Gezien Row-1 al met een mooie eigen paint is begonnen, en er geen klachten zijn over de Aston Martin Lola, blijven we definitief bij deze twee. De R3 Ford GT en de R1 Aston Lola (#6 Muscle Milk) dus. Beide redelijk makkelijk te besturen, ook als je alle assists uit hebt. Het zicht uit de cockpit van de Aston is wel beperkt, maar daar ben je na 2 rondjes ook aan gewend (mocht je die view willen gebruiken).quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Owja, ik ben al lid van de Fok car club, dus komt goed.
Als er nou 2 definitieve auto's gekozen worden, dan is het mij duidelijk.
Met de chicanes.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:54 schreef MosPos het volgende:
Ga vanmiddag/vanavond eens wat oefenrondjes rijden. Rijden we dan op de oude of de nieuwe baan? Dus met de chicane's of zonder
Klopt, de auto's zijn voor iedereen beschikbaar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je kan gewoon iedere stock-car gebruiken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef Desunoto het volgende:
Over schade: "simulation damage" is wel leuk, maar Forza laat je geen aerodynamische onderdelen repareren in de pits. Een klein tikje tegen de muur of een andere auto en je verliest secondes per ronde voor de rest van de race.
Op "limited" daarentegen zorgen kleine tikjes niet voor schade. Alleen echt wat hardere klappen zorgen voor schade. Ik stel voor dat we "limited" kiezen.
geef die dan eerst eens terug Duitserquote:
Game kost 30 euro bij de media, valt te overzien.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om het spel even van iemand te lenen?
Die R3 is prima te doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:14 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Game kost 30 euro bij de media, valt te overzien.
Maar beide auto's zijn een beetje boven mijn niveau en ik heb geen tijd om te oefenen... Wordt lachen dan Vrijdag.....
Misschien niet handig om de klassen wat te verlagen zodat iedereen, ook de minder ervaren rijders niet bij het geringste achterstevoren staan?
Bv iedereen met de Veloster Racewagen oid? Just askin'
I know, maar de Ford en ik liggen elkaar niet zo met alle assists uit en ik rijd niet met assists. Misschien toch maar ABS aanzetten dan...quote:
Awwquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:48 schreef MosPos het volgende:
Ik ben vaak te lief. Dat als ik in gevecht met iemand ben, en diegene maakt bijvoorbeeld een foutje, dat ik even ga wachten om weer verder te vechten. Helaas is het online vaak zo dat als ik even later een foutje maak, mijn tegenstander gewoon keihard doorrijdt...
Klopt. De Ford GT is zelfs één van de meest toegankelijke R3 wagens die er zijn. Zeer stabiel en bijna geen wielspin bij acceleratie. Een rondje of 2 oefenen is eigenlijk al genoeg. Niet om heel snelle tijden te zetten natuurlijk, maar wel om aan de auto te wennen.quote:
Ja das waar. 25 seconden in de toerenbegrenzer op het lange stuk is vrij irritant...quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt. De Ford GT is zelfs één van de meest toegankelijke R3 wagens die er zijn. Zeer stabiel en bijna geen wielspin bij acceleratie. Een rondje of 2 oefenen is eigenlijk al genoeg. Niet om heel snelle tijden te zetten natuurlijk, maar wel om aan de auto te wennen.
De Veloster is wel een uitstekende auto om een andere keer mee te rijden natuurlijk, op wat kortere baantjes. Op Le Mans moet je het Le Mans gevoel hebben, en dat krijg je met de Veloster niet echt.
Heb ik ooit eens gedaan. Iemand van de baan getikt door een late rem actie, gewacht en met zn 2-en verder mano-e-mano geraced voor de eer. Was erg leuk om te doen en degene kon het ZEER waarderen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:48 schreef MosPos het volgende:
Ik ben vaak te lief. Dat als ik in gevecht met iemand ben, en diegene maakt bijvoorbeeld een foutje, dat ik even ga wachten om weer verder te vechten. Helaas is het online vaak zo dat als ik even later een foutje maak, mijn tegenstander gewoon keihard doorrijdt...
Tja ik wacht vaak wel. Ik doe Forza zelden online, maar als ik online race doe ik dat vaak voor de leuke gevechten en niet voor het winnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gedaan. Iemand van de baan getikt door een late rem actie, gewacht en met zn 2-en verder mano-e-mano geraced voor de eer. Was erg leuk om te doen.
Maar dat soort dingen horen erbij en normaliter doe ik het ook niet. Tik ik per ongeluk iemand aan, so be it en ik rijd door.
Ik race voor het winnen, dat is het hele doel van een racegame.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:00 schreef MosPos het volgende:
[..]
Tja ik wacht vaak wel. Ik doe Forza zelden online, maar als ik online race doe ik dat vaak voor de leuke gevechten en niet voor het winnen.
Met F1 2012 heb ik dat nog wel eens, dat ik een tijdje op kop rij met 10sec voorsprong. Als de nummer 2 steeds dichterbij komt, en dus sneller is, ga ik niet zomaar aan de kant. Heb natuurlijk al het recht om te verdedigen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik race voor het winnen, dat is het hele doel van een racegame.Maar ik ga niet over lijken en hanteer ook de race regels. Zit er iemand achter me die sneller is, dan erken ik mijn meerdere en ga voor hem opzij.
Ja dat is wat anders. Dat is het gat dichthouden. Maar bv als ik met een Subaru rij met Forza en er zit bv. aan Lambo achter me, dan ga ik niet moeilijk doen om hem te irriteren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:05 schreef MosPos het volgende:
[..]
Met F1 2012 heb ik dat nog wel eens, dat ik een tijdje op kop rij met 10sec voorsprong. Als de nummer 2 steeds dichterbij komt, en dus sneller is, ga ik niet zomaar aan de kant. Heb natuurlijk al het recht om te verdedigen.
Tuurlijk, daar ben ik het met je eens. Mag je op de ring wel verdedigen? Je moet toch gewoon aan de kant voor de snellere wagens?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:07 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja dat is wat anders. Dat is het gat dichthouden. Maar bv als ik met een Subaru rij met Forza en er zit bv. aan Lambo achter me, dan ga ik niet moeilijk doen om hem te irriteren.
Net zoals op de nurburgring. Ben er vorig jaar geweest met een Z3. Op een gegeven moment een Porsche achter me en ja, die is gewoon sneller, dan heeft het geen zin om hem met rare capriolen achter me te houden. Dat bedoel ik.
Xbox is gebanned.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om het spel even van iemand te lenen?
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:52 schreef Toekito het volgende:
Ik race ook gewoon door hoor als er iemand af vliegt. Doet men bij mij ook.
Moet altijd bij trackdays.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:09 schreef MosPos het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar ben ik het met je eens. Mag je op de ring wel verdedigen? Je moet toch gewoon aan de kant voor de snellere wagens?
Ik wil graag een keer een rondje rijden tijdens de toeristenritten. Eens kijken wat mijn wagentje kan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Moet altijd bij trackdays.Echte races niet.
Is best leuk hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:06 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer een rondje rijden tijdens de toeristenritten. Eens kijken wat mijn wagentje kan.
Oh maar dat wil ik niet! Ben best trots en daarom zuinig op mn wagentje. Je krijgt toch niet zomaar een aanrijding? Heb jij ervaring hiermee?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Is best leuk hoor.Maar je moet niet bang zijn voor war krassen erbij her en der met dat opgefokte petjesvolk zonder gevoel voor richting.
Je hebt altijd malloten die de regels negeren. Contact is verboden op trackdays, maar het gebeurd nu eenmaal wel eens. Ooit een nudge gehad van een Halfords complete CRX omdat de bestuurder meer tijd besteedde aan het uitbouwen dan aan het leren rijden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef MosPos het volgende:
[..]
Oh maar dat wil ik niet! Ben best trots en daarom zuinig op mn wagentje. Je krijgt toch niet zomaar een aanrijding? Heb jij ervaring hiermee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |