Klinkt tof, maar is wel veel werk of niet? Ik dacht erover om sowieso de replay te bewaren en die naar iedereen te sturen die hem wil hebben, om foto's te maken en zo. Maar een compilatievideo is natuurlijk veel mooier.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:26 schreef Row-1 het volgende:
En ik heb sinds vandaag een hd pvr dus ik zou misschien een compilatie van de race kunnen maken
Waar kan ik dat vinden dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik maak zometeen wel even een lobby aan genaamd "FOK Le Mans Practice" of zoiets in user-created -> timed race.
Als iemand anders zin heeft om mee te oefenen... starten om 21:50?
Als je in de lijst van spelers jezelf selecteert en klikt op "change player group" kan je naar de gewenste groep gaan.quote:
Ik dacht iemand van FOK die niet in de [FOK] club zat... maar ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:52 schreef invine het volgende:
Ik race alleen c-klasse, dan is r3 toch wel wat anders :p zeker als je vergeten bent om TCS aan te zetten.
Wie reed er die laatste race trouwens in de aston?
Nee hij was bizar snel en dan bedoel ik niet dat die goed kan rijdenquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht iemand van FOK die niet in de [FOK] club zat... maar ik weet het niet zeker.![]()
Hij zat niet in de weg in elk geval. Tenminste voor mij niet.
Ik gebruik voor de Aston nu een willekeurige storefront paint van iemand anders.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:47 schreef Row-1 het volgende:
Was een leuke oefening, beloofd veel goeds voor morgen. Ik heb nu ook een gratis paint in me storefront voor de aston martin lola voor de liefhebbers
Was idd gaaf, op het rechte stuk langs elkaar, en dan bij de chicanes elkaar proberen uit te remmenquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je in de lijst van spelers jezelf selecteert en klikt op "change player group" kan je naar de gewenste groep gaan.![]()
Voor wie zich toevallig afvroeg waarom er geen rondetijden genoteerd werden: in een "timed race" die gaat om de totale afgelegde afstand gaat dat helaas niet... zo zit Forza in elkaar.Het is wel mogelijk om een "custom race" in elkaar te zetten gebaseerd op tijd en de snelste ronde, maar dat is nu niet de bedoeling. Morgen gaan we immers echt racen, niet "hot lappen".
Was trouwens wel gaaf net, even meegereden met de Ford GTs.
Mooi hoe we zo dicht bij elkaar kunnen rijden, ook op de smallere delen van het circuit, omdat het vertrouwen er is dat we geen rare dingen doen.Dat is in een gemiddelde online race toch anders.
En dan exact op hetzelfde moment remmen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:58 schreef Row-1 het volgende:
Was idd gaaf, op het rechte stuk langs elkaar, en dan bij de chicanes elkaar proberen uit te remmen
Ik zag je in m'n spiegel een paar keer moeite hebben met het uitkomen van de bochten inderdaad. Maar dat zal je waarschijnlijk niet hebben met TCS... morgen niet vergeten dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:02 schreef invine het volgende:
Moet die ford nog wel onder de knie krijgen.. ging echt voor geen meter netwel mooi dat iedereen netjes rijdt ipv dat gebeuk wat je normaal hebt
Komt goed morgen, morgen nog even wat oefenen en ik heb hem wel onder de knie. Had er nog nooit in gereden toen ik mee deedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En dan exact op hetzelfde moment remmen.![]()
Dat moment in de "Indianapolis" bocht was nog wel het gaafst. Maar ik ben vergeten de replay te bewaren om er foto's van te maken.
[..]
Ik zag je in m'n spiegel een paar keer moeite hebben met het uitkomen van de bochten inderdaad. Maar dat zal je waarschijnlijk niet hebben met TCS... morgen niet vergeten dus.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:52 schreef MosPos het volgende:
Kan iemand mij voor vanavond even toevoegen zodat ik uitgenodigt kan worden?MosPos8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |