De Belg woont gemiddeld op 130 m2. Ze hebben daar wel een verkeers en een energieprobleem met al die vrijstaande lintbebouwing.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[TK] Studentenkamer Delft : 50k voor een kamertje![]()
Ik reed vandaag weer eens een stukje door Belgie (en dan bedoel ik niet op de snelweg), werkelijk overal zijn huizen in aanbouw, heerlijk vrijstaand met een fatsoenlijke tuin er omheen. Als dat hier toch zou mogen...
De prijs, c.q. marktwaarde van een huis wordt voornamelijk bepaald door 3 belangrijke factoren:quote:Op maandag 7 mei 2012 08:26 schreef Basp1 het volgende:
Maar de gemiddelde klagende nederlander in dit topic wil wel ongeveer zo wonen, maar dan niet daar, en toch nog net iets anders, ze realiseren zich na 196 delen nog steeds niet dat locatie ook een heel grote rol speelt.
Goddank dat dat hier niet mag. Maar fijn dat het in België wel mag en fijn dat je daar naar toe gaat verhuizen. Doe ze de groeten!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik reed vandaag weer eens een stukje door Belgie (en dan bedoel ik niet op de snelweg), werkelijk overal zijn huizen in aanbouw, heerlijk vrijstaand met een fatsoenlijke tuin er omheen. Als dat hier toch zou mogen...
Gaat remco verhuizen, heeft hij eindelijk zijn droomhuis gevonden in belgie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goddank dat dat hier niet mag. Maar fijn dat het in België wel mag en fijn dat je daar naar toe gaat verhuizen. Doe ze de groeten!![]()
Hij weet nog niet of het Duitsland of België wordt, hij vind beide landen absoluut geweldig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gaat remco verhuizen, heeft hij eindelijk zijn droomhuis gevonden in belgie.
En het gras wordt steed groener met al die natuurgebieden die we in NL erbij krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij weet nog niet of het Duitsland of België wordt, hij vind beide landen absoluut geweldig.
Wanneer hij ontdekt dat er nog véél méér buitenland is zal het wellicht nóg lastiger worden om te kiezen, waarna hij waarschijnlijk over 40 jaar nog gewoon in Nederland woont en nog steeds wijst naar al dat groenere gras om ons heen...
Die worden toch juist onder water gezetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En het gras wordt steed groener met al die natuurgebieden die we in NL erbij krijgen.
Ik breng Remco desnoods met de fiets naar Belgie toe als hij maar emigreert.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die worden toch juist onder water gezet![]()
Goeie tactiek van die belgen! Eisen dat wij ons land onder water zetten en ondertussen groen-gras-huizen bouwen om diamantjes als Remco naar hun land te lokken!
Locatie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:01 schreef poemojn het volgende:
Hier in de straat staan 3 huizen te koop bij een makelaar die ik pas sprak: 1 is net verkocht, op nr 2 is een bod uitgebracht, en nr 3 heeft binnenkort weer een bezichtiging. In onze straat trekt de huizenmarkt nu weer aan.
Dat, of hij wil controleren of het wel waar is wat je zegt.quote:
Bod 'uitgebracht' zegt ook niets over bod geaccepteerdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:39 schreef poemojn het volgende:
Dat kan toch niet.. Bod uitgebracht of bezichtiging gepland vind je niet op funda terug.
Nee hoor, is alleen een reaktie op de stelling dat de prijs/markwaarde/verkoopbaarheid ofwel het goed in de markt liggen/snel verkopen/veelbelangstelling vrijwel uitsluitend afhankelijk is van de locatie!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:01 schreef poemojn het volgende:
Hier in de straat staan 3 huizen te koop bij een makelaar die ik pas sprak: 1 is net verkocht, op nr 2 is een bod uitgebracht, en nr 3 heeft binnenkort weer een bezichtiging. In onze straat trekt de huizenmarkt nu weer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe staat het met de prijzen in de straat? Als een raket naar boven?
Om hier even op terug te komen. Ik wilde net checken of de makelaar m'n kamer al op funda heeft gezet, niet het geval. Wat ik wel aantrof voor < 50k in Delft zijn parkeerplaatsen. Sommige voor ¤35.000 voor een parkeerplaats. En dan komen er nog servicekosten bij ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
50kholy shit. leg dan het dubbele in en dan heeft je kind een appartement voor zichzelf.
Servicekosten voor een parkeerplaats?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:06 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Sommige voor ¤35.000 voor een parkeerplaats. En dan komen er nog servicekosten bij ook.![]()
![]()
Gebruik van de oprit naar je "eigen" plekje gok ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:31 schreef sorcees het volgende:
[..]
Servicekosten voor een parkeerplaats?
1x per week vegen, mooi verlicht, meer kan ik me ieronder niet voorstellen, licht toe.
Lijkt me eerder een indicatie dat je prima kan verkopen bij een juiste (lage) prijs. Van een 'aantrekkende markt in je straat' lijkt me zo nog niet direct sprake.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef poemojn het volgende:
Nee, scherp geprijsde starterswoningen met 2 of 3 slaapkamers (en ruimte voor een 4e op zolder). Wel een stuk goedkoper dan in 2008 idd, ik denk prijsniveau 2004/2005 nu.
Maar om daar even opdoor te gaan, dat kun je toch wel financieren, en zelf kopen, en zodoende relatief goedkope woonruimte te hebben, en snel te kunnen sparen om daarna je droomhuis te kunnen financieren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:06 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Om hier even op terug te komen. Ik wilde net checken of de makelaar m'n kamer al op funda heeft gezet, niet het geval. Wat ik wel aantrof voor < 50k in Delft zijn parkeerplaatsen. Sommige voor ¤35.000 voor een parkeerplaats. En dan komen er nog servicekosten bij ook.![]()
![]()
Valt een 49.5k voor een kamer + mede-eigenaar van 120m2 gemeenschappelijk ruimte en een ruime tuin best mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |