Klopt. Ik vond hem toen ook geniaal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef mitt het volgende:
Ik herinner 'm geloof ik nog bij het darten toen hij daar tekeningen maakte?
Klopt dat? Was niet zo'n groot succes
Ja heel herkenbare stem en ja dat deed ie volgens mij ook idd in de rust een samenvattings tekeningquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:09 schreef jekomterwelhinter het volgende:
En zijn onmiskenbare stem. Je herkende hem uit duizenden.
Tekende hij ook niet tussen de wedstrijden in of alleen aan het einde?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:04 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Kolonel B. D. Buitenzorg, Sjakie Strijkijzer, Laserels, Castanova, Pietje Pelé, Lange Jan met de pet. Kom net even niet op de andere namen. Het paard maar ben zijn voornaam kwijt.
Tik Tak Theo, Frank Kraammer, El Krommo, Ouwe Dirk Doordouwer ....quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:04 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Kolonel B. D. Buitenzorg, Sjakie Strijkijzer, Laserels, Castanova, Pietje Pelé, Lange Jan met de pet. Kom net even niet op de andere namen. Het paard maar ben zijn voornaam kwijt.
Geweldigquote:
Ja het waren lange boekjes in het formaat van een krante-stripquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:14 schreef Karina het volgende:
Ik heb er eentje in een doos op zolderToch eens zoeken. Ik kan me iets herinneren van een lichtblauwe kaft. Klein, lang boekje.
Dik was veelzijdigquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik deze:
[ afbeelding ]
Niet Appie Happie dus, maar een boekje over de regels van het voetbal.
Ik ook. Jaren later nog mijn werkgever geworden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
Ik las het altijd in het Parool, die hadden we vroeger thuis.
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik deze:
[ afbeelding ]
Niet Appie Happie dus, maar een boekje over de regels van het voetbal.
Nu je het zegt.quote:Op zondag 29 april 2012 19:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Eens kijken of Studio Sport nog wat doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |