quote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Laat el hamdahoer tegen vvv op zuid staan, kijken hoe stoer ie dan is
Kloptquote:
vorige topic ging het over die kakkerlakquote:
Ik sta tochquote:Op zondag 29 april 2012 21:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Moet je wel je stoeltje opofferen, denk ik.
Juistquote:
Ajax, godenzonen superJODENquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef SillyWalks het volgende:
Dat joden gedoe altijd...
Gewoon Ajax en Ajacieden. Laat dat hele neppe joden gedoe er buiten.
31 titels en iedereen blijft ons haten,heeeeeeerlijkquote:
Ik ben joodsquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef SillyWalks het volgende:
Dat joden gedoe altijd...
Gewoon Ajax en Ajacieden. Laat dat hele neppe joden gedoe er buiten.
Het is de 1e keer sinds 95 ofzo dat Ajax 2x achter elkaar kampioen gaat worden.quote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
31 titels en iedereen blijft ons haten,heeeeeeerlijk
no one likes us, we don't care
Ik ga geeneens meer een broek aan trekken zodat ik kan fappen op al die haatreactiesquote:Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het is de 1e keer sinds 95 ofzo dat Ajax 2x achter elkaar kampioen gaat worden.
Man man man wat moeten de afgelopen weken en komende weken zwaar zijn voor bepaalde mensen.
Woensdagavond maar thuisblijven i.p.v. naar de ArenA gaan.quote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga geeneens meer een broek aan trekken zodat ik kan fappen op al die haatreacties
Laptop mee en FOK! volgenquote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Woensdagavond maar thuisblijven i.p.v. naar de ArenA gaan.
quote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga geeneens meer een broek aan trekken zodat ik kan fappen op al die haatreacties
Dan moet je ad.nl wat vaker bezoeken, dé krant van Rotterdam. Heerlijk, al die zure reacties bij Ajax artikelen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een coole TT![]()
![]()
Hier is zeker alle creativiteit vergaard in de afgelopen 50 jaar door Ajacieden ingestoken waah lekkerlopendezin doedadoehaflsdjalsdfjewrfpflips prins friso heeft het koud hahaha ik ben niet oud lolol vislolly
Stelletje kneuzen ook, die Duitsers. Hoop dat ze 6e wordenquote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef J2T het volgende:
Heerlijk voetbaldagje mannen! Wat heb ik genoten van het FCT publiek dat begon te juichen na de 1-0 van Feyenoord. Lololololol. Heerlijk die haat.
Dit.quote:Op zondag 29 april 2012 23:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Stelletje kneuzen ook, die Duitsers. Hoop dat ze 6e worden
Dat is het domme, niet weten waarom je juichtquote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef J2T het volgende:
Heerlijk voetbaldagje mannen! Wat heb ik genoten van het FCT publiek dat begon te juichen na de 1-0 van Feyenoord. Lololololol. Heerlijk die haat.
Ajax en sfeer?quote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Devv het volgende:
Die sfeeractie. Dat was gewoon gestolen van Ajax. Althans, het was een poging daartoe...
En van wie heeft Ajax het afgekeken?quote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Devv het volgende:
Die sfeeractie. Dat was gewoon gestolen van Ajax. Althans, het was een poging daartoe...
quote:Op zondag 29 april 2012 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En Barça van Feyenoord en Feyenoord van god.
Feyenoord = goddelijk
Hé doe dat maar maar in je eigen topicquote:Op zondag 29 april 2012 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord = goddelijk
En dan toch gaat de tegenstander met de puntjes vandoorquote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Devv het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord = goddelijk
Jajah, aan de overkant zat ikquote:Op zondag 29 april 2012 23:30 schreef Devv het volgende:
Ze moeten het vuur(werk)/intimideren van de tegenstander gewoon aan Ajax overlaten.
Inderdaad. Eigenlijk hoor je als thuisploeg dan de wedstrijd ook naar je toe te trekken.quote:Op zondag 29 april 2012 23:30 schreef FireFox1 het volgende:
En dan toch gaat de tegenstander met de puntjes vandoor
quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef eight het volgende:
Het is natuurlijk lastiger voor de Ajax supporters om in die betonblok sfeer te creëren, maar toch is het wel degelijk mogelijk (zie kampioenswedstrijd tegen twente bijv.)
Beetje vreemd dat er in Amsterdam doorgaans zo weinig animo voor is..
we zijn verwend..quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef eight het volgende:
Het is natuurlijk lastiger voor de Ajax supporters om in die betonblok sfeer te creëren, maar toch is het wel degelijk mogelijk (zie kampioenswedstrijd tegen twente bijv.)
De sfeer is de laatste jaren steeds beter aan het worden.quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef eight het volgende:
Wat een geouwehoer zeg. Tegen ons zaten jullie je eigen spelers uit te fluiten.quote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als het nodig is staan ze er altijd achter hoor. En er is geen wedstrijd waar de suppo's stil zijn, zowel thuis en uit.
gebeurt bij jullie toch ook vaak zat?quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een geouwehoer zeg. Tegen ons zaten jullie je eigen spelers uit te fluiten.
Gewoon beschamend
quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef eight het volgende:
[..]
Gewoon beschamend
Cabral uitgefloten: 'Die dingen gebeuren, daar lig ik niet wakker van'quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef eight het volgende:
[..]
Gewoon beschamend
Ja maar toen stonden ze voor, dus hadden ze geen steun nodig.quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Cabral uitgefloten: 'Die dingen gebeuren, daar lig ik niet wakker van'
quote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar toen stonden ze voor, dus hadden ze geen steun nodig.
Ooh!quote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar toen stonden ze voor, dus hadden ze geen steun nodig.
Natuurlijk wordt er wel eens gefloten op het moment dat een speler een domme actie maakt, maar niet op de manier hoe ze dat in A'dam doen.quote:
Narsingh, Aissaidi, Boerrigter, Buttner, Moisanderquote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef Schanulleke het volgende:
Bij Feyenoord is de afgelopen tien jaar ieder bovenmatig talent gewoon weg gepest. Dat doet Ajax toch echt beter!
Niet ieder talent , maar daar zijn idd flinke en dure fouten gemaaktquote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef Schanulleke het volgende:
Bij Feyenoord is de afgelopen tien jaar ieder bovenmatig talent gewoon weg gepest. Dat doet Ajax toch echt beter!
quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er wel eens gefloten op het moment dat een speler een domme actie maakt, maar niet op de manier hoe ze dat in A'dam doen.
De spelers van Ajax werd door hun eigen publiek meerdere keren minutenlang op een fluitconcert getrakteerd. Geen enkele steun was er.
Er zijn ook genoeg fervente ajax supporters die na afloop witheet waren op hun mede supporters
quote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Narsingh, Aissaidi, Boerrigter, Buttner, Moisander
To name a few, ben er een hoop vergeten...
Meestal wel met een reden. Boerrigter was destijds bijvoorbeeld gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Narsingh, Aissaidi, Boerrigter, Buttner, Moisander
To name a few, ben er een hoop vergeten...
Soms is het terecht en is er ook niets mis mee. Maar ik zie bij de ajax supporters vaak niet de bereidheid om achter hun ploeg te gaan staan op het moment dat het kut gaat (kleine groepen uitgezonderd).quote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van der Wiel is een keer uitgefloten - wedstrijd daarna goal en motivatie.
Ebecilio terecht uigefloten - helftje daarna, 3 goals.
Misschien hebben ze soms ook wel een reden ervoor denk je niet?
weet ik. klopt ook idd, en vind ik zelf ook belachelijk. maar vorig seizoen is t bij jullie toch wel een aantal keer voorgevallen. en dan niet 1 speler, maar het hele team.quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er wel eens gefloten op het moment dat een speler een domme actie maakt, maar niet op de manier hoe ze dat in A'dam doen.
De spelers van Ajax werd door hun eigen publiek meerdere keren minutenlang op een fluitconcert getrakteerd. Geen enkele steun was er.
Er zijn ook genoeg fervente ajax supporters die na afloop witheet waren op hun mede supporters
ik denk dat dat op zich wel meevalt, wel is t zo dat die lange zijde vaak gewoon doods is. en dan vooral die lange zijde achter de dug outsquote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef eight het volgende:
[..]
Soms is het terecht en is er ook niets mis mee. Maar ik zie bij de ajax supporters vaak niet de bereidheid om achter hun ploeg te gaan staan op het moment dat het kut gaat (kleine groepen uitgezonderd).
Niet als je met 0 procent inzet tegen Feyenoord speelt. Maar tegen een Real Madrid is het bijvoorbeeld anders. Ook tegen Twente/PSV/AZ etc.quote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef eight het volgende:
[..]
Soms is het terecht en is er ook niets mis mee. Maar ik zie bij de ajax supporters vaak niet de bereidheid om achter hun ploeg te gaan staan op het moment dat het kut gaat (kleine groepen uitgezonderd).
zou rosenberg in de jaren 90 zijn hele prijzenkast hebben gevuld met cl bekersquote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef Devv het volgende:
Jammer dat je niet met de hogere machten af kunt spreken dat je twee landstitels in kunt wisselen voor een CL winst.
Misschien over een paar jaar als Platini wordt opgevolgd door van Praag.quote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef Devv het volgende:
Jammer dat je niet met de hogere machten af kunt spreken dat je twee landstitels in kunt wisselen voor een CL winst.
Ja, dan staan we weer op 29.quote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef Devv het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 00:12 schreef gomi het volgende:
[..]
of op 1,omdat ze die andere 28 ook inruilen voor 14 x cl winst
Fixedquote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]CL moet je gewoon verdienen kopen, zal nog wel even duren
Sinds dat er zwart/wit tv is heeft ajax als club voorrang gekregen op de buis. Waarom zou dat nu opeens veranderen?quote:Op maandag 30 april 2012 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is nog niet bekend welke wedstrijd uitgezonden gaat worden op eredivisie live 1
Ik mag toch echt hopen dat ze gewoon voor Ajax gaan ipv Twente - Heerenveen ofzo
Uiteraard, Ajax trekt de meeste kijkers.quote:Op maandag 30 april 2012 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is nog niet bekend welke wedstrijd uitgezonden gaat worden op eredivisie live 1
Ik mag toch echt hopen dat ze gewoon voor Ajax gaan ipv Twente - Heerenveen ofzo
Sommigen hebben alleen Eredivisie 1 en 2, bijvoorbeeld abonnementhouders van digitenequote:Op maandag 30 april 2012 00:24 schreef Devv het volgende:
En anders kun je toch gewoon bij één van de andere Eredivisie kanalen terecht.
ik heb alleen digitennequote:Op maandag 30 april 2012 00:24 schreef Devv het volgende:
En anders kun je toch gewoon bij één van de andere Eredivisie kanalen terecht.
dit dusquote:Op maandag 30 april 2012 00:35 schreef davihaa het volgende:
[..]
Sommigen hebben alleen Eredivisie 1 en 2, bijvoorbeeld abonnementhouders van digitene
zelfs 0 punten is genoeg, maar we komen wel op 76 punten.quote:Op maandag 30 april 2012 02:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maarre, wel gefeliciteerd hoor. Ik neem aan dat er minstens 1 punt gepakt wordt in die laatste twee potjes, dus dat zal wel loslopen. Vreemd seizoen zo aan het einde eigenlijk. Zelfs wij (Feyenoord) nog in de race voor Champions League.
Ik moet wel één ding zeggen, dat uit-shirt van jullie van volgend seizoen is echt lelijk.
Als Ajax verliest en Feyenoord gelijkspeelt/verliest.quote:Op maandag 30 april 2012 07:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
zelfs 0 punten is genoeg, maar we komen wel op 76 punten.
Zelfs als Ajax alles verliest en Feyenoord alles wint. Dit doelsaldo gaat er niet meer aan.quote:Op maandag 30 april 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax verliest en Feyenoord gelijkspeelt/verliest.
feijenoord mag toch 2 keer winnen. Of denk je dat ze 25 goals goedmaken in 2 wedstrijden.quote:Op maandag 30 april 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax verliest en Feyenoord gelijkspeelt/verliest.
Ligt eraan met hoeveel je dan verliest van VVV en VITquote:Op maandag 30 april 2012 08:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
feijenoord mag toch 2 keer winnen. Of denk je dat ze 25 goals goedmaken in 2 wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |