Ik kwam er net achter dat de lasagne alleen voor magnetron was, en die heb ik niet..quote:Op maandag 7 mei 2012 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind supermarkt-lasagne niet lekker dus ik zou voor het big mac menu gaan.
Nu een perenijsje
I know, sorry...quote:
Niet te vreten.. het is weliswaar pittig, maar niet lekker pittig. Alsof er spelden in de pizza zitten die je tong verkrachten. De smaak gaat totaal verloren door het "pittige". Nee, het is niet pittig, het is schreeuwen om aandacht. "Kijk mij eens pittig zijn pizza" is het.. Flair is er niet. Subtiel? Neuh, ook niet. Gewoon te scherp en geen smaak, alleen het schreeuwige "kijk mij scherp zijn".quote:
Lekker met een komkommersaladequote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef Gummiebeer het volgende:
Het ruikt wel pittig, maar dat heb ik wel eens vaker meegemaakt om vervolgens nog extra kruiden overheen te gooien.
Oh, wat een tegenvaller.. wel opgegeten?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niet te vreten.. het is weliswaar pittig, maar niet lekker pittig. Alsof er spelden in de pizza zitten die je tong verkrachten. De smaak gaat totaal verloren door het "pittige". Nee, het is niet pittig, het is schreeuwen om aandacht. "Kijk mij eens pittig zijn pizza" is het.. Flair is er niet. Subtiel? Neuh, ook niet. Gewoon te scherp en geen smaak, alleen het schreeuwige "kijk mij scherp zijn".
1 keer, nooit weer gevalletje mijn inziens.
Ik snap die hype niet..
Ik had achteraf beter mijn tong op tafel laten liggen en het met sateprikkers kunnen bewerken, zelfde gevoelquote:Op maandag 7 mei 2012 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, wat een tegenvaller.. wel opgegeten?
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Klinkt als iets voor mij, ik hou erg van het mondgevoel van pittig.
Pepertjes die op mn lip branden enzo
En nee, ik ben geen liefhebber van SM
Hoe heter hoe beterquote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
Deze is alleen niet pittig, maar gewoon verdomde heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |