bronquote:Er is geen wereld waar de bruiloft zo belangrijk is als die van zigeuners. Al vanaf het moment dat een zigeunermeisje geboren wordt, zijn de ouders bezig met het plannen van de bruiloft. Kosten noch moeite worden gespaard om deze dag tot de allermooiste te maken. Het is een wereld waar eeuwenoude tradities en moderne mode elkaar ontmoeten en waar extravagant en blingbling de boventoon voeren. In de serie ‘My Big Fat American Gypsy Wedding’ krijgen we volledige toegang tot deze bijzondere gemeenschappen die normaal voor buitenstaanders gesloten zijn. We zien hoe vaders er alles aan doen om de juiste man te vinden voor hun dochters en hoe de bruiden toeleven naar de dag waar ze al hun hele leven van gedroomd hebben; met jurken die groter, sierlijker en bijzonderder zijn dan je ooit gezien hebt.
Oh die dubbele moraal heb ik ook hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk die dubbele moraalVan hen niet van jou.
Dan heb je de Engelse versie nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik lijk op een dronken prinses Leia
Wel bizar trouwens. Je ware ontmoeten op een Halloween feestjeDit mag gewoon niet echt zijn
*Googlet wat grabben is*quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Bij die Engelsen werd heel wat afgegrabd.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
*Googlet wat grabben is*
Haha je leert heel wat vanavond he?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
*Googlet wat grabben is*
Nee man dat is die Gypsy swagquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef Sosha het volgende:
Ligt het aan mij of ziet die Jimmy er een beetje gay uit..?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:04 schreef Sosha het volgende:
Nee serieus... die 'gypsy swag' mist ie toch juist? Veel te rustig en respectvol. Volgens mij viel hij voor haar outfit omdat ie 'm zelf wel zou willen dragen
Ja, dit is allemaal wat gematigder. Alhoewel, die pino-jurk is wel apart.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
De Engelsen zijn toch wat overdrevener in alles. NOG overdrevener.
Ja, het is wel wat meer dan alleen een mega-jurk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Die gedichten vind ik wel wat hebben eigenlijk.
Op Animal Planet 's avonds.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eindelijk de zender gevondenook nog nooit gezien
![]()
die ken ik ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Deze versie is best saai in vergelijking met de Engelse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |