daar is Alain Clark iig nietquote:
Juist jaquote:
ik zal Erland ff bellen dat ie het podium net andersom neer moet zetten. Erland en ik go way back. ik heb zijn vriendin/vrouw in 1996 ofzo nog gesprokenquote:Op zondag 29 april 2012 13:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist jaAch, als ze het podium net zo neerzetten als met het bevrijdingsfestival, dan zal ik waarschijnlijk alleen de bass mee krijgen.
Daarom post ik op het eind van het topic niets meer...quote:
Ik zit op de laptop en ik had de lapo kunnen hebben, ik had er alleen geen zin inquote:Op zondag 29 april 2012 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom post ik op het eind van het topic niets meer...
omdat Wolf een iPhone heeft? logische redenquote:Op zondag 29 april 2012 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom post ik op het eind van het topic niets meer...
Nee, omdat ik geen zin heb in geklooi met mobielquote:Op zondag 29 april 2012 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat Wolf een iPhone heeft? logische reden
ah jaquote:Op zondag 29 april 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, omdat ik geen zin heb in geklooi met mobiel
Ik weet niet eens hoe dat moet vanaf mobielquote:Op zondag 29 april 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, omdat ik geen zin heb in geklooi met mobiel
ik zie het ja! Gustavo Lima ofzo. klinkt hetzelfde. ook kut.quote:
dna hoop ik dat de zomer snel over is.quote:
Ik ook niet... Bewijst maar weer hoe geweldig Wolfje isquote:Op zondag 29 april 2012 13:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat moet vanaf mobiel
Ik ging net even via m'n mobiel kijken in het gesloten topic en ergens helemaal onderin staat 'open nieuw deel'. Mocht het je toch een keer per ongeluk gebeurenquote:Op zondag 29 april 2012 13:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet... Bewijst maar weer hoe geweldig Wolfje is
Neu, ik hou gewoon m'n waffel op het eind van een topicquote:Op zondag 29 april 2012 13:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ging net even via m'n mobiel kijken in het gesloten topic en ergens helemaal onderin staat 'open nieuw deel'. Mocht het je toch een keer per ongeluk gebeuren
Ik hoopte juist dat je helemaal blij werd daardoorquote:Op zondag 29 april 2012 13:52 schreef minthy het volgende:
Irritant trouwens, die brullende katten net... Katten hier helemaal over de zeik
Maar ik ben al een hele blije doos vandaagquote:Op zondag 29 april 2012 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoopte juist dat je helemaal blij werd daardoor
goedbezig!quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ter ere van Koninginnedag morgen ben ik dit aan het maken!!!1
[ afbeelding ]
Was vorige week maar ¤1,50 bij AH
Jakkie, spijsquote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ter ere van Koninginnedag morgen ben ik dit aan het maken!!!1
[ afbeelding ]
Was vorige week maar €1,50 bij AH
jij bent geen Spice Girl dus?quote:
Nope, in de verste verte nietquote:
Ja, die was het! Iets met living on stereo ofzoquote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
oh god, wat is voor stuiterplaat? paquito ofzo? heeft wel wat...zou het niet zelf opzetten.
ik denk dat deze het is.quote:Op zondag 29 april 2012 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die was het! Iets met living on stereo ofzo
Ik haal de boel door elkaar, ik ga maar weer aan het werkquote:
succes met sauzen!quote:Op zondag 29 april 2012 14:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik haal de boel door elkaar, ik ga maar weer aan het werk
Gadverdammequote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Houd je wel van Brinta pap dan?CC: CindieY
ook al is het niet aan mij gericht: GADVERDAMMEquote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2012 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
Lauwwarme mannenpap is episch lekker, barbaren
Nee.quote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jahoor, en ik werd er niet heel enthousiast van. ja, ware rare volleybaltrainingenquote:
weer een kansloos spel uit de koker van Timur vermoed ik...quote:
jij houdt de tumbleweeds uit dit topic weg neem ik aan?quote:
Hoezo iedereen blijft toch gezellig??quote:Op zondag 29 april 2012 14:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij houdt de tumbleweeds uit dit topic weg neem ik aan?
nope, na 3uurtjes Timur ben ik er meestal wel weer even klaar meequote:Op zondag 29 april 2012 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoezo iedereen blijft toch gezellig??
Nope, net naar sportievere kleren gewisseld en nu druk op zoek naar m'n datakabel van m'n telefoon. Ik had dat ding vrijdag nog en m'n kamer bij m'n ouders is maar 5 vierkante meter ofzo, maar ik kan em nergens vindenquote:Op zondag 29 april 2012 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
goed bezig sloddervos!quote:Op zondag 29 april 2012 14:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, net naar sportievere kleren gewisseld en nu druk op zoek naar m'n datakabel van m'n telefoon. Ik had dat ding vrijdag nog en m'n kamer bij m'n ouders is maar 5 vierkante meter ofzo, maar ik kan em nergens vinden
In de hoes van m'n boxjequote:Op zondag 29 april 2012 14:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed bezig sloddervos!
zo, Timur is weg, Bart begint. ik ga er ook vantussen. tot later!
Ik wel, maar durf haast nooit te posten omdat ik meestal alleen benquote:Op zondag 29 april 2012 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
als iedereen zo denkt post er idd niemand en is het stil....quote:Op zondag 29 april 2012 15:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel, maar durf haast nooit te posten omdat ik meestal alleen ben
bravo! jij ookquote:Op zondag 29 april 2012 15:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
In de hoes van m'n boxjeFijne dag nog
Ja, maar er post dan niemand... Ik vind het dan sneu om zoveel posts achter elkaar neer te zettenquote:Op zondag 29 april 2012 15:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als iedereen zo denkt post er idd niemand en is het stil....
[..]
Roel is coolquote:Op zondag 29 april 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
Dat meiske glijdt haast van haar stoel af![]()
En dit vind ik oprecht een tof nummer
Ik trek hem welquote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef wolfrolf het volgende:
Coldplay met snolhanna is dan wel erg jammer
Geil...quote:
Koffietijd!!!!!11!!!!1quote:
Ik heb al even een korte pauze met AH-sportdrankquote:Op zondag 29 april 2012 16:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Koffietijd!!!!!11!!!!1
En Dago: Dat ligt aan die pluk haar in je oor
Je vindt dat nummer toch niet serieus goed ofzo he?quote:Op zondag 29 april 2012 16:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Koffietijd!!!!!11!!!!1
En Dago: Dat ligt aan die pluk haar in je oor
Ja mooiquote:
Als ik jouw haar daarmee troll welquote:Op zondag 29 april 2012 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je vindt dat nummer toch niet serieus goed ofzo he?
Ik proef sarcasme... Ik vond het geniaal gevondenquote:
Wel luisterrn maar niet meelullen heah!!!1quote:Op zondag 29 april 2012 16:56 schreef CindieY het volgende:
Hm, m'n stream heeft er opeens niet zoveel zin meer in
Mja, douchen, dingetjes bijlezen op internet, filmpjes kijken op youtube tussendoorquote:Op zondag 29 april 2012 17:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel luisterrn maar niet meelullen heah!!!1
Bart
Inmiddels bij album 2quote:Op zondag 29 april 2012 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga deze nog even luisteren voordat ik ga slapen:
Ga je niet gezellig naar de EO luisteren vanavond?quote:Op zondag 29 april 2012 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga deze nog even luisteren voordat ik ga slapen:
Dat PS radio? dat is me toch een kutprogramma, niet normaal, gaat alleen maar over liefde en seks.. zo frustrerend.quote:Op zondag 29 april 2012 18:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je niet gezellig naar de EO luisteren vanavond?
Nee, de EO komt daarna! En PS Radio is best tof vind ik, ook al voel ik je pijnquote:Op zondag 29 april 2012 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat PS radio? dat is me toch een kutprogramma, niet normaal, gaat alleen maar over liefde en seks.. zo frustrerend.
Ik word best wel vrolijk van Dire Straitsquote:Op zondag 29 april 2012 19:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, de EO komt daarna! En PS Radio is best tof vind ik, ook al voel ik je pijn
Kijk ik niet vreemd van op, volgend mij kan jij ook 10u naar die nyancat kijkenquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik word best wel vrolijk van Dire StraitsLuister er nu al 58 minuten naar..
Nee, wel Epic Sax Guyquote:Op zondag 29 april 2012 19:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk ik niet vreemd van op, volgend mij kan jij ook 10u naar die nyancat kijken
Toch lekkerder om naar te luisteren...quote:
Probeer deze dan eens:quote:Op zondag 29 april 2012 19:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk ik niet vreemd van op, volgend mij kan jij ook 10u naar die nyancat kijken
... maar dan een fatsoenlijke versie neem ik aan.quote:Op zondag 29 april 2012 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Deze stond op nummer 1 van de top 40 toen ik werd geboren:
quote:Op zondag 29 april 2012 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar dan een fatsoenlijke versie neem ik aan.
Die krijg ik niet meer uit m'n kop, dank jequote:
quote:
Sexy!!quote:
Pauperzender..quote:Op zondag 29 april 2012 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook tof, ik kijk naar sbs6. Stoer, he??
Nee, daar heeft het in de verste verte niets van weg...quote:Op zondag 29 april 2012 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij de lancering dacht men daar nog anders over...
Rond 1:30: "De commercieele VPRO"...
Mijn gebruikelijke half oortjequote:Op zondag 29 april 2012 20:02 schreef CindieY het volgende:
En, nog iemand die naar PS Radio luistert gaat luisteren?
Ja, ik schakel over een half uurtje in, vind het wel tof om mezelf te kwellen met romantiek enzo...quote:Op zondag 29 april 2012 20:02 schreef CindieY het volgende:
En, nog iemand die naar PS Radio luistert gaat luisteren?
Jouw oren sporen nietquote:Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mijn gebruikelijke half oortjeOf kwart.. wat was 't nou?
Je bent zeker een top zoveel van SBS aan 't kijken?quote:Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik schakel over een half uurtje in, vind het wel tof om mezelf te kwellen met romantiek enzo...![]()
En ik weet eindelijk wie nou die duivenmeneer is!!
quote:Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik schakel over een half uurtje in, vind het wel tof om mezelf te kwellen met romantiek enzo...![]()
En ik weet eindelijk wie nou die duivenmeneer is!!
hoiquote:
De 25 grootste internethits, vind ik leukquote:Op zondag 29 april 2012 20:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Je bent zeker een top zoveel van SBS aan 't kijken?
Oi! Ik volg dat soort zooi niet... En ik heb het me wel eens uit laten leggen, maar nu heb ik er ook een beeld bij.quote:
Zeg nooit nooit:quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi! Ik volg dat soort zooi niet... En ik heb het me wel eens uit laten leggen, maar nu heb ik er ook een beeld bij.
En ik zit nooit in Onz, he?
Ik ga ook maar CindieY3FM aanmelden op twitterquote:Op zondag 29 april 2012 20:11 schreef Civilian het volgende:
Wat ik niet snap he, dat je echt van die fanboys/girls hebt op Twitter, allemaal met 3FM in hun naam
idd zoals coen3fm en giel3fmquote:Op zondag 29 april 2012 20:11 schreef Civilian het volgende:
Wat ik niet snap he, dat je echt van die fanboys/girls hebt op Twitter, allemaal met 3FM in hun naam
Twitwouterquote:Op zondag 29 april 2012 20:11 schreef Civilian het volgende:
Ga je volgens mij gelijk als 13jarige door 't leven op Twitterquote:Op zondag 29 april 2012 20:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga ook maar CindieY3FM aanmelden op twitter
Ik zou best wel eens willen dat mensen me jonger schatten ipv ouderquote:Op zondag 29 april 2012 20:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ga je volgens mij gelijk als 13jarige door 't leven op Twitter
Daar heeft Wolfrolfje me naartoe gelokt... Of ik heb me er naartoe laten lokken, ik wil de schuld niet buiten mezelf leggen. Had niet in de gaten dat het topic in onz stondquote:Op zondag 29 april 2012 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit:
Wat moet Dagoduck met zijn veel te lange haar doen?
Uitslapen, want normaal kan ik dat niet op maandagquote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef Evertjan het volgende:
gaan jullie nog wat leuks doen morgen op Queensday?
Ja, hardlopen en als het mooi weer is een rondje over een rommelmarkt lopenquote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef Evertjan het volgende:
Vrijmarktje hier, vrijmarktje daar en dan weer naar huis. Ik heb verder niet zoveel met Koninginnedag.quote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef Evertjan het volgende:
Studie.quote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef Evertjan het volgende:
Ik word vaak jonger geschat, vind ik ook niet alles, moet je gaan zeggen dat je veel ouder bentquote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens willen dat mensen me jonger schatten ipv ouder
Werkenquote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef Evertjan het volgende:
Nou, buuf is 29 en ik 24. En zij wordt altijd op 24 geschat en dan komt er zoiets als: als zij 24 is, dan zul jij wel 25 zijn ofzo. Edit: minimaal 25.quote:Op zondag 29 april 2012 20:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word vaak jonger geschat, vind ik ook niet alles, moet je gaan zeggen dat je veel ouder bent
twitter:JVerbeek4 twitterde op zondag 29-04-2012 om 20:10:55jezus alles gaat door, MAAR IK ZIT HIER DOOD TE GAAN, WINKELS ZIJN DICHT EN MOET BTG HEBBEN OM NAAR #3fm TE SMSEN VOOR WERCHTER KAARTEN
reageer retweet
Wat is romantiek eigenlijk? Ik heb eens na zitten denken, maar alle dingen die voor mij zijn gedaan bestempel ik als lief.quote:
Toch niks mis met een jaartje ouder geschat worden?quote:Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, buuf is 29 en ik 24. En zij wordt altijd op 24 geschat en dan komt er zoiets als: als zij 24 is, dan zul jij wel 25 zijn ofzo. Edit: minimaal 25.
* CindieY gaat in een hoekje zitten huilen![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Evertjan het volgende:
twitter:JVerbeek4 twitterde op zondag 29-04-2012 om 20:10:55jezus alles gaat door, MAAR IK ZIT HIER DOOD TE GAAN, WINKELS ZIJN DICHT EN MOET BTG HEBBEN OM NAAR #3fm TE SMSEN VOOR WERCHTER KAARTEN
reageer retweet
Nou, ik kamp hier al sinds m'n 11de meequote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Toch niks mis met een jaartje ouder geschat worden?25 is een prima leeftijd
Bij jou schatten mensen je leeftijd in ieder geval, ik zie nooit nieuwe mensen dus er is ook niemand die mijn leeftijd hoeft te schatten...quote:Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, buuf is 29 en ik 24. En zij wordt altijd op 24 geschat en dan komt er zoiets als: als zij 24 is, dan zul jij wel 25 zijn ofzo. Edit: minimaal 25.
Ze schatte jou 25 toen je 11 was?quote:Op zondag 29 april 2012 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, ik kamp hier al sinds m'n 11de meeHet wordt wel steeds minder, trouwens
Paar jaar geleden werd ik nog minimaal 5 jaar ouder geschat.
Flauw he, dat mensen maar zo iets aannemen!quote:Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga er eens uit. Kom je ook nooit mede-hardlopers tegen ofzo? Ik kom altijd mede-hardlopers tegen met wie ik dan even wat gebaren uitwissel en soms een klein gesprekje.quote:Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij jou schatten mensen je leeftijd in ieder geval, ik zie nooit nieuwe mensen dus er is ook niemand die mijn leeftijd hoeft te schatten...
Nou, precies! Daarnaast word ik erg zenuwachtig van mannen die met kaarsjes en bloemen in de weer gaan, begin dan standaard te giechelenquote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd van romantiek alleen kan je niet klaarkomen
Whehe, held..quote:
denk ik ookquote:
Mijn idee daarbij is wijntje/kaarsje/kletsje, van die mannen die deuren voor je open gaan houden, je stoel aanschuiven, enz...quote:Op zondag 29 april 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
M'n vraag staat overigens nog steeds: wat is nou precies romantiek?
"Romantiek is de gemoedstoestand van mensen die op emotioneel en/of erotisch vlak wederzijdse geestverwantschap ervaren met elkaar."quote:Op zondag 29 april 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
M'n vraag staat overigens nog steeds: wat is nou precies romantiek?
Laat hem niet ontploffen!quote:
Wijntje/kaarsje/kletsje doe ik ook met vriendinnen en da's verre van romantischquote:Op zondag 29 april 2012 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn idee daarbij is wijntje/kaarsje/kletsje, van die mannen die deuren voor je open gaan houden, je stoel aanschuiven, enz...
Ik krijg dan het gevoel dat ik voor mesjogge aangezien word en dat ik door de man in kwestie niet als capabel genoeg word aangezien en dat hij dat voor mij moet doen... Nee, laat maar
In dat geval wil ik best romantisch zijnquote:Op zondag 29 april 2012 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Romantiek is de gemoedstoestand van mensen die op emotioneel en/of erotisch vlak wederzijdse geestverwantschap ervaren met elkaar."
Dat vind ik niet gezellig en zeker niet erotiserend klinkenquote:Op zondag 29 april 2012 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Romantiek is de gemoedstoestand van mensen die op emotioneel en/of erotisch vlak wederzijdse geestverwantschap ervaren met elkaar."
Rozenblaadjes? Neuh. Me eens verrassen met een reisje naar Parijs? Hell yeah!quote:Op zondag 29 april 2012 20:30 schreef Civilian het volgende:
Ik krijg jeuk van de dingen die ze nu vertellen op de radioDat verwachten ze toch niet allemaal hoop ik?
Daarmee zou je mij dus niet verrassen, zou gek worden als me dat zou overkomen! Ik zou er best eens tussenuit willen, maar graag in overleg, samen beslissenquote:Op zondag 29 april 2012 20:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rozenblaadjes? Neuh. Me eens verrassen met een reisje naar Parijs? Hell yeah!
Haat. Een en al haat.quote:
Mwah, zo eens in 't jaar wil ik best verrast worden. Moet je alleen niet zeggen dat je me ergens mee gaat verrassen, want ik ga de oren van je kop zeurenquote:Op zondag 29 april 2012 20:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarmee zou je mij dus niet verrassen, zou gek worden als me dat zou overkomen! Ik zou er best eens tussenuit willen, maar graag in overleg, samen beslissen
Ik ga je niet verrassen!quote:Op zondag 29 april 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, zo eens in 't jaar wil ik best verrast worden. Moet je alleen niet zeggen dat je me ergens mee gaat verrassen, want ik ga de oren van je kop zeurenIk vond 't lief dat ik eens als verrassing werd mee genomen naar een concert.
Laten we het er maar op houden dat ik niet hou van verrassingenquote:Op zondag 29 april 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, zo eens in 't jaar wil ik best verrast worden. Moet je alleen niet zeggen dat je me ergens mee gaat verrassen, want ik ga de oren van je kop zeurenIk vond 't lief dat ik eens als verrassing werd mee genomen naar een concert.
Dankje!quote:Op zondag 29 april 2012 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik niet hou van verrassingen![]()
Ik wil ook helemaal niets bijzonders, ben ik veel te nuchter voor... Mannen die gewoon normaal doen
Maar ja, waar ligt de grens? Ik vind 't lief en attentvol als iemand iets mee neemt waarvan ik eens genoemd heb dat ik 't zou willen hebben (boeken, dvd's, cd's) of gewoon bloemen of wijn waarvan ik houd. Dat betekent namelijk dat ie naar me heeft geluisterd (en ik kan veel kletsenquote:Op zondag 29 april 2012 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik niet hou van verrassingen![]()
Ik wil ook helemaal niets bijzonders, ben ik veel te nuchter voor... Mannen die gewoon normaal doen
Mjah ok, dat kan ik ook nog wel begrijpen. Zoiets zou ik ook nog wel doen. Maar verrassingsreisjes richting Parijs.. Neequote:Op zondag 29 april 2012 20:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar ja, waar ligt de grens? Ik vind 't lief en attentvol als iemand iets mee neemt waarvan ik eens genoemd heb dat ik 't zou willen hebben (boeken, dvd's, cd's) of gewoon bloemen of wijn waarvan ik houd. Dat betekent namelijk dat ie naar me heeft geluisterd (en ik kan veel kletsen) en dingen onthouden heeft en daar iets mee doet. Vind ik verre van too much.
En een (lokaal) concert dan? Of een theatervoorstelling als je weet dat ze dat leuk vind? Of verzin maar een activiteit..quote:Op zondag 29 april 2012 20:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah ok, dat kan ik ook nog wel begrijpen. Zoiets zou ik ook nog wel doen. Maar verrassingsreisjes richting Parijs.. Nee
Ook geen probleem, zolang 't maar niet een volledig weekend isquote:Op zondag 29 april 2012 20:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
En een (lokaal) concert dan? Of een theatervoorstelling als je weet dat ze dat leuk vind? Of verzin maar een activiteit..Wat ik al zeg, die grens is wmb heel vaag.
Je kunt in een dag op en neer naar Parijsquote:Op zondag 29 april 2012 20:43 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ook geen probleem, zolang 't maar niet een volledig weekend is
Dat weet ik, maar dat is nou ook niet bepaald romantisch toch?quote:Op zondag 29 april 2012 20:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt in een dag op en neer naar Parijs
Problem solvedquote:Op zondag 29 april 2012 20:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is nou ook niet bepaald romantisch toch?
quote:
Dingen meenemen hoeft van mij ook niet. Bloemen worden door m'n katten van tafel gegooidquote:Op zondag 29 april 2012 20:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar ja, waar ligt de grens? Ik vind 't lief en attentvol als iemand iets mee neemt waarvan ik eens genoemd heb dat ik 't zou willen hebben (boeken, dvd's, cd's) of gewoon bloemen of wijn waarvan ik houd. Dat betekent namelijk dat ie naar me heeft geluisterd (en ik kan veel kletsen) en dingen onthouden heeft en daar iets mee doet. Vind ik verre van too much.
quote:
quote:
Ik vind dit niet echt romantisch.quote:Op zondag 29 april 2012 21:11 schreef minthy het volgende:
En met romantische muziekjes heb ik over het algemeen ook helemaal niets...
zoiets bedoel je?quote:Op zondag 29 april 2012 21:11 schreef minthy het volgende:
En met romantische muziekjes heb ik over het algemeen ook helemaal niets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
uberhaupt Nickelback...behalve This is how you remind me.quote:Op zondag 29 april 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
In een programma dat over romantiek gaat, Nickelback draaien. FAIL!
Die is er opquote:Op zondag 29 april 2012 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uberhaupt Nickelback...behalve This is how you remind me.
Zo werd hij aangekondigd, ik ben gillend naar boven gerend, heb em niet geluisterd...quote:
die heb ik laatst in Guitar Hero gespeeld....en "gezongen"quote:
De zoveelste blabla-please get over him and get on with your life-geneuzel.quote:Op zondag 29 april 2012 21:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo werd hij aangekondigd, ik ben gillend naar boven gerend, heb em niet geluisterd...
quote:Op zondag 29 april 2012 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoiets bedoel je?Die vind ik niet romantisch, maar gewoon lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Kijk eens goed naar wie er aanwezig zijn en trek dan je conclusies.quote:Op zondag 29 april 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, zijn hier nog laatslapers? want dan kom ik rond 23u ofzo nog ff binnenvallen
Nee, laat maar... Hou ik ook niet vanquote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
De zoveelste blabla-please get over him and get on with your life-geneuzel.
Beetje sneutjes, jaquote:Op zondag 29 april 2012 21:19 schreef Civilian het volgende:
"Wat grappig dat je het vraagt"..
Joh, de hele uitzending gaat over romantiek
ik vermoed dat het hier tot een uur of 2 doorgaat....quote:Op zondag 29 april 2012 21:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar wie er aanwezig zijn en trek dan je conclusies.
quote:Op zondag 29 april 2012 21:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar wie er aanwezig zijn en trek dan je conclusies.
Nope vanavond niet, morgen Koninginnedag.quote:Op zondag 29 april 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, zijn hier nog laatslapers? want dan kom ik rond 23u ofzo nog ff binnenvallen
Ik ben van plan eerder naar bed te gaan vandaag.quote:Op zondag 29 april 2012 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat het hier tot een uur of 2 doorgaat....
Neequote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben van plan eerder naar bed te gaan vandaag.
Tot morgen ergens, moet werkenquote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope vanavond niet, morgen Koninginnedag.
Tot morgenochtend vroeg, of anders rond 10u.
Tja, die plannen ook altijd... Hier ook, moet om 10u beginnen morgen. Weet zeker dat het knallaat gaat wordenquote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben van plan eerder naar bed te gaan vandaag.
Sorry lieverd, zware dag gehad en mijn begrijpend lezen is kaput...quote:Op zondag 29 april 2012 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik nu weg ben, was voor Rockie.
Ik vind het ook nogal beledigend tegenover de rest van de kwaliteitsposters hier, nu geef je aan dat je eigenlijk alleen Cindy gezellig vindt...quote:
Maar dat is niet zo!quote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal beledigend tegenover de rest van de kwaliteitsposters hier, nu geef je aan dat je eigenlijk alleen Cindy gezellig vindt...
Nou, daar kom je goed mee weg...quote:Op zondag 29 april 2012 21:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo!Iedereen is gezellig!
Maar hoe meer zielen,..
slaap lekker jochie voor straks!quote:Op zondag 29 april 2012 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik nu weg ben, was voor Rockie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Neuh, dat maffe geluid zou me helemaal afleidenquote:Op zondag 29 april 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou het er wel op kunnen hoor!
Radio iets zachter zettenquote:Op zondag 29 april 2012 21:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, dat maffe geluid zou me helemaal afleiden
Ik blijf toch bij m'n eigen ultieme pornoplaatjesquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 21:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik blijf toch bij m'n eigen ultieme pornoplaatjes
en
![]()
Jep, tekstueel ingesteld
Och, even wat dirty talk naar elkaar schreeuwen, een beetje je dominantie tonen...quote:Op zondag 29 april 2012 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Muziek maakt me eigenlijk geen bal uit. Geluid moet alleen niet heel hard staan, dat je niet heel hard moet gaan schreeuwen naar elkaar... Lijkt me niet zo tof
Sexslots ofzo..quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, even wat dirty talk naar elkaar schreeuwen, een beetje je dominantie tonen...
Wat was 't eigenlijk voor app? Ik mis steeds van alles
Of aanwijzingen: "JA DAAR, JA!!"quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, even wat dirty talk naar elkaar schreeuwen, een beetje je dominantie tonen...
Wat was 't eigenlijk voor app? Ik mis steeds van alles
Een rustig nummer dat ik best van waarderenquote:Op zondag 29 april 2012 21:49 schreef Civilian het volgende:
Radical Face
Al is dit nummer ook al weer grijsgedraaid..
Oh dat zeker wel!quote:Op zondag 29 april 2012 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Een rustig nummer dat ik best van waarderen
Zit ik er nog steeds in, ja? Zal geen boobieboksjes meer doen...quote:
Aaaahwquote:Op zondag 29 april 2012 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit ik er nog steeds in, ja? Zal geen boobieboksjes meer doen...
Hmja, alles wat ik in gedachten had om te typen roept nogal een cliché-reactie op bij de mannenquote:Op zondag 29 april 2012 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit ik er nog steeds in, ja? Zal geen boobieboksjes meer doen...
Ja en nee... Aan de ene kant wil ik dondersmegasupergraag een leuke vent tegen het lijf lopen, aan de andere kant ga ik er op het moment bij voorbaat al vanuit dat het op niets uit gaat lopen en begin ik maar nergens aan. Vrouwen!!quote:Op zondag 29 april 2012 21:54 schreef Civilian het volgende:
Nou ik kies er voor om single te zijn! Ja echt!
Ja, leuk hè?quote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmja, alles wat ik in gedachten had om te typen roept nogal een cliché-reactie op bij de mannen
Haha klinkt wel enigszins bekendquote:Op zondag 29 april 2012 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja en nee... Aan de ene kant wil ik dondersmegasupergraag een leuke vent tegen het lijf lopen, aan de andere kant ga ik er op het moment bij voorbaat al vanuit dat het op niets uit gaat lopen en begin ik maar nergens aan. Vrouwen!!![]()
Ik hoorde het, leuk! Die kerel kickt vast op slaagquote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef Civilian het volgende:
"Maak je het nou uit terwijl je nog in me zit?!"
blogs zijn zo 2003quote:Op zondag 29 april 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
Ik vind die blog van die Luna best leuk om te lezen trouwens
quote:
Nou, lekker aardig.quote:
Heb je een linkje? Kan het niet vinden maar ben wel erg nieuwsgierigquote:Op zondag 29 april 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
Ik vind die blog van die Luna best leuk om te lezen trouwens
quote:Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat ik met mijn haar ga doen!
www.climaximaal.nlquote:Op zondag 29 april 2012 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Kan het niet vinden maar ben wel erg nieuwsgierig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |