Ik vond jou meer een "He Poesss"quote:
Nja volgens mij kunnen/durven ze niet te kiezen. Maar ik vraag me dan af als je met zo iemand in een relatie zit, of hij er dan wel vol voor kan gaan...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die niet uit de kast durven te komen
Maar serieus Ang3l... zoek gewoon eens een rasechte homo
Buk eens dan?quote:
Mja, ik weet t ook niet. Bi wil niet zeggen niet monogaam, maar ik kan me voorstellen dat je qua seks wel "het andere geslacht" eens mist. Tenzij de liefde voor de persoon groot genoeg is of zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja volgens mij kunnen/durven ze niet te kiezen. Maar ik vraag me dan af als je met zo iemand in een relatie zit, of hij er dan wel vol voor kan gaan...
Breed? Zoveel is ie nou ook weer niet aangekomen toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent toch wel meer dan 1 meter 40 ?
hoog natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Breed? Zoveel is ie nou ook weer niet aangekomen toch?
Vreselijk, zo jongquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
OMG dat jochie in het midden is maar 14...
Nevermind hij is 18... (bijna)...
Damn dat wordt een hartenbreker als ie later groot isquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
OMG dat jochie in het midden is maar 14...
Nevermind hij is 18... (bijna)...
Ik niet hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:29 schreef Cavalinho het volgende:
O, dus dat is het, jullie hebben wat tegen jeugd.
Ja daar zou ik 't op gooien inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:29 schreef Cavalinho het volgende:
O, dus dat is het, jullie hebben wat tegen jeugd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Misschien krijg je dan eindelijk wat vlees op je bottenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:52 schreef Ang3l het volgende:
*aanbetaling doe voor surfkamp*
Ooooh shit
Wat is dat met die hetero's dat ik ineens allemaal ga sporten en zo?!
Eerst met Hetero2 naar Kano Polo kijken
Dan met een vriendin van hetero2 naar hun zaalvoetbal kijken
Vervolgens met de buurvrouw naar korfbal kijken naar haar vent
En nu surfen met hetero2.
Straks word ik goddomme nog sportief!
Da's niet te hopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan eindelijk wat vlees op je botten
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:38 schreef Baltar het volgende:
Maar Ang3l is dus spontaan sportief geworden, begrijp ik het goed?Da's een anders oort sport-categorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Kun je eindelijk passende kleren vinden. Lijkt me toch een plusquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet te hopendan gaat m'n lijf er aan!
die staan je juist zo schattigquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Zodra er love handles komen gaat het mes er in!
niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Hoe witte gij da nou? Ze zitten er nog niet eens
je laat het! Aan bedoel ik dan!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef Ang3l het volgende:
O... nou dan zondag ook die maar ff uit doen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |