Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Zoek je ruzie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Hij heeft dat al meerdere keren gehad dit seizoen, dus waarom zou hij niet ineens een IF krijgen? Of zijn er zo weinig andere defensieve opties?quote:Op zondag 29 april 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
CB - Hooiveld - Southampton ( Goal + Clean Sheet)
Buttner!quote:Op zondag 29 april 2012 00:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij heeft dat al meerdere keren gehad dit seizoen, dus waarom zou hij niet ineens een IF krijgen? Of zijn er zo weinig andere defensieve opties?
We mogen altijd hopen toch, en 2 goals in een 3-2 win, ik zie EA het nog wel doenquote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Kans op een IF als je als linksback 2 tegengoals krijgt tegen de nr 18 en er zelf alleen 2 pingels in schiet lijkt me klein. Misschien een kansje als ze de wedstrijd daadwerkelijk gezien hebben (wat toch niet zo is). Dan heeft hij shot power 99
Ja ik wilde er 7 van maken omdat ik met FUT nog nooit echt 1 miljoen op de bank heb gehad, ging steeds verkopen als ik rond de 900k zat.quote:
Theo Janssen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
Er zal vast wel IF van iemand komen uit de wedstrijd van Fey-AZ of Ajax-Twente.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een kaartje zo zwart als zn longen krijgt ie dan
Vertonghen kreeg ook een IF tegen Excelsior terwijl Ajax een tegengoal kreeg.quote:Op zondag 29 april 2012 00:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij heeft dat al meerdere keren gehad dit seizoen, dus waarom zou hij niet ineens een IF krijgen? Of zijn er zo weinig andere defensieve opties?
Ja dat sloeg ook als een lul op een drumstel. Met EA weet je het maar nooit.quote:Op zondag 29 april 2012 01:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vertonghen kreeg ook een IF tegen Excelsior terwijl Ajax een tegengoal kreeg.
Een zieke IF nog wel met pace +14 en shooting +20
wie is hetquote:Op zondag 29 april 2012 01:16 schreef Rijst het volgende:
Wie heeft er nu 107k over en kan een speler voor me vasthouden?
Hoelang vasthouden?quote:
Sry man net nu ik BIN wil drukken op console gaat ie weg...quote:
Damn het was wel een koopje... Kon je zeker 10k winst op makenquote:Op zondag 29 april 2012 01:27 schreef Rijst het volgende:
Maakt niet uitHij was toch niet de goede formatie
jezelf geruststellenquote:Op zondag 29 april 2012 01:27 schreef Rijst het volgende:
Maakt niet uitHij was toch niet de goede formatie
Dat is ook echt zo moeilijk he..quote:Op zondag 29 april 2012 01:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wannabe Stoereboii![]()
aantal posts: 602 (gemiddeld 64 per dag)
Het is nou niet alsof ik de hele dag op dit forum zit hoorquote:Op zondag 29 april 2012 01:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wie zei dat het moeilijk was? Ik vind het eerder sneu.
Nou ik denk het wel. Het vervelende is dat je niks toevoegt aan dit topic. Je post alleen maar rare berichten.quote:Op zondag 29 april 2012 01:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is nou niet alsof ik de hele dag op dit forum zit hoor
Nou ik weet dat het niet zo is, en ik post ook niet alleen maar in dit topic in tegenstelling tot jou met je 7000+ berichten.quote:Op zondag 29 april 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik denk het wel. Het vervelende is dat je niks toevoegt aan dit topic. Je post alleen maar rare berichten.
JE BNT GWN SLECHTquote:Op zondag 29 april 2012 01:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nou ik weet dat het niet zo is, en ik post ook niet alleen maar in dit topic in tegenstelling tot jou met je 7000+ berichten.
zoek je ruzie?quote:Op zondag 29 april 2012 01:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nou ik weet dat het niet zo is, en ik post ook niet alleen maar in dit topic in tegenstelling tot jou met je 7000+ berichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel heb je voor Reyes betaald?quote:Op zondag 29 april 2012 01:50 schreef Rijst het volgende:
SIF Falcao maar gekocht. Wel iets duurder dan 107k
[ afbeelding ]
5k hoezo?quote:Op zondag 29 april 2012 01:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel heb je voor Reyes betaald?
LEKKKUURR HURRRRquote:Op zondag 29 april 2012 01:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb hem ook in 442, ik heb er alleen 1,5k voor betaaldwel RW though maar toch
quote:Op zondag 29 april 2012 01:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb hem ook in 442, ik heb er alleen 1,5k voor betaaldwel RW though maar toch
Dit plaatje gaan we nog vaak terug zienquote:
Neem dan ook direct een Braziliaanse keepert.quote:Op zondag 29 april 2012 02:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
LEKKKUURR HURRRR
ik zie net dat Thiago Silva er Maicon er ook in passen. Maar even halen dan. ik ben niet zo'n fan van Kompany
Ik heb hem een paar dagen voor 1100 BIN opgepikt. Gaat echt nergens op hoe goedkoop die subtoppers zijn. NIF Falcao was maar 2k... Jesus Navas ook 1.1k en Pepe 2.5k...quote:Op zondag 29 april 2012 01:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Rare formatie voor een België team..dan zou ik 3-4-2-1 of 3-4-3 spelen..Hazard hoort er echt bij en De Camargo is crap.quote:Op zondag 29 april 2012 03:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar dagen voor 1100 BIN opgepikt. Gaat echt nergens op hoe goedkoop die subtoppers zijn. NIF Falcao was maar 2k... Jesus Navas ook 1.1k en Pepe 2.5k...
Ga morgen denk ik een Belgisch teampje maken, even 352 uitproberen.
http://futhead.com/12/squad/611009
quote:Op zondag 29 april 2012 04:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-5-2 vind ik sowieso een smerige kutformatie..standaard 40% balbezit max en alleen maar 7 man achter de bal
Ja ik wil gewoon alle formaties uitproberenquote:Op zondag 29 april 2012 04:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rare formatie voor een België team..dan zou ik 3-4-2-1 of 3-4-3 spelen..Hazard hoort er echt bij en De Camargo is crap.
(redelijke) Low budget variant zou ik dit doen
Hazard - Lukaku - Mirallas
Mertens - Witsel - Fellaini - Legear
Tong - Verm - Kompany
UP Courtois
3-5-2 vind ik sowieso een smerige kutformatie..standaard 40% balbezit max en alleen maar 7 man achter de bal
Wat? Mensen mogen geen mening hebben? Zijn gewoon 9 van de 10 keer kneusjes die ik tegenkom met die formatie die alleen maar achteruit hangen en LB+Yen hoor..Die CDMs zitten bijna bij de CBs op schoot en meestal spelen ze dan ook nog met een type als Bale op LM en dan sta je dus met 7 achter de bal. Imo de enige formatie die nog verdedigender is dan 5atbquote:
zat net in de kwartfinale kom ik even uit tegen ferdinand,ronaldo, robben, sif tevez en sif messiquote:Op zondag 29 april 2012 03:37 schreef Tim86 het volgende:
yeahhhh buddy, tournament in de pocket. Nu packs openen, kijken wat voor troep ik heb.
Moest tegen een 5-2-2-1 met overal Brazilianen en dan Doumbia in de punt
edit: Rommel dus.
Nee eerst niet, maar om hun eigen fout te verdoezelen heeft EA dat erin gezet.quote:Op zondag 29 april 2012 11:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
Is het altijd zo geweest dat je alleen een tradeoffer naar een vriend kan sturen?
nee na de maart update was dat zo.quote:Op zondag 29 april 2012 11:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
Is het altijd zo geweest dat je alleen een tradeoffer naar een vriend kan sturen?
Heeft met de Aziatische TV te maken, zodat zij ook eens een wedstrijd live kunnen zien. Levert RM bakken vol geld op.quote:
En de spaanse voetbalbondquote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heeft met de Aziatische TV te maken, zodat zij ook eens een wedstrijd live kunnen zien. Levert RM bakken vol geld op.
26 punten losstaan van de nummer 3quote:Op zondag 29 april 2012 11:09 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Nee vandaag kan al. Als RM wint en Rayo wint van Barca dan staan ze op 10 punten met nog 3 wedstrijden te gaan volgens mij.
twitter:AdamWinster twitterde op zondag 29-04-2012 om 05:42:48Wow! Won @VirginGaming challenge series. $167,200 richer! Thanks for all the support!! #challengeseries reageer retweet
wait what? En wij doen al die moeite om 50 tot 100 euro te verzamelen met coins verkopentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 29-04-2012 om 09:30:01Congratulations to @AdamWinster! @EA: The @EASPORTSFIFA champion has been crowned! Congrats! @VirginGaming http://t.co/Xc8WSQ6Q reageer retweet
wtf...quote:Op zondag 29 april 2012 11:32 schreef Fuszy het volgende:
twitter:AdamWinster twitterde op zondag 29-04-2012 om 05:42:48Wow! Won @VirginGaming challenge series. $167,200 richer! Thanks for all the support!! #challengeseries reageer retweet
wait what? En wij doen al die moeite om 50 tot 100 euro te verzamelen met coins verkopentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 29-04-2012 om 09:30:01Congratulations to @AdamWinster! @EA: The @EASPORTSFIFA champion has been crowned! Congrats! @VirginGaming http://t.co/Xc8WSQ6Q reageer retweet
je bent gewoon sleeeechtquote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef TheFastOne het volgende:
Ik kan niet meer scorenAlleen Ibra scoort nog.
Mata als CF?quote:Op zondag 29 april 2012 11:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
M'n volgende aanval:
Llorente- Torres
Mata
Wie kan er dan achter?quote:Op zondag 29 april 2012 11:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat gaat chemistrywise niet uitkomen, 6 chem is no go
haha een hoop jaquote:Op zondag 29 april 2012 12:02 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ben hier echt al een half jaar niet meer geweest ofzoZijn er nog Pino-rages geweest?
Hij was een paar maanden weg geweest, maar hij is sinds kort weer helemaal terugquote:Op zondag 29 april 2012 12:02 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ben hier echt al een half jaar niet meer geweest ofzoZijn er nog Pino-rages geweest?
Iddquote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef Dudeweiser het volgende:
wie heeft er nog 3-5-2 kaartjes over voor mij? Ik word echt compleet gek van de markt doorzoeken naar specifieke formaties
altijd als ik op zoek was naar formatiekaartjes word je doodgegooid met 3-5-2 kaartjes en nu is er geen een te vindenquote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Idd
Als dat kut EA nou gewoon die zoekfunctie wat uitgebreider maakt zodat je op specifieke formaties kan zoeken....
Gewoon max price 400 ofzo, je pikt ze zo opquote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef Dudeweiser het volgende:
wie heeft er nog 3-5-2 kaartjes over voor mij? Ik word echt compleet gek van de markt doorzoeken naar specifieke formaties
quote:Op zondag 29 april 2012 12:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
altijd als ik op zoek was naar formatiekaartjes word je doodgegooid met 3-5-2 kaartjes en nu is er geen een te vinden___!
Gefeliciteerd met je eerte punt, is al een goed begin.quote:Op zondag 29 april 2012 12:14 schreef marcie216 het volgende:
Net mijn eerste potje op Handmatig gespeeld.
Had de eerste helft echt veel moeite, en de tegenstander gaf veel hoge ballen naar zijn spitsen die allemaal aankwamen.
De 2e helft kreeg ik meer grip en had ik een aantal schoten, allemaal op goal maar van die gekke zachte rollers. Dat wordt dus nog even oefenen.
Maar het was geeindigt in een 0-0.
Het is ook gewoon een kut bedrijfquote:Op zondag 29 april 2012 12:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
EA luistert ook gewoon nooit. Die denken dat het ontbreken van filters goed is voor de markt.Wat een kneuzen zijn het toch ook. Ontbreken van filters is alleen goed voor no-lifers die de hele tijd zitten te checken.
Wie had dat?quote:Op zondag 29 april 2012 12:16 schreef TheFastOne het volgende:
Zijn er ook nog hoaxes geweest van het formaat "ik verkoop Torres voor 200BIN terwijl hij nog 100k was?"
Huh wat bedoel je? Dat zijn dan gewoon ballen die je met je neus kan stoppen... maarja laatste schot was een gek schot, zieke pegel maar wel midden op de keeper :Squote:Op zondag 29 april 2012 12:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerte punt, is al een goed begin.
Over die zachte rollers, dat zijn first-time schoten en die zijn vrijwel onmogelijk op handmatig behalve als je er perfect voor staat of de bal stuitert een heel klein beetje.
Alleen Rijst samen met nog iemand die deed alsof hij SIF Ben arfa voor 200c had verkocht. Die ben arfa had hij geleend van die ander. Alleen de noobs trapten er inquote:Op zondag 29 april 2012 12:16 schreef TheFastOne het volgende:
Zijn er ook nog hoaxes geweest van het formaat "ik verkoop Torres voor 200BIN terwijl hij nog 100k was?"
Af en toe contact gehad met ze via DM, dus ik denk het welquote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lindgren kennende idd...
Zouden GJE en Lindgren. nog meelezen?
Ja vast wel. GJE sowieso, die is nu zwaar aan het afkickenquote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lindgren kennende idd...
Stel je legt af en je wil dan in één keer schieten, dan komen er vaak van dat soort zachte rollertjes. Beste is om even aan te nemen en de bal goed te leggen. Maar goed schieten is wel een van de lastigste dingen op manual.quote:Op zondag 29 april 2012 12:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Huh wat bedoel je? Dat zijn dan gewoon ballen die je met je neus kan stoppen... maarja laatste schot was een gek schot, zieke pegel maar wel midden op de keeper :S
Werkt nie...quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/9d1df96d_blowjob.jpg
jammer dat direct linken niet gaat
ja dat is zo kut he, maar ook gewoon als ik met de bal loop, en je klikt 1x op rondje dan krijg je dat, je moet mikken, kracht etc..quote:Op zondag 29 april 2012 12:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Stel je legt af en je wil dan in één keer schieten, dan komen er vaak van dat soort zachte rollertjes. Beste is om even aan te nemen en de bal goed te leggen. Maar goed schieten is wel een van de lastigste dingen op manual.
Heeft al 9x gescoord ofzo dit seizoenquote:Op zondag 29 april 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
CB - Hooiveld - Southampton ( Goal + Clean Sheet)
wat hebben zei gedaan dan?quote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lindgren kennende idd...
GJE had gegevens van Stoere Knul geplaatst hier. Lindgren had een DM openbaar gemaakt dacht ik.quote:
Klopt, ik zweet me ook altijd de tering als ik alleen voor het doel kom. Kans is groot dat je alsnog naast mikt.quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja dat is zo kut he, maar ook gewoon als ik met de bal loop, en je klikt 1x op rondje dan krijg je dat, je moet mikken, kracht etc..
quote:
Ik dacht dat er haha stond en dus dacht ik dat ze scoorden, maar het is nog niet gebeurd. RODA Y U NO SCORE AGAINST PISVEE?quote:
Speel je op de ps3? want dan wil ik wel een keer een potje.quote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, ik zweet me ook altijd de tering als ik alleen voor het doel kom. Kans is groot dat je alsnog naast mikt.
ze moeten nog beginnen helaasquote:Op zondag 29 april 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat er haha stond en dus dacht ik dat ze scoorden, maar het is nog niet gebeurd. RODA Y U NO SCORE AGAINST PISVEE?
lekker veel vertrouwenquote:Op zondag 29 april 2012 12:26 schreef marcie216 het volgende:
al die PSV haters hiero..
Oke ik zal eerlijk zijn ik denk dat het een gelijkspel wordt. psv in uitwedstrijden....
Achja we will see
Ze hebben daar de arrogantie overgenomen zoals ze die in Amsterdam kennen. Tja, dan kan je haat verwachten. Als ze dan ook nog eens waardeloos spelen, dan is het helemaal genietenquote:Op zondag 29 april 2012 12:26 schreef marcie216 het volgende:
Oke ik zal eerlijk zijn ik denk dat het een gelijkspel wordt. psv in uitwedstrijden....
Achja we will see
Ik haat ajax ook hoorquote:Op zondag 29 april 2012 12:26 schreef marcie216 het volgende:
Achja we will see
hebben ze een lange ban gekregen?quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
GJE had gegevens van Stoere Knul geplaatst hier. Lindgren had een DM openbaar gemaakt dacht ik.
360quote:Op zondag 29 april 2012 12:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Speel je op de ps3? want dan wil ik wel een keer een potje.
Thuis, ja.quote:
Veel mensen hier zijn voor top 6 clubs en hebben er dus voordeel bij als PSV verliest... Das niet altijd haat voor PSV, bij mij wel btwquote:Op zondag 29 april 2012 12:26 schreef marcie216 het volgende:
Achja we will see
even quoten.quote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef vandermar het volgende:
Ajax laadt de bus vol met bier. Die denken dus te winnen van Twente
Ik weet het niet hoor maar ajax speelt echt zwak de laatste tijd maar zwijnt heel erg omdat ze makkelijk scoren en ik denk dat Twente gewoon wint, net als Vitesse en VVV overigens
Ik quote hem ook maar evenquote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef vandermar het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ajax speelt echt zwak de laatste tijd maar zwijnt heel erg omdat ze makkelijk scoren en ik denk dat Twente gewoon wint, net als Vitesse en VVV overigens
quote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef vandermar het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ajax speelt echt zwak de laatste tijd
Idd ajax speelt de laatste weken juist alles behalve zwak.quote:
Hé domkop, jij ziet ze goed spelen? Nee! Iedereen die niet voor ajax is in NL ziet ze niet goed spelen maar toch winnen.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef vandermar het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:35 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom ga je er nou op in Rijst, laat hem lekker lullen
Die gaat volgend seizoen dus naar psv en het mooie is, kost nog geen subsidie ook want is transfervrijquote:
Junker naar psv hahahhahquote:Op zondag 29 april 2012 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die gaat volgend seizoen dus naar psv en het mooie is, kost nog geen subsidie ook want is transfervrij
Slechter dan Matavz is hij niet.quote:Op zondag 29 april 2012 12:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Junker naar psv hahahhah
Grap van de eeuw
hoeveel heeft Matavz er gescoord?quote:Op zondag 29 april 2012 12:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Junker naar psv hahahhah
Grap van de eeuw
Was knap heequote:Op zondag 29 april 2012 12:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
NETJES VERDEDIGT PSV LEKKR HOOR XD
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2116391/9d1df96d/blowjob.html
jammer dat direct linken niet gaat
quote:Op zondag 29 april 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Godverdomme! Weer een drama scheids, net als gister bij Vitesse, wat een debiel was dat. Aan de ene kant wel fluiten voor een overtreding bij een schwalbe en aan de andere kant geel geven.
WEG MET JE LIVEVERSLAGquote:
Ik spring niet voor Dries. Wel op Dries, als dat mag.quote:Op zondag 29 april 2012 12:39 schreef marcie216 het volgende:
volgend seizoen als psv een voorzetter haalt scoort matavz er gewoon 20, bovendien heeft hij restwaarde, junker niet.
Ik spring voor Dries hee, jij springt voor Dries hee, wij springen allemaal voor Dries
Jullie doen dit ook altijd bij real, ajax, twente, feyenoord dus waarom zou het niet mogen bij PSV?quote:
Homo, ik geef nergens liveverslag. IK bekritiseer alleen de drama scheidsrechters in NLquote:
omdat psv.quote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jullie doen dit ook altijd bij real, ajax, twente, feyenoord dus waarom zou het niet mogen bij PSV?
Oke mag ook als je dat leuk vindt!quote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik spring niet voor Dries. Wel op Dries, als dat mag.
Zo klopt die ja Tevens schrijf je Feyenoord en niet feyenoord!quote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jullie doen dit ook altijd bij real, ajax, twente, feyenoord dus waarom zou het niet mogen bij PSV?
ik doe vandermar naquote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik wijs je er even op dat er een liveverslag wordt gegevenquote:Op zondag 29 april 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Homo, ik geef nergens liveverslag. IK bekritiseer alleen de drama scheidsrechters in NL
Ok, okquote:Op zondag 29 april 2012 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik doe vandermar na
[..]
ik wijs je er even op dat er een liveverslag wordt gegeven
quote:
vergeten te zeggen, Cuesta is gepricefixed dus daar wacht ik mee, Nyassi staat er niet op dus die komt nog, Attakora ook nog halen, Zusi heb ik al alleen nog formatie fixen en Zavarise is niet te vinden.quote:Op zondag 29 april 2012 12:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Cuesta? Nyassi? Attakora? Zusi? Zavararise?
Nobody gives a kakaquote:Op zondag 29 april 2012 12:43 schreef marcie216 het volgende:
het uitpubliek van PSV is goed te horen. Ga zo door
Bron?quote:Op zondag 29 april 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:
M'Vila naar Arsenal hoogstwaarschijnlijkDie willen volgend seizoen meedoen voor de titel.
Arsenal fora en kranten in Engelandquote:
Ahh de tabloidsquote:Op zondag 29 april 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Arsenal fora en kranten in Engeland
quote:Op zondag 29 april 2012 12:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vergeten te zeggen, Cuesta is gepricefixed dus daar wacht ik mee, Nyassi staat er niet op dus die komt nog, Attakora ook nog halen, Zusi heb ik al alleen nog formatie fixen en Zavarise is niet te vinden.
Arsenal wordt altijd gelinkt aan alle Franse spelerts die het goed doen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Arsenal fora en kranten in Engeland
quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef marcie216 het volgende:
grote kans van lens net, de 2-0 komt eraan.
quote:
Top manquote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ahh de tabloids
Stuk voor stuk kwaliteitskranten. De Telegraaf is er niks bij.
Donder op!quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef marcie216 het volgende:
Dat komt omdat ik er dan niet ben en Feyenoord kijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:52 schreef marcie216 het volgende:
dat kan, maar er komen vanmiddag ook liververslagen van ajax enzo. en dan wordt er niet geklaagd.
hij is nu al goed maar met een bazenpass en 4* skillquote:Op zondag 29 april 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
Middenveld met M'Vila en Songte bruut. Ik hoop wel dat song zijn passing gigantisch omhoog gaat en skills ook.
footytube.comquote:Op zondag 29 april 2012 12:54 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand trouwens waar ik de samenvattingen van gisteravond kan terugkijken?
Zou je mijn naam wel niet ijdel willen gebruiken?quote:
Ies geen HD.quote:Op zondag 29 april 2012 13:02 schreef poker4lifee het volgende:
Roxio met 30% korting voor wie geinteresseerd is:
http://www.roxio.com/enu/(...)source=mac_0312_dir2
geen idee of dat ding een beetje acceptabele kwaliteit geeft.
Jawel.quote:Op zondag 29 april 2012 13:05 schreef marcie216 het volgende:
Je kan niet gebanned worden voor uitslagen possten :p
Let maar eens op als ik een report doe en je hele post wijzig naar dingen die niet mogenquote:Op zondag 29 april 2012 13:05 schreef marcie216 het volgende:
Je kan niet gebanned worden voor uitslagen possten :p
Was je gestopt?quote:Op zondag 29 april 2012 13:10 schreef OmniRocket het volgende:
lekker aan het FUTten allemaal?
ik wel!
Bizar onbetaalbaar helaasquote:Op zondag 29 april 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
Benzema TIF in de maak? Heeft er vlak achter mekaar 2 inliggen en moeten nog 40 minuten ofzo. Die wordt echt bizar goed
Hij kan goed voetballen maar hij is een dikke teringlijer.quote:
Eensquote:Op zondag 29 april 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij kan goed voetballen maar hij is een dikke teringlijer.
Ik heb geen Utrecht gezien gisteren. Wel mooie goal van die spits van NACquote:Op zondag 29 april 2012 13:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Was je er gister ook bij? Die heerlijke wedstrijd van FCU? -.-
Still better than Marcelo & Pepe.quote:Op zondag 29 april 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij kan goed voetballen maar hij is een dikke teringlijer.
Is het nog wat Euro 2012?quote:
1 en al bug.. ik heb nu al 10 potjes gespeeld en ben alleen maar Engeland en Spanje tegengekomen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Is het nog wat Euro 2012?
Vind het wel jammer dat de kwalificatie er niet in zit.
Lijkt me wel een vette modus voor online, hele kwalificatie erbij
Bij het WK spel kon je kiezen of je de kwalificatie erbij wilde.quote:Op zondag 29 april 2012 13:25 schreef marcie216 het volgende:
Mooie goal rijst!
Ik ben blij dat er geen kwalificiatie bij zit, want dan duurt het wel heel lang voordat je een cup kan winnen.
Das geen bug... dat zijn mensen die niet snappen dat Duitsland beter isquote:Op zondag 29 april 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
1 en al bug.. ik heb nu al 10 potjes gespeeld en ben alleen maar Engeland en Spanje tegengekomen.
WAT IS DEZE!quote:Op zondag 29 april 2012 13:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als ik een wedstrijd wil starten zegt hij: 'Er is een fout opgetreden bij het maken van je speelsessie. Probeer het nog eens'
Oh nee dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 29 april 2012 13:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Das geen bug... dat zijn mensen die niet snappen dat Duitsland beter is
4-2-2-2 Duitslandquote:Op zondag 29 april 2012 13:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Das geen bug... dat zijn mensen die niet snappen dat Duitsland beter is
oh hoe ziet hij eruit?quote:Op zondag 29 april 2012 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Ajax gaat vandaag in het nieuwe uitshirt spelen trouwens, ben benieuwd.
Afellay LAM.quote:Op zondag 29 april 2012 13:27 schreef marcie216 het volgende:
Iemand hier al een Cup gewonnen?
En rijst welke opstelling speel jij met Nederland? ik kan nergens Afelly kwijt namelijk
Ik niet.quote:Op zondag 29 april 2012 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Offline is niet leuk hahaquote:Op zondag 29 april 2012 13:29 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Afellay LAM.
Ik heb de cup online al 1x gewonnen, en offline zit ik in de finale met Zweden
Sneijder LAM? Sneijder is gewoon een pure CAMquote:Op zondag 29 april 2012 13:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Offline is niet leuk haha
Ooh nice iniedergeval. En Afellay voor sneijder dan of wat?
Ik speel zo.quote:Op zondag 29 april 2012 13:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Sneijder op CAMquote:Op zondag 29 april 2012 13:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
4231 dus welke 3 cam's?quote:Op zondag 29 april 2012 13:31 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Sneijder LAM? Sneijder is gewoon een pure CAM
Ik speel ook zo, alleen dan Emanuelson LBquote:Op zondag 29 april 2012 13:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speel zo.
Huntelaar
Ibi - Sneijder - Robben
vdv - Bommel
Pieters - Boulah - Heitinga - Greg
Huntelaar speelt net als in het echt
Oh boulah in het centrum, oke bedankt. Ik heb V persie erinquote:Op zondag 29 april 2012 13:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speel zo.
Huntelaar
Ibi - Sneijder - Robben
vdv - Bommel
Geen Van Persiequote:Op zondag 29 april 2012 13:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speel zo.
Huntelaar
Ibi - Sneijder - Robben
vdv - Bommel
ik ben nu een gast met ajax thuis shirt aan het afmakenquote:Op zondag 29 april 2012 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
okéquote:Op zondag 29 april 2012 13:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik ben nu een gast met ajax thuis shirt aan het afmaken
Trouwens dat commentaar heb ik geript van Nederland - Zweden. Niemand die er wat van zegtquote:
Ik keek hem zonder geluid hahaquote:Op zondag 29 april 2012 13:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Trouwens dat commentaar heb ik geript van Nederland - Zweden. Niemand die er wat van zegt
Ik zie ze ook niet winnen van Twente maar ik zie AZ vandaag geen punt pakken.quote:Op zondag 29 april 2012 13:36 schreef OmniRocket het volgende:
ik zie trouwens Ajax nog wel verliezen van en Twente en Vitesse, maar ze kunnen ook zomaar vandaag al kampioen worden
Ze hebben al wat foto's getweet, het zijn een beetje de kleuren van vorig seizoen.quote:Op zondag 29 april 2012 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
http://img7.imageshack.us/img7/1921/ajaxawaykit2013.jpg (copy/paste deze link)quote:Op zondag 29 april 2012 13:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze hebben al wat foto's getweet, het zijn een beetje de kleuren van vorig seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |