Ik vond jou meer een "He Poesss"quote:
Nja volgens mij kunnen/durven ze niet te kiezen. Maar ik vraag me dan af als je met zo iemand in een relatie zit, of hij er dan wel vol voor kan gaan...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die niet uit de kast durven te komen
Maar serieus Ang3l... zoek gewoon eens een rasechte homo
Buk eens dan?quote:
Mja, ik weet t ook niet. Bi wil niet zeggen niet monogaam, maar ik kan me voorstellen dat je qua seks wel "het andere geslacht" eens mist. Tenzij de liefde voor de persoon groot genoeg is of zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja volgens mij kunnen/durven ze niet te kiezen. Maar ik vraag me dan af als je met zo iemand in een relatie zit, of hij er dan wel vol voor kan gaan...
Breed? Zoveel is ie nou ook weer niet aangekomen toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent toch wel meer dan 1 meter 40 ?
hoog natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Breed? Zoveel is ie nou ook weer niet aangekomen toch?
Vreselijk, zo jongquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
OMG dat jochie in het midden is maar 14...
Nevermind hij is 18... (bijna)...
Damn dat wordt een hartenbreker als ie later groot isquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
OMG dat jochie in het midden is maar 14...
Nevermind hij is 18... (bijna)...
Ik niet hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:29 schreef Cavalinho het volgende:
O, dus dat is het, jullie hebben wat tegen jeugd.
Ja daar zou ik 't op gooien inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:29 schreef Cavalinho het volgende:
O, dus dat is het, jullie hebben wat tegen jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |