twitter:superguidetti twitterde op zondag 29-04-2012 om 15:42:57JAAAAAAAAAAA OTMAN BAKAL
![]()
![]()
#Feyenoord reageer retweet
Waarom juichen ze dan? Omdat Ajax dan niet officieel kampioen wordt?quote:Op zondag 29 april 2012 15:48 schreef NumberSeven het volgende:
Lekker hoor, bij Twente gingen ze juichen terwijl het juist slecht is voor Twente als Feyenoord wint.
Bij Twente supporters valt het kwartje nu eenmaal wat laterquote:Op zondag 29 april 2012 15:48 schreef NumberSeven het volgende:
Lekker hoor, bij Twente gingen ze juichen terwijl het juist slecht is voor Twente als Feyenoord wint.
Hij begon juist heel erg sterk met zn invalbeurten en ook met oranje speelde hij een supergoed EK volgens mij. Alleen de laatste 2 a 3 invalbeurten doet hij het niet heel goed nee, maar heb vertrouwen dat het goed komt. Hij liet op momenten al zijn klasse zien.quote:Op zondag 29 april 2012 15:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Achachbar (of zo iets) valt me wel tegen. Hij is natuurlijk super jong, maar moet nog flink wat stappen maken om de spits van de toekomst te worden....
Maar goed, ik heb hem veel te weinig aan het werk gezien om een oordeel over hem te vellen.
Precies, haha.quote:Op zondag 29 april 2012 15:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom juichen ze dan? Omdat Ajax dan niet officieel kampioen wordt?
Ja. Ik weet natuurlijk ook dat het een supertalent is. Maar ik heb zelf nog niet meer dan een paar invalbeurtjes gezien van hem en ik heb hem nog niet ECHT goed zien spelen.quote:Op zondag 29 april 2012 15:49 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Hij begon juist heel erg sterk met zn invalbeurten en ook met oranje speelde hij een supergoed EK volgens mij. Alleen de laatste 2 a 3 invalbeurten doet hij het niet heel goed nee, maar heb vertrouwen dat het goed komt. Hij liet op momenten al zijn klasse zien.
Nu lijkt het me als Twente-supporter sowieso vervelend dat Ajax in jouw huis kampioen wordt, maar dit gaat wel te ver.quote:
Of dezequote:Op zondag 29 april 2012 15:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja. Ik weet natuurlijk ook dat het een supertalent is. Maar ik heb zelf nog niet meer dan een paar invalbeurtjes gezien van hem en ik heb hem nog niet ECHT goed zien spelen.
Je ziet bij vlagen wel dat hij een fantastische voetballer is, zoals net hoe hij die AZ verdediger te kijk zet
Ik vind het een prachtig scenario, munstermannetje dacht stiekem weer kampioen te worden. Adriaanse zou zeker hoger zijn geëindigd dan Mcclaren.quote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nu lijkt het me als Twente-supporter sowieso vervelend dat Ajax in jouw huis kampioen wordt, maar dit gaat wel te ver.
Gun het Munsterman ook wel ja. Sowieso roept Twente en PSV dit seizoen ergernissen bij me op.quote:Op zondag 29 april 2012 15:55 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig scenario, munstermannetje dacht stiekem weer kampioen te worden. Adriaanse zou zeker hoger zijn geëindigd dan Mcclaren.
Ze willen gewoon niet dat 020 daar kampioen wordtquote:Op zondag 29 april 2012 15:48 schreef NumberSeven het volgende:
AZ speelt waardeloos en Feyenoord is gewoon stukken beter.quote:Op zondag 29 april 2012 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Geeft AZ een beetje partij of is Feyenoord heel erg veel beter? Heb helaas geen EL of radio in de buurt dus moet het een beetje via de telefoon volgen?
Twente-thuis niet gezien?quote:Op zondag 29 april 2012 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Spannendste wedstrijd van het seizoen man, godverdomme, ga kapot hier
Gast dat was toch niet zo spannend als dit joh. Gaat over Champions League, toen waren we gewoon blij met 3 puntjesquote:
Die was de Kuip niet levend uitgekomen als Holman gescoord zou hebben.quote:
Idd gore klootzak, wilde ook al geen pingel gevenquote:Op zondag 29 april 2012 16:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Holman scoort ook nog bijna he![]()
Kut Braamhaar.
Hoor je het publiek dan niet?quote:Op zondag 29 april 2012 16:25 schreef VeX- het volgende:
Jullie mogen Koeman wel op jullie blote knietjes bedanken.
TR gemachtquote:
Muwahaha, zo lekker dit. Nog steeds begrijp ik van beiden hun overstap niet, echt onbegrijpelijk voor mij.quote:Op zondag 29 april 2012 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
He Leroy en Gini, hoe bevalt het stapje hogerop???
Heeft voor Feijenoord perfect uitgepakt.quote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Muwahaha, zo lekker dit. Nog steeds begrijp ik van beiden hun overstap niet, echt onbegrijpelijk voor mij.
Makkelijk praten nuquote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Muwahaha, zo lekker dit. Nog steeds begrijp ik van beiden hun overstap niet, echt onbegrijpelijk voor mij.
PSV heeft gewoon slecht ingekocht. Ze kopen spelers uit de middenmoot (incl. Wijnaldum) en verwachten dan dat ze ineens een topelftal hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 16:28 schreef eight het volgende:
[..]
Heeft voor Feijenoord perfect uitgepakt.
Bedankt voor de dikke 10 miljoen. Ons middenveld dit seizoen. Trouwens we hebben heel erg goed laten zien dat wij niet afhankelijk zijn van Guidetti in de topwedstrijden. FEIJENOORDquote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar alsof Twente en Psv zoveel beter zijn, ze hadden legendes kunnen worden als ze gewoon bleven totdat er een mooie club uit het buitenland komt. Dan gaan ze naar zo'n kutclub als twente en psv om vervolgens gehaat te worden door het legioen.quote:
Wat interesseert PSV mij nou??!! WE STAAN TWEEDE!!!!!quote:Op zondag 29 april 2012 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon slecht ingekocht. Ze kopen spelers uit de middenmoot (incl. Wijnaldum) en verwachten dan dat ze ineens een topelftal hebben.
Rot op met je reflecteren: WE STAAN TWEEDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2012 16:32 schreef Merkie het volgende:
Even reflecteren: 32 speelrondes onderweg, en Feyenoord en Ajax zijn nog de enige (theoretische) titelkandidaten. Lang geleden. Vind ik mooi.
Hou ff op met dat gerelativeer!!!! WE STAAN TWEEDE!!!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2012 16:32 schreef TC03 het volgende:
Uit winnen bij Heerenveen gaat erg lastig worden... Thuis winnen van Heracles ook trouwens.
Dat zou wel erg zijn jaquote:Op zondag 29 april 2012 16:31 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop trouwens dat jullie niet toevallig gelijk gaan spelen tegen Heerenveen op de laatste speeldag, want anders gaan de boeren uit Eindhoven alsnog naar de voorronde CL
Kappen met dat negatieve gedoe: WE STAAN.... precies.... TWEEDE!!!!!!!!!!quote:
Heerlijk hè. En niets geluk, gewoon DIK verdiend.quote:Op zondag 29 april 2012 16:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hou ff op met dat gerelativeer!!!! WE STAAN TWEEDE!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerenveen geeft nooit thuis in topwedstrijden en Heracles is een slap zooitje na de bekerfinale.quote:Op zondag 29 april 2012 16:32 schreef TC03 het volgende:
Uit winnen bij Heerenveen gaat erg lastig worden... Thuis winnen van Heracles ook trouwens.
Zelfs Een strontvlieg is een betere trainer dan Beenquote:Op zondag 29 april 2012 16:35 schreef TLC het volgende:
Conclusie ; Ronald Koeman is een betere trainer dan Mario Been
Dat geldt voor vrijwel elke trainer in het betaald voetbalquote:Op zondag 29 april 2012 16:35 schreef TLC het volgende:
Voorronde CLquote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
TR gemacht
FEYENOORD!!!!!!!!!! CHAMPIONS LEAGUE!!!!!!
van hetzelfdequote:
Vandaag ff van genieten jongens, morgen weer de realiteit en op naar de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 29 april 2012 16:35 schreef eight het volgende:
[..]
Heerlijk hè. En niets geluk, gewoon DIK verdiend.
quote:Op zondag 29 april 2012 16:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jij gefeliciteerd met het kampioenschap.
Vergeet Swerts en Cabral nietquote:Op zondag 29 april 2012 16:39 schreef NumberSeven het volgende:
Ik wil niet te hebberig worden, maar nu denk ik toch van; shit als we iets minder punten hadden verspeeld was het kampioenschap mogelijk. Ik bedoel, als je er sinds jaren zo dichtbij bent...maar goed. 2e is uitmuntend, en het allerbelangrijkste vind ik Europees voetbal, ik heb echt het gevoel dat we zeker kans gaan maken om ver te komen.
Bloed, zweet, tranen en Koeman.
Het maakt mij geen reet uit. Ik was in augustus blij als we play-offs zouden halen. Wat een geweldig seizoen manquote:Op zondag 29 april 2012 16:39 schreef NumberSeven het volgende:
Ik wil niet te hebberig worden, maar nu denk ik toch van; shit als we iets minder punten hadden verspeeld was het kampioenschap mogelijk. Ik bedoel, als je er sinds jaren zo dichtbij bent...maar goed. 2e is uitmuntend, en het allerbelangrijkste vind ik Europees voetbal, ik heb echt het gevoel dat we zeker kans gaan maken om ver te komen.
Idd. ben zo blij met de combinatie v. geel en Koeman. Wereld van verschil met de voorgangers.quote:Op zondag 29 april 2012 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het maakt mij geen reet uit. Ik was in augustus blij als we play-offs zouden halen. Wat een geweldig seizoen man
Opzich wel, maar we hebben uit de laatste 9 wedstrijden 23 punten gehaald, twee doelpunten tegen gekregen en volgens mij 14x gescoord.quote:Op zondag 29 april 2012 16:39 schreef NumberSeven het volgende:
zei hij dat?quote:Op zondag 29 april 2012 16:43 schreef Mercurial het volgende:
Bakkal toch nog een jaartje blijven om misschien wel CL te spelen.
Als Vlaar vertrekt zie ik hem wel aanvoerder wordenquote:Op zondag 29 april 2012 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klasse gespeeld heel het team met Clasie voorop.,
Als Feijenoord nu 2de blijft zal dat ook de aandacht van het buitenland trekken. Er zullen hoe dan ook spelers vertrekken.quote:Op zondag 29 april 2012 16:46 schreef NumberSeven het volgende:
Ik heb het idee dat als er een club uit Rusland komt, of een subtopper dat hij vertrekt. Dat zei hij destijds ook. Zou het echt jammer vinden, hij past goed bij dit Feyenoord.
Heb het liever andersomquote:Op zondag 29 april 2012 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax 1, Feyenoord 2, is toch heerlijk man.
1. Ajaxquote:Op zondag 29 april 2012 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax 1, Feyenoord 2, is toch heerlijk man.
Ach, je kan niet alles hebben he, fans van Feyenoord moeten wel trots zijn op ze, gezien vorig seizoen...quote:
Lekker voor Fer en Wijnaldum ook, vooral Wijnaldum wat een kneus is dat zeg.quote:Op zondag 29 april 2012 16:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
Lang geleden dat ik aan het eind van het seizoen zo'n stand heb gezien. Nog even zo doorgaan en je wordt snel genoeg kampioen.
nou alleeen PSV nog 5de graag hahaquote:Op zondag 29 april 2012 16:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
Lang geleden dat ik aan het eind van het seizoen zo'n stand heb gezien. Nog even zo doorgaan en je wordt snel genoeg kampioen.
Zo horen eigenlijk in de Bundesliga, maar zo lang ze niet in de top 5 staan vind ik het ook primaquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef TC03 het volgende:
Als we vCL spelen is er nog steeds een kans dat je je niet eens de groupsfase van de EL haalt, toch?
Volgens mij ben je dan minimaal verzekerd voor de groepsfase EL.quote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef TC03 het volgende:
Als we vCL spelen is er nog steeds een kans dat je je niet eens de groupsfase van de EL haalt, toch?
Jawel. Tweede plaats = 3e voorronde CL. Win je die voorronde, dan ga ja naar de play-off voor CL. Verlies je die voorronde, dan ga je naar de play-off voor EL.quote:Op zondag 29 april 2012 17:09 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan minimaal verzekerd voor de groepsfase EL.
Dus wederom geen enkele garantie voor Europees voetbal?quote:Op zondag 29 april 2012 17:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel. Tweede plaats = 3e voorronde CL. Win je die voorronde, dan ga ja naar de play-off voor CL. Verlies je die voorronde, dan ga je naar de play-off voor EL.
Geen garantie voor de poulefase van Europees voetbal. Als je gegarandeerd de poulefase wilt bereiken moet je kampioen worden.quote:Op zondag 29 april 2012 17:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus wederom geen enkele garantie voor Europees voetbal?
jij was toch Zwollenaarquote:Op zondag 29 april 2012 17:12 schreef AryaMehr het volgende:
Lekker man. Zat wel vol met zenuwen aan het eind van de wedstrijd.
[ afbeelding ]
Gelukshirtje erbij en gewonnen.
Dat heb je nooitquote:Op zondag 29 april 2012 17:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus wederom geen enkele garantie voor Europees voetbal?
Jammer, maar goed. Het is mogelijk dat Feyenoord 1 van de 2 toernooien bereiktquote:Op zondag 29 april 2012 17:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen garantie voor de poulefase van Europees voetbal. Als je gegarandeerd de poulefase wilt bereiken moet je kampioen worden.
UEFA cup shirtquote:Op zondag 29 april 2012 17:12 schreef AryaMehr het volgende:
Lekker man. Zat wel vol met zenuwen aan het eind van de wedstrijd.
[ afbeelding ]
Gelukshirtje erbij en gewonnen.
Koeman zei "hamstring, maar nog niets definitiefs bekend" (of zoiets).quote:Op zondag 29 april 2012 17:30 schreef Dekatria het volgende:
Net terug vanuit de Kuip, manmanman wat was dat billenknijpen op het laatst. Mooi feestje wel, uiteindelijk. De Vrij en Clasie allebei de bazen van vandaag, Anass liet zien nog tekort te komen. Al bekend wat er met Fernandez is?
In any case, op naar Heracles zou ik zo zeggen
Tr00, maar goed... Eerst nog 2 kampioenswedstrijden te gaan voor dat dat langs komtquote:Op zondag 29 april 2012 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Feyenoord voorronde CL haalt krijgen ze 1 van de zwaarste tegenstanders.
Boeiend.quote:Op zondag 29 april 2012 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voorronde CL heb je ook de CL-hymne.quote:Op zondag 29 april 2012 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk boeiend, dan is de kans op CL klein.
Mario Been is geen trainer.quote:Op zondag 29 april 2012 16:35 schreef TLC het volgende:
Hadden sowieso nog een pingel moeten krijgen, sloeg echt nergens op waar Braamhaar in de 1e helft mee bezig was.quote:Op zondag 29 april 2012 17:43 schreef Muto het volgende:
En gewoon heel erg verdiend gewonnen. Eerste 70 minuten waren de beste minuten waren een van de beste minuten van het seizoen.
Klopt, echter bij de zwaarste tegenstanders spelen veel internationals die met het EK in actie komen. Het kan best zijn dat die er nog niet eens bij zijn als de voorronde wedstrijden worden gespeeld omdat ze nog vakantie hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
98 to piano na de wedstrijd... Keeeeenkr geniaaal.
quote:Op zondag 29 april 2012 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Netjes hoor, nog twee wedstrijden volhouden, succes!
1. Ajax, 2. Feyenoord, lijkt me geweldig
Idd.quote:Op zondag 29 april 2012 17:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vond 'm vandaag maar zwak eigenlijk. Liet ze eigen te vaak opzij zetten.
Ik vond Vlaar echt by far de beste. Die heerste echt, Altidore geen moment gezien.quote:Op zondag 29 april 2012 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Wat een wedstrijd, heb geen nagels meer over
Clasie was wederom een koning zeg. En de Vrij ookVeruit de 2 beste van het veld vandaag.
MESSI MESSI CLASIE KOMT ERAAN
hohoho, niet te snel.quote:Op zondag 29 april 2012 18:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vlaar was echt genieten inderdaad. Wow. Beter gaatie mee naar EK
El Ahmadi is er dan weer bijquote:Op zondag 29 april 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
Wordt trouwens weer vechten tegen Heracles. Die kunnen door jullie punten af te snoepen zelf Europa in gaan.
Heracles won nog nooit in de Kuip. Dat zullen we woensdag nog wel ff uitstellen.quote:Op zondag 29 april 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
Wordt trouwens weer vechten tegen Heracles. Die kunnen door jullie punten af te snoepen zelf Europa in gaan.
quote:Op zondag 29 april 2012 18:35 schreef TheFastOne het volgende:
De Feijenoorder
MESSI MESSI CLASIE KOMT ER AAN
Vlaar's passes
KGB
Werd gezongenquote:Op zondag 29 april 2012 19:31 schreef Fuszy het volgende:
Hoe komen jullie aan dat Messi Messi Clasie komt eraan, ondanks dat het de waarheid is?
Gefeliciteerd neus.quote:Op zondag 29 april 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Lekker hoor kakkies, 2e mooiste clubs van nl de cl in zoals het hoort
Als je de eerste voorronde verliest speel je nog een voorronde EL, als je de tweede CL voorronde verliest kom je in de groepsfase van EL.quote:Op zondag 29 april 2012 19:43 schreef PIETR het volgende:
Als we nou 2e worden spelen we 2 voorrondes voor de CL. Als we de eerste voorronde niet doorkomen hebben we dan automatisch Europa League, of moeten we dan ook nog play-offs voor de EL spelen? Weet iemand hoe dat zit?
Drie keer raden wie hier een paar topics weer eens langsgekomen is.quote:Op zondag 29 april 2012 19:46 schreef DonRaja het volgende:
Ben ff een paar dagen niet online geweest, maar iets in dat zinnetje over TR's doet me vermoeden dat het hier weer loos was
ooh ik dacht dat we 2 voorrondes moesten spelenquote:Op zondag 29 april 2012 19:47 schreef PIETR het volgende:
Zie op Wiki dat we instromen in de derde (en laatste) voorronde van de CL en dus sowieso EL spelen als we 2e worden.
Klopt, na de 3e voorronde speel je play-offs voor de CL. Wat een verrot systeem. Als je 3e wordt ben je zeker van EL, wordt je 2e dan zou je Europees voetbal mis kunnen lopen..quote:Op zondag 29 april 2012 19:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat we 2 voorrondes moesten spelen
Het zal de Bermuda-driehoek van het Feytopic: inZanity, HMF, De_Kromme wel zijn geweest.quote:Op zondag 29 april 2012 19:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Drie keer raden wie hier een paar topics weer eens langsgekomen is.
Inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 19:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal de Bermuda-driehoek van het Feytopic: inZanity, HMF, De_Kromme wel zijn geweest.
quote:Op zondag 29 april 2012 19:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal de Bermuda-driehoek van het Feytopic: inZanity, HMF, De_Kromme wel zijn geweest.
Moeten we ook. Als we de 3e voorronde verliezen moeten we ook nog playoff voor groepsfase EL spelen. Als we 4e voorronde CL halen zijn we zeker van groepsfase EL.quote:Op zondag 29 april 2012 19:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat we 2 voorrondes moesten spelen
HMF had zichzelf gebannedquote:Op zondag 29 april 2012 19:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet nog 2 games te spelen?quote:Op zondag 29 april 2012 19:47 schreef PIETR het volgende:
Zie op Wiki dat we instromen in de derde (en laatste) voorronde van de CL en dus sowieso EL spelen als we 2e worden.
Enigszins offtopic: in Belgie is zelfs de kampioen niet 100% zeker om voorrondes te ontlopen. Als Chelsea van Bayern wint, is de belgische kampioen niet rechtstreeks geplaatst. Die komt dan ook bij de mogelijke tegenstanders in de voorronde.quote:Op zondag 29 april 2012 19:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moeten we ook. Als we de 3e voorronde verliezen moeten we ook nog playoff voor groepsfase EL spelen. Als we 4e voorronde CL halen zijn we zeker van groepsfase EL.
kampioen speelde vorig jaar toch ook al voorronde ? Genkquote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Enigszins offtopic: in Belgie is zelfs de kampioen niet 100% zeker om voorrondes te ontlopen. Als Chelsea van Bayern wint, is de belgische kampioen niet rechtstreeks geplaatst. Die komt dan ook bij de mogelijke tegenstanders in de voorronde.
Lees even 2 posts boven je.quote:Op zondag 29 april 2012 19:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet nog 2 games te spelen?
Uh, wat is eigenlijk een TR?quote:Op zondag 29 april 2012 19:46 schreef DonRaja het volgende:
Ben ff een paar dagen niet online geweest, maar iets in dat zinnetje over TR's doet me vermoeden dat het hier weer loos was
Als je 3e wordt dan stroom je in de EL playoffs in. Net zoals wanneer je de 3e voorronde CL verliest dus, alleen heb je dan de kans dus gehad om een niveau hoger Europa in te gaan.quote:Op zondag 29 april 2012 19:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt, na de 3e voorronde speel je play-offs voor de CL. Wat een verrot systeem. Als je 3e wordt ben je zeker van EL, wordt je 2e dan zou je Europees voetbal mis kunnen lopen..
Raar dat je je via de competitie niet rechtstreeks kan plaatsen de groepsfase van de EL.quote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je 3e wordt dan stroom je in de EL playoffs in. Net zoals wanneer je de 3e voorronde CL verliest dus, alleen heb je dan de kans dus gehad om een niveau hoger Europa in te gaan.
Zou kunnen hoor, ik hoorde het hier op Sporza over dit seizoen.quote:Op zondag 29 april 2012 19:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
kampioen speelde vorig jaar toch ook al voorronde ? Genk
Ja, het nu goed doen is 1 ding maar het goed blijven doen.........quote:
Zonder Guidetti hebben we nog steeds een bazenteam.quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, het nu goed doen is 1 ding maar het goed blijven doen.........
Guidetti er niet meer bij wordt de grootste aderlating, maar als de selectie verder voor het grootste deel intact blijft heb ik wel vertrouwen in. Ben ook benieuwd hoe Vormer het gaat doen.
We nemen er nog maar eens een biertje op, in de hoop dat we volgende week nog immer tweede staan
Dat heeft vandaag zeker duidelijk gemaakt, maar missen doe je hem wel. Ook vandaag.quote:Op zondag 29 april 2012 20:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zonder Guidetti hebben we nog steeds een bazenteam.
Sowieso kansloos om van die hatemail te gaan versturenquote:Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef Slobeend het volgende:
Achahbar schijnt veel haat tweets gehad te hebben omdat hij matig speelde.Hij maakt zich er wel heel druk om.
Sneue mensen die dat doen, Feyenoord onwaardig.quote:Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef Slobeend het volgende:
Achahbar schijnt veel haat tweets gehad te hebben omdat hij matig speelde.Hij maakt zich er wel heel druk om.
Nou, Achachbar deed anders heel veel minder dan Guidetti, zelfs in de laatste minuten ging ie nog niet afjagen.... enige minpuntje van de wedstrijd..quote:Op zondag 29 april 2012 20:18 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Achachbar qua speelstijl wel op Guidetti lijken, alleen heeft Guidetti veel meer fysiek.
Dit dus. Liep een aantal keren buitenspel, maar het had net 1 keer niet zo hoeven zijn. Gun het die jongen enormquote:Op zondag 29 april 2012 20:20 schreef Grifte het volgende:
Achahbar begint net man, nu al haten op die gast, trieste mensen
Dat klopt.quote:Op zondag 29 april 2012 20:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, Achachbar deed anders heel veel minder dan Guidetti, zelfs in de laatste minuten ging ie nog niet afjagen.... enige minpuntje van de wedstrijd..
Ik zie Excelsior wel winnen bij de Graafschap woensdag. Spelen best behoorlijk de laatste tijd.quote:Op zondag 29 april 2012 20:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd spelen zou wel goed voor hem zijn, helaas wordt het dan wel eerste divisie.
Zonde dat ze niet bij Vitesse wonnen. Wat heeft Vitesse nou nog te winnen, gun die Kralingers dat danquote:Op zondag 29 april 2012 20:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik zie Excelsior wel winnen bij de Graafschap woensdag. Spelen best behoorlijk de laatste tijd.
Valt me zwaar tegen. Ik had verwacht dat de tegenstanders in de 3e ronde op papier nog zwakker zouden zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef PIETR het volgende:
Zit ff te kijken naar de mogelijke tegenstanders in de derde voorronde: Celtic, Anderlecht en Club Brugge. Leuke tegenstanders, beetje van t zelfde niveau. Daarna in de laatste voorronde speel je dan tegen teams als Chelsea/Tottenham, Inter/Lazio/Napoli, Valencia/Malaga ..
Geloof ik niet in. De Graafschap uit is lastig in zo'n beslissende wedstrijd.quote:Op zondag 29 april 2012 20:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik zie Excelsior wel winnen bij de Graafschap woensdag. Spelen best behoorlijk de laatste tijd.
op de bovenste 3 na is dat wel te doen.quote:Op zondag 29 april 2012 20:51 schreef Korreltje-zout het volgende:
De mogelijke tegenstanders voor de 3e voorronde CL:
-Braga
-CSKA Moskou
-Dynamo Kiev
-Fenerbahce
-Paok/AEK Athene
-FC Nordsjælland
-Club Brugge/Gent/Genk
-Motherwell
-Vaslui/Boekarest
Deze moeten nog samen met feyenoord gescheiden worden op de ranking. Dan houd je 5 geplaatste en 5 ongeplaatste ploegen over. Hiervan uitgaande zal feyenoord bij de ongeplaatste ploegen komen.
Die zijn door hun financiële problemen uitgesloten van Europees Voetbal, Motherwell komt in hun plaats.quote:Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
op de bovenste 3 na is dat wel te doen.
Maar ik dacht dat de rangers in de 3e voorronde doorkwamen?
Ik denk dat Feyenoord alleen tegen Motherwell of FC Nordsjælland kans maakt. De overige tegenstanders zijn denk ik net een maatje te groot voor Feyenoord.quote:Op zondag 29 april 2012 20:51 schreef Korreltje-zout het volgende:
De mogelijke tegenstanders voor de 3e voorronde CL:
-Braga
-CSKA Moskou
-Dynamo Kiev
-Fenerbahce
-Paok/AEK Athene
-FC Nordsjælland
-Club Brugge/Gent/Genk
-Motherwell
-Vaslui/Boekarest
Deze moeten nog samen met feyenoord gescheiden worden op de ranking. Dan houd je 5 geplaatste en 5 ongeplaatste ploegen over. Hiervan uitgaande zal feyenoord bij de ongeplaatste ploegen komen.
Eigenlijk nog wat vroeg om over vCL te praten ja.quote:Op zondag 29 april 2012 20:55 schreef NumberSeven het volgende:
Hoop maar niet dat ze de komende wedstrijden gaan onderschatten, het zal maar gebeuren zeg.
Hoe dan ook, Europees voetbal is zoiezo prachtig, zelfs als ze de CL eruit geknikkerd worden dan is er nog de EL en daar zijn zeker kansen voor een dapper Feyenoord.
Als je de onderlinge resultaten van de top6 van de eredivisie erbij pakt staan we met kop en schouders bovenaan.quote:Op zondag 29 april 2012 20:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord alleen tegen Motherwell of FC Nordsjælland kans maakt. De overige tegenstanders zijn denk ik net een maatje te groot voor Feyenoord.
Vaslui, Boekarest, Club Brugge/Gent/Genk, Paok/AEK Athene ook wel hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 20:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord alleen tegen Motherwell of FC Nordsjælland kans maakt. De overige tegenstanders zijn denk ik net een maatje te groot voor Feyenoord.
98 to piano? Of Love You More?quote:Op zondag 29 april 2012 21:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heerlijke middag.Weet iemand welke nummers ze speelden na de wedstrijd? Er zat één heel lekker hard nummertje bij.
Daar ziet het wel naar uit ja..quote:Op zondag 29 april 2012 21:19 schreef Mixende_match het volgende:
Ahh wat een leuke overwinning!! Heerlijk. Nu weer lekker thuis, zo ff alles bijlezen, las dat guidetti niet meer in actie kwam...
Haha genoten van die tekst! Er werd ook gezongen: barca barca, Feyenoord komt eraan!quote:Op zondag 29 april 2012 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een heerlijke middag weer
Messi Messi Clasie komt eraan
Love you more ken ik wel natuurlijk, maar daarna was er nog een harder nummer.quote:
Groupsfase CL is eigenlijk niet te doen. De Valencia's, Chelseas, Schalkes en Benfica's van deze wereld kunnen we nooit hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 20:36 schreef eight het volgende:
[..]
Valt me zwaar tegen. Ik had verwacht dat de tegenstanders in de 3e ronde op papier nog zwakker zouden zijn.
Ik verstond Wesleyquote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef Merkie het volgende:
"Messi Messi, Clasie komt eraan" nieuwe TT ja.
Thuis hoorde ik het sowieso niet maar ik geef de chant 7 van de 9 sterrenquote:Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik verstond WesleyGelukkig paar lui om me heen die het wel goed zongen, kon ik daar mooi bij aanhaken
![]()
Die actie van Clasie eerste helft waar hij die 2 man te kijk zet
Verlengen?quote:Op zondag 29 april 2012 21:42 schreef TC03 het volgende:
Ik vond Bakkal ook erg sterk. Zou fijn zijn als hij verlengde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |