Dat kan ook. Arrogantie in een vrouw is echt een afknapper.quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik als man ben allergisch voor vrouwen die claimen er goed uit te zien en zich ook zo gedragen.
Dit dus. Waarschijnlijk straal je een soort van ongenaakbaarheid uit. Ontdooi, begin een gesprek.quote:
Je geeft zelf het antwoord al, wat mij betreft is het gewoon een kwestie van gebrek aan zelfvertrouwen. Zit allemaal in de bovenkamer, slaat vast nergens op, maar toch is het zo. Hoe (wat oneerbiedig gezegd) groter de 'catch' hoe meer druk je voelt, hoe zenuwachtiger je wordt. En hoe harder je faalt, in de regelquote:Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef TripleS het volgende:
Nee, Nee en nog eens Nee.
Ik heb het hier weleens met andere dames overgehad en we kwamen erachter dat juist het tegenovergestelde het geval is en ik vraag me af waarom?!
Ik merk het zelf en ik vind het serieus frustrerend dat ik maar amper aangesproken word door mannen in bijv. een kroeg , waarom? Je kunt leuke gesprekken met me voeren , ik zie er goed uit maar toch lijkt het alsof mannen mij niet durven aan te spreken.
Meer vrouwen die last hebben van dit probleem?
En mannen, waarom spreken jullie mooie vrouwen niet zo makkelijk aan?
Niet elke mooie vrouw gedraagt zich zo.quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik als man ben allergisch voor vrouwen die claimen er goed uit te zien en zich ook zo gedragen.
Gelul!quote:Op zondag 29 april 2012 12:48 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Jezelf lekker vindenDat doen alleen lelijke mensen met te veel zelfvertrouwen.
Dat is pas gelul.quote:Op zondag 29 april 2012 12:50 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Niet elke mooie vrouw gedraagt zich zo.
[..]
Gelul!
Tegenover mannen die zij te min acht voor zichzelf wel.quote:Op zondag 29 april 2012 12:50 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Niet elke mooie vrouw gedraagt zich zo.
Wat zou je ervan vinden om zelf eens even in actie te komen?quote:Ik merk het zelf en ik vind het serieus frustrerend dat ik maar amper aangesproken word door mannen in bijv. een kroeg
geen pics in foboquote:Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef TripleS het volgende:
Nee, Nee en nog eens Nee.
Ik heb het hier weleens met andere dames overgehad en we kwamen erachter dat juist het tegenovergestelde het geval is en ik vraag me af waarom?!
Ik merk het zelf en ik vind het serieus frustrerend dat ik maar amper aangesproken word door mannen in bijv. een kroeg , waarom? Je kunt leuke gesprekken met me voeren , ik zie er goed uit maar toch lijkt het alsof mannen mij niet durven aan te spreken.
Meer vrouwen die last hebben van dit probleem?
En mannen, waarom spreken jullie mooie vrouwen niet zo makkelijk aan?
Mannen aanspreken vind ik niet lastig en dat doe ik dan ook wel , waarom moet ik elke keer die stap zetten ?quote:Op zondag 29 april 2012 12:53 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Als je merkt dat een man geinteresseerd is in je, moet je zelf ook wat interesse tonen natuurlijk. Als jij dan een paar keer vriendelijk terug lacht komt hij heus wel op je af.
En anders zelf op hem afstappen natuurlijk. Of ligt dat probleem bij jou hetzelfde? Dat je zelf mannen ook niet durft aan te spreken?
Als je de zin heel letterlijk zou nemen zou JIJ de mannen moeten uitkiezenquote:'Jij hebt de mannen voor het uitkiezen want je bent mooi'
Veel(Jij niet als ik je verhaal zo lees) mooie vrouwen hebben best wel een hoog ijskoningin gehaalte.quote:En mannen, waarom spreken jullie mooie vrouwen niet zo makkelijk aan?
Ik denk dat het misschien in deze hoek zit. Je maakt de drempel te hoog voor iemand die je wil aanspreken. Vaak werkt het beter als je gewoon lol hebt en open bent naar de mensen om je heen. Ik zie heel veel meiden die er wel goed uitzien; maar waar ik het gevoel bij heb dat ze gewoon "ttss" zeggen en weglopen als ik ze aanspreek. Ook zijn er meiden die in hun groepje veel plezier hebben, maar constant op elkaar gericht zijn... ik zou niet zo snel een circeltje inlopen met vrouwen die allemaal met de rug naar me toe staan. Ze moeten het contact ook zelf zoeken om het zo te zeggen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan ook. Arrogantie in een vrouw is echt een afknapper.
Omdat je afstandelijkheid uitstraalt.quote:Op zondag 29 april 2012 12:54 schreef TripleS het volgende:
[..]
Mannen aanspreken vind ik niet lastig en dat doe ik dan ook wel , waarom moet ik elke keer die stap zetten ?
En dat. Inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 12:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien in deze hoek zit. Je maakt de drempel te hoog voor iemand die je wil aanspreken. Vaak werkt het beter als je gewoon lol hebt en open bent naar de mensen om je heen. Ik zie heel veel meiden die er wel goed uitzien; maar waar ik het gevoel bij heb dat ze gewoon "ttss" zeggen en weglopen als ik ze aanspreek. Ook zijn er meiden die in hun groepje veel plezier hebben, maar constant op elkaar gericht zijn... ik zou niet zo snel een circeltje inlopen met vrouwen die allemaal met de rug naar me toe staan. Ze moeten het contact ook zelf zoeken om het zo te zeggen.
Dat zou een verklaring kunnen zijn maar hoe kom ik daar vanaf ?quote:Op zondag 29 april 2012 12:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je afstandelijkheid uitstraalt.
Ik werd laatst aangesproken door een meid in een kroeg... best wel uniek voor mij. Ik reageer op wat ze zegt en stel een vraag terug... vervolgens loopt ze weg. Dat noem ik niet echt "iemand aanspreken".quote:Op zondag 29 april 2012 12:54 schreef TripleS het volgende:
[..]
Mannen aanspreken vind ik niet lastig en dat doe ik dan ook wel , waarom moet ik elke keer die stap zetten ?
Had het niet beter kunnen zeggen eigenlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien in deze hoek zit. Je maakt de drempel te hoog voor iemand die je wil aanspreken. Vaak werkt het beter als je gewoon lol hebt en open bent naar de mensen om je heen. Ik zie heel veel meiden die er wel goed uitzien; maar waar ik het gevoel bij heb dat ze gewoon "ttss" zeggen en weglopen als ik ze aanspreek. Ook zijn er meiden die in hun groepje veel plezier hebben, maar constant op elkaar gericht zijn... ik zou niet zo snel een circeltje inlopen met vrouwen die allemaal met de rug naar me toe staan. Ze moeten het contact ook zelf zoeken om het zo te zeggen.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:56 schreef RichardDawkins het volgende:
Nerdy,openminded,filosoferen,foute humor,lui,roken,sarcastisch,troll.
Als dit rijtje klopt dan lijk je toch (in combinatie met dat minuscule fotootje van je) een verdomd goeie catch.
In welke provincie verblijf je? Wellicht dat ik je dan eens aanspreek.
Ga op date met mij. Harhar. Nee even serieus, ik denk dat je wat minder uptight moet doen. Wij mannen voelen het als een vrouw opgefokt is over dit soort zaken.quote:Op zondag 29 april 2012 12:56 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat zou een verklaring kunnen zijn maar hoe kom ik daar vanaf ?
Pittig korte kapselsquote:Op zondag 29 april 2012 12:58 schreef TripleS het volgende:
[..]![]()
Maar ....dat rijtje klopt dus echt . Misschien moet ik mezelf maar een pittig kapseltje aanmeten ofzo , misschien dat het dan wat makkelijker gaat
Nee nee nee niet doen! Voor zover het te zien is heb je een mooie bos haar dus waag het niet dat te verneuken met een "pittig" kapsel.quote:Op zondag 29 april 2012 12:58 schreef TripleS het volgende:
[..]![]()
Maar ....dat rijtje klopt dus echt . Misschien moet ik mezelf maar een pittig kapseltje aanmeten ofzo , misschien dat het dan wat makkelijker gaat
Dat is onzin; als dat rijtje klopt moet je gewoon meer van jezelf laten zien denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 12:58 schreef TripleS het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar , maar hoequote:Op zondag 29 april 2012 12:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat is onzin; als dat rijtje klopt moet je gewoon meer van jezelf laten zien denk ik.
Gekwetst worden? In welke context moet ik dat zien?quote:Op zondag 29 april 2012 13:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Ohja. Nog iets he?
Mannen willen ook niet gekwetst worden
Mwah. Een beetje misschien.quote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef Re het volgende:
ahhhh, puberend FOK! knalt weer uit zijn hormonen
Ik vind het nog vrij netjes?quote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef Re het volgende:
Vind het ook wel meevallen eigenlijkquote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef Re het volgende:
Had me al voorbereid op een heleboel nare backfire's maar dat valt meequote:Op zondag 29 april 2012 13:05 schreef Re het volgende:
[..]
och, zie de reacties, het is zo voorspelbaar
Had je een exotische verassing verwacht op een vraag die al meerdere keren is voorbij gekomen in R&P ?quote:Op zondag 29 april 2012 13:05 schreef Re het volgende:
[..]
och, zie de reacties, het is zo voorspelbaar
Ach, ik denk dat hij bedoelt, dat de meeste 'mooie' vrouwen hun eisen dusdanig hoog hebben liggen, dat hun manier van reageren als een wat minder knappe man hen aanspreekt, een beetje 'offputting' is. Als je als man 2 x de 'ijsberg-behandeling' van een vrouw hebt gekregen, pas je de derde keer wel op om het weer te proberen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef TripleS het volgende:
[..]
Gekwetst worden? In welke context moet ik dat zien?
True that !quote:Op zondag 29 april 2012 13:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat hij bedoelt, dat de meeste 'mooie' vrouwen hun eisen dusdanig hoog hebben liggen, dat hun manier van reageren als een wat minder knappe man hen aanspreekt, een beetje 'offputting' is. Als je als man 2 x de 'ijsberg-behandeling' van een vrouw hebt gekregen, pas je de derde keer wel op om het weer te proberen.
Als je dat niet zelf kunt verzinnen is dát je probleemquote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef TripleS het volgende:
[..]
Gekwetst worden? In welke context moet ik dat zien?
nee dat niet, vandaar de voorspelbaarheid, het trekt altijd apart publiek aan als vliegen op stront, niet dat TS dat laatste is maar tochquote:Op zondag 29 april 2012 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Had je een exotische verassing verwacht op een vraag die al meerdere keren is voorbij gekomen in R&P ?
TS is een mooie hoop stront?quote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat niet, vandaar de voorspelbaarheid, het trekt altijd apart publiek aan als vliegen op stront, niet dat TS dat laatste is maar toch
Onzin , wat Lord_Vetinari zegt is niet op mij van toepassing. Als iemand mij aanspreekt , ga ik vrijwel altijd (tenzij persoon stomdronken o.i.d.)met die persoon in gesprek .quote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf kunt verzinnen is dát je probleem
neehee, maar ook zij moet wel eens poepenquote:
Jezelf "mooi" vinden en dan klagen dat je geen aandacht krijgt. Dat klinkt gewoon als onzin.quote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef Re het volgende:
staat dat op je voorhoofd getatoeëerd dan?quote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef TripleS het volgende:
[..]
Onzin , wat Lord_Vetinari zegt is niet op mij van toepassing. Als iemand mij aanspreekt , ga ik vrijwel altijd (tenzij persoon stomdronken o.i.d.)met die persoon in gesprek .
Ben geen oppervlakkig persoon die op uiterlijk valt , ik kijk echt meer naar het innerlijk van persoon en daar kom je alleen maar achter als je met die persoon in gesprek gaat.
Nou, zet dat op een bord en hang het op je rug. Misschien dat we het dan kunnen weten van een afstandjequote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef TripleS het volgende:
[..]
Onzin , wat Lord_Vetinari zegt is niet op mij van toepassing. Als iemand mij aanspreekt , ga ik vrijwel altijd (tenzij persoon stomdronken o.i.d.)met die persoon in gesprek .
Ben geen oppervlakkig persoon die op uiterlijk valt , ik kijk echt meer naar het innerlijk van persoon en daar kom je alleen maar achter als je met die persoon in gesprek gaat.
Een goede instelling heb je iig wel danquote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef TripleS het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat TS een groot voorhoofd heeft?quote:
Brofist!quote:Op zondag 29 april 2012 13:10 schreef Re het volgende:
[..]
staat dat op je voorhoofd getatoeëerd dan?
nah dat is het niet, komt gewoon door de lafheid van knulletjes meestal, slechte ervaringen enzoquote:Op zondag 29 april 2012 13:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jezelf "mooi" vinden en dan klagen dat je geen aandacht krijgt. Dat klinkt gewoon als onzin.
Een mooie hoop stront met een groot voorhoofd, Re is complimenteus vandaagquote:Op zondag 29 april 2012 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat TS een groot voorhoofd heeft?
Why bother inderdaad. Misschien verkeerd maar toch.quote:Op zondag 29 april 2012 13:12 schreef Copycat het volgende:
Onzin is het zeker niet. Men denkt al snel dat je toch onbereikbaar bent. Of arrogant.
Dat is vaak ook zo. Veeleisend, arrogant, enzovoort. Ook veel Nederlandse vrouwen (die denken mooi te zijn) hebben dat. Doe mij maar een buitenlandse vrouw.quote:Op zondag 29 april 2012 13:12 schreef Copycat het volgende:
Onzin is het zeker niet. Men denkt al snel dat je toch onbereikbaar bent. Of arrogant.
Ja, jij. Maar dat zien mannen niet, he? Die zien een mooie vrouw (for the sake of the argumentquote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef TripleS het volgende:
[..]
Thais zeker?quote:Op zondag 29 april 2012 13:13 schreef OOST het volgende:
[..]
Dat is vaak ook zo. Veeleisend, arrogant, enzovoort. Ook veel Nederlandse vrouwen (die denken mooi te zijn) hebben dat. Doe mij maar een buitenlandse vrouw.
quote:
Ik ben een halfbloedje , mag dat ook?quote:Op zondag 29 april 2012 13:13 schreef OOST het volgende:
[..]
Dat is vaak ook zo. Veeleisend, arrogant, enzovoort. Ook veel Nederlandse vrouwen (die denken mooi te zijn) hebben dat. Doe mij maar een buitenlandse vrouw.
Duits bijvoorbeeldquote:
Nu ben ik helemaal nieuwsgierig naar pics.quote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef TripleS het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloedje , mag dat ook?
Ai, dat verhoogd wel je kans aanzienlijk dat mannen je zien als iemand met kapsones. Het zit je idd niet mee.quote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat noemen we Vlaams...quote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Duits bijvoorbeeld![]()
Of Belgisch mits niet Franstalig
Ik ookquote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef TripleS het volgende:
[..]
hahaquote:
Wat een verschil met Nederlandse vrouwen zeg.quote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Duits bijvoorbeeld![]()
Of Belgisch mits niet Franstalig
Of een bordje: "Help, mijn vagina moet gekrabd worden maar ik heb geen handen!".quote:Op zondag 29 april 2012 13:13 schreef TripleS het volgende:
Nouja , ik zal de volgende keer als ik weer eens ga stappen een bordje ophangen met ' Ik ben best wel aardig, mij kun je aanspreken'
Blame it on koffiegebrek.quote:
Wat betreft uiterlijk niet nee. Maar dat was het probleem ook niet met de Nederlandse vrouwenquote:Op zondag 29 april 2012 13:18 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wat een verschil met Nederlandse vrouwen zeg.
Welke doelen?quote:Op zondag 29 april 2012 13:18 schreef OOST het volgende:
[..]
haha
Het belangrijkste is dat de man verkeerde doelen stelt als ie uitgaat. Daardoor is er druk en kan je bang zijn om te falen. Lekker belangrijk als een vrouw je een ijsbehandeling geeft, next. Al moet ik zeggen dat je dat van die ijsbehandeling meestal wel aan een vrouw af kan lezen.
Nou, je kan proberen me te overtuigenquote:Op zondag 29 april 2012 13:15 schreef TripleS het volgende:
[..]
Hij heeft het over mannen die uitgaan met als doel "vrouwen leren kennen/zoenen/neuken". Het is waar dat dat de druk kan vergroten waardoor het juist niet lukt; houdt je het echter niet in je achterhoofd, dan gebeurt er ook geen hol hoor.quote:
Dat lukt ook wel maar doorgaans merk ik dat het de 'Haantjes' zijn met een grote bek die wel durven maar de 'leuke' mannen (oftwel mannen die je niet gelijk het bed in proberen te praten en waar je een goed gesprek mee kan hebben) die ontmoet ik amper.quote:Op zondag 29 april 2012 13:21 schreef Premium_Quality het volgende:
Kom op TS, je weet zelf ook wel dat het niet zo moeilijk is voor een mooie vrouw.
Je moet er gewoon voor zorgen dat je er leuk uit ziet, dat mannen je kunnen zien, dat je een beetje opvalt en dat je open en aanspreekbaar bent. Vooral dat laatste is belangrijk.
Het doel moet zijn om een leuke avond te hebben, meer niet.quote:Op zondag 29 april 2012 13:21 schreef BestIEverHad het volgende:
Dan maar geen doelen stellen, word je ook niet teleurgesteld.
Zoals gezegd... is een kroeg daar wel de juiste setting voor dan? In de kroegen waar ik kom kun je door het lawaai al moeilijk een goed gesprek voeren. Een van de redenen waarom ik rook tijdens het uitgaan is dat je even buiten kunt staan en daar wat kunt kletsen met mensen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:23 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat lukt ook wel maar doorgaans merk ik dat het de 'Haantjes' zijn met een grote bek die wel durven maar de 'leuke' mannen (oftwel mannen die je niet gelijk het bed in proberen te praten en waar je een goed gesprek mee kan hebben) die ontmoet ik amper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |