Ja, gek wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze spoileren ook meteen dat Ajax wint he ...
Oh ja? Ik wist niet dat Lorenzo dat in z'n vrije tijd deed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef DrDentz het volgende:
Meteen zo'n dikke ordinaire straatzanger het veld op
Onder de afzuigkap mag het ook eventueel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Als je nu na elke opmerking van mij een grapje gaat maken dan mag dat maar dan ga ik even naar buiten
Joep Schreuderquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zou er iemand vrijwillig naar Joep gaan?
Moet Sjek hier niet staan met zijn blije bruine harses?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gekke Joepie is blijkbaar de sterverslaggever van de NOS.
Helemaal als ze tegen Lille moeten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik ook als Feyenoord de Champions League in gaat
AUW! Hahahahaaaa laat gaan man.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Wat een waardeloze gozer ben jij manquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Feyenoord verdient het tenminste.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Ze gingen toch rellen bij AS Nancy?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er met Lille dan, gingen ze toen rellen in Frankrijk?
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit een spoiler, want ik snap 'm niet helemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de lokale bevolking te voeden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeefuik mee naar Oekraïne, dat is duidelijk.
Inderdaad, Assaidi laatste tijd weinig laten zien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef WillB het volgende:
Assaidi: mooie actie dat wel, maar wat een drama verdediging van Twente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef egeltje1985 het volgende:
ook raarWedstrijd is inmiddels al afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bij mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
oow, dan is het niet raar.![]()
Regen is nu hier trouwens, in Utrecht.
Ik ook, de graafschap speelt echt vervelend voetbal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben in deze wedstrijd voor Excelsior
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent veilig op FOK! hoor, no worries
Bedoelt Frank vast met n knipoog...quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frank geeft wat knipogen.
Zagreb all over again.
Ajax gaat nergens meer over, ze zullen wel met PSV beginnen ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef macca728 het volgende:
eerst Ajax zeker ? of PSV voor de spanning ?
Cabral denkt dat hij een wereldspeler is. Misschien gelijkwaardig aan Ebecilio.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
'niet zeuren, ga zitten' zei Koeman tegen Cabral, en terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |