Ik mag hem graag. Ik maak maar een geintje. Ajacied422 is voor mij als ouwe lul een held. Hij kan wel tegen een geintje.quote:
Dat dusquote:
Nee kan ie nietquote:Op zondag 29 april 2012 01:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mag hem graag. Ik maak maar een geintje. Ajacied422 is voor mij als ouwe lul een held. Hij kan wel tegen een geintje.
Serieus.
Oh jammer, ik wilde inderdaad net vragen of hij nog had gewonnen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee kan ie niet
Hij vond het ook niet tof dat wij hem gingen aanmoedigen bij het korfbal
Hij had helemaal zweethandjes en stress, knul heeft 1-1 gespeeld en is nog geen kampioen
El stino werd nog gewisseld ookquote:Op zondag 29 april 2012 01:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer, ik wilde inderdaad net vragen of hij nog had gewonnen.
Ach gos, dit is té cutequote:Op zondag 29 april 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee kan ie niet
Hij vond het ook niet tof dat wij hem gingen aanmoedigen bij het korfbal
Hij had helemaal zweethandjes en stress, knul heeft 1-1 gespeeld en is nog geen kampioen
Ik vind dit echt überschattig.quote:Op zondag 29 april 2012 01:51 schreef tong80 het volgende:
De topicopener die niet in zijn eigen live topics kan posten omdat ie naar bed moet van zijn moeder.
Da's de kiftquote:
Weet niet, misschien moeten we de trainer een bezoekje brengenquote:
Haten op El Stinoquote:
Over 2 weken herkansingquote:
Dat lijkt me een goed plan, weer zo iemand die aan de spelersgroep wil laten zien dat hij de vedette wel even durft te wisselen. Schijtziek word ik van dat soort trainers.quote:Op zondag 29 april 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet, misschien moeten we de trainer een bezoekje brengen
Ik duim voor hem.quote:Op zondag 29 april 2012 02:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Over 2 weken herkansing
Misschien mogen wij dan wel komen
Ja killer jet was ook niet in vorm maar je weet het nooit met onze el stino, doet de gekste dingen en kan er zomaar 1tje ingooien in de laatste seconde maarja de trainer wilde gewoon geen 2e ster voor de helden van de danaiden c3quote:Op zondag 29 april 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan, weer zo iemand die aan de spelersgroep wil laten zien dat hij de vedette wel even durft te wisselen. Schijtziek word ik van dat soort trainers.
Dan krijgtie een tagjequote:
Creativiteit inruilen voor een eenheidsworst. Lafbek.quote:Op zondag 29 april 2012 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja killer jet was ook niet in vorm maar je weet het nooit met onze el stino, doet de gekste dingen en kan er zomaar 1tje ingooien in de laatste seconde maarja de trainer wilde gewoon geen 2e ster voor de helden van de danaiden c3
In de zaal is el stino al kampioen geworden, ze gaan voor de dubbel op het veld door daar ook de titel en dus de 2e ster te pakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |