Ja, ik kan me ook heel leuke jurkjes van jou herinneren. Gewoon ff wat inslaan en weer aan wennenquote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik juist een echt rokjes/jurkjes meisje ben, heb altijd maar 1 of 2 broeken gehad en verder heeel veel jurkjes. Dus ik moet het inderdaad weer vaker dragenMaar dan moet ik wel even wat nieuws aanschaffen
Wat Bershka betreft: er zit veel lelijks tussen maar ook wel een paar leuke dingenIn Utrecht heb je ook leuke jurkjes bij Lemon, maar weet niet of dat verder nog ergens zit?
Ik droeg vroeger nooit rokjes en jurkjes, is van de laatste jaren. Jurken zijn handig, want dan maak je maar 1 keus ipv top en broek. Alleen een panty aantrekken kost dan weer meer tijd. En vaak heb ik geen zin in hakken, dus dan pak ik toch wat makkelijk een broek.quote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef MaJo het volgende:
Het stomme is dat ik juist een echt rokjes/jurkjes meisje ben, heb altijd maar 1 of 2 broeken gehad en verder heeel veel jurkjes. Dus ik moet het inderdaad weer vaker dragenMaar dan moet ik wel even wat nieuws aanschaffen
Utrecht is de dichtstbijzijnde.quote:Wat Bershka betreft: er zit veel lelijks tussen maar ook wel een paar leuke dingenIn Utrecht heb je ook leuke jurkjes bij Lemon, maar weet niet of dat verder nog ergens zit?
Dat is dan zo ongeveer het enige voordeel van mobiel Fokken.quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef LadyBlack het volgende:
Da's een voordeel van mobiel fok!ken, dan ga ik niet ondertussen nog shoppen
Thanksquote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook heel leuke jurkjes van jou herinneren. Gewoon ff wat inslaan en weer aan wennen
Ik ben juist weer wat broeken aan het kopen, ik had er nog maar 1 en dan was een baggy boyfriendjeans
Sokken over panties doe ik ook vaak zatquote:Op zondag 29 april 2012 00:31 schreef wyccie het volgende:
In de winter heb ik ook wel eens sokken over mijn panty aan gedaan. Heel soms voel ik dan een naad van de panty, maar dat valt nog wel mee.
[..]
Ik droeg vroeger nooit rokjes en jurkjes, is van de laatste jaren. Jurken zijn handig, want dan maak je maar 1 keus ipv top en broek. Alleen een panty aantrekken kost dan weer meer tijd. En vaak heb ik geen zin in hakken, dus dan pak ik toch wat makkelijk een broek.
[..]
Utrecht is de dichtstbijzijnde.
Hè, uit met dat geshop. Ik word gek van mezelf.
Als ik dat als reden moet aangeven, dan had ik elke dag wel ergens anders kunnen slapen!quote:Op zondag 29 april 2012 00:28 schreef MaJo het volgende:
Ik wil zo eigenlijk slapen maar G. deed net grumpy tegen me en nu heb ik geen zin om naar boven te gaan (hij ligt dus al in bed)
Alsof ik slank benquote:Op zondag 29 april 2012 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksIk ga dinsdag de stad in (nieuwe Lush) en dan ga ik ook maar weer eens jurkjes shoppen
G. vind het ook altijd leuk als ik jurkjes draag
En voel me ook zelfverzekerder/sexy met een jurkje maar ja dat gewicht he
Qua gewicht op zich wel maar het probleem is dat het bij mij op mijn buik gaat zitten. Ik heb dus hele dunne armen en benen maar wel een dikke buik en dat ziet er echt niet uitquote:Op zondag 29 april 2012 00:42 schreef wyccie het volgende:
Is je gewicht/bouw nu niet gewoon prima?
Voorheen was je toch veel te dun eigenlijk?
quote:Op zondag 29 april 2012 00:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik dat als reden moet aangeven, dan had ik elke dag wel ergens anders kunnen slapen!![]()
Maar ErwinRommel is gewoon een grumpy old man
Ik weet dat het ook echt in mijn hoofd zit hoorquote:Op zondag 29 april 2012 00:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alsof ik slank ben
Maar ik vind jurkjes vaak zelfs mooier dan een broek, wegens muffintop
Nou, dan stap je zo het bed in om hem dat eens te vertellenquote:Op zondag 29 april 2012 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]G. heeft zo zijn grumpy momenten (meestal de dag na het stappen
) maar meestal is hij lief. En nu deed hij echt stom uit het niets
Rare termen hier.quote:Op zondag 29 april 2012 00:44 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik vind jurkjes vaak zelfs mooier dan een broek, wegens muffintop
Dat moet ik wel weer gaan doen jaquote:
Ik denk dat ik dat zo wel ga doen jaquote:Op zondag 29 april 2012 00:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, dan stap je zo het bed in om hem dat eens te vertellen
Het ligt ook heel erg aan het type jurk natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2012 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rare termen hier.![]()
En nu spreken jullie elkaar tegen of niet? Bij een vollere buik wel of geen jurk/rok?
Je zou het bijna denken jaquote:Op zondag 29 april 2012 00:47 schreef wyccie het volgende:
Moet je aan je vriend vragen of hij ongesteld moet worden.
Dat juist welquote:Op zondag 29 april 2012 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat het ook echt in mijn hoofd zit hoorVind jou wel slank namelijk maar volgens mij hebben we wel redelijk dezelfde bouw
Maar jij hebt niet zo'n pens volgens mij
Sorry.quote:Op zondag 29 april 2012 00:49 schreef MaJo het volgende:
En dankzij wyccie zit ik nu naar jurkjes te kijken bij de H&M
Wat MaJo zegt, hangt af van het jurkje, maar ik vind een broek al heel gauw niet flatteus meerquote:Op zondag 29 april 2012 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rare termen hier.![]()
En nu spreken jullie elkaar tegen of niet? Bij een vollere buik wel of geen jurk/rok?
Het gaat om zware lichamelijke inspanning he? Dus inderdaad hardlopen en sportschool en dergelijke. Wandelen wil ik wel gaan doen jaquote:Op zondag 29 april 2012 00:49 schreef wyccie het volgende:
Sorry, maar dat vind ik toch wel bullshit. Juist omdat je wat gauw afzakt in het lamlendig lui en moe zijn, moet je actief zijn. Je hoeft niet meteen te gaan hardlopen, maar wandelen is al genoeg. Elke dag een half uurtje na het eten. Doet je geestelijk en lichamelijk veel goeds.
Ah dat is me nooit zo opgevallenquote:Op zondag 29 april 2012 00:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat juist wel
Altijd al een beetje gehad, maar het wordt alleen maar erger.
Haha maakt niet uit hoor, vind het juist wel leuk om een beetje rond te snuffelenquote:Op zondag 29 april 2012 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.
Ik ga nu gewoon naar bed. Wel zin om volgende week te gaan winkelen.
Vooral als de broek strak zit en je buik er dan zo overheen hangtquote:Op zondag 29 april 2012 00:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat MaJo zegt, hangt af van het jurkje, maar ik vind een broek al heel gauw niet flatteus meer
Dat is niet fijnquote:
Nem zal je ook nog eens vertellen dat je eerder van je buikje af raakt met een half uur extra wandelen dan met een uur buikspieroefeningen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:52 schreef MaJo het volgende:
dus ik ben bang dat buikspieroefeningen er even niet inzitten
Yup, even opgestaan om de zalf tijd te gevenquote:Op zondag 29 april 2012 00:57 schreef MaJo het volgende:
Dat is niet fijnFlink smeren en hopen dat het snel weer wegtrekt
Wat!? Muziek op MTV? Zijn ze gek geworden?quote:Op zondag 29 april 2012 01:09 schreef MaJo het volgende:
Heeft Ron uit Harry Potter een hitje? Wordt nu op MTV gedraaid
Ja tussen 12 en 2 wordt er muziek gedraaid ofzoquote:Op zondag 29 april 2012 01:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat!? Muziek op MTV? Zijn ze gek geworden?
quote:Op zondag 29 april 2012 01:13 schreef MaJo het volgende:
Oh wacht, zie nu dat het nummer van Ed Sheeran is en dat hij playbackt
Vond het ook al apartquote:
Yep, tot 0800 uur.quote:
Helemaal niks. Zit dus maar een boek over de derde slag om Ieper te lezen.quote:Op zondag 29 april 2012 03:55 schreef lubje25 het volgende:
o nog maar 4 uurtjes. Nog bijzondere dingen?
Dat is goed nieuws.quote:Op zondag 29 april 2012 03:58 schreef lubje25 het volgende:
Ik kom gelukkig niet aan lezen toe tijdens mijn werk
Gaat het nog lukken om dat voor het voetbal af te hebben?quote:Op zondag 29 april 2012 04:02 schreef lubje25 het volgende:
yep, ben behoorlijk druk. Nu ook met de voorbereidingen bezig voor het verbouwen van de toiletten. Komt nog aardig wat bij kijken.
Ach ja, zo lang ze maar niet tegen de bar pissen.quote:Op zondag 29 april 2012 04:04 schreef lubje25 het volgende:
Nee, wordt eind juli. Ging niet lukken voor die tijd. Maar maakt niet uit, het gaat zo al zeker 28 jaar best. Die 2 maanden moet ook nog wel lukken.
Heb ik nog niet mee gemaaktquote:Op zondag 29 april 2012 04:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach ja, zo lang ze maar niet tegen de bar pissen.
quote:Op zondag 29 april 2012 04:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet mee gemaakt, is wel meteen klaar dan met die persoon
.
quote:
Nee. In dat boek ben ik vannacht pas in begonnen.quote:
Good luck.quote:Op zondag 29 april 2012 07:30 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga even op zoek naar de andere zalf
Goed gedaan, rustig wachten tot iemand pics roept en dan f5, f5, f5quote:Op zondag 29 april 2012 07:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kom ik hier gisteravond aan, is het ladies night. Heb me maar niet in de jurkjesdiscussie gemengd
Zelfde hier.quote:Op zondag 29 april 2012 07:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kom ik hier gisteravond aan, is het ladies night. Heb me maar niet in de jurkjesdiscussie gemengd
ik ook nietquote:Op zondag 29 april 2012 08:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik loop er vrijwel nooit flatteus bij.
quote:Op zondag 29 april 2012 07:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen voor iedereen dan maar weer (behalve PS en C4),voor hen goedenavond
Ik heb ook een pensquote:Op zondag 29 april 2012 08:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Ik loop er vrijwel nooit flatteus bij. En over een pens of muffintop gesproken...
Gewoon zo gaanquote:Op zondag 29 april 2012 09:35 schreef Soempie het volgende:
En we gaan zo op bezoek bij de familie van Sven, dus zit me nu af te vragen of ik me misschien toch niet beter om kan kleden.
Ik draag wel gewoon hakken. Meestal niet al te hoog, maar ik heb één paar (quote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sokken over panties doe ik ook vaak zatEn ik draag nooit hakken maar wel platte laarzen, anders ben ik namelijk 1.90
Je moet inderdaad iets meer moeite doen met jurkjes maar voel me dan dus wel weer beter dus dat is de moeite wel
Ik vind 'mini' zo'n schattige koosnaamquote:Op zondag 29 april 2012 09:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Ladies night gemist![]()
[..]
Ik heb ook een pens![]()
Normaal wel een speklaagje maar met een strakke taille en behoorlijke cupmaat stoort dat niet. Nu werkt mini in rap tempo mijn strakke taille weg en wordt het speklaagje naar voren gedrukt. Ik zit een beetje in een awkward-fase geloof ik
[..]
Gewoon zo gaan![]()
Ik zie Soempie dan voor me als een soort van Janis Joplin...quote:Op zondag 29 april 2012 11:27 schreef MaJo het volgende:
MeuningIk lig echt in een deuk om Soempie's omschrijving van zichzelf
Stiekem wel herkenbaar
![]()
Dat was ook zo ongeveer mijn beeldquote:Op zondag 29 april 2012 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie Soempie dan voor me als een soort van Janis Joplin...
Jij en.....?quote:Op zondag 29 april 2012 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die hebben nog 2 mensen hier gehad![]()
(die Ibu)
quote:
Ah. Is dat Seefbier ergens mee te vergelijken?quote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dat was weer een bijzondere bierervaring
Dat Seefbier had ik het inderdaad eerder over gehad C4. Dat was dat "herontdekt" Antwerps bier. De hele voorraad voor de verkoop was binnen 3 weken uitverkocht.
Ik heb het gisteren mogen proeven en het is erg lekker
Ook echt weer een paar juweeltjes ontdekt. Geen enkel vies bier op deze keer
Hoe smaakten jouw speciaal biertjes?quote:Op zondag 29 april 2012 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Is dat Seefbier ergens mee te vergelijken?
Ik zou zo gauw even niet weten wat. Het is wel wat zoetig, fris. Het is ongefilterd volgens mij(dus een mooie waas). Er zit ook tarwe en boekweit in.quote:Op zondag 29 april 2012 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Is dat Seefbier ergens mee te vergelijken?
Hoe ben je daar gekomen dan? Kun je autorijden of fietsen?quote:Op zondag 29 april 2012 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
Het gaat redelijk. Ik kan me wel weer een beetje alleen redden. Lopen lukt weer, maar wroet wel voorzichtig. Zwelling is nu ook weg. Gisteren even naar mijn ouders geweest, word beetje gek van thuiszitten.
Met Peace in de auto! Fietsen of autorijden durf ik nog niet.quote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe ben je daar gekomen dan? Kun je autorijden of fietsen?
Aaah ok, ik dacht alleenquote:Op zondag 29 april 2012 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met Peace in de auto! Fietsen of autorijden durf ik nog niet.
Nee dat is nog niet zo verstandig. Ik beweeg me vooral alleen in huis.quote:Op zondag 29 april 2012 15:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aaah ok, ik dacht alleen
Wel fijn dat de zwelling iig weg is!
Dat klinkt gezelligquote:Op zondag 29 april 2012 15:41 schreef iamredleader het volgende:
heerlijk tukkie gedaan met het hele gezin
Zo erg?quote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was net even bij de Praxis
ik twijfel tussenen
Hoezo?quote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was net even bij de Praxis
ik twijfel tussenen
Praxis is en een waardeloze bouwmarkt en een waardeloze woonwinkelquote:
Dat hebben al die reguliere 'bouwmarkten' tegenwoordig, Gamma en Karwei zuigen net zo hard. Hornbach hier in de buurt is nog wel te doenquote:Op zondag 29 april 2012 16:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Praxis is en een waardeloze bouwmarkt en een waardeloze woonwinkel
Daarom ga ik altijd naar de bomij voor schroeven en andere ongeinquote:Op zondag 29 april 2012 16:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Weer terug van een rondje bos met late lunch![]()
[..]
Dat hebben al die reguliere 'bouwmarkten' tegenwoordig, Gamma en Karwei zuigen net zo hard. Hornbach hier in de buurt is nog wel te doen
Die hebben we hier nietquote:Op zondag 29 april 2012 17:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom ga ik altijd naar de bomij voor schroeven en andere ongein
Voor m'n werk doe ik ook wel zaken met ze en dat scheelt dan wel als je eens iets voor jezelf nodig hebt.quote:
Neuh, of je moet slapen als vieren lezenquote:Op zondag 29 april 2012 18:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie gaan er allemaal koninginnennacht vieren?
Daar ga ik ook voorquote:Op zondag 29 april 2012 18:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, of je moet slapen als vieren lezen
Ik heb laatst een foto gedeeld hoorquote:Op zondag 29 april 2012 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, ik zal het dan maar weer eens roepen:
Dames, al die beschrijvingen die jullie nu van jullie zelf geven zijn waardeloos zonder recente foto's.
[/C4]
Nog niet, morgen gaan we even bellen of hij bij de c1000 ligt. Hij is sowieso niet gejat, dat weten we vrij zeker.quote:
Hm. Ik weet niet of wachten zo verstandig isquote:Op zondag 29 april 2012 20:02 schreef B.ertha het volgende:
Nog niet, morgen gaan we even bellen of hij bij de c1000 ligt. Hij is sowieso niet gejat, dat weten we vrij zeker.
Wij ook niet. En morgen ook niet.quote:Op zondag 29 april 2012 18:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie gaan er allemaal koninginnennacht vieren?
Haaaaaaaiquote:
Ach, je wilt niet weten hoe ik er op de meeste zondagen bij loop.quote:Op zondag 29 april 2012 09:34 schreef Soempie het volgende:
@ LB, 't ligt niet aan de zwangerschapskilo's hoor.Ik las vanmorgen weer jullie stuk, keek naar mezelf en dacht: 'tja, groene bloemetjessokken, oma-onderbroek, roze/ oranje shirt, broek met zakken aan de zijkant, groene haarspeldjes en een wit/ oranje haarspeld en wallen onder m'n ogen'.....
![]()
Maar ik ben wel blij.
Nee, maar alles ligt wel al klaar. Morgen om 0630 gaan beiden de mast in.quote:Op zondag 29 april 2012 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra
De vlaggetjes al aan het ophangen en de wimpel al aan het strijken?
Cannabis plantjes moet je nu ook wel in de zon gaan zetten...quote:Op zondag 29 april 2012 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij ook niet. En morgen ook niet.Ik kan wel weer een beetje voortbewegen, maar een drukke vrijmaakt durf ik niet aan. Misschien wel even naar een aquariumzaak, Peace wil nig wat plantjes en visjes kopen.
Alles nog heel?quote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geslipt met de auto vandaagdoodeng. weg kwaliteit met regen is hier dus ruk.
jaja dat welquote:
Gelukkig.quote:
Niet?quote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jazeker...
en niet echt in een koninginnedag mood
Me neither, maar dat ben ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jazeker...
en niet echt in een koninginnedag mood
Antislipcursus een idee? Heb ik ook ooit eens gedaan, is erg leerzaam. Een absolute aanrader!quote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja wellicht...quote:Op maandag 30 april 2012 01:30 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Antislipcursus een idee? Heb ik ook ooit eens gedaan, is erg leerzaam. Een absolute aanrader!
Heb je geen zakje kopspijkers liggen?quote:Op maandag 30 april 2012 02:38 schreef lubje25 het volgende:
Zo bijna klaar met werken, Om 09:30 weer op de zaak zijnWaarschijnlijk gaan ze zo ook nog brommer rijden zonder uitlaat
Mooi klote dan.quote:Op maandag 30 april 2012 02:43 schreef lubje25 het volgende:
helaas niet, wat een pokkeherrie is dat zeg
Dus je hebt net die rel over het Kabinet mbt Koninginnedag gemist?quote:Op maandag 30 april 2012 12:12 schreef MaJo het volgende:
Zo dat was me het nachtje weer welhalf 5 gaan slapen en helemaal stuk nu
gelukkig morgen vrij
en zo maar weer eens de stad in
Of je banden.quote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik nog dronken of is deze zin volledig kaas?quote:Op maandag 30 april 2012 12:23 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel gaat opkomst de fik information de bbq steken.
Ooit lees ik de Nederlandse vertaling van deze post wel. Nu ga ik slapen.quote:Op maandag 30 april 2012 12:23 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel gaat opkomst de fik information de bbq steken.
Hehe ik dacht al zoietsquote:Op maandag 30 april 2012 12:45 schreef Lotusss het volgende:
Ik bedoelde: ErwinRommel gaat vandaag ook de bbq in de fik steken.
Iets te snel getypt ivm de autocorrect...
Als je die echt wilt gaan gebruiken moet er nog een soort omvormer/ versterker tussen toch?quote:Op maandag 30 april 2012 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga straks ook barbecueneerste van het jaar
En ik ben heel goed geslaagd op de rommelmarkteindelijk een mooie, zwarte bakelieten ptt-telefoon gevonden
je zal van een pulse naar een toon signaal moeten, voor zover ik weet wordt pulse niet meer ondersteund.quote:Op maandag 30 april 2012 17:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je die echt wilt gaan gebruiken moet er nog een soort omvormer/ versterker tussen toch?
Het kan wel, maar je hebt iets beter gereedschap nodig dan een Dremelquote:Op maandag 30 april 2012 19:18 schreef wyccie het volgende:
Een laagje beton wegschrapen is ook zo lastig.
quote:Op maandag 30 april 2012 19:18 schreef wyccie het volgende:
Een laagje beton wegschrapen is ook zo lastig.
En het is ook echt niet de oplossing die we willenquote:Op maandag 30 april 2012 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan wel, maar je hebt iets beter gereedschap nodig dan een Dremel
Wat is nou eigenlijk het praktisch nut van een drempel?quote:Op maandag 30 april 2012 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
En het is ook echt niet de oplossing die we willeneen stuk van de deur af en misschien de drempel wat ophogen is makkelijker.
Dan kan de huisarts weer verdienen aan een extra consult als iemand over de drempel struikelt.quote:Op maandag 30 april 2012 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is nou eigenlijk het praktisch nut van een drempel?
quote:Een drempel (lekenterm) of stofdorpel (vakterm) is een dorpel om de ruimte (kier) tussen de deur en de vloer, bij een binnenkozijn, te dichten.
Echt dicht is de kier ertussen niet, die is alleen wat minder groot. Zo'n borstel zou dan beter moeten werken. Besides, heb je nou echt tochtpreventie nodig in de binnendeuren?quote:
Plinten voorkomen in ieder geval dat je je mooi gestuukte of behangen muur sloopt bij stofzuigen of dweilen. (ja ik ben best lompquote:Op maandag 30 april 2012 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt dicht is de kier ertussen niet, die is alleen wat minder groot. Zo'n borstel zou dan beter moeten werken. Besides, heb je nou echt tochtpreventie nodig in de binnendeuren?
Ik heb ook mijn twijfels bij het echte nut van plinten en dakgoten overigens.
Ah, dat vind ik wel mooie argumenten voor plinten.quote:Op maandag 30 april 2012 20:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Plinten voorkomen in ieder geval dat je je mooi gestuukte of behangen muur sloopt bij stofzuigen of dweilen. (ja ik ben best lomp) Bovendien kun je er een uitzetnaadje onder verstoppen bij een houten vloer.
Doe jij ook aan spam?quote:Op maandag 30 april 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Voor de ouders hier is dit een mooi speelgoedparadijs: http://www.lobbes.nl/
Ik ken ze vooral van 'prulletjes van matige kwaliteit', wel goed voor grabbeltonnen en uitdeelmeukquote:Op maandag 30 april 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Voor de ouders hier is dit een mooi speelgoedparadijs: http://www.lobbes.nl/
Ow.quote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ken ze vooral van 'prulletjes van matige kwaliteit', wel goed voor grabbeltonnen en uitdeelmeuk
De heren C&A waren Duitsersquote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef wyccie het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom C&A dirndls verkoopt?
Met het merkspul zal de kwaliteit wel gewoon behoorlijk zijnquote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ow.![]()
Ik vind er wel echt leuke dingen tussenzitten. Ook van prima merken zoals Ravensburger, Kapla, Dulpo, MiniLoco. Zelfs Woezel en Pip.
Moet nog wat kraamcadeaus hebben, daarom ben ik wat aan het rondneuzen.
Eén webshop voor alle landen waar geleverd wordt? Hoef je alleen de taal nog aan te passenquote:Op maandag 30 april 2012 21:27 schreef wyccie het volgende:
Maar is dat dan een reden om dirndls in je collectie op te nemen?
Omdat er ook Nederlandse vrouwen in traditionele stijl naar het Oktoberfest gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef wyccie het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom C&A dirndls verkoopt?
Omdat mannen Nederlandse vrouwen in dirndls willen zienquote:Op maandag 30 april 2012 21:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat er ook Nederlandse vrouwen in traditionele stijl naar het Oktoberfest gaan.
Dat is ook heel gemakkelijk. Wij hebben hier ook de onderkant van de deuren afgeschaafd met een electrische schaaf.quote:Op maandag 30 april 2012 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
En het is ook echt niet de oplossing die we willeneen stuk van de deur af en misschien de drempel wat ophogen is makkelijker.
Dirndls? Waar!?quote:Op maandag 30 april 2012 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat mannen Nederlandse vrouwen in dirndls willen zien
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:27 schreef wyccie het volgende:
Maar is dat dan een reden om dirndls in je collectie op te nemen?
Ook dat jaquote:Op maandag 30 april 2012 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat mannen Nederlandse vrouwen in dirndls willen zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nee. Moe en chagrijnig.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op maandag 30 april 2012 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo wat heb ik een pest pokken humeur
Stomste koninginnedag ooit. Wel geprobeerd in de stemming te komen...Heb je een idee waardoor het komt PS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nee. Moe en chagrijnig.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo wat heb ik een pest pokken humeur
Stomste koninginnedag ooit. Wel geprobeerd in de stemming te komen...Dat is jammer, wellicht iets leuks ondernemen binnenkort als lift-me-up?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nee. Moe en chagrijnig.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:06 schreef iamredleader het volgende:
op kantoor, flinke onweersbui onderweg
Ik kreeg vanochtend toch wel een flinke bui op mijn dak. Ik heb mijn onderbroek uit kunnen wringen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, de regenval viel wel mee, dus echt slecht weer is het nog niet
Neuh, dan heb ik geluk gehadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:09 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kreeg vanochtend toch wel een flinke bui op mijn dak. Ik heb mijn onderbroek uit kunnen wringen.
Ja. Ik woon in Leiden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:24 schreef iamredleader het volgende:
* buienradar even aanzwengelt... *
Het ziet ernaar uit dat Leiden/Den Haag het nu behoorlijk te verduren krijgt
Racistquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De weg stond af en toe redelijk blank.
Maar het zag zwart van de mensen.quote:
Ik ben Ajacied422, 14 jaar. Woon in Leiden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:26 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen Ajacied422Welkom in deze SC. Hier is het gebruikelijk dat je jezelf heel kort even voorstelt
en daarna vrolijk blijft meeposten
Nou, Ajacied422 uit Leiden, welkom in de AKQSCquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben Ajacied422, 14 jaar. Woon in Leiden.
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, Ajacied422 uit Leiden, welkom in de AKQSCik neem aan dat je in het dagelijks leven naar de middelbare school gaat?
Wees blij, het wordt er echt niet makkelijker opquote:
Maar we weten niet of dat magquote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook heel gemakkelijk. Wij hebben hier ook de onderkant van de deuren afgeschaafd met een electrische schaaf.
Hoe leuk is jouw werk dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wees blij, het wordt er echt niet makkelijker opzou wel weer een dagje middelbare willen doen ipv werken
De examenstunts waren dit jaar niet zo bestquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:41 schreef Etcetera het volgende:
Mijn werk is hardstikke leuk gelukkigmaar het leven was zoveel simpeler op de middelbare
Die zijn toch alleen voor de vierde jaars?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De examenstunts waren dit jaar niet zo best
Nee joh. Examenstunts worden gedaan door de examenkandidaten, maar gelden voor de hele school.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zijn toch alleen voor de vierde jaars?
daar moet juist iedereen last van hebben jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee joh. Examenstunts worden gedaan door de examenkandidaten, maar gelden voor de hele school.
Je hebt gelijk. Dat was in mijn geval ook zo. Door het barricaderen van mijn MAVO had de rest van de school de dag vrij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee joh. Examenstunts worden gedaan door de examenkandidaten, maar gelden voor de hele school.
Heb hem gister al gekeken. Ben nu wel heel benieuwd welk einde ze aan de serie gaan geven.quote:
Nou, iemand had me per ongeluk aangemeld in de Fok! OUD groep op facebook. Ik kon niet vinden hoe dat eruit te gooien en kreeg dus een berichtje van een vrouw, over dat haar nog maar net ex al een ander heeft enz. Dus ik kijken wie het is (quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is het (nog) zonnig!
Wat heb je gedaan soemp?
ik ken ze al langer. Zij hebben altijd al alles gepost. Over schulden enz.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:06 schreef Soempie het volgende:
Ik ken ze verder niet, daarom vind ik het ook zo genant. Ik kan alles volgen. Kijk, ik ben zelf ook niet heel terughoudend op Fok!, maar als na 8 jaar ons huwelijk op springen zou staan, dan zou ik daar wel wat voorzichtiger over posten.
Ik zie niets!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
Is dat plaatje nou te zienIk zie zelf een vraagtekentje
Mja, oke, maar als je nog samen in een huis woont en de scheiding is er nog niet door, dan gaat het toch wel wat ver om over je rebound te posten hier en op facebook? Helemaal als je weet dat je ex ook gewoon hier meeleest en later misschien je kinderen wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ken ze al langer. Zij hebben altijd al alles gepost. Over schulden enz.
Ik kan je hele album met die link bekijken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
Is dat plaatje nou te zienIk zie zelf een vraagtekentje
Huh? Ik heb er wel img-tags om gezet toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan je hele album met die link bekijken?
Haha, thx! Daar ben ik zelf ook dol op.quote:
Op de rommelmarkt gister?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, thx! Daar ben ik zelf ook dol op.
En die telefoon... ik heb echt een jaar gezocht naar dit model in deze kleur, en dan loop ik er ineens tegenaan
Eens. Maar niets is hun vreemd. En hij heeft gewoon een bord voor z'n kop.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, oke, maar als je nog samen in een huis woont en de scheiding is er nog niet door, dan gaat het toch wel wat ver om over je rebound te posten hier en op facebook? Helemaal als je weet dat je ex ook gewoon hier meeleest en later misschien je kinderen wel.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh een bolderkar, dat kan alleen maar leuk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |