SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Werd lekker eten op een terrasjequote:Op maandag 30 april 2012 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks een happie bij de Chinees.
Toevallig ook op de Fred vanmiddag?quote:Op maandag 30 april 2012 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag een klein broodje rosbief-truffelmayo.
En nog een halve calzone, 5 duvels en tich vaasjes.quote:
Ja haha en ik baalde heel erg dat die heerlijke broodjeszaak niet hun eigen broodjes hadden en maar 3 soorten beleg hadden, had me er zo op verheugdquote:Op maandag 30 april 2012 22:10 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Toevallig ook op de Fred vanmiddag?
Ik zat vroeger ook altijd voor 'De Vulpen'. Nog een beetje goed verkocht? Ik had daar altijd een goed plekje!quote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja haha en ik baalde heel erg dat die heerlijke broodjeszaak niet hun eigen broodjes hadden en maar 3 soorten beleg hadden, had me er zo op verheugd![]()
Ik zat op een kleedje voor 'De Vulpen'
haha wij op een kleedje voor de Gall&Gall, mn man ging een broodje halen, zegt ie;"sorry schat, de lekkerste was op, rosbief, maar die met kalkoen zag er ook lekker uit" was gelukkig ook lekkerquote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja haha en ik baalde heel erg dat die heerlijke broodjeszaak niet hun eigen broodjes hadden en maar 3 soorten beleg hadden, had me er zo op verheugd![]()
Ik zat op een kleedje voor 'De Vulpen'
4x minder dan verwacht...... je merkt echt dat er recessie is. Kleding werd goed verkocht, oude spulletjes niet. En het afdingen werd nogal triest. "3 euro voor een merkshirt? Nee, ik geef 2".quote:Op maandag 30 april 2012 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zat vroeger ook altijd voor 'De Vulpen'. Nog een beetje goed verkocht? Ik had daar altijd een goed plekje!![]()
Sorryquote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
haha wij op een kleedje voor de Gall&Gall, mn man ging een broodje halen, zegt ie;"sorry schat, de lekkerste was op, rosbief, maar die met kalkoen zag er ook lekker uit" was gelukkig ook lekker
Ik kom er eigenlijk nooit, vrienden van ons hadden een plekje en gisteren de kamer van de kleine meid uitgemest..toch nog voor 8 euro verkocht, inclusief een vent die 50 cent voor een sigaret bood...de rest idd ook weggemieterd. Dat bruine brood klinkt wel erg lekker...quote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
SorryMaar een geruststelling; zo geweldig was ie ook weer niet
. Van dat zaakje ben ik gek op het donkerbruine brood met hele pompoenpitten
. Zat me er flink op te verheugen want zo vaak ben ik er niet en potverdorie, verkopen ze het niet
quote:Op maandag 30 april 2012 22:55 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit, vrienden van ons hadden een plekje en gisteren de kamer van de kleine meid uitgemest..toch nog voor 8 euro verkocht, inclusief een vent die 50 cent voor een sigaret bood...de rest idd ook weggemieterd. Dat bruine brood klinkt wel erg lekker...
Ik vond dat het over het algemeen ook best wat duurder was dan vorig jaar. Sorry, maar ik ga niet naar de kleedjesmarkt om 5 euro voor een gebruikt shirt te betalen. Klinkt misschien als weinig voor jou, maar ik kom daar omdat ik écht weinig geld heb en ik zal de enige niet zijn. Als ik zoveel wil betalen ga ik wel naar de kringloop waar men tegenwoordig winst wil maken of naar de zeeman/wibra waar het net zo veel kost.quote:Op maandag 30 april 2012 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
4x minder dan verwacht...... je merkt echt dat er recessie is. Kleding werd goed verkocht, oude spulletjes niet. En het afdingen werd nogal triest. "3 euro voor een merkshirt? Nee, ik geef 2".
En achteraf toen de overige 'rommel' in grote containers werd gegooid werd er gewoon ongegeneerd gegraaid in de containers op zoek naar spullen....
quote:Op maandag 30 april 2012 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Flesje champagne open getrokken en wat bonbons van http://www.bonbon.nl
Mag ik er ook 1?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:09 schreef Zo-is-dat het volgende:
Momofuku pork buns voor de lunch met japanse matcha thee.
oh heerlijk hoor! Ik had dat spek vroeger gewoon op brood, gerookt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:12 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ja hoor, nog 8 plakjes in de vriezer!![]()
1 keer buikspek maken en nog een hele tijd genieten
oh come on dat is toch geen risotto, 't is gewoon rijst met groente!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Wegens succes ga ik vanavond deze risotto van een AH receptje weer maken![]()
[ afbeelding ]
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=804254&rq=risotto+prei
Wat is jouw definitie van risotto dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef new_moon het volgende:
[..]
oh come on dat is toch geen risotto, 't is gewoon rijst met groente!!!
Stoofperen kunnen altijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Gekookte aardappels, kipburger en stoofperen (ja, in mei).
sorry beetje bruusk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van risotto dan?
Ik was voor de whopper gegaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Net thuis, onderweg een kant en klare sandwich van de ah to go...zat te twijfelen tussen dat of een whopper...tis allebei smerig....
Is dat hoe het wel moet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef new_moon het volgende:
Anyhoe, rijst koken in 2 stappen bouillon, en op het einde de groente erbij, da's cheaten & geen risotto..
Nou gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat hoe het wel moet?![]()
In dit recept gaat de bouillon er in scheuten bij, ik dacht dat dat de standaard manier was om risotto te maken? En de prei al vanaf het begin er bij.
Het resultaat is in ieder geval lekker, vind ik. Natuurlijk is het geen haute cuisine, maar ik ben ook nog maar een beginner en dit is moeilijk genoeg voor mij.
Wat zijn bangers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |