Ja, gek wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze spoileren ook meteen dat Ajax wint he ...
Oh ja? Ik wist niet dat Lorenzo dat in z'n vrije tijd deed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef DrDentz het volgende:
Meteen zo'n dikke ordinaire straatzanger het veld op
Onder de afzuigkap mag het ook eventueel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Als je nu na elke opmerking van mij een grapje gaat maken dan mag dat maar dan ga ik even naar buiten
Joep Schreuderquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zou er iemand vrijwillig naar Joep gaan?
Moet Sjek hier niet staan met zijn blije bruine harses?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gekke Joepie is blijkbaar de sterverslaggever van de NOS.
Helemaal als ze tegen Lille moeten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik ook als Feyenoord de Champions League in gaat
AUW! Hahahahaaaa laat gaan man.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Wat een waardeloze gozer ben jij manquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Feyenoord verdient het tenminste.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Ze gingen toch rellen bij AS Nancy?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er met Lille dan, gingen ze toen rellen in Frankrijk?
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit een spoiler, want ik snap 'm niet helemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de lokale bevolking te voeden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeefuik mee naar Oekraïne, dat is duidelijk.
Inderdaad, Assaidi laatste tijd weinig laten zien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef WillB het volgende:
Assaidi: mooie actie dat wel, maar wat een drama verdediging van Twente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef egeltje1985 het volgende:
ook raarWedstrijd is inmiddels al afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bij mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
oow, dan is het niet raar.![]()
Regen is nu hier trouwens, in Utrecht.
Ik ook, de graafschap speelt echt vervelend voetbal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben in deze wedstrijd voor Excelsior
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent veilig op FOK! hoor, no worries
Bedoelt Frank vast met n knipoog...quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frank geeft wat knipogen.
Zagreb all over again.
Ajax gaat nergens meer over, ze zullen wel met PSV beginnen ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef macca728 het volgende:
eerst Ajax zeker ? of PSV voor de spanning ?
Cabral denkt dat hij een wereldspeler is. Misschien gelijkwaardig aan Ebecilio.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
'niet zeuren, ga zitten' zei Koeman tegen Cabral, en terecht.
Vandaag hopeloos gefaald iddquote:Op zondag 6 mei 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cabral denkt dat hij een wereldspeler is. Misschien gelijkwaardig aan Ebecilio.
Wel een geweldige prestatie. Denk dat ze blijer zijn dat de Ajacieden met de 1e plek. Weet het eigenlijk wel zeker.quote:
Ajax is al kampioen en speelt nergens meer voor, vandaar eerst de andere wedstrijden. Zullen ze wel als laatste doen.quote:
VVV - TWE ook? Dan is het beste tot het laatstquote:Op zondag 6 mei 2012 19:24 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ajax is al kampioen en speelt nergens meer voor, vandaar eerst de andere wedstrijden. Zullen ze wel als laatste doen.
quote:
quote:
Okequote:Op zondag 6 mei 2012 19:24 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ajax is al kampioen en speelt nergens meer voor, vandaar eerst de andere wedstrijden. Zullen ze wel als laatste doen.
Meneer de open deur. Die Steve..quote:Op zondag 6 mei 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
'we moeten ons nu snel herpakken' zegt McClaren, net zoals hij dat de afgelopen vijf wedstrijden zei.
iddquote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
En nu verklappen ze alle uitslagen in die promo voor SV.
Wat was er in 1964 dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Bonkers. het volgende:
Ajax na het journaal, dit is ook voor het eerst sinds 1964
inderdaad, lekkere faal van de nosquote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
En nu verklappen ze alle uitslagen in die promo voor SV.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Tommeke het volgende:
De teloorgang van Feyenoord is niet beter te typeren.
Één groot feest omdat je tweede bent geworden
Een trouw en betrokken publiek, wat een schande hequote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Tommeke het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Tommeke het volgende:
Tis mooi voor ze, maar je zou dit bij Ajax of PSV niet zien, daar balen ze dat ze geen kampioen zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:57 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Een trouw en betrokken publiek, wat een schande he
Ja, raar he?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tis mooi voor ze, maar je zou dit bij Ajax of PSV niet zien, daar balen ze dat ze geen kampioen zijn.
Lekker boeiend wat andere clubs doen/denken/vinden.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tis mooi voor ze, maar je zou dit bij Ajax of PSV niet zien, daar balen ze dat ze geen kampioen zijn.
Heeft met doelstellingen en verrassing te maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee duhquote:Op zondag 6 mei 2012 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, raar he?hun doelstelling is kampioen worden.
Ajax en PSV zouden ook niet zoveel supporters meer hebben na 6 jaar sportieve en financiele teleurstellingen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. PSV zal zelf niet gaan feesten als ze de beker hebben gewonnen, dat heb ik andere teams wel zien doen bij het winnen van de beker.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kut voor je dat feyenoord niet in de ArenA wist te winnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef Droopie het volgende:
fok iedereen, als er een dvd van deze dag komt, koop ik hem
Kneus.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee duh
Daarom vind ik feesten om een tweede plaats zo typerend voor de teloorgang van Feyenoord.
Stiekeme Ajaciedquote:Op zondag 6 mei 2012 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Marwijk heeft een lekkere wedstrijd uitgekozenVitesse - Ajax...
7 jaar geen titel gehad he bij Ajax.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ajax en PSV zouden ook niet zoveel supporters meer hebben na 6 jaar sportieve en financiele teleurstellingen.
Dus ja, ik ben zelf niet naar De Kuip gegaan, maar ik begrijp het feestje wel.
En even daarvoor een "trouwe supporter" die een aantal jaar geleden een seizoenskaart had, maar de afgelopen jaren niet meerquote:Op zondag 6 mei 2012 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Jatoch "als je naar 020 kijkt en het gaat slecht zit er niemand"
Maar nu begint het weer te kriebelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:39 schreef Devv het volgende:
[..]
En even daarvoor een "trouwe supporter" die een aantal jaar geleden een seizoenskaart had, maar de afgelopen jaren niet meer.
Ik vind eerlijk gezegd dat je alleen huldigt als je een prijs hebt gewonnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het heel mooi dat er een huldiging is. Terecht ook.
Welke prestatie is groter, Ajax kampioen of Feijenoord 2e...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:43 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat je alleen huldigt als je een prijs hebt gewonnen.
Ajax kampioen, die zijn een plaats hoger geëindigdquote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Welke prestatie is groter, Ajax kampioen of Feijenoord 2e...
Maar ja, mag jij vinden.
Allebei een geweldige prestatie...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Maar ja, mag jij vinden.
Het gaat mij niet om de prestatie maar om de prijs. En alleen als je eerste wordt, heb je een prijs.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Maar ja, mag jij vinden.
Wat interesseert het je eigenlijk? Je maakt je er nogal druk over schijnbaar wat er in Rotterdam gebeurd.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef Devv het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de prestatie maar om de prijs. En alleen als je eerste wordt, heb je een prijs.
Kampioen worden is altijd een betere prestatie dan 2e worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Maar ja, mag jij vinden.
Ik zeg alleen maar wat ik er van vind. Zoals ik al eerder heb gezegd, is die tweede plek jullie gegund. Des te meer kans dat Ajax straks als enige in de CL zit.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat interesseert het je eigenlijk? Je maakt je er nogal druk over schijnbaar wat er in Rotterdam gebeurd.
Dit dusquote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef Paul-89 het volgende:
Voor buitenstaanders is het waarschijnlijk compleet anders, die hebben ook niet die diepe dalen/vernederingen enz. gevoeld.
Ha, alsof ik de provocateur was in deze.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op zulke users moet je gewoon niet reageren... laat gaan.
Geweldig.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Samenvattingen VIT-NEC & TWE-RKC + terugblik seizoen 2011/2012
Bijna goed die naam.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hadden die kneusjes van Vitesse maar op Monnikerhuizen moeten blijven
rom hadden ze ook moeten blijven in datt oude stadionquote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een grafclub dat Vitesse. Kijk dat lege stadion nou man.Echt treurig.
Want daar heb jij nog veel herinneringen aan wil je zeggen?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Daa
[..]
rom hadden ze ook moeten blijven in datt oude stadion
Wat weet jij daar nou van man. Toen was jij 3 jaar oud ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Daa
[..]
rom hadden ze ook moeten blijven in datt oude stadion
Nee, Dan hebben ze tenminste het gevoel dat het stadion gevuld isquote:Op zondag 13 mei 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want daar heb jij nog veel herinneringen aan wil je zeggen?
Geopend in 1998, oftewel hij was 0.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van man. Toen was jij 3 jaar oud ofzo.
En Frankrijk levert een 2e-divisieteam voor Europaquote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
RKC winst =
Ajax
Feyenoord
PSV
Twente
AZ
Heerenveen
Vitesse (hoop ik dan)
...allemaal Europa in
Zou prachtig zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
RKC winst =
Ajax
Feyenoord
PSV
Twente
AZ
Heerenveen
Vitesse (hoop ik dan)
...allemaal Europa in
KOM DAN VECHTEN KNEUSquote:Op zondag 13 mei 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Frankrijk levert een 2e-divisieteam voor EuropaDus we zouden ze kunnen inhalen. Mocht dat gebeuren dan hebben we:
1. CL
2. CL
3. vCL
Kan PSV ook weer eens CL halen![]()
Voor beker geen el meer?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 Ajax CL
2 Feijenoord CL
3 PSV vCL
4 AZ vEL
5 Vitesse vEL
6 Heerenveen vEL
7 Twente vEL
We krijgen geen 8 Europese plekken maar gewoon 6.quote:
oh.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We krijgen geen 8 Europese plekken maar gewoon 6.
fixedquote:Op zondag 13 mei 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 PSV CL
2 Ajax CL
3 AZ vCL
4 Feyenoord vEL
5 Vitesse vEL
6 Heerenveen vEL
7 Twente vEL
Ze zijn ook kampioen.quote:
Eredivisie 2011-2012 compilatie is het niet iddquote:Op zondag 13 mei 2012 19:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik zit maar half te kijken maar ik hoor constant AJAX DIT AJAX DAT
Nee joh, onoverzichtelijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon alles door elkaar? Lijkt mij logisch.
Nee, alleen Ajax natuurlijk. Logisch.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon alles door elkaar? Lijkt mij logisch.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je een terugblik wil, doe er dan een van 2 uur ofzo.
Dat sowieso ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je een terugblik wil, doe er dan een van 2 uur ofzo.
Ach, het is wachten op het overzicht van Eredivisie Live. Dat vind ik veel leuker. Sowieso hebben zij kwaliteitssamenvatitngenquote:
Klopt.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, het is wachten op het overzicht van Eredivisie Live. Dat vind ik veel leuker. Sowieso hebben zij kwaliteitssamenvatitngen
NOS maakt toch geen samenvattingen?quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 13 mei 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wie ze maakt. de NOS zuigt sowieso.
Werknemers blijven gewoon.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze krijgen wel nieuw decor vanaf 27 mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |