Belabberd, net als die andere 20 lui op het veld. Alleen de keeper van Granada valt op weinig fouten te betrappen, maar die staat voor jan met de korte achternaam op het veld tot nu toequote:
gaat lekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Na vier minuten hadden ze al vijf overtredingen gemaakt.
Neem ik aan dat je Spaans toereikend genoeg isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef Strani het volgende:
Ik heb Radio Marca maar opgezet. Met zoveel relevante wedstrijden is dat een makkelijkere (en leuke) manier om het te volgen.
Kon bij dit doelpunt vrij doorlopen. Foutje bij verdediger 1 en verdediger 2 gleed uit. Was wel een lange run trouwens, metertje of 35/40.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Thas het volgende:
Ziek, zie nu dat Franco Jara gescoord heeft bij Granada, wist niet eens dat hij daar uitgeleend was. Van wat ik gezien heb bij Benfica vond ik hem een goede speler, misschien verkeerd gezien als ik kijk naar hoeveel (hoe weinig) hij scoort.
Dat scheelt wel jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem ik aan dat je Spaans toereikend genoeg is
TDT?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja
Ik wou eigenlijk Cadena Ser opzetten maar zag dat we die niet hebben op TDT.
Televisión Digital Terrestre. Jij woont ook in Spanje toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
TDT?
Maar ook voor de verandering eens Radio Marca aangezet (mobiel) ... Pff wat een informatiestroom, maar ok net rust dus iedereen meldt de laatste standen ...
Doet ie nog best netjes. Marceloquote:
Prima goalquote:
Damn, 20 meter aan wandeling gemist zie ikquote:
Kwaliteit is inderdaad geen HD.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Doet ie nog best netjes. Marcelo![]()
kwaliteit is nou ook niet je van het
Nee Amsterdamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Televisión Digital Terrestre. Jij woont ook in Spanje toch?
Ah okay duidelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Amsterdam
Sevilla scoort ja dat hoorde ik
Die nick heb ik idd uit Spanje, zeg 1984 of zo toen het net geintroduceerd werd en ze mijn NL-naam heel fout uitsprakenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay duidelijk
Wel lekker trouwens, chufi.
Haha okayquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die nick heb ik idd uit Spanje, zeg 1984 of zo toen het net geintroduceerd werd en ze mijn NL-naam heel fout uitspraken
Ja zeg dat wel ... Zit je daar in de buurt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha okay
En Valencia, scoor nou eens!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |