Yeps wekren primaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:08 schreef VGA4xZoom het volgende:
Mijn nagels en nagelriemen zijn weer eens een ramp. Nu zag ik dat de kruidvat deze week 1+1 gratis heeft op alles wat met nagelverzorging en nagels te maken heeft.Is er iemand die ervaring heeft met de nail treatments e.d. van herôme?
Geniaalquote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Zo kwamen de spakles beter uitquote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Sokkepok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig! Alleen jammer dat je foto's niet scherp zijn
Gewoon oefenen lukt het vanzelfquote:Op maandag 30 april 2012 20:13 schreef dolfina-chica het volgende:
Dat krijg ik dus niet goed voor elkaar he... dat watermarbellen...
Toch nog eens gaan proberen.. Eerst nagels sparen, want ik heb nog maar 5 nagels heel
Thanks Trix!quote:
Thanks Heavenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef heaven7 het volgende:
Zo die watermarbleVooral de eerste 2 nagels!!
Thanks Nynkje!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:36 schreef Nynkje het volgende:
Wauw, die watermarble is echt prachtig SwarteEarrebarre!! Dat doe ik je niet na!
Mooie combi Miss Vquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef Miss_V het volgende:
Sephora that's what the fringe is for met een ton-sur-ton accent
[ afbeelding ]
Sjaanquote:
Leuk!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Schattige leopard nails gemaakt met lente kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
Creation Lamis nummer 433 (naamloos)
NK - 021 Mystical
China Glaze - 1032 Aquadelic
Topcoat van Trind
Oh my die is mooi!quote:
het is show hier je nagels hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:27 schreef Sokkepok het volgende:
Wat wordt hier nog weinig op elkaar gereageerd de laatste tijd..
ik heb een scheur in mijn nagel gekregen gister dus alles is nu kort gewiektquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sjaan![]()
mag ik jouwn nagels een keer lenen
die leopard mani blijft leuk hoe vaak je hem oko zietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Schattige leopard nails gemaakt met lente kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
Creation Lamis nummer 433 (naamloos)
NK - 021 Mystical
China Glaze - 1032 Aquadelic
Topcoat van Trind
zo grappig, zonder te zien wie er post weet ik bij jouw nagels altijd precies dat jij het bentquote:Op maandag 30 april 2012 20:45 schreef Sokkepok het volgende:
Mijn super originele koninginnedag nagels ^^'
[ afbeelding ]
3 lagen P2 - Notice Me! en 1 laag (!) Paris Memories - 234, m'n favoriete dekkende wit.
Over het witte zit nog een plaktattoo van de Action. Wat trouwens een beetje gefaald is xD
Nu heb ik een franken blurple op:
[ afbeelding ]
Voor de shimmer:
[ afbeelding ]
helemaal mee eens!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die leopard mani blijft leuk hoe vaak je hem oko ziet
I know, maar de laatste tijd leek het alsof er alleen maar blind wel gepost zonder naar de posts van anderen te kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is show hier je nagels hehet is geen verplichting om overal op te reageren
Haha, is dat een positief of een negatief iets? xDquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo grappig, zonder te zien wie er post weet ik bij jouw nagels altijd precies dat jij het bent
Ik herken die van jou ook altijdquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:21 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Haha, is dat een positief of een negatief iets? xD
Oh haha dat is positief joh!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:21 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Haha, is dat een positief of een negatief iets? xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |