daar is Alain Clark iig nietquote:
Juist jaquote:
ik zal Erland ff bellen dat ie het podium net andersom neer moet zetten. Erland en ik go way back. ik heb zijn vriendin/vrouw in 1996 ofzo nog gesprokenquote:Op zondag 29 april 2012 13:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist jaAch, als ze het podium net zo neerzetten als met het bevrijdingsfestival, dan zal ik waarschijnlijk alleen de bass mee krijgen.
Daarom post ik op het eind van het topic niets meer...quote:
Ik zit op de laptop en ik had de lapo kunnen hebben, ik had er alleen geen zin inquote:Op zondag 29 april 2012 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom post ik op het eind van het topic niets meer...
omdat Wolf een iPhone heeft? logische redenquote:Op zondag 29 april 2012 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom post ik op het eind van het topic niets meer...
Nee, omdat ik geen zin heb in geklooi met mobielquote:Op zondag 29 april 2012 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat Wolf een iPhone heeft? logische reden
ah jaquote:Op zondag 29 april 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, omdat ik geen zin heb in geklooi met mobiel
Ik weet niet eens hoe dat moet vanaf mobielquote:Op zondag 29 april 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, omdat ik geen zin heb in geklooi met mobiel
ik zie het ja! Gustavo Lima ofzo. klinkt hetzelfde. ook kut.quote:
dna hoop ik dat de zomer snel over is.quote:
Ik ook niet... Bewijst maar weer hoe geweldig Wolfje isquote:Op zondag 29 april 2012 13:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat moet vanaf mobiel
Ik ging net even via m'n mobiel kijken in het gesloten topic en ergens helemaal onderin staat 'open nieuw deel'. Mocht het je toch een keer per ongeluk gebeurenquote:Op zondag 29 april 2012 13:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet... Bewijst maar weer hoe geweldig Wolfje is
Neu, ik hou gewoon m'n waffel op het eind van een topicquote:Op zondag 29 april 2012 13:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ging net even via m'n mobiel kijken in het gesloten topic en ergens helemaal onderin staat 'open nieuw deel'. Mocht het je toch een keer per ongeluk gebeuren
Ik hoopte juist dat je helemaal blij werd daardoorquote:Op zondag 29 april 2012 13:52 schreef minthy het volgende:
Irritant trouwens, die brullende katten net... Katten hier helemaal over de zeik
Maar ik ben al een hele blije doos vandaagquote:Op zondag 29 april 2012 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoopte juist dat je helemaal blij werd daardoor
goedbezig!quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ter ere van Koninginnedag morgen ben ik dit aan het maken!!!1
[ afbeelding ]
Was vorige week maar ¤1,50 bij AH
Jakkie, spijsquote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ter ere van Koninginnedag morgen ben ik dit aan het maken!!!1
[ afbeelding ]
Was vorige week maar €1,50 bij AH
jij bent geen Spice Girl dus?quote:
Nope, in de verste verte nietquote:
Ja, die was het! Iets met living on stereo ofzoquote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
oh god, wat is voor stuiterplaat? paquito ofzo? heeft wel wat...zou het niet zelf opzetten.
ik denk dat deze het is.quote:Op zondag 29 april 2012 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die was het! Iets met living on stereo ofzo
Ik haal de boel door elkaar, ik ga maar weer aan het werkquote:
succes met sauzen!quote:Op zondag 29 april 2012 14:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik haal de boel door elkaar, ik ga maar weer aan het werk
Gadverdammequote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Houd je wel van Brinta pap dan?CC: CindieY
ook al is het niet aan mij gericht: GADVERDAMMEquote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Houd je wel van Brinta pap dan?CC: CindieY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |