Als je eens wil komen kijken, kan dat. In het weekend of eventueel 's avonds kan ik meestal wel tijd maken. Laat het maar even weten via pm/dm.quote:
Geen probleem, bedankt voor het melden. Even benieuwd, op welke manier is je kamer makkelijker qua reizen? Bedoel je dan niet in Delft?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:08 schreef Opdekop het volgende:
Sorry, heb vorige week net een kamer gevonden die voor mij op dit moment makkelijker is qua reizen. Tevens gratisch kick want je eigen kamer kunnen kopen is wel vet.
M'n ouders proberen de kamer eerst te verkopen. In de zomer is de kans het grootst dat de kamer voor een goede prijs verkocht gaat worden vanwege veel studenten die opzoek zijn naar een kamer voor het nieuwe collegejaar. Verhuren is eventueel een optie. Punt is alleen dat verkoop met een huurder erin een stuk minder opbrengt en je de kans loopt dat je er zo weer 8 jaar aan vast zit, mocht je een goede langstudeerder treffen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:52 schreef Waterweg het volgende:
Ik ben me vooral aan t orienteren, ik heb t nu nog niet vrij. Maar wat weerhoudt jou of je ouders ervan om m naast te koop ook te huur aan te bieden? Zeker gezien het nieuwe jaar kan dat interessant zijn. En tussentijds kun je de kamer altiid nog verkopen (incl huurder).
Er wonen 4 vrouwen op onze verdieping. Niet slecht voor Delftse begrippen, zeker gezien er geen selectie is.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:54 schreef dude1960 het volgende:
hoe zit het trouwens met de chicks in dat huis??
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:17 schreef zoodan het volgende:
Hi, ik ben opzoek naar een kamer in Delft vanaf september! Is er een kans dat deze kamer ook verhuurt zal worden? Dan ben ik namelijk erg geinteresseerd!
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
M'n ouders proberen de kamer eerst te verkopen. In de zomer is de kans het grootst dat de kamer voor een goede prijs verkocht gaat worden vanwege veel studenten die opzoek zijn naar een kamer voor het nieuwe collegejaar. Verhuren is eventueel een optie. Punt is alleen dat verkoop met een huurder erin een stuk minder opbrengt en je de kans loopt dat je er zo weer 8 jaar aan vast zit, mocht je een goede langstudeerder treffen.![]()
Dat laatste zien m'n ouders niet zo zitten, tegen die tijd zouden ze zo'n beetje met pensioen gaan. Vandaar eerst alleen verkoop. Mocht het om de een of andere reden niet willen, banken doen toch iets lastiger met een tweede hypotheek tegenwoordig, dan blijf ik er zelf misschien nog een tijdje wonen. Ik betaal ook gewoon huur en m'n ouders houden er wat aan over. Daarna zouden m'n ouders verhuren gaan overwegen. Ik verwacht eigenlijk wel dat het binnenkort verkocht wordt, gezien de belangstelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop