quote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Laat el hamdahoer tegen vvv op zuid staan, kijken hoe stoer ie dan is
Kloptquote:
vorige topic ging het over die kakkerlakquote:
Ik sta tochquote:Op zondag 29 april 2012 21:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Moet je wel je stoeltje opofferen, denk ik.
Juistquote:
Ajax, godenzonen superJODENquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef SillyWalks het volgende:
Dat joden gedoe altijd...
Gewoon Ajax en Ajacieden. Laat dat hele neppe joden gedoe er buiten.
31 titels en iedereen blijft ons haten,heeeeeeerlijkquote:
Ik ben joodsquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef SillyWalks het volgende:
Dat joden gedoe altijd...
Gewoon Ajax en Ajacieden. Laat dat hele neppe joden gedoe er buiten.
Het is de 1e keer sinds 95 ofzo dat Ajax 2x achter elkaar kampioen gaat worden.quote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
31 titels en iedereen blijft ons haten,heeeeeeerlijk
no one likes us, we don't care
Ik ga geeneens meer een broek aan trekken zodat ik kan fappen op al die haatreactiesquote:Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het is de 1e keer sinds 95 ofzo dat Ajax 2x achter elkaar kampioen gaat worden.
Man man man wat moeten de afgelopen weken en komende weken zwaar zijn voor bepaalde mensen.
Woensdagavond maar thuisblijven i.p.v. naar de ArenA gaan.quote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga geeneens meer een broek aan trekken zodat ik kan fappen op al die haatreacties
Laptop mee en FOK! volgenquote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Woensdagavond maar thuisblijven i.p.v. naar de ArenA gaan.
quote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga geeneens meer een broek aan trekken zodat ik kan fappen op al die haatreacties
Dan moet je ad.nl wat vaker bezoeken, dé krant van Rotterdam. Heerlijk, al die zure reacties bij Ajax artikelen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een coole TT![]()
![]()
Hier is zeker alle creativiteit vergaard in de afgelopen 50 jaar door Ajacieden ingestoken waah lekkerlopendezin doedadoehaflsdjalsdfjewrfpflips prins friso heeft het koud hahaha ik ben niet oud lolol vislolly
Stelletje kneuzen ook, die Duitsers. Hoop dat ze 6e wordenquote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef J2T het volgende:
Heerlijk voetbaldagje mannen! Wat heb ik genoten van het FCT publiek dat begon te juichen na de 1-0 van Feyenoord. Lololololol. Heerlijk die haat.
Dit.quote:Op zondag 29 april 2012 23:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Stelletje kneuzen ook, die Duitsers. Hoop dat ze 6e worden
Dat is het domme, niet weten waarom je juichtquote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef J2T het volgende:
Heerlijk voetbaldagje mannen! Wat heb ik genoten van het FCT publiek dat begon te juichen na de 1-0 van Feyenoord. Lololololol. Heerlijk die haat.
Ajax en sfeer?quote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Devv het volgende:
Die sfeeractie. Dat was gewoon gestolen van Ajax. Althans, het was een poging daartoe...
En van wie heeft Ajax het afgekeken?quote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Devv het volgende:
Die sfeeractie. Dat was gewoon gestolen van Ajax. Althans, het was een poging daartoe...
quote:Op zondag 29 april 2012 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En Barça van Feyenoord en Feyenoord van god.
Feyenoord = goddelijk
Hé doe dat maar maar in je eigen topicquote:Op zondag 29 april 2012 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord = goddelijk
En dan toch gaat de tegenstander met de puntjes vandoorquote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Devv het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord = goddelijk
Jajah, aan de overkant zat ikquote:Op zondag 29 april 2012 23:30 schreef Devv het volgende:
Ze moeten het vuur(werk)/intimideren van de tegenstander gewoon aan Ajax overlaten.
Inderdaad. Eigenlijk hoor je als thuisploeg dan de wedstrijd ook naar je toe te trekken.quote:Op zondag 29 april 2012 23:30 schreef FireFox1 het volgende:
En dan toch gaat de tegenstander met de puntjes vandoor
quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef eight het volgende:
Het is natuurlijk lastiger voor de Ajax supporters om in die betonblok sfeer te creëren, maar toch is het wel degelijk mogelijk (zie kampioenswedstrijd tegen twente bijv.)
Beetje vreemd dat er in Amsterdam doorgaans zo weinig animo voor is..
we zijn verwend..quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef eight het volgende:
Het is natuurlijk lastiger voor de Ajax supporters om in die betonblok sfeer te creëren, maar toch is het wel degelijk mogelijk (zie kampioenswedstrijd tegen twente bijv.)
De sfeer is de laatste jaren steeds beter aan het worden.quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef eight het volgende:
Wat een geouwehoer zeg. Tegen ons zaten jullie je eigen spelers uit te fluiten.quote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als het nodig is staan ze er altijd achter hoor. En er is geen wedstrijd waar de suppo's stil zijn, zowel thuis en uit.
gebeurt bij jullie toch ook vaak zat?quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een geouwehoer zeg. Tegen ons zaten jullie je eigen spelers uit te fluiten.
Gewoon beschamend
quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef eight het volgende:
[..]
Gewoon beschamend
Cabral uitgefloten: 'Die dingen gebeuren, daar lig ik niet wakker van'quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef eight het volgende:
[..]
Gewoon beschamend
Ja maar toen stonden ze voor, dus hadden ze geen steun nodig.quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Cabral uitgefloten: 'Die dingen gebeuren, daar lig ik niet wakker van'
quote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar toen stonden ze voor, dus hadden ze geen steun nodig.
Ooh!quote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar toen stonden ze voor, dus hadden ze geen steun nodig.
Natuurlijk wordt er wel eens gefloten op het moment dat een speler een domme actie maakt, maar niet op de manier hoe ze dat in A'dam doen.quote:
Narsingh, Aissaidi, Boerrigter, Buttner, Moisanderquote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef Schanulleke het volgende:
Bij Feyenoord is de afgelopen tien jaar ieder bovenmatig talent gewoon weg gepest. Dat doet Ajax toch echt beter!
Niet ieder talent , maar daar zijn idd flinke en dure fouten gemaaktquote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef Schanulleke het volgende:
Bij Feyenoord is de afgelopen tien jaar ieder bovenmatig talent gewoon weg gepest. Dat doet Ajax toch echt beter!
quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er wel eens gefloten op het moment dat een speler een domme actie maakt, maar niet op de manier hoe ze dat in A'dam doen.
De spelers van Ajax werd door hun eigen publiek meerdere keren minutenlang op een fluitconcert getrakteerd. Geen enkele steun was er.
Er zijn ook genoeg fervente ajax supporters die na afloop witheet waren op hun mede supporters
quote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Narsingh, Aissaidi, Boerrigter, Buttner, Moisander
To name a few, ben er een hoop vergeten...
Meestal wel met een reden. Boerrigter was destijds bijvoorbeeld gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Narsingh, Aissaidi, Boerrigter, Buttner, Moisander
To name a few, ben er een hoop vergeten...
Soms is het terecht en is er ook niets mis mee. Maar ik zie bij de ajax supporters vaak niet de bereidheid om achter hun ploeg te gaan staan op het moment dat het kut gaat (kleine groepen uitgezonderd).quote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van der Wiel is een keer uitgefloten - wedstrijd daarna goal en motivatie.
Ebecilio terecht uigefloten - helftje daarna, 3 goals.
Misschien hebben ze soms ook wel een reden ervoor denk je niet?
weet ik. klopt ook idd, en vind ik zelf ook belachelijk. maar vorig seizoen is t bij jullie toch wel een aantal keer voorgevallen. en dan niet 1 speler, maar het hele team.quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er wel eens gefloten op het moment dat een speler een domme actie maakt, maar niet op de manier hoe ze dat in A'dam doen.
De spelers van Ajax werd door hun eigen publiek meerdere keren minutenlang op een fluitconcert getrakteerd. Geen enkele steun was er.
Er zijn ook genoeg fervente ajax supporters die na afloop witheet waren op hun mede supporters
ik denk dat dat op zich wel meevalt, wel is t zo dat die lange zijde vaak gewoon doods is. en dan vooral die lange zijde achter de dug outsquote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef eight het volgende:
[..]
Soms is het terecht en is er ook niets mis mee. Maar ik zie bij de ajax supporters vaak niet de bereidheid om achter hun ploeg te gaan staan op het moment dat het kut gaat (kleine groepen uitgezonderd).
Niet als je met 0 procent inzet tegen Feyenoord speelt. Maar tegen een Real Madrid is het bijvoorbeeld anders. Ook tegen Twente/PSV/AZ etc.quote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef eight het volgende:
[..]
Soms is het terecht en is er ook niets mis mee. Maar ik zie bij de ajax supporters vaak niet de bereidheid om achter hun ploeg te gaan staan op het moment dat het kut gaat (kleine groepen uitgezonderd).
zou rosenberg in de jaren 90 zijn hele prijzenkast hebben gevuld met cl bekersquote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef Devv het volgende:
Jammer dat je niet met de hogere machten af kunt spreken dat je twee landstitels in kunt wisselen voor een CL winst.
Misschien over een paar jaar als Platini wordt opgevolgd door van Praag.quote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef Devv het volgende:
Jammer dat je niet met de hogere machten af kunt spreken dat je twee landstitels in kunt wisselen voor een CL winst.
Ja, dan staan we weer op 29.quote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef Devv het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 00:12 schreef gomi het volgende:
[..]
of op 1,omdat ze die andere 28 ook inruilen voor 14 x cl winst
Fixedquote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]CL moet je gewoon verdienen kopen, zal nog wel even duren
Sinds dat er zwart/wit tv is heeft ajax als club voorrang gekregen op de buis. Waarom zou dat nu opeens veranderen?quote:Op maandag 30 april 2012 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is nog niet bekend welke wedstrijd uitgezonden gaat worden op eredivisie live 1
Ik mag toch echt hopen dat ze gewoon voor Ajax gaan ipv Twente - Heerenveen ofzo
Uiteraard, Ajax trekt de meeste kijkers.quote:Op maandag 30 april 2012 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is nog niet bekend welke wedstrijd uitgezonden gaat worden op eredivisie live 1
Ik mag toch echt hopen dat ze gewoon voor Ajax gaan ipv Twente - Heerenveen ofzo
Sommigen hebben alleen Eredivisie 1 en 2, bijvoorbeeld abonnementhouders van digitenequote:Op maandag 30 april 2012 00:24 schreef Devv het volgende:
En anders kun je toch gewoon bij één van de andere Eredivisie kanalen terecht.
ik heb alleen digitennequote:Op maandag 30 april 2012 00:24 schreef Devv het volgende:
En anders kun je toch gewoon bij één van de andere Eredivisie kanalen terecht.
dit dusquote:Op maandag 30 april 2012 00:35 schreef davihaa het volgende:
[..]
Sommigen hebben alleen Eredivisie 1 en 2, bijvoorbeeld abonnementhouders van digitene
zelfs 0 punten is genoeg, maar we komen wel op 76 punten.quote:Op maandag 30 april 2012 02:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maarre, wel gefeliciteerd hoor. Ik neem aan dat er minstens 1 punt gepakt wordt in die laatste twee potjes, dus dat zal wel loslopen. Vreemd seizoen zo aan het einde eigenlijk. Zelfs wij (Feyenoord) nog in de race voor Champions League.
Ik moet wel één ding zeggen, dat uit-shirt van jullie van volgend seizoen is echt lelijk.
Als Ajax verliest en Feyenoord gelijkspeelt/verliest.quote:Op maandag 30 april 2012 07:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
zelfs 0 punten is genoeg, maar we komen wel op 76 punten.
Zelfs als Ajax alles verliest en Feyenoord alles wint. Dit doelsaldo gaat er niet meer aan.quote:Op maandag 30 april 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax verliest en Feyenoord gelijkspeelt/verliest.
feijenoord mag toch 2 keer winnen. Of denk je dat ze 25 goals goedmaken in 2 wedstrijden.quote:Op maandag 30 april 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax verliest en Feyenoord gelijkspeelt/verliest.
Ligt eraan met hoeveel je dan verliest van VVV en VITquote:Op maandag 30 april 2012 08:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
feijenoord mag toch 2 keer winnen. Of denk je dat ze 25 goals goedmaken in 2 wedstrijden.
Die man spoort echt nietquote:Burgemeester Amsterdam is Feyenoord dankbaar: 'Het ideale scenario'
Eberhard van der Laan haalde zondag opgelucht adem. De burgemeester van Amsterdam zag Ajax zondag met 1-2 winnen van FC Twente, waardoor een kampioenschap en een Amsterdamse binnenstad die op koninginnenacht overspoeld zou worden door feestende Ajax-supporters dreigde. Doordat Feyenoord won van AZ, moest Ajax het titelfeestje echter nog even uitstellen.
Ajax kan nu woensdag, thuis tegen VVV-Venlo, kampioen worden. "Dit is het ideale scenario", zei Van der Laan tegen De Telegraaf. "Twee keer winnen en twee keer feest, maar het echte kampioensfeest pas na woensdag. Ik ben Feyenoord heel dankbaar. Ik vind het ook heel leuk, dat Ajax en Feyenoord weer eens eerste en tweede staan. Dat is lang geleden."
Wanneer Ajax zondag kampioen zou zijn geworden, dan zou de ploeg van Frank de Boer nog niet gehuldigd worden. De huldiging is gepland voor aankomende donderdag, nabij de Amsterdam ArenA. Mocht Ajax thuis tegen VVV geen kampioen worden, dan moet de ploeg wachten tot zondag. Ajax sluit de competitie dan af tegen Vitesse.
Volkomen logisch dat hij hier blij mee is, maar niet slim om dit openlijk te zeggen idd.quote:Op maandag 30 april 2012 08:56 schreef Devv het volgende:
[..]
Die man spoort echt niet. Dat ga je toch niet openlijk zeggen als burgervader van Amsterdam
.
Dat je blij bent, is nog tot daaraan toe. Maar ga dan niet de rivaal voor iets bedanken.
Iets wat logisch is mag je niet zeggen?quote:Op maandag 30 april 2012 08:56 schreef J2T het volgende:
[..]
Volkomen logisch dat hij hier blij mee is, maar niet slim om dit openlijk te zeggen idd.
Omdat sommige supporters dit soort uitspraken niet snappen is het niet zo slim om dit openlijk te zeggen.quote:Op maandag 30 april 2012 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets wat logisch is mag je niet zeggen?![]()
Hij zegt toch nergens dat hij voor Feijenoord is of dat Feijenoord beter kampioen had kunnen worden?
Dat is hun probleem. Dat is precies het probleem met sommige aanhangers.quote:Op maandag 30 april 2012 09:00 schreef J2T het volgende:
[..]
Omdat sommige supporters dit soort uitspraken niet snappen is het niet zo slim om dit openlijk te zeggen.
Lekker in een angsthazen land omdat een tokkie ze niet alle 100 op een rijtje heeft.quote:Op maandag 30 april 2012 09:00 schreef Devv het volgende:
Precies. Je kan dit soort uitspraken beter voor je houden.
Ik vind het eerder realiteitszin. Relschoppers gaan echt niet netjes de polonaise lopen.quote:Op maandag 30 april 2012 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker in een angsthazen land omdat een tokkie ze niet alle 100 op een rijtje heeft.
Wat een prachtig wereldbeeld.
Zwichten voor dat soort types terwijl je hele normale dingen zegt lijkt mij nog veel erger.quote:Op maandag 30 april 2012 09:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind het eerder realiteitszin. Relschoppers gaan echt niet netjes de polonaise lopen.
Ik niet. Hij had die uitspraken ook anders kunnen formuleren. Het is totaal onnodig om een dankwoord richting Feyenoord uit te spreken.quote:Op maandag 30 april 2012 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zwichten voor dat soort types terwijl je hele normale dingen zegt lijkt mij nog veel erger.
Dat jullie er überhaupt een punt van maken vind ik al opmerkelijk.
quote:Op maandag 30 april 2012 09:11 schreef Devv het volgende:
Mij ook niet.
Verhoeven gewoon weer kampioen.
Top aankoop, garantie om kampioen te worden.quote:Op maandag 30 april 2012 09:11 schreef Devv het volgende:
Mij ook niet.
Verhoeven gewoon weer kampioen.
Dit is het precies inderdaad. Dom agressief volk moet nooit gaan bepalen wat er wel en niet gezegd mag worden. Dat zou het einde zijn van de beschaving.quote:Op maandag 30 april 2012 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zwichten voor dat soort types terwijl je hele normale dingen zegt lijkt mij nog veel erger.
Dat jullie er überhaupt een punt van maken vind ik al opmerkelijk.
Klootjesvolkquote:Op maandag 30 april 2012 09:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit is het precies inderdaad. Dom agressief volk moet nooit gaan bepalen wat er wel en niet gezegd mag worden. Dat zou het einde zijn van de beschaving.
quote:Nicolai Boilesen blijft langer aan Ajax verbonden. De Amsterdamse club heeft nog geen officiële verklaring naar buiten gebracht, maar volgens Boilesen is alles rond. "Ik heb een akkoord met Ajax bereikt over een nieuw contract voor vier seizoenen. We hebben elkaar daarna de hand geschud. Er moet alleen nog getekend worden. Dat zal in de komende weken wel gebeuren", zei de Deen tegen Ekstra Bladet. "Ik ben enorm blij om voor Ajax te mogen spelen. Het is de beste club die ik me kan voorstellen om me verder te ontwikkelen."
quote:Op maandag 30 april 2012 09:07 schreef AryaMehr het volgende:
Van der Laan heeft anders gewoon gelijk. Alleen die proleten zullen dit wel weer niet inzien.
Contract voor het leven laten tekenen met een blanco cheque uiteraardquote:Op maandag 30 april 2012 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Top aankoop, garantie om kampioen te worden.
quote:Op maandag 30 april 2012 11:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
ach anyhow, vette foto:
#Ajax #tweAJA Toby Alderweireld! Haalt zijn gram bij vak P! http://t.co/IU8ClMYH --
twitter:Niels___B twitterde op maandag 30-04-2012 om 11:09:48#Ajax #tweAJA Toby Alderweireld! Haalt zijn gram bij vak P! http://t.co/IU8ClMYH reageer retweet
Juist om dat soort Tokkies heeft hij volledig gelijk. Dat zijn ook degene die vooraan staan met de stenen in hun hand straks.quote:Op maandag 30 april 2012 09:00 schreef J2T het volgende:
[..]
Omdat sommige supporters dit soort uitspraken niet snappen is het niet zo slim om dit openlijk te zeggen.
Ik ga vandaag extra dronken omdat ik vd laan een kanker lul vindtquote:Op maandag 30 april 2012 08:56 schreef Devv het volgende:
[..]
Die man spoort echt niet. Dat ga je toch niet openlijk zeggen als burgervader van Amsterdam
.
Dat je blij bent, is nog tot daaraan toe. Maar ga dan niet de rivaal voor iets bedanken.
quote:Op maandag 30 april 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag extra dronken omdat ik vd laan een kanker lul vindt
quote:Op maandag 30 april 2012 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat had je anders natuurlijk niet gedaan?
Ja ik hoop het eerlijk gezegt ookquote:Op maandag 30 april 2012 13:18 schreef eight het volgende:
Stiekem hoop ik op een verdriedubbeling van comazuipers zodat het duidelijk wordt dat dingen verbieden het alleen maar erger maakt..
Als je iemand ziet met een oud uitshirt met Rosales erop ben ik het.quote:Op maandag 30 april 2012 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Zoo Ajax shirt aan en op naar het centrum
Ajuus
quote:Op maandag 30 april 2012 13:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je iemand ziet met een oud uitshirt met Rosales erop ben ik het.
waarom moeten mensen hatenquote:Op maandag 30 april 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
steven
Als ik een tovenaar kon zijn
Je gaat toch niet naar Java-eiland he?quote:
Heerlijk, hoe sommige spelers nog even provocerende gebaren maken richting Vak-P wanneer de speaker omroept dat Ajax geen kampioen is geworden.quote:Op maandag 30 april 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
Hier valt te zien dat de de burgemeester wel degelijk blij is hoor (vanaf 2:19)
quote:Op maandag 30 april 2012 13:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
MuwhahahDit is het enige filmpje van FC Twente TV waar je geen reactie onder kunt zetten
Denk 't niet. Afgaande op de uit-shirts van de afgelopen jaren hebben Ajacieden niet zo heel veel smaak. En marketing-technisch verkoopt zo'n lelijk shirt waarschijnlijk wel goed.quote:Op maandag 30 april 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
Oh gelukkig er staat nog een -i- in de TT...
Ik denk trouwens dat die broekjes bij het uittenue snel verwisseld zullen worden voor een andere kleur.
Ach we hebben het mooiste thuis shirt ter wereld, je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 30 april 2012 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
Jaarlijks terugkerende gezeur over de uit-shirts
quote:Op maandag 30 april 2012 16:05 schreef Tyron het volgende:
Vindt de uitshirts wel oke, ja broekjes zijn wat eng maar toch, Eriksen kan het hebben
Uiteindelijk wil iedereen naar Ajax, zelfs als ze zeggen dat het niet zo is.quote:Op maandag 30 april 2012 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Brama kijkt jaloers naar Theo.. hij wil ook naar Ajax.
Idd. Bied maar eens op Clasie, en hij komt.quote:Op maandag 30 april 2012 16:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil iedereen naar Ajax, zelfs als ze zeggen dat het niet zo is.
post dit eens in het feyenoord topic, lachen geblazenquote:Op maandag 30 april 2012 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd. Bied maar eens op Clasie, en hij komt.
Maar Anita >>> Clasie.
als je clasie al kut vindt moet je eens nagaan wat psv daar heeft lopenquote:Op maandag 30 april 2012 16:58 schreef Devv het volgende:
Clasie. Die hoef ik er echt niet bij te hebben hoor. Die is veel te licht voor het niveau wat Ajax wil nastreven.
ja het is wel komisch dat eriksen in dat rijtje staatquote:
Messi wilt nog steeds een handtekening van de grote meesterquote:Op maandag 30 april 2012 17:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja het is wel komisch dat eriksen in dat rijtje staat
hij is nu natuurlijk al veel verder [ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 april 2012 16:58 schreef Devv het volgende:
Clasie. Die hoef ik er echt niet bij te hebben hoor. Die is veel te licht voor het niveau wat Ajax wil nastreven.
Eenoog is idd beter dan Sinterclasiequote:Op maandag 30 april 2012 17:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet dan? wie the fuck moet hij vervangen? hij zal nog niet eens op de bank zitten
Enoh is de beste balafpakker die ik ooit heb gezien. Maar je moet niet overdrijven, Clasie is niet slechter dan Enoh.quote:Op maandag 30 april 2012 17:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Eenoog is idd beter dan Sinterclasie
enoh viel gister ook gewoon prima in, is dankzij frankie beter gewordenquote:Op maandag 30 april 2012 17:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Eenoog is idd beter dan Sinterclasie
voetballend niet, verdedigend welquote:Op maandag 30 april 2012 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Enoh is de beste balafpakker die ik ooit heb gezien. Maar je moet niet overdrijven, Clasie is niet slechter dan Enoh.
beter dan anita, rot toch op manquote:Op maandag 30 april 2012 17:14 schreef wieisboos het volgende:
Clasie is tien keer zo goed als Enoh manEnoh kan alleen ballen afpakken, Clasie kan alles, van verdedigen tot schieten. Ik kijk niet vaak naar Feyenoord maar wat ik zie en mee krijg van hem is dat hij misschien zelfs beter is dan Anita
dat weet ik niet, maar het niveau kan hij gemakkelijk aanquote:Op maandag 30 april 2012 17:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet dan? wie the fuck moet hij vervangen? hij zal nog niet eens op de bank zitten
clasie is een prima spelertje, maar zou hem niet bij ajax vinden passenquote:Op maandag 30 april 2012 17:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar het niveau kan hij gemakkelijk aan
Enoh > Edgar Davidsquote:Op maandag 30 april 2012 17:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
beter dan anita, rot toch op man
enoh is puur als VERDEDIGENDE middenvelder, beter dan clasie
Clasie, de Messi van Nederlandquote:
Clasie heeft idd machtige solo,s ja.quote:
Het is een prima basisspeler voor Feyenoord hoor. Maar bij Ajax zou hij op de bank belanden. En dat zeg ik echt zonder te trollen.quote:
En daarmee is alles ook wel gezegd eigenlijk.quote:Op maandag 30 april 2012 17:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is een prima basisspeler voor Feyenoord hoor. Maar bij Ajax zou hij op de bank belanden. En dat zeg ik echt zonder te trollen.
Hmmm....quote:Op maandag 30 april 2012 18:13 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze het contract van El Hamdoui niet openbreken en verlengen tot 2020 ofzo ?
Sinds hij bij Ajax zit worden we ieder jaar kampioen !
Verhoeven is het effect hoorquote:Op maandag 30 april 2012 18:13 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze het contract van El Hamdoui niet openbreken en verlengen tot 2020 ofzo ?
Sinds hij bij Ajax zit worden we ieder jaar kampioen !
Verhoeven kwam in 2009/10 . Ooijer is het effectquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 18:21 schreef Devv het volgende:
Frank moet Hamlap tijdens de huldiging verplicht op het podium laten komen. En dan op de voorste rijen groente en fruit uitdelen.
Nee niks.quote:Op maandag 30 april 2012 21:00 schreef Saind het volgende:
Misschien dat ze wat hebben op de kaartenmarkt?
Dat heeft waarschijnlijk hiermee te maken:quote:Op maandag 30 april 2012 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom staat er dat je kaarten kan bestellen voor Ajax - vvv
Maar als je je barcode invoert is het uitverkocht godverdomme.
Lijkt nog de dag van gister dat we vijf jaar geen CL hadden gespeeldquote:Op maandag 30 april 2012 21:54 schreef Devv het volgende:
En alweer drie seizoen achter elkaar in de CL.
Als je 5 dagen per week traint of speelt dan vraag ik me af hoeveel je in godsnaam moet eten om toch overgewicht te krijgenquote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef vincerusso het volgende:
7 spelers met overgewicht is wel heel erg sneu .
krijg je ervan als je teveel vrije tijd hebt en een kut medische staf...quote:Op maandag 30 april 2012 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
Als je 5 dagen per week traint of speelt dan vraag ik me af hoeveel je in godsnaam moet eten om toch overgewicht te krijgen
Ik vind dit echt bij eigen verantwoordelijk horen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
krijg je ervan als je teveel vrije tijd hebt en een kut medische staf...
Blijkbaar kan de jeugd van tegenwoordig zichzelf moeilijk motiveren om iets te bereikenquote:Op maandag 30 april 2012 22:40 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind dit echt bij eigen verantwoordelijk horen.
Het probleem zie je ook bij andere clubs. Guidetti was eerste seizoenshelft ook te zwaar.
En toch worden we kampioen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Blijkbaar kan de jeugd van tegenwoordig zichzelf moeilijk motiveren om iets te bereiken
het is dat iemand ze op hun fouten wijst . Liever beseffen ze het zelfquote:Op maandag 30 april 2012 22:56 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En toch worden we kampioen.
Godsvergeten zuurpruim dat je er rondloopt!!!!
Tsja, maar voor die anderen zou dat toch ipc niet uit moeten maken.quote:Op maandag 30 april 2012 23:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tja als je als topsport organisatie Jeroentje Verhoeven binnenhaalt geef je natuurlijk een verkeerd signaal af naar je overige selectie spelers.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef The_Groove het volgende:
Zou er al een gifje zijn van het passje van Eriksen op Ebecilio (die op de keepert schoot helaas)
Ik kan van dat soort voetbal momentjes zo genieten, net zoals de snooker balletjes van Theo.
Ben daar wel langs gelopenquote:Op maandag 30 april 2012 23:08 schreef TJV het volgende:
Stevenmac voor de bijenkorf stond iemand met een cape town shirt, maar hij had geen FOK!kop. Was jij dat toch?
Was daar te vol zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Overigens was ik niet op het java eiland
Kloptquote:
Zoveel trainen ze niet hoor, voetballers. Ik denk dat belangrijker dan te veel eten is dat ze verkeerd eten.quote:Op maandag 30 april 2012 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
Als je 5 dagen per week traint of speelt dan vraag ik me af hoeveel je in godsnaam moet eten om toch overgewicht te krijgen
Zouden idd een voorbeeld moeten nemen aan atleten uit de NFL.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zoveel trainen ze niet hoor, voetballers. Ik denk dat belangrijker dan te veel eten is dat ze verkeerd eten.
Het zou genoeg moeten zijn, dus als het vetpercentage te hoog is heeft dat met gebrek aan zelfdiscipline te makenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zoveel trainen ze niet hoor, voetballers. Ik denk dat belangrijker dan te veel eten is dat ze verkeerd eten.
o ja dat is dat schaakspel waar ze mensen voor gebruiken, geen goeie vergelijking trouwens omdat sommige spelers juist zwaar moeten zijn en blijvenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zouden idd een voorbeeld moeten nemen aan atleten uit de NFL.
Heeft inderdaad ook wel goed uitgepakt. Een half jaar de schijn wekken dat Theo niet in vorm was, cruciale spelers blessures laten faken. Alles om ons in de underdogpositie te manoeuvreren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben wel blij dat ze een beetje te dik zijn, anders was de competitie minder spannend geweest.
Volgend seizoen moet het wel beter in de CL. Dus ik eis dat ze helemaal afgetraind zijn.
Natuurlijk. Maar zelfdiscipline is niet iets wat je er makkelijk in krijgt. En je kan ze er wel steeds naast gaan zetten, maar de vraag is of dat geen averechts effect heeft. En blijkbaar zijn ook een te dikke Sulejmani en Janssen goed genoeg voor de basis.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou genoeg moeten zijn, dus als het vetpercentage te hoog is heeft dat met gebrek aan zelfdiscipline te maken
Trainen om beter te worden > trainen omdat het moet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
o ja dat is dat schaakspel waar ze mensen voor gebruiken, geen goeie vergelijking trouwens omdat sommige spelers juist zwaar moeten zijn en blijven
Ze zullen wat voeding betreft toch ook wel een specialist hebben neem ik aan, heeft ook een beetje te maken gehad met gebrek aan concurrentie in de selectie door de vele blessures zo van "ik speel toch wel"quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar zelfdiscipline is niet iets wat je er makkelijk in krijgt. En je kan ze er wel steeds naast gaan zetten, maar de vraag is of dat geen averechts effect heeft. En blijkbaar zijn ook een te dikke Sulejmani en Janssen goed genoeg voor de basis.
Iets wat je wel zelf in de hand hebt, is het geven van voorlichting over voeding. Individuele voorlichting, want elke speler heeft een andere fysiek. Vraag me af of dat wel gebeurt.
Dat ben ik met je eens maar dat doen voetballers toch ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Trainen om beter te worden > trainen omdat het moet.
Zoek op Youtube naar Joe DeFranco en zie hoe die gasten daar trainen. De drift om sneller te worden, zichzelf te verbeteren, die vind je hier niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar dat doen voetballers toch ook
Amerikanen hebben sowieso een goed sport mentaliteit maar dat je die mentaliteit hier niet zou hebben is gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zoek op Youtube naar Joe DeFranco en zie hoe die gasten daar trainen. De drift om sneller te worden, zichzelf te verbeteren, die vind je hier niet.
Volksaard speelt daar natuurlijk wel een rol in. Nederlanders zijn sneller geneigd om de oorzaak van iets negatiefs buiten zichzelf te leggen. Dat neemt niet weg dat ik niet vind dat (jonge) spelers volledig zelfsturend zouden moeten zijn. Een goede staf begeleidt zijn spelers juist, ook in de dingen die niet direct spelgerelateerd zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Amerikanen hebben sowieso een goed sport mentaliteit maar dat je die mentaliteit hier niet zou hebben is gewoon niet zo.
Ja, eerst janken en dan stoer dan. Echte ajacied!quote:Op maandag 30 april 2012 13:33 schreef Devv het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe sommige spelers nog even provocerende gebaren maken richting Vak-P wanneer de speaker omroept dat Ajax geen kampioen is geworden.
Twente supporters nemen een beetje de rol over van psv als zielige calimero'squote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, eerst janken en dan stoer dan. Echte ajacied!
Tja, begrijpend lezen is ook een vak he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:14 schreef Saind het volgende:
De sport is wel kut, maar volgens mij zegt ie alleen dat de spelers beter trainen
Zoek die ajax topics van 2 maand geleden eens op, vol met jankballen die "ajax supporter af" zijn. En dan nu een vette bek geven en doen alsof ze Mr.Ajax themself zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Twente supporters nemen een beetje de rol over van psv als zielige calimero's
Geef me eens een paar quotes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zoek die ajax topics van 2 maand geleden eens op, vol met jankballen die "ajax supporter af" zijn. En dan nu een vette bek geven en doen alsof ze Mr.Ajax themself zijn.
Dat jij je druk maakt over mensen die wel of niet supporter af zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zoek die ajax topics van 2 maand geleden eens op, vol met jankballen die "ajax supporter af" zijn. En dan nu een vette bek geven en doen alsof ze Mr.Ajax themself zijn.
Laat alleen zien hoe begaan de toeschouwers van ajax zijn met hun club.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat jij je druk maakt over mensen die wel of niet supporter af zijn
Blablablaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Laat alleen zien hoe begaan de toeschouwers van ajax zijn met hun club.
Boehoe, mijn clubje doet het kut, dus ik geef af op die grote boze (kampioens)club uit 020quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je stond te praten met 2 gozers in groene shirts?quote:
Dat is mogelijk jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Je stond te praten met 2 gozers in groene shirts?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blablabla
Doe niet zo zielig calimero
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Na HMF en de_kromme.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat zal het zijn ja..
En FireFox1,![]()
grootste mongool die op fok rond loopt.
Dank jequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En FireFox1,![]()
grootste mongool die op fok rond loopt.
Hij staat inderdaad stevig 3equote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Na HMF en de_kromme.
inZanity en Roffamannetje kun je niet serieus nemen..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij staat inderdaad stevig 3e, hoewel Inzanity, Roffamannetje..........
Wat is Ajax? met aan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ajax is trouwens met aan in Fifa. Verbeterd sinds de update.
Ah oke. Wordt weer eens tijd dat ik mijn PS3 aanzet, heb hem al 3 maanden niet aangeraakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat ze goed zijn, beter dan voor de update.
Ik heb al tijden niet met Ajax gespeeld, waren echt underrated. Maar ik zie nu dat diverse spelers geupgrade zijn en als je met Derk, Sulejmani, Greg en Eriksen speelt heb je echt een snel team. Vooral Derk is goed geworden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. Wordt weer eens tijd dat ik mijn PS3 aanzet, heb hem al 3 maanden niet aangeraakt.
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 12:16:14TEGENVALLER: "@MikeVerweij: Boerrigter mist zo goed als zeker titelduel #Ajax. #rugspierblessure. Trainde niet. Alleen wat gefietst" #AJAvvv reageer retweet
IK WIST HETquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 12:16:14TEGENVALLER: "@MikeVerweij: Boerrigter mist zo goed als zeker titelduel #Ajax. #rugspierblessure. Trainde niet. Alleen wat gefietst" #AJAvvv reageer retweet
Dat betekent dus 2 a 3 uur verzamelen om de drukte voor te zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:14 schreef koenie95 het volgende:
5 uur begint het voorprogramma volgens mij
Morgen om 20:00 tot een niet nader te noemen tijdstip.quote:
Is niet dezelfde blessure.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
IK WIST HET
Godsamme, wat intens sneu voor die jongen
quote:De 25-jarige vleugelspeler kwam overigens niet geheel ongeschonden uit het duel met zijn vroegere club. ,,Ik kwam een beetje ongelukkig terecht en had na afloop een beetje last van de spieren in mijn rug. Hoewel het gelukkig niet mijn oude blessure is”, haast aanvaller zich te zeggen.
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 12:17:34'Alderweireld is gisteren de hele tijd thuis gebleven, hij had veel last van zijn hoofd. Kan wel spelen morgen.' #ajavvv reageer retweet
PS3?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik speel altijd met ajax, divisie 1 inmiddels. Eriksen en Serero spelen ook goed. Lukoki is razendsnel en ook de Jong, derk, vertonghen en van der Wiel spelen heerlijk.
Ik speel ook divisie 1.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik speel altijd met ajax, divisie 1 inmiddels. Eriksen en Serero spelen ook goed. Lukoki is razendsnel en ook de Jong, derk, vertonghen en van der Wiel spelen heerlijk.
Ik div 4.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik speel ook divisie 1.
Vermeer
Greg-Toby-Jan-Anita
--------De Jong------
Jansen----Eriksen
Sulejmani-Siggy-Derk
Net Athletic klop gegeven
Hmm ik werk tot 17:30, ongeveer 10 minuten lopen daar vandaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:14 schreef koenie95 het volgende:
5 uur begint het voorprogramma volgens mij
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ik werk tot 17:30, ongeveer 10 minuten lopen daar vandaan
Steven, ga je heen?
quote:Boerrigter mist titelduel
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Derk Boerrigter moet de kampioenswedstrijd van Ajax morgen missen. Afgelopen zondag schoot het tijdens het duel met FC Twente in de rug van de linksbuiten. Hij is daarom niet inzetbaar tegen VVV-Venlo.
Het is niet dezelfde blessure die Boerrigter dit seizoen maandenlang aan de kant hield, benadrukt Ajax. De jonge aanvaller heeft vandaag alleen gefietst en niet met de groep meegetraind.
Ja denk dat ik wel heen gaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ik werk tot 17:30, ongeveer 10 minuten lopen daar vandaan
Steven, ga je heen?
Dat zijn er 2 of zo, en die zijn allemaal maandenlang dr mee gepest. Vraag maar aan Firefox.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren sowieso vrij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:22 schreef vaagjunior het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 12:17:34'Alderweireld is gisteren de hele tijd thuis gebleven, hij had veel last van zijn hoofd. Kan wel spelen morgen.' #ajavvv reageer retweet
een club die na jaren zonder succes ineens na zijn eerste prijsje er een tweede ring op gaat zetten.. Nee inderdaad, totaal geen successupporters bij twentequote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zijn er 2 of zo, en die zijn allemaal maandenlang dr mee gepest. Vraag maar aan Firefox.
Maar op een gegeven moment moet je dat gewoon laten gaan. Je kan niet altijd de gehandicapte josti uit hangen zoals jullie.
Klopt, maar de andere spelers bleven niet thuis.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren sowieso vrij?
En dan van Boerrigter zal wel voorzorg zijn, aangezien het kampioenschap toch al binnen is en ze niet iets willen forceren.
Zal je zien, zakken ze nu af. Ghosttown krijg je danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
een club die na jaren zonder succes ineens na zijn eerste prijsje er een tweede ring op gaat zetten.. Nee inderdaad, totaal geen successupporters bij twente
Mertens blabla verplicht grapjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog 1 dag 6 uur en 40 minuten voor de kampioenswedstrijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |