Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Zoek je ruzie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Hij heeft dat al meerdere keren gehad dit seizoen, dus waarom zou hij niet ineens een IF krijgen? Of zijn er zo weinig andere defensieve opties?quote:Op zondag 29 april 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
CB - Hooiveld - Southampton ( Goal + Clean Sheet)
Buttner!quote:Op zondag 29 april 2012 00:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij heeft dat al meerdere keren gehad dit seizoen, dus waarom zou hij niet ineens een IF krijgen? Of zijn er zo weinig andere defensieve opties?
We mogen altijd hopen toch, en 2 goals in een 3-2 win, ik zie EA het nog wel doenquote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Kans op een IF als je als linksback 2 tegengoals krijgt tegen de nr 18 en er zelf alleen 2 pingels in schiet lijkt me klein. Misschien een kansje als ze de wedstrijd daadwerkelijk gezien hebben (wat toch niet zo is). Dan heeft hij shot power 99
Ja ik wilde er 7 van maken omdat ik met FUT nog nooit echt 1 miljoen op de bank heb gehad, ging steeds verkopen als ik rond de 900k zat.quote:
Theo Janssen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
Er zal vast wel IF van iemand komen uit de wedstrijd van Fey-AZ of Ajax-Twente.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een kaartje zo zwart als zn longen krijgt ie dan
Vertonghen kreeg ook een IF tegen Excelsior terwijl Ajax een tegengoal kreeg.quote:Op zondag 29 april 2012 00:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij heeft dat al meerdere keren gehad dit seizoen, dus waarom zou hij niet ineens een IF krijgen? Of zijn er zo weinig andere defensieve opties?
Ja dat sloeg ook als een lul op een drumstel. Met EA weet je het maar nooit.quote:Op zondag 29 april 2012 01:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vertonghen kreeg ook een IF tegen Excelsior terwijl Ajax een tegengoal kreeg.
Een zieke IF nog wel met pace +14 en shooting +20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |