Dat kan ook. Arrogantie in een vrouw is echt een afknapper.quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik als man ben allergisch voor vrouwen die claimen er goed uit te zien en zich ook zo gedragen.
Dit dus. Waarschijnlijk straal je een soort van ongenaakbaarheid uit. Ontdooi, begin een gesprek.quote:
Je geeft zelf het antwoord al, wat mij betreft is het gewoon een kwestie van gebrek aan zelfvertrouwen. Zit allemaal in de bovenkamer, slaat vast nergens op, maar toch is het zo. Hoe (wat oneerbiedig gezegd) groter de 'catch' hoe meer druk je voelt, hoe zenuwachtiger je wordt. En hoe harder je faalt, in de regelquote:Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef TripleS het volgende:
Nee, Nee en nog eens Nee.
Ik heb het hier weleens met andere dames overgehad en we kwamen erachter dat juist het tegenovergestelde het geval is en ik vraag me af waarom?!
Ik merk het zelf en ik vind het serieus frustrerend dat ik maar amper aangesproken word door mannen in bijv. een kroeg , waarom? Je kunt leuke gesprekken met me voeren , ik zie er goed uit maar toch lijkt het alsof mannen mij niet durven aan te spreken.
Meer vrouwen die last hebben van dit probleem?
En mannen, waarom spreken jullie mooie vrouwen niet zo makkelijk aan?
Niet elke mooie vrouw gedraagt zich zo.quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik als man ben allergisch voor vrouwen die claimen er goed uit te zien en zich ook zo gedragen.
Gelul!quote:Op zondag 29 april 2012 12:48 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Jezelf lekker vindenDat doen alleen lelijke mensen met te veel zelfvertrouwen.
Dat is pas gelul.quote:Op zondag 29 april 2012 12:50 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Niet elke mooie vrouw gedraagt zich zo.
[..]
Gelul!
Tegenover mannen die zij te min acht voor zichzelf wel.quote:Op zondag 29 april 2012 12:50 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Niet elke mooie vrouw gedraagt zich zo.
Wat zou je ervan vinden om zelf eens even in actie te komen?quote:Ik merk het zelf en ik vind het serieus frustrerend dat ik maar amper aangesproken word door mannen in bijv. een kroeg
geen pics in foboquote:Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef TripleS het volgende:
Ik heb het hier weleens met andere dames overgehad en we kwamen erachter dat juist het tegenovergestelde het geval is en ik vraag me af waarom?!
Ik merk het zelf en ik vind het serieus frustrerend dat ik maar amper aangesproken word door mannen in bijv. een kroeg , waarom? Je kunt leuke gesprekken met me voeren , ik zie er goed uit maar toch lijkt het alsof mannen mij niet durven aan te spreken.
Mannen aanspreken vind ik niet lastig en dat doe ik dan ook wel , waarom moet ik elke keer die stap zetten ?quote:Op zondag 29 april 2012 12:53 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Als je merkt dat een man geinteresseerd is in je, moet je zelf ook wat interesse tonen natuurlijk. Als jij dan een paar keer vriendelijk terug lacht komt hij heus wel op je af.
En anders zelf op hem afstappen natuurlijk. Of ligt dat probleem bij jou hetzelfde? Dat je zelf mannen ook niet durft aan te spreken?
Als je de zin heel letterlijk zou nemen zou JIJ de mannen moeten uitkiezenquote:'Jij hebt de mannen voor het uitkiezen want je bent mooi'
Veel(Jij niet als ik je verhaal zo lees) mooie vrouwen hebben best wel een hoog ijskoningin gehaalte.quote:En mannen, waarom spreken jullie mooie vrouwen niet zo makkelijk aan?
Ik denk dat het misschien in deze hoek zit. Je maakt de drempel te hoog voor iemand die je wil aanspreken. Vaak werkt het beter als je gewoon lol hebt en open bent naar de mensen om je heen. Ik zie heel veel meiden die er wel goed uitzien; maar waar ik het gevoel bij heb dat ze gewoon "ttss" zeggen en weglopen als ik ze aanspreek. Ook zijn er meiden die in hun groepje veel plezier hebben, maar constant op elkaar gericht zijn... ik zou niet zo snel een circeltje inlopen met vrouwen die allemaal met de rug naar me toe staan. Ze moeten het contact ook zelf zoeken om het zo te zeggen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan ook. Arrogantie in een vrouw is echt een afknapper.
Omdat je afstandelijkheid uitstraalt.quote:Op zondag 29 april 2012 12:54 schreef TripleS het volgende:
[..]
Mannen aanspreken vind ik niet lastig en dat doe ik dan ook wel , waarom moet ik elke keer die stap zetten ?
En dat. Inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 12:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien in deze hoek zit. Je maakt de drempel te hoog voor iemand die je wil aanspreken. Vaak werkt het beter als je gewoon lol hebt en open bent naar de mensen om je heen. Ik zie heel veel meiden die er wel goed uitzien; maar waar ik het gevoel bij heb dat ze gewoon "ttss" zeggen en weglopen als ik ze aanspreek. Ook zijn er meiden die in hun groepje veel plezier hebben, maar constant op elkaar gericht zijn... ik zou niet zo snel een circeltje inlopen met vrouwen die allemaal met de rug naar me toe staan. Ze moeten het contact ook zelf zoeken om het zo te zeggen.
Dat zou een verklaring kunnen zijn maar hoe kom ik daar vanaf ?quote:Op zondag 29 april 2012 12:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je afstandelijkheid uitstraalt.
Ik werd laatst aangesproken door een meid in een kroeg... best wel uniek voor mij. Ik reageer op wat ze zegt en stel een vraag terug... vervolgens loopt ze weg. Dat noem ik niet echt "iemand aanspreken".quote:Op zondag 29 april 2012 12:54 schreef TripleS het volgende:
[..]
Mannen aanspreken vind ik niet lastig en dat doe ik dan ook wel , waarom moet ik elke keer die stap zetten ?
Had het niet beter kunnen zeggen eigenlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien in deze hoek zit. Je maakt de drempel te hoog voor iemand die je wil aanspreken. Vaak werkt het beter als je gewoon lol hebt en open bent naar de mensen om je heen. Ik zie heel veel meiden die er wel goed uitzien; maar waar ik het gevoel bij heb dat ze gewoon "ttss" zeggen en weglopen als ik ze aanspreek. Ook zijn er meiden die in hun groepje veel plezier hebben, maar constant op elkaar gericht zijn... ik zou niet zo snel een circeltje inlopen met vrouwen die allemaal met de rug naar me toe staan. Ze moeten het contact ook zelf zoeken om het zo te zeggen.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:56 schreef RichardDawkins het volgende:
Nerdy,openminded,filosoferen,foute humor,lui,roken,sarcastisch,troll.
Als dit rijtje klopt dan lijk je toch (in combinatie met dat minuscule fotootje van je) een verdomd goeie catch.
In welke provincie verblijf je? Wellicht dat ik je dan eens aanspreek.
Ga op date met mij. Harhar. Nee even serieus, ik denk dat je wat minder uptight moet doen. Wij mannen voelen het als een vrouw opgefokt is over dit soort zaken.quote:Op zondag 29 april 2012 12:56 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat zou een verklaring kunnen zijn maar hoe kom ik daar vanaf ?
Pittig korte kapselsquote:Op zondag 29 april 2012 12:58 schreef TripleS het volgende:
[..]![]()
Maar ....dat rijtje klopt dus echt . Misschien moet ik mezelf maar een pittig kapseltje aanmeten ofzo , misschien dat het dan wat makkelijker gaat
Nee nee nee niet doen! Voor zover het te zien is heb je een mooie bos haar dus waag het niet dat te verneuken met een "pittig" kapsel.quote:Op zondag 29 april 2012 12:58 schreef TripleS het volgende:
[..]![]()
Maar ....dat rijtje klopt dus echt . Misschien moet ik mezelf maar een pittig kapseltje aanmeten ofzo , misschien dat het dan wat makkelijker gaat
Dat is onzin; als dat rijtje klopt moet je gewoon meer van jezelf laten zien denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 12:58 schreef TripleS het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar , maar hoequote:Op zondag 29 april 2012 12:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat is onzin; als dat rijtje klopt moet je gewoon meer van jezelf laten zien denk ik.
Gekwetst worden? In welke context moet ik dat zien?quote:Op zondag 29 april 2012 13:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Ohja. Nog iets he?
Mannen willen ook niet gekwetst worden
Mwah. Een beetje misschien.quote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef Re het volgende:
ahhhh, puberend FOK! knalt weer uit zijn hormonen
Ik vind het nog vrij netjes?quote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef Re het volgende:
Vind het ook wel meevallen eigenlijkquote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef Re het volgende:
Had me al voorbereid op een heleboel nare backfire's maar dat valt meequote:Op zondag 29 april 2012 13:05 schreef Re het volgende:
[..]
och, zie de reacties, het is zo voorspelbaar
Had je een exotische verassing verwacht op een vraag die al meerdere keren is voorbij gekomen in R&P ?quote:Op zondag 29 april 2012 13:05 schreef Re het volgende:
[..]
och, zie de reacties, het is zo voorspelbaar
Ach, ik denk dat hij bedoelt, dat de meeste 'mooie' vrouwen hun eisen dusdanig hoog hebben liggen, dat hun manier van reageren als een wat minder knappe man hen aanspreekt, een beetje 'offputting' is. Als je als man 2 x de 'ijsberg-behandeling' van een vrouw hebt gekregen, pas je de derde keer wel op om het weer te proberen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef TripleS het volgende:
[..]
Gekwetst worden? In welke context moet ik dat zien?
True that !quote:Op zondag 29 april 2012 13:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat hij bedoelt, dat de meeste 'mooie' vrouwen hun eisen dusdanig hoog hebben liggen, dat hun manier van reageren als een wat minder knappe man hen aanspreekt, een beetje 'offputting' is. Als je als man 2 x de 'ijsberg-behandeling' van een vrouw hebt gekregen, pas je de derde keer wel op om het weer te proberen.
Als je dat niet zelf kunt verzinnen is dįt je probleemquote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef TripleS het volgende:
[..]
Gekwetst worden? In welke context moet ik dat zien?
nee dat niet, vandaar de voorspelbaarheid, het trekt altijd apart publiek aan als vliegen op stront, niet dat TS dat laatste is maar tochquote:Op zondag 29 april 2012 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Had je een exotische verassing verwacht op een vraag die al meerdere keren is voorbij gekomen in R&P ?
TS is een mooie hoop stront?quote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat niet, vandaar de voorspelbaarheid, het trekt altijd apart publiek aan als vliegen op stront, niet dat TS dat laatste is maar toch
Onzin , wat Lord_Vetinari zegt is niet op mij van toepassing. Als iemand mij aanspreekt , ga ik vrijwel altijd (tenzij persoon stomdronken o.i.d.)met die persoon in gesprek .quote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf kunt verzinnen is dįt je probleem
neehee, maar ook zij moet wel eens poepenquote:
Jezelf "mooi" vinden en dan klagen dat je geen aandacht krijgt. Dat klinkt gewoon als onzin.quote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef Re het volgende:
staat dat op je voorhoofd getatoeėerd dan?quote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef TripleS het volgende:
[..]
Onzin , wat Lord_Vetinari zegt is niet op mij van toepassing. Als iemand mij aanspreekt , ga ik vrijwel altijd (tenzij persoon stomdronken o.i.d.)met die persoon in gesprek .
Ben geen oppervlakkig persoon die op uiterlijk valt , ik kijk echt meer naar het innerlijk van persoon en daar kom je alleen maar achter als je met die persoon in gesprek gaat.
Nou, zet dat op een bord en hang het op je rug. Misschien dat we het dan kunnen weten van een afstandjequote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef TripleS het volgende:
[..]
Onzin , wat Lord_Vetinari zegt is niet op mij van toepassing. Als iemand mij aanspreekt , ga ik vrijwel altijd (tenzij persoon stomdronken o.i.d.)met die persoon in gesprek .
Ben geen oppervlakkig persoon die op uiterlijk valt , ik kijk echt meer naar het innerlijk van persoon en daar kom je alleen maar achter als je met die persoon in gesprek gaat.
Een goede instelling heb je iig wel danquote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef TripleS het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat TS een groot voorhoofd heeft?quote:
Brofist!quote:Op zondag 29 april 2012 13:10 schreef Re het volgende:
[..]
staat dat op je voorhoofd getatoeėerd dan?
nah dat is het niet, komt gewoon door de lafheid van knulletjes meestal, slechte ervaringen enzoquote:Op zondag 29 april 2012 13:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jezelf "mooi" vinden en dan klagen dat je geen aandacht krijgt. Dat klinkt gewoon als onzin.
Een mooie hoop stront met een groot voorhoofd, Re is complimenteus vandaagquote:Op zondag 29 april 2012 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat TS een groot voorhoofd heeft?
Why bother inderdaad. Misschien verkeerd maar toch.quote:Op zondag 29 april 2012 13:12 schreef Copycat het volgende:
Onzin is het zeker niet. Men denkt al snel dat je toch onbereikbaar bent. Of arrogant.
Dat is vaak ook zo. Veeleisend, arrogant, enzovoort. Ook veel Nederlandse vrouwen (die denken mooi te zijn) hebben dat. Doe mij maar een buitenlandse vrouw.quote:Op zondag 29 april 2012 13:12 schreef Copycat het volgende:
Onzin is het zeker niet. Men denkt al snel dat je toch onbereikbaar bent. Of arrogant.
Ja, jij. Maar dat zien mannen niet, he? Die zien een mooie vrouw (for the sake of the argumentquote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef TripleS het volgende:
[..]
Thais zeker?quote:Op zondag 29 april 2012 13:13 schreef OOST het volgende:
[..]
Dat is vaak ook zo. Veeleisend, arrogant, enzovoort. Ook veel Nederlandse vrouwen (die denken mooi te zijn) hebben dat. Doe mij maar een buitenlandse vrouw.
quote:
Ik ben een halfbloedje , mag dat ook?quote:Op zondag 29 april 2012 13:13 schreef OOST het volgende:
[..]
Dat is vaak ook zo. Veeleisend, arrogant, enzovoort. Ook veel Nederlandse vrouwen (die denken mooi te zijn) hebben dat. Doe mij maar een buitenlandse vrouw.
Duits bijvoorbeeldquote:
Nu ben ik helemaal nieuwsgierig naar pics.quote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef TripleS het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloedje , mag dat ook?
Ai, dat verhoogd wel je kans aanzienlijk dat mannen je zien als iemand met kapsones. Het zit je idd niet mee.quote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat noemen we Vlaams...quote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Duits bijvoorbeeld![]()
Of Belgisch mits niet Franstalig
Ik ookquote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef TripleS het volgende:
[..]
hahaquote:
Wat een verschil met Nederlandse vrouwen zeg.quote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Duits bijvoorbeeld![]()
Of Belgisch mits niet Franstalig
Of een bordje: "Help, mijn vagina moet gekrabd worden maar ik heb geen handen!".quote:Op zondag 29 april 2012 13:13 schreef TripleS het volgende:
Nouja , ik zal de volgende keer als ik weer eens ga stappen een bordje ophangen met ' Ik ben best wel aardig, mij kun je aanspreken'
Blame it on koffiegebrek.quote:
Wat betreft uiterlijk niet nee. Maar dat was het probleem ook niet met de Nederlandse vrouwenquote:Op zondag 29 april 2012 13:18 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wat een verschil met Nederlandse vrouwen zeg.
Welke doelen?quote:Op zondag 29 april 2012 13:18 schreef OOST het volgende:
[..]
haha
Het belangrijkste is dat de man verkeerde doelen stelt als ie uitgaat. Daardoor is er druk en kan je bang zijn om te falen. Lekker belangrijk als een vrouw je een ijsbehandeling geeft, next. Al moet ik zeggen dat je dat van die ijsbehandeling meestal wel aan een vrouw af kan lezen.
Nou, je kan proberen me te overtuigenquote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef TripleS het volgende:
[..]
Hij heeft het over mannen die uitgaan met als doel "vrouwen leren kennen/zoenen/neuken". Het is waar dat dat de druk kan vergroten waardoor het juist niet lukt; houdt je het echter niet in je achterhoofd, dan gebeurt er ook geen hol hoor.quote:
Dat lukt ook wel maar doorgaans merk ik dat het de 'Haantjes' zijn met een grote bek die wel durven maar de 'leuke' mannen (oftwel mannen die je niet gelijk het bed in proberen te praten en waar je een goed gesprek mee kan hebben) die ontmoet ik amper.quote:Op zondag 29 april 2012 13:21 schreef Premium_Quality het volgende:
Kom op TS, je weet zelf ook wel dat het niet zo moeilijk is voor een mooie vrouw.
Je moet er gewoon voor zorgen dat je er leuk uit ziet, dat mannen je kunnen zien, dat je een beetje opvalt en dat je open en aanspreekbaar bent. Vooral dat laatste is belangrijk.
Het doel moet zijn om een leuke avond te hebben, meer niet.quote:Op zondag 29 april 2012 13:21 schreef BestIEverHad het volgende:
Dan maar geen doelen stellen, word je ook niet teleurgesteld.
Zoals gezegd... is een kroeg daar wel de juiste setting voor dan? In de kroegen waar ik kom kun je door het lawaai al moeilijk een goed gesprek voeren. Een van de redenen waarom ik rook tijdens het uitgaan is dat je even buiten kunt staan en daar wat kunt kletsen met mensen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:23 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat lukt ook wel maar doorgaans merk ik dat het de 'Haantjes' zijn met een grote bek die wel durven maar de 'leuke' mannen (oftwel mannen die je niet gelijk het bed in proberen te praten en waar je een goed gesprek mee kan hebben) die ontmoet ik amper.
Ja dat hoor ik weleens vaker van mooie vrouwen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:23 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat lukt ook wel maar doorgaans merk ik dat het de 'Haantjes' zijn met een grote bek die wel durven maar de 'leuke' mannen (oftwel mannen die je niet gelijk het bed in proberen te praten en waar je een goed gesprek mee kan hebben) die ontmoet ik amper.
Hoiquote:Op zondag 29 april 2012 13:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
Grappig....ts stelt een vraag aan vrouwen en welke bevolkingsgroep tumelt over elkaar heen om een reactie te geven?
TS stelt helemaal geen vraag. TS klaagt op verkapte wijze. Snap je dan helemaal niks van vrouwen?quote:Op zondag 29 april 2012 13:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
Grappig....ts stelt een vraag aan vrouwen en welke bevolkingsgroep tumelt over elkaar heen om een reactie te geven?
quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarschijnlijk ben je dan toch niet zo knap als je zelf denkt.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef Aardappel2610 het volgende:
Omdat knappe vrouwen vaak denken dat ze heel wat zijn.
Je antwoorden.quote:
Je hebt de laatste zin in de OP niet gelezen?quote:Op zondag 29 april 2012 13:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
Bovendien wil iedere hetero man in meer of mindere mate hetzelfde. Nou ben ik zeker niet een van die haantjes en al helemaal niet van het soort dat ieder weekend met een ander in bed ligt of dat überhaupt zou willen, maar toch wil ik ook uiteindelijk hetzelfdequote:Op zondag 29 april 2012 13:26 schreef OOST het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik weleens vaker van mooie vrouwen.
Maar mannen die je niet het bed in willen praten, volgens mij gaan die minder snel naar een kroeg.
Welke reacties waren nuttig?quote:Op zondag 29 april 2012 13:28 schreef TripleS het volgende:
Maar iig bedankt voor een aantal nuttige reacties, daar kan ik wat mee
I rest my case.quote:Op zondag 29 april 2012 13:27 schreef BaraCuda het volgende:
Meeste mannen zitten niet te wachten op een omhoog gevallen kut.
Nou, daar heb ik je opzich wel een punt.quote:Op zondag 29 april 2012 13:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
misschien moet je niet je hele face volpompen met makeup en die troep.
KIJK hier hebben we het probleemquote:Op zondag 29 april 2012 13:23 schreef TripleS het volgende:
[..]
Ah het probleem is dus dat je de verkeerde soort man aantrekt ipv dat je geen mannen aantrekt. Heb oogcontact met een leuke man, ga bij hem in de buurt staan, zorg ervoor dat hij je ziet. Een opvallend accessoire kan hem helpen jou aan te spreken. Of spreek hem gewoon aan. Zorg ervoor dat je in een positieve mindset bent wanneer je ergens heengaat zodat je een leuke uitstraling hebt.quote:Op zondag 29 april 2012 13:23 schreef TripleS het volgende:
[..]
lees: ga niet als een sloeriequote:Op zondag 29 april 2012 13:38 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ah het probleem is dus dat je de verkeerde soort man aantrekt ipv dat je geen mannen aantrekt. Heb oogcontact met een leuke man, ga bij hem in de buurt staan, zorg ervoor dat hij je ziet. Een opvallend accessoire kan hem helpen jou aan te spreken. Of spreek hem gewoon aan. Zorg ervoor dat je in een positieve mindset bent wanneer je ergens heengaat zodat je een leuke uitstraling hebt.
Probeer je in te leven in de soort man waar je op valt. Ga naar plekken waar hij vaak komt, trek kleding aan en doe make-up op wat zo een soort man aantrekt.
Een verzorgd uiterlijk is vaak al genoegquote:Op zondag 29 april 2012 13:36 schreef TripleS het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik je opzich wel een punt.
De keren dat ik onverwacht in een kroeg belandde met dito outfit enzo bleek ik makkelijker contact te maken dan wanneer ik op hoge hakken , wat make-up etc. de deur uitging.
Maarja, ik voel dus niet prettig wanneer ik uitga en er niet tiptop uit zie
Dat is inderdaad ook het probleem echter ben ik ook gewoon een vrouw die zich leuk wil aankleden (lees:vrouwelijk ,sexy maar niet sletterig) en dan zou ik dus mezelf een beetje verloochenen door me anders te kleden enz.quote:Op zondag 29 april 2012 13:38 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ah het probleem is dus dat je de verkeerde soort man aantrekt ipv dat je geen mannen aantrekt. Heb oogcontact met een leuke man, ga bij hem in de buurt staan, zorg ervoor dat hij je ziet. Een opvallend accessoire kan hem helpen jou aan te spreken. Of spreek hem gewoon aan. Zorg ervoor dat je in een positieve mindset bent wanneer je ergens heengaat zodat je een leuke uitstraling hebt.
Probeer je in te leven in de soort man waar je op valt. Ga naar plekken waar hij vaak komt, trek kleding aan en doe make-up op wat zo een soort man aantrekt. Edit: blijkbaar minder dus.
Ja, dit gaat haar zeker helpen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:46 schreef hlmllp het volgende:
Op de foto van je avatar kijk je niet echt vrolijk/sympathiek/uitnodigend
iemand die jou als sexobject ziet maakt het niet zo uit of je arrogant kijkt
maar die beta en omega mannetjes schrikken hier van af
als je dus de mannen die het laatst malen wil aantrekken zou je kunnen werken aan je uitstraling
waarbij je wat vriendelijker kijkkt, wat meer zoals hun moeder
zodat ze je niet zien als een koningin maar als een boerenmeisje die het met de verlegen buurjongen doet
dat dus, als je er al van uit gaat dat je lekker bent, straal je waarschijnlijk niet veel moois uit, maar arrogantie.quote:Op zondag 29 april 2012 13:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je antwoorden.
Meeste mannen zitten niet te wachten op een omhoog gevallen kut.
Ik vind mijn bierpens van negen maanden een pareltje. Helaas vinden de dames dat niet. Snap er niks van.quote:Op zondag 29 april 2012 13:51 schreef Copycat het volgende:
Want je kan niet in de spiegel kijken en tot de conclusie komen dat je een aantrekkelijk uiterlijk hebt?
Dat is al meer dan eens gebleken .quote:Op zondag 29 april 2012 13:52 schreef Re het volgende:
Je moet eens compleet dressed down gaan, zul je meer contact krijgen.
Is dat net zoiets als puntige knieėn?quote:Op zondag 29 april 2012 13:50 schreef Radobe het volgende:
[..]
dat dus, als je er al van uit gaat dat je lekker bent, straal je waarschijnlijk niet veel moois uit, maar arrogantie.
Kan je nog zo knap zijn, maar als je geen goede uitstraling hebt ben je als nog lelijk
Dat wordt dan over het algemeen ook niet als 'mooi' of 'aantrekkelijk' gezien.quote:Op zondag 29 april 2012 13:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind mijn bierpens van negen maanden een pareltje. Helaas vinden de dames dat niet. Snap er niks van.
quote:Op zondag 29 april 2012 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind mijn bierpens van negen maanden een pareltje. Helaas vinden de dames dat niet. Snap er niks van.
Ik kom toch tot de conclusie dat ik mooi ben. De vrouwen moeten dat dus ook maar vinden. En anders zijn ze stom.quote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt dan over het algemeen ook niet als 'mooi' of 'aantrekkelijk' gezien.
Oh jawel hoorquote:Op zondag 29 april 2012 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS stelt helemaal geen vraag. TS klaagt op verkapte wijze. Snap je dan helemaal niks van vrouwen?
En ik leg mijn case voor een tweede maal ten rusten.quote:Op zondag 29 april 2012 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Ik kom toch tot de conclusie dat ik mooi ben. De vrouwen moeten dat dus ook maar vinden. En anders zijn ze stom.
Respect my bierpens !!!quote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik leg mijn case voor een tweede maal ten rusten.
spiegel staat op zolderquote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef TripleS het volgende:
Is het nou echt zo erg om jezelf als aantrekkelijk te bestempelen? Kom eens van zolder af en kijk in de spiegel
Christina Aguilera, ben jij dat?quote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef TripleS het volgende:
Is het nou echt zo erg om jezelf als aantrekkelijk te bestempelen? Kom eens van zolder af en kijk in de spiegel
Dat snap ik ook nooit. Je moet en zal valse bescheidenheid voorwenden, want anders ben je een stuck up, arrogante bitch die zichzelf heel wat vindt.quote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef TripleS het volgende:
Team Goodlookingquote:Op zondag 29 april 2012 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit. Je moet en zal valse bescheidenheid voorwenden, want anders ben je een stuck up, arrogante bitch die zichzelf heel wat vindt.
Ik vind mezelf ook best goed gelukt.
Dankquote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Ts is idd een pareltje
Halfbloedjesquote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dus jij staat regelmatig naakt voor de spiegel?quote:Op zondag 29 april 2012 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit. Je moet en zal valse bescheidenheid voorwenden, want anders ben je een stuck up, arrogante bitch die zichzelf heel wat vindt.
aantrekkelijk en mooi zijn 2 verschillende dingen, dat is wat ik zeg! Je kan heel mooi zijn, maar heb je lege uitstraling lijk je als nog op een dooie vis. En daar stappen nie veel mannen op af.quote:Op zondag 29 april 2012 13:51 schreef Copycat het volgende:
Want je kan niet in de spiegel kijken en tot de conclusie komen dat je een aantrekkelijk uiterlijk hebt?
Jij ging er in de post waarop ik reageerde bij voorbaat van uit dat iemand die zichzelf mooi dan wel aantrekkelijk vindt, hoogstwaarschijnlijk wel arrogant moet zijn. Dat vind ik erg simpel gedacht.quote:Op zondag 29 april 2012 14:13 schreef Radobe het volgende:
aantrekkelijk en mooi zijn 2 verschillende dingen, dat is wat ik zeg! Je kan heel mooi zijn, maar heb je lege uitstraling lijk je als nog op een dooie vis. En daar stappen nie veel mannen op af.
...en dan de types die er uit zien als een dooie vis, de uitstraling hebben van een dooie vis en euh..ja ook ruiken naar dooie vis....quote:Op zondag 29 april 2012 14:13 schreef Radobe het volgende:
[..]
aantrekkelijk en mooi zijn 2 verschillende dingen, dat is wat ik zeg! Je kan heel mooi zijn, maar heb je lege uitstraling lijk je als nog op een dooie vis. En daar stappen nie veel mannen op af.
Ik ken gewoon iets teveel van die meiden, de uitzondering bevestigt de regel.quote:Op zondag 29 april 2012 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij ging er in de post waarop ik reageerde bij voorbaat van uit dat iemand die zichzelf mooi dan wel aantrekkelijk vindt, hoogstwaarschijnlijk wel arrogant moet zijn. Dat vind ik erg simpel gedacht.
Het is wel weer een mooi voorbeeld van kop en maaiveld.
Als dit al bashen is, wens ik je veel succes in de buitenwereld!quote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
...en dan de types die er uit zien als een dooie vis, de uitstraling hebben van een dooie vis en euh..ja ook ruiken naar dooie vis....
Laten dat vooral de types zijn die het hardst bashen hier
Je kan je er ook wel van bewust zijn en je normaal gedragen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:24 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik ken gewoon iets teveel van die meiden, de uitzondering bevestigt de regel.
Ken ook genoeg bloedmooie meiden die zich er niet bewust van zijn en die vind ik dan mooier. Ik denk dat ik meer voor uitstraling ga.
Gut gut gut....het verzamelmandje met vooroordelen....quote:Op zondag 29 april 2012 14:24 schreef speknek het volgende:
Knappe mensen zijn niet gezellig, want waarom zouden ze ook. Dat betekent dat naast dat je misschien hoge eisen hebt, ze ook nog eens vreselijk hun best moeten doen om je om te lullen. Dat is niet bepaald het idee van een leuke avond voor de meeste mensen, behalve de grootste players, dus wagen ze zich er niet aan. Wil nog niet zeggen dat je ze niet voor het uitzoeken hebt. De oplossing is dat je zelf een gesprek met ze aanknoopt, of niet in de kroeg gaat staan te wachten totdat mr right zich aanmeldt. Je relatie in de kroeg zoeken is ook gewoon een beetje voor mensen van laag allooi, laten we wel wezen, het is hooguit voor wisselende contacten.
Ach , het verklaart iig waarom ik niet aangesproken word. Als je mooi bent dan ben jij een arrogante trut volgens velen hierquote:Op zondag 29 april 2012 14:27 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Je kan je er ook wel van bewust zijn en je normaal gedragen.
Dank je! Ik heb niets te klagenquote:Op zondag 29 april 2012 14:27 schreef Radobe het volgende:
[..]
Als dit al bashen is, wens ik je veel succes in de buitenwereld!
Nee zelfkennis.quote:Op zondag 29 april 2012 14:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Gut gut gut....het verzamelmandje met vooroordelen....
En als je jezelf lelijk/onaantrekkelijk vindt moet je niet zo onzeker zijnquote:Op zondag 29 april 2012 14:28 schreef TripleS het volgende:
[..]
Ach , het verklaart iig waarom ik niet aangesproken word. Als je mooi bent dan ben jij een arrogante trut volgens velen hier
Toch nog een antwoord gekregen dusquote:Op zondag 29 april 2012 14:28 schreef TripleS het volgende:
Ach , het verklaart iig waarom ik niet aangesproken word. Als je mooi bent dan ben jij een arrogante trut volgens velen hier
Die waren we nog vergeten jaquote:Op zondag 29 april 2012 14:30 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
En als je jezelf lelijk/onaantrekkelijk vindt moet je niet zo onzeker zijn
of je hebt de uitstraling van een ijskonijn omdat je "donker" kijkt als je gezicht ontspannen is. Dat is geen belediging, maar sommige mensen kijken nogal boos uit, terwijl ze dat niet zijn. Ik hoor dat namelijk wel vaker van halfbloedjes, dat iedereen altid denkt dat ze boos zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 14:28 schreef TripleS het volgende:
[..]
'Zo zit mijn gezicht het fijnst' Klopt inderdaad dat halfbloedjes dat vaker te horen krijgen including myself maar ik tover altijd een grote glimlach op mn gezicht als iemand mij aankijkt om bovenstaande opmerking te voorkomenquote:Op zondag 29 april 2012 14:32 schreef Radobe het volgende:
[..]
of je hebt de uitstraling van een ijskonijn omdat je "donker" kijkt als je gezicht ontspannen is. Dat is geen belediging, maar sommige mensen kijken nogal boos uit, terwijl ze dat niet zijn. Ik hoor dat namelijk wel vaker van halfbloedjes, dat iedereen altid denkt dat ze boos zijn.
Dat klopt wel ja. Tenminste...ik hoor dat ook best vaak. Vroeger meer dan nu omdat ik me er nu bewust van ben en vriendelijker probeer te kijken...quote:Op zondag 29 april 2012 14:32 schreef Radobe het volgende:
[..]
of je hebt de uitstraling van een ijskonijn omdat je "donker" kijkt als je gezicht ontspannen is. Dat is geen belediging, maar sommige mensen kijken nogal boos uit, terwijl ze dat niet zijn. Ik hoor dat namelijk wel vaker van halfbloedjes, dat iedereen altid denkt dat ze boos zijn.
dat heb ik altijdquote:Op zondag 29 april 2012 14:32 schreef Radobe het volgende:
[..]
En dan heb je weer kans dat ze denken: FAKE! of arrogant want net keek ze nog boos en onaanspreekbaar.quote:Op zondag 29 april 2012 14:36 schreef TripleS het volgende:
[..]
'Zo zit mijn gezicht het fijnst' Klopt inderdaad dat halfbloedjes dat vaker te horen krijgen including myself maar ik tover altijd een grote glimlach op mn gezicht als iemand mij aankijkt om bovenstaande opmerking te voorkomen
Te laat!quote:Op zondag 29 april 2012 14:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok linkje dan. ze staan niet meer in dit topic.
quote:Op zondag 29 april 2012 14:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:
gewoon haar ui kijkenquote:Op zondag 29 april 2012 14:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door hlmllp op 29-04-2012 15:32:53 ]
Nope , Afrikaans ,Duits en Nederlands bloed (wat een mixquote:
ok ok . misschien dat ze op groter formaat er knap uitziet, maar dit is niets bijzonders.quote:
Triest figuurquote:Op zondag 29 april 2012 12:48 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Jezelf lekker vindenDat doen alleen lelijke mensen met te veel zelfvertrouwen.
Inderdaad. Is dit knap tegenwoordig?quote:Op zondag 29 april 2012 15:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ok . misschien dat ze op groter formaat er knap uitziet, maar dit is niets bijzonders.
quote:Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef hlmllp het volgende:
http://img96.imageshack.us/img96/9955/triplesj.png (copy/paste deze link)
PM eens wat groters dan. Of mijn standaard voor knap ligt beduidend hoger of je maakt bagger foto's.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou....quote:Op zondag 29 april 2012 15:29 schreef Latika het volgende:
[..]Ja, inderdaad! Ook altijd het vooroordeel dat mooie mensen niet aardig zijn. Zelfverzekerdheid wordt te vaak verward met arrogantie.
Trouwens, ik vind mezelf ook best goed gelukt.
Niet zo'n gekke mix als je uit Namibie komt.quote:Op zondag 29 april 2012 15:00 schreef TripleS het volgende:
[..]
Nope , Afrikaans ,Duits en Nederlands bloed (wat een mix)
Tja, dat is dus een vooroordeel. Ik kreeg ook vaak de opmerking dat ik niet zo boos moest kijken, terwijl ik me daar helemaal niet bewust van was (ik keek gewoon normaal). Als bleek dat ik gewoon terug praatte waren ze verbaasd, ze dachten dat ik een bitch zou zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 15:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou....
Ik weet niet hoor... Maar iemands gezichtsuitsdrukking kan mij dermate afknappen dat ik gewoon weg ben. Dan kan iemand nog zo een knap lichaam hebben en ''mooi'' gevonden worden, maar dan gooi ik het toch op de stapel ''arrogant'' Gewoon door zo een verwaand gezichtje.
Ik zal wat proberen te kijken hoe meisjes zoals jou dan reageren.quote:Op zondag 29 april 2012 15:47 schreef Latika het volgende:
Tja, dat is dus een vooroordeel. Ik kreeg ook vaak de opmerking dat ik niet zo boos moest kijken, terwijl ik me daar helemaal niet bewust van was (ik keek gewoon normaal). Als bleek dat ik gewoon terug praatte waren ze verbaasd, ze dachten dat ik een bitch zou zijn.
We zijn nog best wel mild.quote:Op zondag 29 april 2012 16:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dit is zo'n topic dat zich tegen ts richt.
nou ja ik zit niet te wachten om iemand te bashen, maar had echt een loeiknappe dame verwacht. binnen de context van de geposte foto slaat dit topic nergens op.quote:
Voordat die foto gepost werd dacht ik ook aan een fotomodel a la Doutzen Kroes.quote:Op zondag 29 april 2012 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ja ik zit niet te wachten om iemand te bashen, maar had echt een loeiknappe dame verwacht. binnen de context van de geposte foto slaat dit topic nergens op.
Mijn eerste gedachte was dat mijn gootsteen is verstoptquote:Op zondag 29 april 2012 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ja ik zit niet te wachten om iemand te bashen, maar had echt een loeiknappe dame verwacht. binnen de context van de geposte foto slaat dit topic nergens op.
quote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was dat mijn gootsteen is verstopt
Mischien ben je helemaal niet zo lekker als dat je claimt.quote:Op zondag 29 april 2012 12:54 schreef TripleS het volgende:
[..]
haha :pquote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet zo'n gekke mix als je uit Namibie komt.
Misschien is TS wel gewoon gemiddeld qua uiterlijk, zoals de meesten van ons.quote:Op zondag 29 april 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
Ik denk dat je lelijk bent. Om heel eerlijk te zijn. Anders werd je wel aangesproken. Je hebt dus een verkeerd beeld van jezelf.
Maar hoe komt ze dan aan een vent,quote:Op zondag 29 april 2012 20:46 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Misschien is TS wel gewoon gemiddeld qua uiterlijk, zoals de meesten van ons.
Ik zou me ook niet druk maken om aandacht van mannen in een club/bar .. Want als daar een man op je afkomt doet hij dat alleen maar uit oppervlakkige overwegingen, en de vraag is of je dat wilt.
Jij komt zeker voor het eerst in R&P?quote:Op zondag 29 april 2012 21:04 schreef Garisson72 het volgende:
Iedere fok!ker is standaard bloedmooi en moet de seks met een stok van zich af slaan. Zo is het, en niet anders.
Dit is niet ONZ?quote:Op zondag 29 april 2012 21:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij komt zeker voor het eerst in R&P?
Wel leuk dat jij, ongetwijfeld mooi zijnde, mij nu aanspreekt.quote:Op zondag 29 april 2012 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja. Of, zoals sommigen zeggen, nee.
Ik voel een mooiemensenmatch aankomen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij, ongetwijfeld mooi zijnde, mij nu aanspreekt.
Dat heb ik nou altijd, hč. Internetbewonderaars.quote:Op zondag 29 april 2012 21:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij, ongetwijfeld mooi zijnde, mij nu aanspreekt.
We gaan toch niet arrogant worden nou he.quote:Op zondag 29 april 2012 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd, hč. Internetbewonderaars.
Ik moes hard lachen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:04 schreef Garisson72 het volgende:
Iedere fok!ker is standaard bloedmooi en moet de seks met een stok van zich af slaan. Zo is het, en niet anders.
Ik vind het een vreemde OP. Ik denk dat TS zich voor wil doen als aantrekkelijk. Misschien om op die manier aandacht te krijgen op FOK! of gewoon om te trollen. Want of je nou super lelijk of heel knap bent: er zijn altijd en overal mannen die de stap nemen en het lef hebben om contact te zoeken. Daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op zondag 29 april 2012 20:46 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Misschien is TS wel gewoon gemiddeld qua uiterlijk, zoals de meesten van ons.
Ik zou me ook niet druk maken om aandacht van mannen in een club/bar .. Want als daar een man op je afkomt doet hij dat alleen maar uit oppervlakkige overwegingen, en de vraag is of je dat wilt.
Het is gewoon bullshit.quote:Op zondag 29 april 2012 20:56 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Maar hoe komt ze dan aan een vent,
Vol in de plamuur op hakken naar de lokale schaakclub is ook weer zo apart![]()
Misschien is een blinddate wel wat, wel daten, niet naar elkaar kijken
Make up en een oude spiegel doen wonderenquote:Op zondag 29 april 2012 21:29 schreef Scorpie het volgende:
Afknaptopic is dit geworden. TS is helemaal niet zo bijzonder
De myspace angle ook : http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/quote:Op zondag 29 april 2012 21:31 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Make up en een oude spiegel doen wonderen
quote:Op zondag 29 april 2012 21:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De myspace angle ook : http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/
quote:Op zondag 29 april 2012 21:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De myspace angle ook : http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/
Naaa... ze zal vast niet zo knap zijn als Tawnee. Sorry, Betty natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
Terry Pratchett gelezen soms?
Hij noemt dit "Jerk Syndrome".
Ja dusquote:Op maandag 30 april 2012 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat komt omdat veel mannen bij voorbaat al denken geen kans te maken, omdat ''zo'n lekker wijf vast al een vriend heeft/geen interesse in mij heeft''.
Is volgens mij weleens onderzoek naar gedaan ook, en daaruit bleek ook dat echt knappe vrouwen veel minder worden aangesproken dan de wat minder bedeelden.
Daarmee is niet automatisch bewezen dat het omgekeerde ook waar is hč.quote:
Klopt niks van, volgens mij is dat bedacht door mannen die dat niet durven. Want weer in een ander onderzoek gaat een vrouw op pad met een camera tijdens een avond uit. De eerste avond is ze heel lelijk (geen make-up, bril, haar niet goed) en sloeberig gekleed, ze wordt een paar keer aangesproken. De tweede avond is ze bloedmooi. Heel mooi maar toch naturel opgemaakt, super mooie (strakke) kleding aan (niet sletterig maar elegant), haar haar heel mooi en ze wordt constant aangesproken en er wordt veel gekeken en contact gezocht. Dat filmpje is vast wel eens op FOK! gepost, ik zal eens zoeken.quote:Op maandag 30 april 2012 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Is volgens mij weleens onderzoek naar gedaan ook, en daaruit bleek ook dat echt knappe vrouwen veel minder worden aangesproken dan de wat minder bedeelden.
Ik vind deze topics gewoon altijd zo stom.quote:Op maandag 30 april 2012 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daarmee is niet automatisch bewezen dat het omgekeerde ook waar is hč.
Die vergelijking is ruk, want het gaat dus om de wat minder bedeelde vrouw vs bloedmooi, niet om lelijk vs bloedmooi.quote:Op maandag 30 april 2012 10:42 schreef zibster het volgende:
[..]
Klopt niks van, volgens mij is dat bedacht door mannen die dat niet durven. Want weer in een ander onderzoek gaat een vrouw op pad met een camera tijdens een avond uit. De eerste avond is ze heel lelijk (geen make-up, bril, haar niet goed) en sloeberig gekleed, ze wordt een paar keer aangesproken. De tweede avond is ze bloedmooi. Heel mooi maar toch naturel opgemaakt, super mooie (strakke) kleding aan (niet sletterig maar elegant), haar haar heel mooi en ze wordt constant aangesproken en er wordt veel gekeken en contact gezocht. Dat filmpje is vast wel eens op FOK! gepost, ik zal eens zoeken.
Maakt niet uit. Er zullen vast mensen zijn die die vrouw in het eerste filmpje minder bedeeld vinden (dat waren ook wel weer reacties op het filmpje) i.p.v. lelijk maar dat is een kwestie van smaak. Ik vond haar lelijk.quote:Op maandag 30 april 2012 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die vergelijking is ruk, want het gaat dus om de wat minder bedeelde vrouw vs bloedmooi, niet om lelijk vs bloedmooi.
Was ze wel echt bloledmooi dan? Of misschien gewoon mooi, want dan is dat anders.quote:Op maandag 30 april 2012 10:49 schreef zibster het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het gaat erom dat die bloedmooie vrouw wel vaak werd aangesproken, dat is mijn punt in die post. Terwijl Pbateman beweert dat zulke vrouwen niet vaak worden aangesproken.
Wat bedoel je? Geen idee of ze bloedmooi van zichzelf is maar ze was wel bloedmooi gemaakt en ze zag er niet nep uit qua make-up.quote:Op maandag 30 april 2012 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was ze wel echt bloledmooi dan? Of misschien gewoon mooi, want dan gebeurt dat dus niet.
Ach man, ik zit je te pestenquote:Op maandag 30 april 2012 10:51 schreef zibster het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Geen idee of ze bloedmooi van zichzelf is maar ze was wel bloedmooi gemaakt en ze zag er niet nep uit qua make-up.
Ik ben wel benieuw naar dat filmpje...quote:Op maandag 30 april 2012 10:51 schreef zibster het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Geen idee of ze bloedmooi van zichzelf is maar ze was wel bloedmooi gemaakt en ze zag er niet nep uit qua make-up.
Val je mij nou persoonlijk aan!!quote:Op maandag 30 april 2012 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij heb je een ontoegankelijk hoofd en zie je eruit alsof je niet wil praten.
Ooooquote:Op maandag 30 april 2012 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach man, ik zit je te pestenIk vind dit soort topics altijd onzin, als je niet vaak aangesproken wordt, ligt dat ws aan je uitstraling en niet aan je vermeende mooiheid.
Ik heb t. Niet over de echt lelijke vrouwen, maar goed, die zijn er ook niet zo veel.quote:Op maandag 30 april 2012 10:55 schreef zibster het volgende:
[..]
OoooIk denk al wat is deze nou weer.
Ik denk ook dat het aan je uitstraling ligt. Of je moet echt heeeeeel lelijk zijn.
Maar wel goede opbeurende theorie voor de lelijke vrouwen![]()
Nee, di zijn er helemaal niet veel. Maar je hebt er wel een paar rondlopen.quote:Op maandag 30 april 2012 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t. Niet over de echt lelijke vrouwen, maar goed, die zijn er ook niet zo veel.
Ook waarheid.quote:Op maandag 30 april 2012 11:01 schreef Garisson72 het volgende:
Sowieso is beauty nog altijd in the eye of the beholder, om nog maar even een dooddoener te doen.
Dat roep ik al sinds pagina 1 van dit topicquote:Op maandag 30 april 2012 10:55 schreef zibster het volgende:
[..]
OoooIk denk al wat is deze nou weer.
Ik denk ook dat het aan je uitstraling ligt.
Dit onderzoek faalt om te bewijzen dat wie dan ook eerder wordt aangesproken omdat het dezelfde persoon is. Deze persoon VOELT zich lelijker de ene avond en VOELT zich beter de volgende avond. Dat beinvloed de uitstraling.quote:Op maandag 30 april 2012 10:42 schreef zibster het volgende:
[..]
Klopt niks van, volgens mij is dat bedacht door mannen die dat niet durven. Want weer in een ander onderzoek gaat een vrouw op pad met een camera tijdens een avond uit. De eerste avond is ze heel lelijk (geen make-up, bril, haar niet goed) en sloeberig gekleed, ze wordt een paar keer aangesproken. De tweede avond is ze bloedmooi. Heel mooi maar toch naturel opgemaakt, super mooie (strakke) kleding aan (niet sletterig maar elegant), haar haar heel mooi en ze wordt constant aangesproken en er wordt veel gekeken en contact gezocht. Dat filmpje is vast wel eens op FOK! gepost, ik zal eens zoeken.
Dat sowieso. En het is ook maar net hoe je pet staat.quote:Op maandag 30 april 2012 11:01 schreef Garisson72 het volgende:
Sowieso is beauty nog altijd in the eye of the beholder, om nog maar even een dooddoener te doen.
Hey meisje, ik zag je staan en ik vind je lelijk... Ik dacht ik MOET met je praten...quote:Op maandag 30 april 2012 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik word heel vaak aangesproken, ben ik nu lelijk?
Het kan zijn dat zij het zo ervaart maar daarom hoeft het de waarheid nog niet te zijn. Het meest logische is simpelweg dat TS iets uitstraalt waardoor mannen liever niet op haar afstappen.quote:Op maandag 30 april 2012 14:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom valt de hele wereld over TS heen? Het kan toch dat zij het zo ervaart.
Laten we vanaf nu afspreken dat iedereen die een topic start er tussen haakjes bij zet op hij/zij mooi of lelijk is....lekker realistisch doen met zun allenquote:Op maandag 30 april 2012 15:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het kan zijn dat zij het zo ervaart maar daarom hoeft het de waarheid nog niet te zijn. Het meest logische is simpelweg dat TS iets uitstraalt waardoor mannen liever niet op haar afstappen.
Overigens is er niets mis met jezelf mooi vinden, typisch FOK!kers om daarover te zeuren. Ik vind mezelf ook wel mooi. Ik bedoel: je weet toch hoe je eruit ziet? Je weet toch of je mooi bent of minder mooi? Alleen maar realistisch eigenlijk.
Als je heel knap bent straal je een soort van ongrijpbaarheid uit (geen arrogantie). De meesten achten dan geen kans te maken dus word je ook weinig aangesproken.quote:Op maandag 30 april 2012 15:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het kan zijn dat zij het zo ervaart maar daarom hoeft het de waarheid nog niet te zijn. Het meest logische is simpelweg dat TS iets uitstraalt waardoor mannen liever niet op haar afstappen.
Overigens is er niets mis met jezelf mooi vinden, typisch FOK!kers om daarover te zeuren. Ik vind mezelf ook wel mooi. Ik bedoel: je weet toch hoe je eruit ziet? Je weet toch of je mooi bent of minder mooi? Alleen maar realistisch eigenlijk.
Okay, weggehaald, zeur.quote:Op maandag 30 april 2012 15:24 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Laten we vanaf nu afspreken dat iedereen die een topic start er tussen haakjes bij zet op hij/zij mooi of lelijk is....lekker realistisch doen met zun allen
Dat zie jij misschien.quote:Op maandag 30 april 2012 15:27 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Als je heel knap bent straal je een soort van ongrijpbaarheid uit (geen arrogantie). De meesten achten dan geen kans te maken dus word je ook weinig aangesproken.
Dat ligt ook aan hoe die persoon dat brengt natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2012 15:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Okay, weggehaald, zeur.Ik vind het in ieder geval niet raar als iemand zichzelf mooi vindt. Jammer dat jezelf mooi vinden vaak als arrogant wordt gezien.
Nou, dan ben ik wel benieuwd naar het correcte manier van brengen..quote:Op maandag 30 april 2012 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan hoe die persoon dat brengt natuurlijk.
Ja, maar je zegt natuurlijk ook niet zomaar over jezelf dat je jezelf mooi vindt.quote:Op maandag 30 april 2012 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan hoe die persoon dat brengt natuurlijk.
En die arrogantie komt omdat andere mensen dat er in praten. Laatst ook weer zit ik in de klas heeft die leraar het er over dat aantrekkelijke mensen sneller een baan krijgen. Zegt iemand in het algemeen over . Nou X jij kan zeker wel makkelijk een baan vinden.quote:Op maandag 30 april 2012 15:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Okay, weggehaald, zeur.Ik vind het in ieder geval niet raar als iemand zichzelf mooi vindt. Jammer dat jezelf mooi vinden vaak als arrogant wordt gezien.
Eerlijke man toch??quote:Op maandag 30 april 2012 15:31 schreef dinosteen het volgende:
[..]
En die arrogantie komt omdat andere mensen dat er in praten. Laatst ook weer zit ik in de klas heeft die leraar het er over dat aantrekkelijke mensen sneller een baan krijgen. Zegt iemand in het algemeen over . Nou X jij kan zeker wel makkelijk een baan vinden.
neeneenee, zij is duidelijk boven bovengemiddeld. We kunnen nog niet verderquote:Op maandag 30 april 2012 15:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ook gemiddelde tot bovengemiddelde vrouwen worden vaak aangesproken. Dus laten we voor het gemak aannemen dat ze bovengemiddeld is. Dan nog heeft ze het probleem dat ze amper wordt aangesproken.
Kunnen we nu verder met het topic?
quote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef Re het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 12:44 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dit onderzoek faalt om te bewijzen dat wie dan ook eerder wordt aangesproken omdat het dezelfde persoon is. Deze persoon VOELT zich lelijker de ene avond en VOELT zich beter de volgende avond. Dat beinvloed de uitstraling.
Ik blijf ook van mening dat de aantrekkingskracht in uitstraling zit en niet zozeer in het uiterlijk.
Ik ken toevallig een meisje dat niet echt mooi is, maar wel een enorm leuke uitstraling heeft en die heeft aan aandacht geen gebrek. Ze heeft een vriendin die model is (en dus kunnen we aannemen over het algemeen wel mooi gevonden wordt) die weinig aandacht krijgt, omdat ze een koude uitstraling heeft en, ook al genoemd, alleen zich beweegt in een groepje.
Een meisje dat mooi is maar met haar uitdrukking iedereen op afstand houdt, of verloren gaat in een groep krijgt natuurlijk alleen aandacht van een man die daar doorheen prikt of meer lef heeft en dat kunnen er wel eens minder zijn. Ligt ook heel erg aan op welk soort gelegenheid je zit.
Zit je in een lounge, dan is een hautaine blik bv niet echt iets waar men van schrikt.
Ik denk ook dat een verzorgd uiterlijk van invloed is. Teveel van het een of ander, denk dan aan een te lastige hair-do en veel make-up en parfum bv is denk ik net zo goed een afknapper als te weinig verzorging, denk aan onprettige lichaamslucht, vies haar, slonzige of gore kleding.
Ikzelf stap in elk geval niet af op een man die te "over done" is of niet verzorgd er uit ziet.
Waarom teveel niet goed is: Wijst op onzekerheid of juist super ego, lastig met zoenen ("denk om mijn make-up, "denk om mijn haar") een parfumwalm slaat op je keel, je ziet er zelf snel underdressed uit, het lijkt of je een callgirl mee hebt, etc. Ik weet zeker dat iedereen nog wel wat toe te voegen heeft.
Waarom te weinig verzorging niet goed is: Kan wijzen op depressie, kan gepaard gaan met onprettige lucht, het voelt alsof je een zielepoot bij je hebt die door een zus naar je toe geduwd is..., je vraagt je af of ze ook niet geweldig uit haar mond zal ruiken etc. En ook hier weten jullie het vast aan te vullen.
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 30 april 2012 15:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het 'probleem' is ook niet dat ze zegt: ik word zo weinig aangesprokenquote:Op maandag 30 april 2012 15:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ook gemiddelde tot bovengemiddelde vrouwen worden vaak aangesproken. Dus laten we voor het gemak aannemen dat ze bovengemiddeld is. Dan nog heeft ze het probleem dat ze amper wordt aangesproken.
Kunnen we nu verder met het topic?
Ja, en?quote:Op maandag 30 april 2012 18:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb trouwens een belachelijk mooie vriendin die nooit aangesproken wordt. En die is echt razend knap. Echt fotomodellenknap.
pic?quote:Op maandag 30 april 2012 18:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb trouwens een belachelijk mooie vriendin die nooit aangesproken wordt. En die is echt razend knap. Echt fotomodellenknap.
Vind je het gek dat niemand haar aanspreekt? Als zo'n anorexia patient tegen een donkere achtergrond staat gaat ze op in het geheel. Daarnaast moeten er minstens 40 bewerkingen van fotosoep eroverheen voordat het eindproduct de moeite waard is.quote:Op maandag 30 april 2012 18:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dan zou ze wel aangesproken worden. Lijkt me wel raar dat bloedmooie vrouwen niet aangesproken worden.quote:Op maandag 30 april 2012 18:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Daarom draai ik er altijd een spaarlamp in en zet er een lampekap opquote:Op maandag 30 april 2012 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind je het gek dat niemand haar aanspreekt? Als zo'n anorexia patient tegen een donkere achtergrond staat gaat ze op in het geheel. Daarnaast moeten er minstens 40 bewerkingen van fotosoep eroverheen voordat het eindproduct de moeite waard is.
ja geeft zo'n staafje genoeg stroom dan of moet er ook nog een snoer aanvastquote:Op maandag 30 april 2012 18:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Daarom draai ik er altijd een spaarlamp in en zet er een lampekap op
Dat het dus écht wel kan. Én bloedmooi, en amper aangesproken worden.quote:
Natuurlijk. Maar is het omdat ze bloedmooi is, of heeft dat een andere reden?quote:Op maandag 30 april 2012 18:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat het dus écht wel kan. Én bloedmooi, en amper aangesproken worden.
Zucht, ik roep de hele tijd dat het niet ligt aan je knapheid, maar aan je uitstraling, volgens mij is erniemand die zegt dat het niet kan. Natuurlijk kan dat.quote:Op maandag 30 april 2012 18:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat het dus écht wel kan. Én bloedmooi, en amper aangesproken worden.
Ze is niet fotomodellendun. Gewoon normaal tot slank.quote:Op maandag 30 april 2012 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind je het gek dat niemand haar aanspreekt? Als zo'n anorexia patient tegen een donkere achtergrond staat gaat ze op in het geheel. Daarnaast moeten er minstens 40 bewerkingen van fotosoep eroverheen voordat het eindproduct de moeite waard is.
Als dat zogenaamd knappe uiterlijk gepaard gaat met een kapsones uitstraling dan laat maar zitten.quote:Op maandag 30 april 2012 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zucht, ik roep de hele tijd dat het niet ligt aan je knapheid, maar aan je uitstraling, volgens mij is erniemand die zegt dat het niet kan. Natuurlijk kan dat.
En toch is het zo. Ik ben echt niet blind. Daarnaast zijn een hoop van mijn mannelijke vrienden -meesten al bezet- het met me eens.quote:Op maandag 30 april 2012 18:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dan zou ze wel aangesproken worden. Lijkt me wel raar dat bloedmooie vrouwen niet aangesproken worden.
Tja, dat is zo lastig oordelen. Wie weet ziet ze er van een afstandje wel uit als een hoer, heeft ze de woordenschat van een peuter et cetera.quote:Op maandag 30 april 2012 18:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En toch is het zo. Ik ben echt niet blind. Daarnaast zijn een hoop van mijn mannelijke vrienden -meesten al bezet- het met me eens.
Dat ontken ik niet, maar dat bloedmooie vrouwen altijd aangesproken worden is zeker niet zo. Een benedengemiddeld tot gemiddeld meisje met een leuk jurkje aan en hoge hakken wordt doorgaans meer aangesproken dan een bloedknap meisje met gympen aan en een t-shirt.quote:Op maandag 30 april 2012 18:32 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar is het omdat ze bloedmooi is, of heeft dat een andere reden?
Het kan net zo goed liggen aan 1) haar uitstraling, 2) de mensen om haar heen (als ze met mannen of een hele rits aan vriendinnen aanwezig is zullen er weinig op haar afstappen), 3) locatie, 4) de mensen op de locatie waar ze zich begeeft.
Of misschien is een van haar vriendinnen wel nog aantrekkelijker en kaapt die alle aandacht weg!
Edit: Overigens zijn er soms nog wel eens wat verschillen tussen wat vrouwen "bloedmooi" vinden en wat mannen "bloedmooi" vinden.
Echt niet.quote:Op maandag 30 april 2012 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, dat is zo lastig oordelen. Wie weet ziet ze er van een afstandje wel uit als een hoer, heeft ze de woordenschat van een peuter et cetera.
Heb je ook gezien hoe zij zich in het openbaar of in een kroeg gedraagt ? Heeft ze oogcontact met mannen. Glimlach ze naar hem toe ? Als ze nors voor zich kijkt gaan geen elke man op haar af.quote:Op maandag 30 april 2012 18:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En toch is het zo. Ik ben echt niet blind. Daarnaast zijn een hoop van mijn mannelijke vrienden -meesten al bezet- het met me eens.
Dit lijkt me logisch en zelfs puur natuur. Als een meisje meer aandacht aan haar uiterlijk besteedt is de kans groter dat ze op zoek is. Misschien wel een onbewust iets dat wij mannen daar meer aandacht aan besteden. Aan de andere kant houd ik (en volgens mij ben ik niet de enige) niet van teveel make-up. Hmm... tegenstrijdigquote:Op maandag 30 april 2012 18:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar dat bloedmooie vrouwen altijd aangesproken worden is zeker niet zo. Een benedengemiddeld tot gemiddeld meisje met een leuk jurkje aan en hoge hakken wordt doorgaans meer aangesproken dan een bloedknap meisje met gympen aan en een t-shirt.
Nee, ze is perfect en toch lopen de mannen om haar heen alsof ze de builenpest heeft. Logisch.quote:
Voor de honderste keer: dat zeg ik niet. Ik zeg dus dat uiterlijk niet alles is.quote:Op maandag 30 april 2012 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ze is perfect en toch lopen de mannen om haar heen alsof ze de builenpest heeft. Logisch.
Wat heeft ze dan? Drie ogen?quote:Op maandag 30 april 2012 19:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Voor de honderste keer: dat zeg ik niet. Ik zeg dus dat uiterlijk niet alles is.
Het zegt allemaal niet zoveel. Modellen zijn vaak heel regelmatig en fotogeniek, en kunnen goed een mooie kop trekken, maar in de kroeg ben je aan het praten, beweeg je etc. Dat is heel wat anders. Modellen vallen vaak ook helemaal niet op, heel lang geleden was ik op een verjaardag van een huisgenootje en ze had wel eens verteld dat een vriendin van haar model was, ik denk boeit niet, ik vind die ander veel leuker, meer wat voor mij, daar ga ik achteraan. Maar later bleek dat dus het model en niet de aandachttrekster.quote:Op maandag 30 april 2012 18:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind fotomodellen ook niet bijzonder knap hoor. Vaak allemaal veel te dun, te lang, 'vreemde' hoofden. Zei het om aan te geven dat die vriendin echt bijzonder knap is.quote:Op maandag 30 april 2012 19:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zegt allemaal niet zoveel. Modellen zijn vaak heel regelmatig en fotogeniek, en kunnen goed een mooie kop trekken, maar in de kroeg ben je aan het praten, beweeg je etc. Dat is heel wat anders. Modellen vallen vaak ook helemaal niet op, heel lang geleden was ik op een verjaardag van een huisgenootje en ze had wel eens verteld dat een vriendin van haar model was, ik denk boeit niet, ik vind die ander veel leuker, meer wat voor mij, daar ga ik achteraan. Maar later bleek dat dus het model en niet de aandachttrekster.
Een paar jaar geleden kwam ik nogal eens op feestjes waar het zwermde van de modellen en voormalig modellen, en dan kreeg toch ook niet het idee dat ik met mijn neus in de boter was gevallen. Geen topmodellen, maar wel flink bovenmodaal. Was er ook eentje die had dan in de leader van Veronica gezeten of zo en of ik haar daar dan van kende (nee, dat was niet naar aanleiding van mijn openingszin), ik had werkelijk geen idee want ik kijk niet veel naar dat soort zenders. En zij ging dan voordoen hoe ze daar dan keek, en nog steeds ging geen belletje rinkelen. Sowieso werkte het niet, natuurlijk was het haar werk en daar praten mensen graag over, maar zo bezig met je uiterlijk zijn vind ik niet zo'n goeie binnenkomer. Maar dan ging ze dus echt poseren, en dat ziet er dan ook gewoon echt anders uit. Niet per se aantrekkelijk, een foto of zo'n filmpje is gewoon wat anders dan 'live', en ik denk ook hoe je voor de spiegel staat te poseren. Als je in de kroeg echt mooi gaat staan wezen dan wordt je er niet aantrekkelijker op.
Als ze bijzonder knap is en bijzonder alleen dan is dat bijzonder.quote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind fotomodellen ook niet bijzonder knap hoor. Vaak allemaal veel te dun, te lang, 'vreemde' hoofden. Zei het om aan te geven dat die vriendin echt bijzonder knap is. Lang donker golvend haar, schitterende grote blauwe ogen, mooie borsten, lange benen en echt een prachtig hoofdje.
Maar dat is dan ook weer als een fotograaf geredeneerd. 'Live' gaat het ook om andere dingen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind fotomodellen ook niet bijzonder knap hoor. Vaak allemaal veel te dun, te lang, 'vreemde' hoofden. Zei het om aan te geven dat die vriendin echt bijzonder knap is. Lang donker golvend haar, schitterende grote blauwe ogen, mooie borsten, lange benen en echt een prachtig hoofdje.
En toch is het zo.quote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze bijzonder knap is en bijzonder alleen dan is dat bijzonder.
Dat is het inderdaad, dat mannen je niet durven aanspreken. Dat vermoed ik tenminste. Je fysieke schoonheid intimideert hen, zij geloven dat ze bij jou toch geen kans maken omdat ze zelf niet bepaald de mooiste zijn. Ikzelf denk ook wel twee keer na voor ik op een vrouw afstap die een topmodel had kunnen zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef TripleS het volgende:
TS ben jij dat op die foto? 2 dingen: 1 mannen spreken vrouwen niet snel aan omdat ze denken dat ze (A) al bezet zijn of (B) denken er geen interesse in de man in kwestie is dus hier heb je antwoordenquote:Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef TripleS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |