe iemand die in dezelfde positie zat als ik nu het hele verlangen naar het samen zijn met iemand los heeft gelaten. Jij zit duidelijk niet in die positie.quote:Op maandag 30 april 2012 21:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar als er nou niks is wat jou gelukkig kan maken. Wat wil je dan horen in dit topic?
Dat gevoel gaat niet weg nee, maar je vraag was toch hoe je oke kon zijn met het gevoel van eenzaamheid? Dat kan alleen door dat gevoel zonder enig verzet en oordeel te accepteren.quote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef Moofasah het volgende:
Dat er niemand is waarmee je een connectie voelt. Je kunt wel onder de mensen zijn maar daarvan gaat het gevoel van alleen zijn nog niet weg. Contact met mensen kun je op verschillende manieren hebben. Iedereen kent toch wel dat gevoel van met iemand praten waarvan je het gevoel hebt dat diegene op een totaal andere golflengte zit als jij. Dat is een simpel voorbeeld van hoe onder de mensen zijn niet perse samengaat met een gevoel van bij anderen horen.
Kortom, niet willen dat het veranderd en aannemen dat het er altijd zal zijn?quote:Op maandag 30 april 2012 22:07 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dat gevoel gaat niet weg nee, maar je vraag was toch hoe je oke kon zijn met het gevoel van eenzaamheid? Dat kan alleen door dat gevoel zonder enig verzet en oordeel te accepteren.
het gaat er om dat je gelukkig bent met wie je bent en waar je voor staat, dat je doet wat je wilt en niet dingen laat vanwege angsten, dat je dagelijks iets hebt om voor op te staan.quote:Op maandag 30 april 2012 22:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kortom, niet willen dat het veranderd en aannemen dat het er altijd zal zijn?
Als je geen problemen wil met eenzaamheid moet je zorgen dat je je niet eenzaam voelt of dat je het gevoel accepteert, welke opties zijn er anders?quote:Op maandag 30 april 2012 22:09 schreef Moofasah het volgende:
Kortom, niet willen dat het veranderd en aannemen dat het er altijd zal zijn?
Je oma is gewoon een simpele zielquote:Op maandag 30 april 2012 22:17 schreef Spanky78 het volgende:
Doe eens niet zo zielig. Geef jezelf eens een schop onder je kont man. Mijn oma zou zeggen: wees blij dat je niet in donker Afrika geboren bent, ondankbaar jong! En gelijk had ze.
Kortom: je hebt alle kansen en als je er neits avn maakt ligt dat aan niemand anders dan jezelf. Leer daar maar mee te leven
Succes ermee.
Je bent zelf 19 en noemt iemand die de 2e wereldoorlog heeft meegemaakt een simpele ziel. Dat is voor vandaag het toppunt van arrogantie.quote:Op maandag 30 april 2012 22:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je oma is gewoon een simpele zielDeel haar spreuken maar aan iemand anders uit.
De 2e wereldoorlog kende natuurlijk ook alleen maar hele intelligente mensenquote:Op maandag 30 april 2012 22:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent zelf 19 en noemt iemand die de 2e wereldoorlog heeft meegemaakt een simpele ziel. Dat is voor vandaag het toppunt van arrogantie.
Je hebt het maar steeds over gelukkig zijn, maar je hebt niet het flauwste benul hoe je gelukkig wordt.quote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
De 2e wereldoorlog kende natuurlijk ook maar hele intelligente mensen![]()
Dat hele ''de arme kindertjes van Afrika'' hangt me de kont uit. Maakt niet uit waar iemand mee zit, er zijn altijd nog die hopeloze zielen in Afrika. Who cares! Wij leven niet in Afrika. Geluk omvat wel meer dan eten op je bord en een dak boven je hoofd.
Ellende leert je relativeren.quote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
De 2e wereldoorlog kende natuurlijk ook alleen maar hele intelligente mensen![]()
Geluk is blij zijn met kleine dingen. Met het zonnetje dat schijnt of met iemand die naar je lacht, of dat je een lekker bord eten van je moeder hebt gekregen. Verder niets!quote:Dat hele ''de arme kindertjes van Afrika'' hangt me de kont uit. Maakt niet uit waar iemand mee zit, er zijn altijd nog die hopeloze zielen in Afrika. Who cares! Wij leven niet in Afrika. Geluk omvat wel meer dan eten op je bord en een dak boven je hoofd.
Is een mogelijkheid; al moet TS beseffen dat het niet bij iedereen hetzelfde werkt. Voor mij werkt het beste om zoveel mogelijk in het moment te leven; gewoon bezig zijn met de zaken om je heen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ellende leert je relativeren.
[..]
Geluk is blij zijn met kleine dingen. Met het zonnetje dat schijnt of met iemand die naar je lacht, of dat je een lekker bord eten van je moeder hebt gekregen. Verder niets!
Dus ik zou zeggen: maak vandaag nog een lijstje met dingen die je komende week gaat doen waarvan je verwacht dat ze je leven leuker maken. Bijv. eindelijk eens naar die sportclub, of een nieuwe CD halen die je al langer wilde kopen. Of eens dat nieuwe restaurant uitproberen waarover je zoveel gehoord hebt. Over een week kijk je dan wat je van dat lijstje af kunt strepen. En als je dingen afstreept van dat lijstje dan word je vanzelf gelukkiger. Je spreekt hier met een ervaringsdeskundige.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid; al moet TS beseffen dat het niet bij iedereen hetzelfde werkt. Voor mij werkt het beste om zoveel mogelijk in het moment te leven; gewoon bezig zijn met de zaken om je heen.
Owja, en jezelf niet op ieder gebied gaan meten aan "andere mensen". Dat maakt ook heel ongelukkig.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef Lienekien het volgende:
Maar goed. Na een aantal topics van TS gelezen te hebben, denk ik dat niemand hier heel veel zal kunnen bereiken. TS loopt liep bij een psycholoog en dat lijkt me geen overbodige luxe.
Ik weet dat de ''zoek een psycholoog'' erg populair is hier op FOK!, maar als je daadwerkelijk bij een paar psychologen bent geweest kom je er al snel achter dat die helemaal niet zoveel voorstellen. Dus het klinkt allemaal wel leuk en aardig een psycholoog, maar in de praktijk stelt het geen bal voor.quote:Op maandag 30 april 2012 22:50 schreef Lienekien het volgende:
Dat vind ik dan weer zorgelijk.
Of vind je zelf wel dat je zover bent dat je het alleen goed redt?
Naja, zelfs met een psycholoog moet je het uiteindelijk zelf doen.. misschien is dat wat je bedoeld? Het enige wat andere mensen voor je kunnen doen is handvaten bieden.quote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik weet dat de ''zoek een psycholoog'' erg populair is hier op FOK!, maar als je daadwerkelijk bij een paar psychologen bent geweest kom je er al snel achter dat die helemaal niet zoveel voorstellen. Dus het klinkt allemaal wel leuk en aardig een psycholoog, maar in de praktijk stelt het geen bal voor.
Dat komt doordat je de verandering zelf moet bewerkstelligen. Psychologen zijn geen wondermiddel, je moet het zelf doen. Nu lijkt het alsof je bij wijze van spreken van de doe het zelf zaak verwacht dat ze jouw tuinhuisje komen bouwen terwijl ze nadrukkelijk alleen het gereedschap en het hout leveren.quote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik weet dat de ''zoek een psycholoog'' erg populair is hier op FOK!, maar als je daadwerkelijk bij een paar psychologen bent geweest kom je er al snel achter dat die helemaal niet zoveel voorstellen. Dus het klinkt allemaal wel leuk en aardig een psycholoog, maar in de praktijk stelt het geen bal voor.
Ik heb er goede ervaringen mee (twee keer). Maar ik was gemotiveerd en durfde me open te stellen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En ben jij nu wel gelukkig geworden op jezelf; of hoe heeft je situatie zich ontwikkelt?quote:Op maandag 30 april 2012 22:56 schreef S29 het volgende:
Ik heb wel eens topic over dit onderwerp gemaakt. Werd een successerie vol sukkels en mislukkelingen!
Nee dat is niet wat ik bedoel. Ze hadden namelijk niet eens handvaten. Het kostte alleen onnodig geld.quote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, zelfs met een psycholoog moet je het uiteindelijk zelf doen.. misschien is dat wat je bedoeld? Het enige wat andere mensen voor je kunnen doen is handvaten bieden.
En ik niet wil je zeggen. Hoe wil jij weten dat ik niet gemotiveerd was en me niet heb opengesteld. Zijn allemaal onterechte conclusies.quote:Op maandag 30 april 2012 22:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb er goede ervaringen mee (twee keer). Maar ik was gemotiveerd en durfde me open te stellen.
Waarschijnlijk boden ze bij anderen wel handvaten anders waren ze wel dicht gegaan wegens te weinig klandizie.quote:Op maandag 30 april 2012 22:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee dat is niet wat ik bedoel. Ze hadden namelijk niet eens handvaten. Het kostte alleen onnodig geld.
Je posts hier op FOK! zeggen eigenlijk genoeg. Of acteer je hier op FOK! maar dat je iemand bent die niet wilt veranderen?quote:Op maandag 30 april 2012 22:58 schreef Moofasah het volgende:
En ik niet wil je zeggen. Hoe wil jij weten dat ik niet gemotiveerd was en me niet heb opengesteld. Zijn allemaal onterechte conclusies.
Newsflash: de populariteit van psychologen neemt ook afquote:Op maandag 30 april 2012 23:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk boden ze bij anderen wel handvaten anders waren ze wel dicht gegaan wegens te weinig klandizie.
En uit eerdere posts van jou op FOK! kan ik ook stellen dat jij sowieso al geen kwaliteitsuser bent. Dus waarom zou die mening van jou me moeten interesseren.quote:Op maandag 30 april 2012 23:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je posts hier op FOK! zeggen eigenlijk genoeg. Of acteer je hier op FOK! maar dat je iemand bent die niet wilt veranderen?
Door je hele houding hier op FOK! Je bent echt zo fucking obstinaat. De hele tijd maar je kont tegen de krib gooien. Niks wat een ander zegt is goed.quote:Op maandag 30 april 2012 22:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee dat is niet wat ik bedoel. Ze hadden namelijk niet eens handvaten. Het kostte alleen onnodig geld.
[..]
En ik niet wil je zeggen. Hoe wil jij weten dat ik niet gemotiveerd was en me niet heb opengesteld. Zijn allemaal onterechte conclusies.
vanwege de bezuinigingen op de zorg, idd.quote:Op maandag 30 april 2012 23:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Newsflash: de populariteit van psychologen neemt ook af
Als jij dat zo wilt zien...quote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Door je hele houding hier op FOK! Je bent echt zo fucking obstinaat. De hele tijd maar je kont tegen de krib gooien. Niks wat een ander zegt is goed.
Als ze echt zo geweldig waren zouden mensen zelf wel bijlappen. Maar guess what, dat zijn ze niet!quote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vanwege de bezuinigingen op de zorg, idd.
Nietquote:Op maandag 30 april 2012 22:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En ben jij nu wel gelukkig geworden op jezelf; of hoe heeft je situatie zich ontwikkelt?
Als wat jij zegt waar is zou elke psycholoog vanaf nu geen werk meer hebben.quote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef Moofasah het volgende:
Als ze echt zo geweldig waren zouden mensen zelf wel bijlappen. Maar guess what, dat zijn ze niet!
Nou. Jullie komen eigenlijk met niets wezenlijks. Je kunt wel tegen iemand zeggen dat hij moet genieten, maar dat beantwoord nog altijd niet de vraag hoe.quote:
Maanvis gaf je toch een goede tip...quote:Op maandag 30 april 2012 23:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou. Jullie komen eigenlijk met niets wezenlijks. Je kunt wel tegen iemand zeggen dat hij moet genieten, maar dat beantwoord nog altijd niet de vraag hoe.
Inplaats van te doen alsof je het allemaal zo goed weet kun je dan ook meteen zeggen ''ik kan je niet helpen'', of nog simpeler geen reactie posten.
Er zijn genoeg suggesties gepost, maar jij reageert niet eens op de suggesties. Ohja wel op het bungeejumpen en dat wees je resoluut van de hand.quote:Op maandag 30 april 2012 23:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou. Jullie komen eigenlijk met niets wezenlijks. Je kunt wel tegen iemand zeggen dat hij moet genieten, maar dat beantwoord nog altijd niet de vraag hoe.
Verwacht je een of ander kant en klaar advies waarbij je eureka roept want dit lost in één klap je problemen op?quote:Op maandag 30 april 2012 23:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Inplaats van te doen alsof je het allemaal zo goed weet kun je dan ook meteen zeggen ''ik kan je niet helpen'', of nog simpeler geen reactie posten.
Dat verwacht ik helemaal niet. Ik ''verwacht'' niks, ik ''hoop'' op ervaringen van iemand die hetzelfde is doorlopen. Jij bent duidelijk niet die iemand.quote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verwacht je een of ander kant en klaar advies waarbij je eureka roept want dit lost in één klap je problemen op?
Dat bestaat niet. Dat kan ik je wel vertellen.
Die wil is elr wel, altijd en bij iedereen, hij kan alleen zo ver weg zitten dat ie verdwenen lihlt (ook voor de persoon zelf) maar het is er wel, weet je niet hoe die op te sporen en naar buiten te halen dan heb je wat gewoon nog niet geleerd.quote:Op maandag 30 april 2012 23:13 schreef Maanvis het volgende:
maargoed, ik ben wel van mening da tje je problemen ook net zo goed zelf kunt oplossen.
Maar dan moet de wil om te veranderen er wel zijn. Die wil is bij Moofasah niet aanwezig. Dus zal hij voor altijd ongelukkig blijven (of voor zolang de wil er niet is).
Ik had het over dat lijstje.quote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mezelf vergelijken met afrikanen in hongersnood? Of het wondermiddel dat psycholoog heet?
Ik zoek een blonde prinses met dikke tetten die goed kan zuigen en schoonmaken. Hier wacht ik nu al 10 jaar op.quote:Op maandag 30 april 2012 23:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat verwacht ik helemaal niet. Ik ''verwacht'' niks, ik ''hoop'' op ervaringen van iemand die hetzelfde is doorlopen. Jij bent duidelijk niet die iemand.
Jij vergist je. Ik ben alleen geen 19 meer.quote:Op maandag 30 april 2012 23:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat verwacht ik helemaal niet. Ik ''verwacht'' niks, ik ''hoop'' op ervaringen van iemand die hetzelfde is doorlopen. Jij bent duidelijk niet die iemand.
iedereen hier spreekt uit ervaring.quote:Op maandag 30 april 2012 23:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dus je hebt ook besloten om je neer te leggen bij een leven alleen en niet meer te zoeken naar een wederhelft?quote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij vergist je. Ik ben alleen geen 19 meer.
Toen ik 19 was, had ik ook serieus dat soort gedachten, ja.quote:Op maandag 30 april 2012 23:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dus je hebt ook besloten om je neer te leggen bij een leven alleen en niet meer te zoeken naar een wederhelft?
En wanneer ging het over?quote:Op maandag 30 april 2012 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen ik 19 was, had ik ook serieus dat soort gedachten, ja.
Je bent niet zo uniek, hoor.
En waarom ben je van die gedachtes afgestapt?quote:Op maandag 30 april 2012 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen ik 19 was, had ik ook serieus dat soort gedachten, ja.
Je bent niet zo uniek, hoor.
In mijn reacties is terug te lezen wat mij geholpen heeft. Kiezen voor berusting meer dan voor verzet.quote:
Life happened.quote:Op maandag 30 april 2012 23:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En waarom ben je van die gedachtes afgestapt?
Misschien werd ze volwassen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En waarom ben je van die gedachtes afgestapt?
Ok, maar ik bedoel... Kwam er toen wel wat op je pad toen je er vrede mee had dat je wellicht ''eeuwig single'' zou blijven?quote:Op maandag 30 april 2012 23:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In mijn reacties is terug te lezen wat mij geholpen heeft. Kiezen voor berusting meer dan voor verzet.
Lekker oppervlakkigquote:Op maandag 30 april 2012 23:34 schreef Moofasah het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik ben dus echt niet van plan om uiteindelijk alsnog te settelen met een tenger sprietje. Ik houd gewoon niet van dunne mannen. Dan maar liever alleen.
Prima! Klaar! Dan kan dat aan de kant! En of anderen nou wel of niet gelukkig zijn of alleen maar 'settelen' in hun relatie? Het doet niet ter zake. Dat is hun leven en niet jouw leven!quote:Op maandag 30 april 2012 23:34 schreef Moofasah het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik ben dus echt niet van plan om uiteindelijk alsnog te settelen met een tenger sprietje. Ik houd gewoon niet van dunne mannen. Dan maar liever alleen.
Ik dacht een jaar geleden ook nog dat ik nooit zou vallen op iemand met kort haarquote:Op maandag 30 april 2012 23:34 schreef Moofasah het volgende:
Niks oppervlakkig. De Nederlandse man ziet er gewoon niet uit. Als ik een man vastpak wil ik dat hij stevig voelt, maar de meeste mannen om me heen zijn nog dunner dan ik met m'n 19 jaar.quote:
Ik word het volgende treinongeval waarover je leest in de krant.quote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat jij met je leven gaat doen, M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik word het volgende treinongeval waarover je leest in de krant.Geen leuk grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Jouw treinkopgrap was echt stukken beter ja.quote:Op maandag 30 april 2012 23:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Net wat dit topic nodig had, een ''Dat dit kan in Nederland'' troll
Altijd leuk.. Treinkopgrappen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jouw treinkopgrap was echt stukken beter ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik word het volgende treinongeval waarover je leest in de krant.Die komen meestal niet in de krant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar serieus. Richt je op wat je wél wilt.
Ik lees eigenlijk best een aantal dingen die wel belangrijk voor je zijn, maar die nu ergens een zwart randje hebben. Dat je verliezen in fictie, bijv. Dat kan ook gewoon een leuke vlucht uit de werkelijkheid zijn. Iets waar je plezier aan kunt beleven, los van het negatieve dat het nu ook heeft.The love you take is equal to the love you make.
Dan neem je toch een lekker dikkertje.quote:Op maandag 30 april 2012 23:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Niks oppervlakkig. De Nederlandse man ziet er gewoon niet uit. Als ik een man vastpak wil ik dat hij stevig voelt, maar de meeste mannen om me heen zijn nog dunner dan ik met m'n 19 jaar.
Dan kijk je toch niet in de spiegelquote:Op maandag 30 april 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Nederlandse vrouwen zien er ook niet, ik baal er elke dag weer van.
Been there done that.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je spiegelbeeld vermijden is best moeilijk hoor.
quote:
Wees creatief met een zak en schaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je spiegelbeeld vermijden is best moeilijk hoor.
Ik ook, ik zie altijd veel te veel lelijke dingen, ik vind mijn kont te dik, mijn hoofd te raar, ik zie er maar slapjes en een beetje heel wit uit, enzovoort enzovoort.quote:
Ik denk dat dit een reactie is op jouw onwillendheid om iets met de suggesties te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat voegen jouw comments nu toe eigenlijk?
Kont te dik is bullshit, een groter dan gemiddelde kont is fucking sexy...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, ik zie altijd veel te veel lelijke dingen, ik vind mijn kont te dik, mijn hoofd te raar, ik zie er maar slapjes en een beetje heel wit uit, enzovoort enzovoort.
Wat vind je wel mooi aan jezelf dan ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, ik zie altijd veel te veel lelijke dingen, ik vind mijn kont te dik, mijn hoofd te raar, ik zie er maar slapjes en een beetje heel wit uit, enzovoort enzovoort.
Het is ook allemaal bullshit want als je iets lelijks wilt vinden aan jezelf lukt het altijd wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kont te dik is bullshit, een groter dan gemiddelde kont is fucking sexy...
En dat slapjes... Ga sporten.
Een lieve lach is veel aantrekkelijker dan een mooi lichaam. Dus zorg dat je gelukkig bent met wie je zelf bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook allemaal bullshit want als je iets lelijks wilt vinden aan jezelf lukt het altijd wel.
Maar ik moet wel een beetje uitkijken voor in hoeverre het mijn leven beinvloed want ik had wel eens dat ik me schuldig voelde als ik drie keer op een dag at omdat je jezelf dan de volgende keer dat je in de spiegel ziet een stuk dikker inbeeld terwijl er eigenlijk niets veranderd is. Maar dat gaat nu prima eigenlijk, kan het nu wel accepteren dat ik geen 50 kilo meer weeg.
Dat vind jij en dat is mooi maar velen boeit dat dan weer niets die lach dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een lieve lach is veel aantrekkelijker dan een mooi lichaam. Dus zorg dat je gelukkig bent met wie je zelf bent.
Ik heb foto's van jou gezien, jij moet niet zeuren jij. Lichter worden word jij niet knapper van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben maar 1,65
Dan is 60 kilo best zwaar.
Die foto was 5 kilo geledenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou gezien, jij moet niet zeuren jij. Lichter worden word jij niet knapper van.
Typische psychologen suggestie ja. Lijstjes en planningen lossen al je problemen op. Yeah right.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een reactie is op jouw onwillendheid om iets met de suggesties te doen.
Ik heb al geschreven over een lijstje met dingen die je deze week moet gaan doen om gelukkiger te worden. Waarom ga je daar niet op in? Of vind je dat ook een stomme suggestie? Zeg het maar hoor.
Je speelt het verkeerde spel. Er is makkelijk uit te komenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef LavenderTown het volgende:
De spelregels. Uiterlijk. Geld. Status. Game on.
Ik heb het ook gedaan en bij mij werkte het.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Typische psychologen suggestie ja. Lijstjes en planningen lossen al je problemen op. Yeah right.
Verlicht mij in de duisternis van de nacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je speelt het verkeerde spel. Er is makkelijk uit te komen.
Ik wilde serieus vanmorgen gaan fietsen op de hometrainer bij ons thuis, maar de auto stond voor het luik van de zolder.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zit toch in je tieten, niet zeuren jij... Nogmaals, en ga sporten.
Als je in zo'n materialistische omgeving zit kun je ook verhuizen naar een plek waar dat niet zo is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:14 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Verlicht mij in de duisternis van de nacht.
Heb hetzelfde concept al eens toegepast op advies van een psycholoog. Werkt niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan en bij mij werkte het.
Dus waarom probeer je het niet gewoon? Ik zou zeggen dat je morgen een lijstje maakt en dan in dit topique post wat je gedaan hebt. Dan kun je alsnog later zeggen dat ik ongelijk had. Zullen we dat afspreken?
Maar die hebben maat 34 ofzo en ik 40. Da's wel een beetje een heel stuk meer vet hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vrouwen moeten fotomodellen sowieso niet als maatstaf nemen want die zijn gruwelijk lelijk. Ontzettend lang en zo dun als een plank, geen rondingen. Dat aan zulke jongesachtige vrouwen de voorkeur word gegeven komt omdat de modewereld gerund word door homo's. De meeste mannen vinden dat niet mooi.
Boeiend. Zat mannen die maatje 40 ook prima kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar die hebben maat 34 ofzo en ik 40. Da's wel een beetje een heel stuk meer vet hoor.
Momenteel niet maar dat is maar tijdelijk. Toen ik structuur had was ik ook ongelukkig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je goede structuur in je leven op het moment moofasah?
Als homo ka ik je vertellen dat ontzettend lang dun als een plank en helemaal geen rondingen echt niks is voor mij er mag wel een beetje vet op zitten hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vrouwen moeten fotomodellen sowieso niet als maatstaf nemen want die zijn gruwelijk lelijk. Ontzettend lang en zo dun als een plank, geen rondingen. Dat aan zulke jongesachtige vrouwen de voorkeur word gegeven komt omdat de modewereld gerund word door homo's. De meeste mannen vinden dat niet mooi.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat vind jij en dat is mooi maar velen boeit dat dan weer niets die lach dan.
Probeer op een positieve naar jezelf te kijken! En aan veel dingen kun je wat doen zoals die dikke kont of je bleke snoet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, nooit zo over nagedacht eigenlijk.
Wat zijn precies je doelen in het leven?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Heb hetzelfde concept al eens toegepast op advies van een psycholoog. Werkt niet.
Wat heb je toen exact gedaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Heb hetzelfde concept al eens toegepast op advies van een psycholoog. Werkt niet.
Oh, ik was het meest ongelukkig toen ik op mezelf ging wonen en dus totaal geen structuur meer had, de hele dag in bed lag en 's nachts een keer een tosti maakte en verder op fruit leven. Gelukkig is dat voorbij want dat heeft echt ontzettend veel invloed op je geestelijke gesteldheid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Momenteel niet maar dat is maar tijdelijk. Toen ik structuur had was ik ook ongelukkig.
Gespierder worden. Dure kleren kopen. Mooi zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat zijn precies je doelen in het leven?
Verder vind ik dat je je eisen misschien moet bijstellen.
Doe je er actief iets aan dat soort mannen te ontmoeten dat aan je eisen voldoet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Gespierder worden. Dure kleren kopen. Mooi zijn.
Zoals ik al zei, ik ga echt niet settelen met een doorsnee man. Mijn eisen zijn niet hoog. Bierbuiken en dunne armen trap ik gewoon uit mijn bed.
Vooral op uiterlijk blijven selecteren, dat is de sleutel tot succes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ga echt niet settelen met een doorsnee man. Mijn eisen zijn niet hoog. Bierbuiken en dunne armen trap ik gewoon uit mijn bed.
Iemand wiens karakter verdorven is kan nooit mooi zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daar kom je in bed pas achter?quote:Zoals ik al zei, ik ga echt niet settelen met een doorsnee man. Mijn eisen zijn niet hoog. Bierbuiken en dunne armen trap ik gewoon uit mijn bed.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:34 schreef Moofasah het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:17 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als homo ka ik je vertellen dat ontzettend lang dun als een plank en helemaal geen rondingen echt niks is voor mij er mag wel een beetje vet op zitten hoor
Ik vind dit niet onredelijk. Zeker het eerste niet. Wat weerhoudt je precies om deze doelen te bereiken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:21 schreef Moofasah het volgende:
Maar wat nou als die gespierde mannen nou in werkelijkheid een kleine groep vormen binnen de samenleving?quote:Zoals ik al zei, ik ga echt niet settelen met een doorsnee man. Mijn eisen zijn niet hoog. Bierbuiken en dunne armen trap ik gewoon uit mijn bed.
Ik heb een paar A4'tjes volgetypt om al mijn problemen op tafel te gooien zodat ik de psycholoog zoveel mogelijk kon toelichten waar ik mee zat. Uiteindelijk werd alles zo gedraaid dat het alleen nog maar ging over school en mijn examens halen. Daar kwam ik niet voor!quote:
Wel eens op bepaalde sites gezeten, maar zonder succes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe je er actief iets aan dat soort mannen te ontmoeten dat aan je eisen voldoet?
Ja nogal. Sporten helpt trouwens goed tegen je somberheid/depressie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik was het meest ongelukkig toen ik op mezelf ging wonen en dus totaal geen structuur meer had, de hele dag in bed lag en 's nachts een keer een tosti maakte en verder op fruit leven. Gelukkig is dat voorbij want dat heeft echt ontzettend veel invloed op je geestelijke gesteldheid.
Okay, dat heeft dus niks te maken met mijn suggestie, en je hebt mijn suggestie dus ook niet daadwerkelijk geprobeerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb een paar A4'tjes volgetypt om al mijn problemen op tafel te gooien zodat ik de psycholoog zoveel mogelijk kon toelichten waar ik mee zat. Uiteindelijk werd alles zo gedraaid dat het alleen nog maar ging over school en mijn examens halen. Daar kwam ik niet voor!
Ik ben homo. Als je homo bent vergelijk je jezelf meer met eventuele ''partners'' dan dat een hetero dat doet. Als ik in de spiegel kijk en zie dat mijn lijf veel beter is als dat wat in m'n bed ligt kan ik me bij wijze van spreken net zo goed op mezelf rukkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral op uiterlijk blijven selecteren, dat is de sleutel tot succes.
True, maar uit onderzoek blijken het wel universele indicatoren van aantrekkelijkheid te zijn. Als je een willekeurige sociale omgeving binnen wandelt maak je dus statistisch meer kans met uiterlijk, geld en status. Neem de proef op de som.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je in zo'n materialistische omgeving zit kun je ook verhuizen naar een plek waar dat niet zo is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kijk nu zit ik ook niet op iemand te wachten met een dikke buik maar volslank vind ik op zich best zolang het maar in een mooie vorm isquote:
Ik ken homo`s die helemaal niet zo obsessief zijn met hun uiterlijk, dus wat je zegt is nogal apart. Maar goed, jouw lege leven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben homo. Als je homo bent vergelijk je jezelf meer met eventuele ''partners'' dan dat een hetero dat doet. Als ik in de spiegel kijk en zie dat mijn lijf veel beter is als dat wat in m'n bed ligt kan ik me bij wijze van spreken net zo goed op mezelf rukken
Ik ben daar ook niet zo druk mee bezig al vind ik wel belangrijk dat je verzorgd bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ken homo`s die helemaal niet zo obsessief zijn met hun uiterlijk, dus wat je zegt is nogal apart. Maar goed, jouw lege leven.
Prima, je zoekt een balans tussen een aantal zaken. TS doet dat echter niet. Hij focussed zich op 1 ding, blaast dat enorm op en is dan teleurgesteld als de man in kwestie op dat punt heel erg hoog scoort maar op de rest onvoldoende. Tsja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet zo druk mee bezig al vind ik wel belangrijk dat je verzorgd bent.
Dat zijn dan meestal de goedkope sletjes... Genoeg vrouwen die verder kijken dan dat hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:25 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
True, maar uit onderzoek blijken het wel universele indicatoren van aantrekkelijkheid te zijn. Als je een willekeurige sociale omgeving binnen wandelt maak je dus statistisch meer kans met uiterlijk, geld en status. Neem de proef op de som.
Loop naar buiten en bezoek een feest. Wie heeft de aandacht van de veroverd van de meest begeerlijke en lieftallige nymfen? De man met de bovengemiddelde lengte, brede schouders en gedefinieerde kaaklijn. Hij heeft vanavond 2 kletsnatte kutjes. Ondertussen wacht jij nog altijd op Belle. Tevergeefs. Terug naar de rukbunker. Wat een kutwereld. Maar eerlijk is eerlijk: een goed karakter kun je niet neuken. Zo denken vrouwen er ook over.
Iedereen vergelijkt zich met aantrekkelijke mensen van zijn eigen geslacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben homo. Als je homo bent vergelijk je jezelf meer met eventuele ''partners'' dan dat een hetero dat doet. Als ik in de spiegel kijk en zie dat mijn lijf veel beter is als dat wat in m'n bed ligt kan ik me bij wijze van spreken net zo goed op mezelf rukken
Niets. Ik sport, ik koop zo nu en dan een paar mooie nieuwe kleren, en ik onderga binnenkort een schoonheidsoperatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind dit niet onredelijk. Zeker het eerste niet. Wat weerhoudt je precies om deze doelen te bereiken?
Dat doen ze ook. Daar is dit hele topic mee begonnen. Ik heb geen andere optie dan alleen door het leven gaan.quote:Maar wat nou als die gespierde mannen nou in werkelijkheid een kleine groep vormen binnen de samenleving?
Met zo`n instelling wel ja. De negativiteit spat eraf. Het enige waar je je druk om maakt is het omhulsel, terwijl voor jou onbewust de rest nog veel belangrijker is. Maar dat heb je niet door.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Daar is dit hele topic mee begonnen. Ik heb geen andere optie dan alleen door het leven gaan.
Mee eens, en over 10 jaar zit je nog steeds alleen te wachten op die man... Uiterlijk vervaagd toch op ten duur waar innerlijk blijft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, je zoekt een balans tussen een aantal zaken. TS doet dat echter niet. Hij focussed zich op 1 ding, blaast dat enorm op en is dan teleurgesteld als de man in kwestie op dat punt heel erg hoog scoort maar op de rest onvoldoende. Tsja.
Zoals ik al zei heb ik dat lijstje al gedaan. Iedere dag opschrijven hoe de dag verlopen is en wat je hebt ''bereikt'' en de dag beoordelen met een cijfer. Larie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, dat heeft dus niks te maken met mijn suggestie, en je hebt mijn suggestie dus ook niet daadwerkelijk geprobeerd.
Ik zei dat je een lijstje moest maken met dingen die je de komende week ging doen. Dingen die je leuk vindt en die je al langer plande. Dan kijk je na die week wat je daarvan gedaan hebt en dan word je gelukkiger door het afstrepen ervan.
Dus nu ik het nog een keer gezegd heb kun je ook beseffen dat je dit nog niet daadwerkelijk hebt gedaan. Het is dus het proberen waard! Bij mij hielp het, zoals ik al zei. Bij jou zal het misschien ook helpen.
Dat doet iedereen. Vandaar dat de TS ook zo in de put zit. Tis allemaal niet zo lastig, maar de TS kiest ervoor in de slachtofferrol te blijven hangen en een paar kritische vragen aan zichzelf niet te stellen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mee eens, en over 10 jaar zit je nog steeds alleen te wachten op die man... Uiterlijk vervaagd toch op ten duur waar innerlijk blijft.
Ik wijs mensen die alleen maar bezig zijn met het uiterlijk dan ook direct af.
Welke rest?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met zo`n instelling wel ja. De negativiteit spat eraf. Het enige waar je je druk om maakt is het omhulsel, terwijl voor jou onbewust de rest nog veel belangrijker is. Maar dat heb je niet door.
Maak je maar geen zorgen, ik smacht niet naar jouw liefdequote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mee eens, en over 10 jaar zit je nog steeds alleen te wachten op die man... Uiterlijk vervaagd toch op ten duur waar innerlijk blijft.
Ik wijs mensen die alleen maar bezig zijn met het uiterlijk dan ook direct af.
Maar als dat voor je een gegeven is, waarom neem je dan niet genoegen met iets minder?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Niets. Ik sport, ik koop zo nu en dan een paar mooie nieuwe kleren, en ik onderga binnenkort een schoonheidsoperatie.
[..]
Dat doen ze ook. Daar is dit hele topic mee begonnen. Ik heb geen andere optie dan alleen door het leven gaan.
Nou ik heb ook zeer veel moeite om een nieuwe liefde te vinden dat ligt gewoon aan het feit als je 2 relaties hebt gehad waarbij de wederhelft is overleden. Ik zoek iemand die weet wat dat is en waar ook echt het innerlijk helemaal van juist is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat doet iedereen. Vandaar dat de TS ook zo in de put zit. Tis allemaal niet zo lastig, maar de TS kiest ervoor in de slachtofferrol te blijven hangen en een paar kritische vragen aan zichzelf niet te stellen.
Wil ik niet eens en dit is dus gewoon dik arrogant gedrag wat je nu laat zien typerend... voor veel jongens/mannen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, ik smacht niet naar jouw liefde
Innerlijk natuurlijk. Iemand bij wie je je op je gemak voelt, waar je gelukkig mee kan zijn, met wie je leuke dingen kan ondernemen, samen oud mee kan worden, op kan terug vallen. Alles wat een normale, typische relatie definieert, losstaand van het hele uiterlijk gebeuren.quote:
Ik doe niet aan minder. Alles of niets.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar als dat voor je een gegeven is, waarom neem je dan niet genoegen met iets minder?
Statistisch onhaalbare stelling die je nu betracht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik doe niet aan minder. Alles of niets.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Uiterlijk speelt een rol. Mensen die doen alsof dat niet zo is lullen gewoon uit hun nek. Iemand kan nog zo'n geweldig innerlijk hebben, maar als het uiterlijk niet meezit zal het echt geen vonk veroorzaken bij mij. Zo iemand kan ik dan waarderen als een goede vriend, maar ik hoef hem nog niet in mijn bed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Innerlijk natuurlijk. Iemand bij wie je je op je gemak voelt, waar je gelukkig mee kan zijn, met wie je leuke dingen kan ondernemen, samen oud mee kan worden, op kan terug vallen. Alles wat een normale, typische relatie definieert, losstaand van het hele uiterlijk gebeuren.
Bij jou speelt het geen rol, bij jou is dat het enige criterium. En dat is ongezond.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Uiterlijk speelt een rol. Mensen die doen alsof dat niet zo is lullen gewoon uit hun nek. Iemand kan nog zo'n geweldig innerlijk hebben, maar als het uiterlijk niet meezit zal het echt geen vonk veroorzaken bij mij. Zo iemand kan ik dan waarderen als een goede vriend, maar ik hoef hem nog niet in mijn bed.
Juist bij jouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Uiterlijk speelt een rol. Mensen die doen alsof dat niet zo is lullen gewoon uit hun nek. Iemand kan nog zo'n geweldig innerlijk hebben, maar als het uiterlijk niet meezit zal het echt geen vonk veroorzaken bij mij. Zo iemand kan ik dan waarderen als een goede vriend, maar ik hoef hem nog niet in mijn bed.
En iemand die aan jouw eisen voldoet maar een naar innerlijk heeft?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zeggen we wel zo makkelijk. Maar stiekem zijn mannen gewoon jaloers. Pornofilms laten dat heel goed zien. De fantasie om een willekeurige, onbekende, makkelijke, maar zeer aantrekkelijke dame even te doen. Kennelijk vinden we dat toch opwindend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef S29 het volgende:
[..]
Dat zijn dan meestal de goedkope sletjes... Genoeg vrouwen die verder kijken dan dat hoor.
Waarom zou ik het met minder doen? Ik ben dol op warme chocomel en heb een hekel aan koffie. Er is echter niets anders dan koffie, dus dan pak ik maar koffie? Het zijn immers beide warme dranken, zo redeneer jij.quote:
Ja dat uiteraard. De plamuur van die snollen kop spuitenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:42 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Dat zeggen we wel zo makkelijk. Maar stiekem zijn mannen gewoon jaloers. Pornofilms laten dat heel goed zien. De fantasie om een willekeurige, onbekende, makkelijke, maar zeer aantrekkelijke dame even te doen. Kennelijk vinden we dat toch opwindend.
Daar heb ik ook niets aan. Ik kijk gewoon naar beide. Maar wel in de volgorde: uiterlijk, innerlijk. Als het uiterlijk niks is kan ik me al de moeite al besparen om naar het innerlijk te kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:42 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
En iemand die aan jouw eisen voldoet maar een naar innerlijk heeft?
Dus als jou het water niet smaakt terwijl je in de woestijn zit met 50° in de zon pak je het dan maar nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom zou ik het met minder doen? Ik ben dol op warme chocomel en heb een hekel aan koffie. Er is echter niets anders dan koffie, dus dan pak ik maar koffie? Het zijn immers beide warme dranken, zo redeneer jij.
Ik denk dan echter. Laat die koffie maar zitten, ik drink niks. Als ik iets niet lekker vind waarom zou ik het dan drinken. Brengt het me iets? Nee dus.
En hoe weet je of je het beste hebt? Dat kan je nooit weten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom zou ik het met minder doen? Ik ben dol op warme chocomel en heb een hekel aan koffie. Er is echter niets anders dan koffie, dus dan pak ik maar koffie? Het zijn immers beide warme dranken, zo redeneer jij.
Ik denk dan echter. Laat die koffie maar zitten, ik drink niks. Als ik iets niet lekker vind waarom zou ik het dan drinken. Brengt het me iets? Nee dus.
Het is voor jou een gegeven dat gespierde mannen een minderheid vormen in de samenleving. Je weet dus dat er "minder chocomel" is en "meer koffie".quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Gelul. Je kijkt puur en alleen naar uiterlijk, dat blijkt uit dit topic en je gedrag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niets aan. Ik kijk gewoon naar beide. Maar wel in de volgorde: uiterlijk, innerlijk. Als het uiterlijk niks is kan ik me al de moeite al besparen om naar het innerlijk te kijken.
Water is een basisbehoefte, warme chocomel en koffie nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dus als jou het water niet smaakt terwijl je in de woestijn zit met 50° in de zon pak je het dan maar niet
Dit is toch anders aangezien je vantevoren doelen moet stellen en die moet uitvoeren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik dat lijstje al gedaan. Iedere dag opschrijven hoe de dag verlopen is en wat je hebt ''bereikt'' en de dag beoordelen met een cijfer. Larie.
Grappig is ook dat TS vaak naar zijn bed verwijst... Bij mij geld een regel 3 maanden niks in mijn bed klaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelul. Je kijkt puur en alleen naar uiterlijk, dat blijkt uit dit topic en je gedrag.
Daarnaast kent TS niet *alle* gespierde mannen van deze wereld dus kan hij nooit weten of hij het beste heeft dat er is. Hij kan dus nooit gelukkig zijn met zijn keuze en zal dus per definitie zijn dagen alleen door moeten brengen. Enige andere uitkomst zou zijn eigen stelling invalide maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is voor jou een gegeven dat gespierde mannen een minderheid vormen in de samenleving. Je weet dus dat er "minder chocomel" is en "meer koffie".
Als het goed voelt dan voelt het goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hoe weet je of je het beste hebt? Dat kan je nooit weten.
Ik ga nooit met de kudde mee. Drink maar lekker van jullie koffie, maar ik schuif alleen aan tafel voor warme chocomel. Period.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is voor jou een gegeven dat gespierde mannen een minderheid vormen in de samenleving. Je weet dus dat er "minder chocomel" is en "meer koffie".
Wederom geen antwoord op de vraag. Je gaat stellig uit van het feit dat je het beste wil, maar dat kan je helemaal niet weten. Mijn vraag is simpel, waarom geef je geen antwoord? Weet je stiekem ook wel dat je je niet aan je eigen conventie kan houden?quote:
Dus zul je ongelukkig zijn. Om gelukkig te worden moet je eerst een beetje gelukkig worden, uiteindelijk ben je 'helemaal gelukkig'.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Eerst wap voorover duwen. Hop die zwans naar binnen hengsten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:45 schreef S29 het volgende:
[..]
Ja dat uiteraard. De plamuur van die snollen kop spuiten
Waarom ga je niet met de kudde mee? Wat heeft de kudde wat jou zo bang maakt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef Moofasah het volgende:
Ik ga nooit met de kudde mee. Drink maar lekker van jullie koffie, maar ik schuif alleen aan tafel voor warme chocomel. Period.
En als dit allemaal klopt maar hij heeft bijvoorbeeld geen perfecte handen?quote:Op zondag 29 april 2012 23:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ongeveer even groot als ik (rond de 1m90), heel gespierd met biceps van circa. 50 cm. Donker haar, blauwe ogen. Perfecte handen (ik heb een handen fetish en knap af op vrijwel alle handen). Gezichtsbeharing.
Dit is juist met de kudde homo's mee rennen tering man open je ogenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de kudde mee. Drink maar lekker van jullie koffie, maar ik schuif alleen aan tafel voor warme chocomel. Period.
Echte dooddoener, je moet wel perfecte handen hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:52 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
En als dit allemaal klopt maar hij heeft bijvoorbeeld geen perfecte handen?
en dat is nou juist de reden dat zoveel mensen hun CV opleuken. Door er zelfverzekerd bij te lopen krijg je zoveel meer vrouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Eerst wap voorover duwen. Hop die zwans naar binnen hengsten.
Wat een politiek correct topic. Verschrikkelijk naïef om te denken dat ''fatsoenlijke'' vrouwen op het innerlijk vallen. Het kerkhof is bezaaid met forever alones die allemaal heel lief, leuk en aardig waren. Je moet het vergelijken met solliciteren. Zonder een mooi cv word je niet eens uitgenodigd.
Lang niet alle vrouwen vallen op klootzakken hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Eerst wap voorover duwen. Hop die zwans naar binnen hengsten.
Wat een politiek correct topic. Verschrikkelijk naïef om te denken dat ''fatsoenlijke'' vrouwen op het innerlijk vallen. Het kerkhof is bezaaid met forever alones die allemaal heel lief, leuk en aardig waren. Je moet het vergelijken met solliciteren. Zonder een mooi cv word je niet eens uitgenodigd.
Wat is dit nu weer voor kromme redenatie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarnaast kent TS niet *alle* gespierde mannen van deze wereld dus kan hij nooit weten of hij het beste heeft dat er is. Hij kan dus nooit gelukkig zijn met zijn keuze en zal dus per definitie zijn dagen alleen door moeten brengen. Enige andere uitkomst zou zijn eigen stelling invalide maken.
Dus je bent niet op zoek naar het beste. Je stelt jezelf de verkeerde vragen, en je praat jezelf de put in door diezelfde foute vragen. Goed zo, we gaan ergens komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor kromme redenatie?Als iemand je fijn doet voelen is het goed. Er bestaat niet zoiets als ''de ware liefde''. Er zijn altijd meerdere opties.
Als ik de winkel inga opzoek naar een paar schoenen zijn er wel meerdere paren waar ik me happy in zou kunnen voelen. Ook al is het goed zoeken tussen alle lelijke stappers. Maar als ik dan een goed paar heb gevonden is mijn zoektocht voorbij.
Ik neuk niet rond. Ik ben maagd, heb nog nooit gezoend. Dus die vlieger waar jij het over hebt gaat bij mij echt niet op.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus zul je ongelukkig zijn. Om gelukkig te worden moet je eerst een beetje gelukkig worden, uiteindelijk ben je 'helemaal gelukkig'.
Maar jij wilt gelijk de sprong maken van ongelukkig naar helemaal gelukkig. Dat is onmogelijk. En dat is nog een reden dat je met je huidige instelling niet alleen altijd alleen, maar ook nog eens altijd ongelukkig zal zijn.
Als ik het zo mag gokken zit je op eenzame dagen de hele avond achter bullchat.nl op zoek naar iets om het 'gat' in je leven even te vullen. Tenminste, er zijn veel homo mannen die dat doen. Terwijl ze het eigenlijk niet eens willen.
..................quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef Maanvis het volgende:
Een relatie moet van 2 kanten komen, de vergelijking met schoenen is dus onzin.
Omdat ik wijs genoeg ben om mijn eigen mening te vormen. Wat de kudde doet zal mij een worst wezen. Als zij in de stront stappen stap ik er in elk geval niet achteraan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de kudde mee? Wat heeft de kudde wat jou zo bang maakt?
Dus deze zelfverzekerde jongeman heeft een reputatie als de Pussy Shredder?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en dat is nou juist de reden dat zoveel mensen hun CV opleuken. Door er zelfverzekerd bij te lopen krijg je zoveel meer vrouwen. En sterker nog; MOOIE VROUWEN. Want lelijke onzekere vrouwen willen een mooie man om zich 'omhoog te werken' in de groep. Een mooie zelfverzekerde vrouw heeft dat helemaal niet nodig, die wil gewoon iemand die qua karakter 100% is.
Op zijn zolder wel ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Dus deze zelfverzekerde jongeman heeft een reputatie als de Pussy Shredder?
Dan gaat het hem niet worden. Handen zijn voor mij te belangrijk. Daar ben ik wel achter. Zal eerder met een minder knappe kop en mooie handen gaan dan andersom.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:52 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
En als dit allemaal klopt maar hij heeft bijvoorbeeld geen perfecte handen?
En waarom hecht je zo veel belang aan mooie handen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan gaat het hem niet worden. Handen zijn voor mij te belangrijk. Daar ben ik wel achter. Zal eerder met een minder knappe kop en mooie handen gaan dan andersom.
Dit is al de tweede keer dat je laat zien dat je stiekem wel een klein beetje koffie wilt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan gaat het hem niet worden. Handen zijn voor mij te belangrijk. Daar ben ik wel achter. Zal eerder met een minder knappe kop en mooie handen gaan dan andersom.
Onmogelijk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je laat zien dat je stiekem wel een klein beetje koffie wilt.
Over droomwerelden gesproken, maar jij leeft er toch ook inquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en dat is nou juist de reden dat zoveel mensen hun CV opleuken. Door er zelfverzekerd bij te lopen krijg je zoveel meer vrouwen. En sterker nog; MOOIE VROUWEN. Want lelijke onzekere vrouwen willen een mooie man om zich 'omhoog te werken' in de groep. Een mooie zelfverzekerde vrouw heeft dat helemaal niet nodig, die wil gewoon iemand die qua karakter 100% is.
Hey, die ken ik!quote:
Ok, stel dat hij geen gezichtsbeharing zou hebben dan...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij denkt dat elke vrouw een klootzak wil ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:00 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Over droomwerelden gesproken, maar jij leeft er toch ook in![]()
Hell no..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:00 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ok, stel dat hij geen gezichtsbeharing zou hebben dan...
Ze willen allemaal een ruige man die over haar heen kotst en haar na een avond seks dumpt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:02 schreef S29 het volgende:
[..]
Jij denkt dat elke vrouw een klootzak wil ?
Waarom hecht jij zoveel waarde aan een big dick? OF wat het dan ook moge zijn waar jij op kickt. Zo heeft iedereen wel iets.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En waarom hecht je zo veel belang aan mooie handen?
Wanneer was de eerste keer dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je laat zien dat je stiekem wel een klein beetje koffie wilt.
Ik kick nergens op en handen kan je wassenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:03 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom hecht jij zoveel waarde aan een big dick? OF wat het dan ook moge zijn waar jij op kickt. Zo heeft iedereen wel iets.
De handen zijn hetgeen waarmee iemand aan je zit, en ik vind het gewoon heel onprettig als iemand dat doet met lelijke en/of onverzorgde handen.
Dat is jammer, maar zou niet meteen het einde van de wereld moeten betekenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:00 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ok, stel dat hij geen gezichtsbeharing zou hebben dan...
Toch niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar zou niet meteen het einde van de wereld moeten betekenen.
Kerel, jij hebt geen smaakquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En dan mag je best weten dat ik hem nog enorm knap vind
Jou mening als je met een bodybuilder aan komt zetten denk daar hetzelfde over grappig ook dat je een sterke man zoekt als uiterlijk, ben niet gespierd maar mep er gerust op los wanneer het nodig is en nee ga voor niemand aan de kant.quote:
Heb hem al vaker gepost, maar hier nog eens dan:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:09 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Post eens een foto of iets van wat jij lekker vindt, ben ik heel benieuwd naar...
Met je handtasje zeker. Dat zal indruk maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Jou mening als je met een bodybuilder aan komt zetten denk daar hetzelfde over grappig ook dat je een sterke man zoekt als uiterlijk, ben niet gespierd maar mep er gerust op los wanneer het nodig is en nee ga voor niemand aan de kant.
Das cultuur.
Klopt gevuld met referenties van de vorige sukkels die dat ook zeidenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Met je handtasje zeker. Dat zal indruk maken.
Doe maar stoer internetheld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Klopt gevuld met referenties van de vorige sukkels die dat ook zeiden
Niks internetheld kan nou eenmaal veel meer klappen verwerken en sta defensief sterker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Doe maar stoer internetheld.
Feit blijft dat jouw klappen een stuk minder hard aankomen dan die van iemand die de spieren heeft om kracht achter zijn punches te zetten
quote:
Je weet dus dat er niet zoiets bestaat als "de ware liefde". Dus je zou in theorie prima met iemand kunnen vinden die iets minder gespierd is dan je eigenlijk zou willen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor kromme redenatie?Als iemand je fijn doet voelen is het goed. Er bestaat niet zoiets als ''de ware liefde''. Er zijn altijd meerdere opties.
Als ik de winkel inga opzoek naar een paar schoenen zijn er wel meerdere paren waar ik me happy in zou kunnen voelen. Ook al is het goed zoeken tussen alle lelijke stappers. Maar als ik dan een goed paar heb gevonden is mijn zoektocht voorbij.
Wat heeft dat nou met elkaar te makenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Je weet dus dat er niet zoiets bestaat als "de ware liefde". Dus je zou in theorie prima met iemand kunnen vinden die iets minder gespierd is dan je eigenlijk zou willen.
Tuurlijk, de hele wereld is gek behalve jij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:01 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met elkaar te makenAlsof er maar 1 man op deze hele wereld is die zo gespierd is als ik zou willen. Er lopen daar wel meer van rond hoor, ook al mogen ze in de minderheid zijn. Kortom, je redenatie klopt niet.
Wat zeg je nou, dat er wel mannen rondlopen die aan jouw ideaal voldoen? Wat let je!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:01 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met elkaar te makenAlsof er maar 1 man op deze hele wereld is die zo gespierd is als ik zou willen. Er lopen daar wel meer van rond hoor, ook al mogen ze in de minderheid zijn. Kortom, je redenatie klopt niet.
''Ergens''. Jezus wat een muggenzifterij hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, dat er wel mannen rondlopen die aan jouw ideaal voldoen? Wat let je!
Er is blijkbaar een verschil in interpretatie van "de ware liefde". Jij ziet het als één man en ik zie het als een groep meiden waar ik mogelijk heel goed mee op zou kunnen schieten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:01 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Begin je nou weer?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''Ergens''. Jezus wat een muggenzifterij hier.
Dat jij wilt settelen voor het eerste beste dat je tegenkomt vind ik prima, maar dat wil niet zeggen dat ik gek ben omdat ik er allemaal iets meer van verwacht.
Ik word hier echt een beetje moe vanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er is blijkbaar een verschil in interpretatie van "de ware liefde". Jij ziet het als één man en ik zie het als een groep meiden waar ik mogelijk heel goed mee op zou kunnen schieten.
Dat haal ik uit je reactiesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Begin je nou weer?
Wie heeft het nou over settelen voor de eerste de beste? Ik heb het toch over iemand die aan jouw ideaal voldoet?
En hoe kun je wat dat betreft nou een uitspraak doen over mij?
Dat lees je dan helemaal verkeerd, lieve schat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik word hier echt een beetje moe van![]()
Beter lees je eerst wat ik post voordat je erop reageert. Als je dat zou doen zou je namelijk weten dat ik niet geloof in 1 ''ware liefde''.
[..]
Dat haal ik uit je reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |